Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2009 18:27 - Случих! Донякъде...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6408 Коментари: 43 Гласове:
19



    Случих! С женитбата! Вярно, не живея в голям град, ми в малко, селски тип градче, няма забавления, няма къде толкова да отидеш, но пък не мога съвсем да си изкривя душата - случих! Особено на мъж. Тих, кротък, послушен, каквото му кажа, това прави. И на ръце си ме носи от преди сватбата още, па сега като забременях - съвсем. Да, отне ми малко време, дорде си го превъзпитам, но пък той се оказа доста възприемчив и сега нямам сериозни оплаквания. Е, на моменти малко ми се опъва, ама като скръцна звучно с белите си зъбки, веднага умерва правия път. И като цяло не ми създава проблеми. Слушка си ме. Пък то така и трябва да си бъде!
    И на свекър случих. Душа човек! Възпитан ще кажеш по рождение. Няма да ми се мотае наоколо, да ме привиква за щяло и нещяло. Сутрин още по тъмно той е излязал някъде по двора, влезе за малко на обяд да хапне нещо и чак по мръкнало се прибира. Сега къде ходи, какво прави - никога не го питам - ако ми каже, каже. Па и не съм такава да тръгна след някого да му се меся в работата, уж че ще му помагам. А и все пак съм жена - мъжка работа не мога да върша.
    Та, златен човек е свекър ми. И до ден днешен лоша дума не ми е казал, нито ме е погледнал накриво. Най-хубавото за мен заделя, грижи се от всичко да имам, интересува се как съм, липсва ли ми нещо, пари ми дава... Как да не уважаваш такъв човек и да не му правиш компания на вечеря с чаша вино? Ми човек съм и аз, не мога да му откажа. И все се моля мъжът ми един ден да поумнее и като свекъра да стане. Няма да е скоро, ама... ядва се.
    И на свекърва може да се каже, че случих. Не много, но донякъде. Не съм от тези, дето ще тръгнат да говорят лошо за хората, ама не мога да не го кажа - досадна е свекървата. У тая жена няма такт, няма деликатност, няма добро отношение. Не може, сега, точно когато ми е почнал сериала да вземе ми нарежда я пране да простра, я пране да прибера, я нещо от магазина да й купя, я праха по мебелите да избърша... Ми не е възпитано, съгласете се! Бих казала дори е неморално! Все пак аз никога, ама никога за нищо не й се меся - ни в готвенето, ни в чистенето, ни в нищо. Даже чиниите не мия - щото знам, че тази дейност по приляга на нея да я върши, отколкото на мен. Не може все пак да се отрече, че аз съм млад човек - рано ми е още да се заробвам с тенджери, тигани, прахосмукачки, перални и не знам си какво още...
   И като изключим, че е досадна, свекървата не е чак толкова лоша жена - в един момент усеща какво трябва д анаправи и се подава на възпитание. Ма въпреки всичко гледам много-много да не й обръщам внимание, да не я заговарям, че после няма отървяне от нея.
    Та, с една дума - случих! Ма не и на зълва. Сега, ако щете ми вярвайте, зълвата не може да бъде човек. При никакви положения! Даже и животно не можеш да го наречеш. Мине не мине време, вземе, че дойде уж на гости, уж да види свекъра и свекървата, па все у мен вторачило поглед. Няма подарък нещо да ти донесе, няма да те покани с кафе да те почерпи, няма нищо. Само те гледа като че си му изял закуската и току не изсумти нещо, дето изобщо не й се разбира. Направо тръпки ме побиват от нея. Все пак знаеш ли го какво ти крои наум и какви ли клетви изрича, докато уж говори.
    И не се подава на възпитание. Ама никак! Опитвам аз акъл да му влея, да го науча как трябва да се държи с мен, да се съобразява, че то вече няма място в къщата ми, ма то не поема. А какво ли не правя - и с мъжа си се карам, скандали му вдигам, на свекъра и свекървата се сърдя, то пак не се усеща. Зло същество си е зълвата и това си е! Мира нямам от нея. Живота ми проваля, нервите ми съсипва, идилийката ми отнема...
    Не знам вече какво да направя. А толкова добре щяхме да сме си, ако зълвата я нямаше...




Гласувай:
19



1. malkiatprintz - Хех. . . – Минке, да видиш, дъщерята ...
18.08.2009 18:34
Хех...

– Минке, да видиш, дъщерята случи на мъж. Златно момче! Готви, чисти, купува й скъпи дрешки... тя само си лежи и изобщо не я оставя да мръдне за работа. Обаче синът изобщо не случи с тая негвата проклетница! Той чисти, готви, тя само му мрънка за скъпи дрехи, лежи по цял ден и не се помръдва да свърши нещо!

