Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2009 11:34 - Какво им стана на тия жени, бе хора?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5661 Коментари: 40 Гласове:
26



    Не знам вече какво да кажа - да се хваля ли, да се оплаквам ли. Бе не мога да се отърва от тия жени, бе! Не мога и не мога! Преследват ме като хрътки заек, една цигара не мога да изпуша от тях. Дорде не ми обръщаха внимание, сега като пиявици залепнали за мен направо...
    Чакат ме, ей, всеки ден пред вратата, като малки кутрета. Нагиздени, начервосани като за модно ревю. И така напарфюмирани, че чак лошо ми става. Че като се запрепъват една в друга закуска да ми сервират, все едно са на олимпиада, братко. И се блъскат, и се скубят, с нокти се дерат, плюят се, хапят на поразия, крещят, псуват като хамалки... Такова меле спретват, че кечът направо пасти да яде. И от цялата работа - накрая и те, и аз сме омазани с всякакви попари, кремове, сандвичи, кафета и един Господ знае още какво.
    Кръв се лее от тях, ти казвам, ма ми се усмяли насреща, гаче съм дядо Коледа и ще ги дондуркам подред с въпроса слушкали ли са тая година. То вярно, че напоследък съм замязал на дядо ти Коледа с тая брада, ма то от толкоз женско внимание едва успявам до тоалетната да отида, камо ли да си измия очите, че и да се бръсна...
    Е, оня ден за малко да се изпусна пред тях. А така ме беше напънало, че ако навремето не се бях научил да се пререждам на опашката за хляб, нямаше да устискам. Не че нямаше да ми ръкопляскат, щяха, ма не е там работата. Все пак и аз си имам достойнство.
    И така е само за сутринта. През деня не е става по-добре. Не мога и да сметна даже от колко време вече насам все подсмърчам, кашлям и кихам. Защо мислиш че е - пак заради тях! Тръгна нанякъде, те след мен - вятър да ми правели, мухите да разгонвали. Цялото лято с балтон и терлици го изкарах. И пак вдигам температура.
    На обед и вечер - думи нямам! Специалитети да искаш - и първо, и второ, и трето, че и допълнително. Не че аз съм опитал даже някоя манджа, не съм. То и да искам, не мога. Една с лъжица ми тика нещо в устата, друга набола кюфте на вилицата и със засилка ми го навира в очите, трета вече ми е сдъвкала и крещи "отварая устенца и гълтай!"... И пак бой до скъсване на рокли, прашки и чорпогащници, замеряне с обувки, изкуствени мигли и лещи. Ужас ти казвам! Те как оцеляват - не знам, ма аз едвам се измъквам /с някоя и друга драскотина/ и беж вкъщи. Подключвам се, пускам щорите и се крия под одеялото.
    Не съм страхливец, ма сега само да си помисля за жена и се разтрепервам. Ми е оная вечер уж съм си вкъщи, уж заключено навсякъде, и хоп! - в леглото ми жена изпадна от тавана. Накъса ми пижамата, натисна ме здраво, че като ме почна - целувки, прегръдки, целувки, прегръдки - за малко да изгубя съзнание. Добре, че не ми е само тя преследвачка, та успях да избягам. Иначе от къщата ми нищо не става вече. Вратите са й избити, прозорците начупени, на една страна се изкривила - сякаш торнадо я е въртяло.
    Какво им стана на тия жени, не мога да ги разбера. Как така до вчера не ме и поглеждаха и виреха носове, кога само им се усмихна даже, подминаваха ме с ехидни физиономийки, пък сега се изпотрепват за мен. Аз че съм си красив, красив съм. Признал съм си го! Па и то това и с невъоръжено око се вижда. Ма те досега де бляха?
    Как ще живея занапред - грам не ми го побира главата. Още се чудя на тия жени. Сега, вирус ли нещо ги подбра и им разпердушини и малкото мозък, дето имат; някой магия ли ми направи; извънземните ли пък нещо са ме отвличали и са ми сторили - не знам. Ма не вярвам да е заради това, че спечелих от лотарията.




Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Не е било от лотарията, всичко е л...
12.08.2009 11:41
Не е било от лотарията, всичко е любов, хахахахаха :)
цитирай
2. furiika - нееее, хич не е от лотарията!:))))
12.08.2009 11:41
Красив късметлия си е човека!
:)))))))
цитирай
3. анонимен - аз си помислих,
12.08.2009 11:42
че някой си фантазира или сънува,
но като го прочетох последното,
разбрах, че ...
всичко е въпрос на самочувствие:
ето - той печели от лотарията,
вдига му се самочувствието,
обиква най-накрая себе си
и съответно всички жени го
заобикват както му се полага
Съвременна психология е това, еййй! ;)
цитирай
4. martito - dorichela,
12.08.2009 11:47
Ти май ще излезеш ясновидка, а?
:)))))))))))))
Усмивкииииииии:))
цитирай
5. martito - furiika,
12.08.2009 11:48
Не е, не е, и аз така казвам;)))))))))))))))))
Усмивкииииииии, приятелко:)
цитирай
6. martito - анонимен 3,
12.08.2009 11:49
Мислиш ли?
:))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
7. armatura - роди ме, мамо, с късмет...
12.08.2009 11:52
Ако си направил ВСИЧКО възможно
да се харесаш на жените,
а не си успял,
остава ти едно последно средство -
ДА СПЕЧЕЛИШ ОТ ЛОТАРИЯТА!:))
цитирай
8. martito - armatura,
12.08.2009 11:56
Бе и тва не е лесно, да ти кажа;)))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
9. totoni - Хахахах! От красотата е! Позд...
12.08.2009 12:01
Хахахах! От красотата е!
Поздрави!
цитирай
10. martito - totoni,
12.08.2009 12:08
Май-май и аз ще взема да се съглася;)))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
11. floe - май сме единодушни,
12.08.2009 13:11
че не е от лотарията! хахахаха :-)))))
цитирай
12. palisandar - Как кво им става ? Търчат подир оп...
12.08.2009 13:13
Как кво им става ? Търчат подир опашката си. Това им става. Кръгово постъпателно са завихрят, некакси. То сека с уж свой Сентър , ама премигват все кат Поморийския фар на дистанция два лакъта. Та затуй подире им, дири от миглите на Скарлет белязани с лека мъглица заметнати, о ! Тюх ! :)))
цитирай
13. kalinkamarinova - :)))
12.08.2009 13:15
Да, мъжки илюзии.Много се забавлявах.
цитирай
14. lubara - Нямам подход, нали?
12.08.2009 13:15
И аз с брада, и аз като дядо Коледа, пък такива об
ожателки нямам. И от лотарията нямам...
Не, не може да е това причината.
Друга ще е, нямам подход към тях, гачи !
То в подхода, или в обхода, там ще е ключа от бараката. Я да питам martito, то знае детето. И е жена, плюс това! И то не каква да е, а умница-остроумница!
цитирай
15. martito - floe,
12.08.2009 13:17
Нали?;))))))))))))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
16. martito - palisandar,
12.08.2009 13:19
:))))
С три думи - женски им акъл;))))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
17. martito - kalinkamarinova,
12.08.2009 13:20
Дали са само илюзии?;))))))))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
18. martito - lubara,
12.08.2009 13:22
:))))
Нема а махаш брадата - глей кво става;))))
Ма вземи и пусни някой фиш, купи билети от лотарията, и еврофутбол играй, ако искаш - стига вече с тия походи по планини и манастири;))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
19. palisandar - Женски, женски ама в агония/хар...
12.08.2009 13:23
Женски, женски ама в агония/хармония с дългокраки и други еволюционни дадености питанките на Адам в килера заключва. О, горкий ! ;)))
цитирай
20. furiika - Питам се,
12.08.2009 13:24
що няма и на мен някой да ми сдъвче залъка, а аз само да преглъщам, да преглъщам...:(
Хубав ден, приятелко!:)))))))
цитирай
21. martito - palisandar,
12.08.2009 13:25
Бе в агония/хармония, не мен ми струва във вихър помитащ;))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
22. lubara - Мъни,мъни!
12.08.2009 13:25
Да, баир будалите не се харчат. Монасите бягат в цивилизацията да живнат, аз обратно.
А бе, не ставам и това си е. Модерният свят иска друго!
цитирай
23. martito - furiika,
12.08.2009 13:27
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Жена си - зарад тва ще да е:)))))))))))
Аз друга причина не виждам:)))
Зарежи сдъвкването - щи пална една цигара;)
Усмивкииииииии:)))
цитирай
24. martito - lubara,
12.08.2009 13:28
Не се коси - около Коледа - една червена мантийка, едни червени ботушки и ще видиш ти що Снежанки ще искат да ти седнат в скута;)))))
Колко му е? Помисли си!;)))))
Усмивкиииииииииииииии:)))
цитирай
25. furiika - Еее, това се казва приятелка!:)))))))
12.08.2009 13:29
Дай по цигарка, пък да става квото ще!
:)))
цитирай
26. martito - furiika,
12.08.2009 13:31
За теб - с удоволствие:)
Па и си те искам усмихната;)))
цитирай
27. malkiatprintz - хехехе. . . банкноти – най-добрия ...
12.08.2009 18:38
хехехе... банкноти – най-добрия подмладяващ крем :):):) Поздрави :)
цитирай
28. martito - malkiatprintz,
12.08.2009 18:48
Мислиш ли, че всичко е заради банкнотите?... Не е ли заради приликата му с дядо Коледа?;)))))))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииииииии, принце:)))
цитирай
29. krotalka - Не бъди скръндза, дай му адреса!
12.08.2009 21:05
Така де, знае ли човек, може да ме хареса, хи,хи,хи...

Поздравчета!
цитирай
30. martito - krotalka,
12.08.2009 21:20
:))))) На драго сърце ще ти го дам;))))
Ама не трябва да го казваш на никого;)))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
31. andi2 - Ох Марти
13.08.2009 01:09
ще трябва да лягам
ама ме разсмяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
:)
Бива ли така ??????????????????????
"Ми е оная вечер уж съм си вкъщи, уж заключено навсякъде, и хоп! - в леглото ми жена изпадна от тавана. "..................................

Не е заради печалбата от лотарията , да знаеш
Просто жените си падат по него ,
дори в буквалния смисъл
Сладки сънища
:)
:)
:)
цитирай
32. martito - andi2,
13.08.2009 08:32
Ами.... поне си си легнал разсмян:))
И спор няма - буквално си падат жените по човека;)))))
Усмивкиииииииииии:)))
цитирай
33. doriana - Не, хич не е от това, че си спечелил от ...
13.08.2009 09:04
Не, хич не е от това, че си спечелил от лотарията!
:)))))))))))
цитирай
34. martito - doriana,
13.08.2009 09:16
Тц, не е от лотарията;)))
Друго ще да е:)))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
35. saniko - .
13.08.2009 16:39
Ха-ха! Сладурана:)
цитирай
36. martito - saniko,
13.08.2009 16:40
Усмивки без битки;))))
цитирай
37. pegas08 - Тоя пич, що не вземе да прави заменки
13.08.2009 17:53
из блога, като нашите тарикати?
Аз съм насреща!
Не му ща билета, само да ми ги пуска от тавана, без това трябва да го боядисам.
Марти, ако махнеш последното изречение, ще вземеш награда "Пули се за цер"!
Прекрасно пишеш! И ти си прекрасна!
Само да не стане като "една", дето ми вика:"Ами аз съм мъж, ба!"Успех!
цитирай
38. martito - pegas08,
13.08.2009 21:59
:))))) Да знаеш - няма да ти откаже - ще ти отстъпи всичките жени;))))
И съм жена:)
И мерси:)
Усмивкиииии:)
цитирай
39. andi2 - Марти
17.08.2009 05:50
сега се замислих :
Какво ли значи израза:" Падам си по някого" ??????????
Ми то било лесно
Отговорът е :
Падаш от тавана върху някого
Това ще да е.
:)
цитирай
40. martito - andi2,
17.08.2009 11:05
:))))))))))
Най-вероятно си прав;)))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844201
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662