:):):)
цитирай
2. martito - malkiatprintz,
18.08.2009 18:38
:))))))))))))))))))))
Това си е неоспорима истина! Пък който каквото ще да мисли;))))
Усмивкииииииииииииии:))
цитирай
3. lubara - Да му се невиди!
18.08.2009 19:01
Туй зълвата е голямо зло! Съчувствам ти, но не се коси! Като си вземе всичко от майка си и баща си, ще миряса!
цитирай
4. martito - lubara,
18.08.2009 19:28
Мислиш ли? Какво значи 'всичко' и докога, а?
:)))))))))
Усмивкииииии:)))
цитирай
5. mamas - Мале, малееееееееее!
18.08.2009 20:14
Мойта снаха дали и тя тъй си мисли?
Уж внимавам, ама знам ли...

Наистина ме усмихна!
цитирай
6. goran - Мартито, незнам дали си случилила, но с малко усилия сигурно ще успееш да си подредиш нещата:-)
18.08.2009 20:50
Не си ли гледала латино сериалите?!

Намираш един момък също като твоя, със семейство също като твоето и зълвата ще забрави за теб и ще почне да се тюхка за своята зълва:-)
цитирай
7. martito - mamas,
18.08.2009 20:59
Не знам, но не вярвам снаха ти да мисли така:)
Усмивкииии :))
цитирай
8. martito - goran,
18.08.2009 21:00
Нещо ми убягват тия сериалчета;)))
А предложението ти си го бива:))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
9. goran - Надя, абе то и аз не ги гледам, но ...
18.08.2009 21:11
Нали си имам готини колежки та те ми ги разказват без да ги моля за това!

А за продължението - повече вярвам в "пръста на съдбата", ама нали в момента давам съвети на друг та ми е много лесно;-)
цитирай
10. martito - goran,
18.08.2009 21:46
И това ли от колежките го знаеш;)))))))
Добър екип сте да знаеш:))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
11. goran - Благодаря, приемам го като двоен комплимент:-) - тъй като тези последните редове са си лично мой мисли. Колежките тук нямат нищо общо!
18.08.2009 22:04
Но съм съгласен за екипа - с теб сме добър екип;-) - Ти ме провокираш, аз пиша;-)
цитирай
12. martito - goran,
18.08.2009 22:16
Аха.... като във филмите с лошото и доброто ченге.... Ясно... аз съм лошото;)))))))))))))))))))))
Но го приемам като комплимент:)))
цитирай
13. анонимен - Марти
18.08.2009 22:16
зanoзнaj ме моля тe cъc зълва си!ще kaндиca:)
цитирай
14. martito - sa6obakshisho,
18.08.2009 22:17
Душицееееее, ми ако тая зълва съм аз?
:)))))))))))))))))))
цитирай
15. анонимен - Марти
18.08.2009 22:18
Mи...
цитирай
16. martito - sa6obakshisho,
18.08.2009 22:20
:))))
Няма ми, няма фа ;)))))
Не ти трябват зли хора като ЗЪЛвите - вервай ми:))
цитирай
17. goran - Надя!! - Ама не признавай!!
18.08.2009 22:22
Лошо ченге ли ще си, зълва ли - не признавай!!

Човек има очи та да вижда, ум да мисли, сърце да обича!
цитирай
18. martito - goran,
18.08.2009 22:26
Уау! Твоята разпаленост ме кефи;))))
И аз нищо, ма нищо не признавам / нали я знаеш мъдростта - и да си ти, ще казваш, че не си ти;))))/
Аз само подхвърлям идеи:)))
А за очите си прав... дай Боже да не са късогледи само;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
19. goran - Пс.
18.08.2009 22:27
С усмивка и комплимент за провокативното никак не лошо ченге;-)
цитирай
20. martito - goran,
18.08.2009 22:29
Малееееййй ще се изчервя;)))
Но ще си притисна здраво устата с ръка, че не се знае що глупости ще наръся;)))))))))))))))))))
цитирай
21. goran - Много те бива:-) ;-)
18.08.2009 22:32
А за късогледството - ще ти издам две тайни: Аз съм касоглед, с цели два диоптъра и съвсем се бях панирал - викам си сега как ще гледъм?!

Добре, че имаше добро хора - да ми издадат тайната, че имало там някакви телове и съкла, които им казвали очила и с тях човек проглеждъл;-)
цитирай
22. martito - goran,
18.08.2009 22:34
:)
Знаеш, късогледството е относително понятие, също както и слепотата и проглеждането:))
цитирай
23. goran - Ха-ха;-)
18.08.2009 22:34
Не се страхувай - признай си, какви глупости ти се въртят из главицата?
цитирай
24. martito - goran,
18.08.2009 22:35
:))))))))))))))))))))
Мен ли имаш предвид? Че нещо не схванах баш...;))))))))))))))))))))))))))
цитирай
25. goran - Чакай малко да си помисля ... ами ... май ... теб трябва да имам в предвид ... ДА, точно така;-)
18.08.2009 22:39
Смея ли да те нямам в предвид - нали вече уточнихме, че си провокатор - значи трябва да те имам в предвид;-)
цитирай
26. martito - goran,
18.08.2009 22:41
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Това малко заплашително сякаш звучи...;)))))))))
Шса скрия зад зълвата да знаеш;))))))
цитирай
27. goran - Няма само ти да бъдеш лошото ченге я!
18.08.2009 22:46
Трябва от време на време да сменяме ролите:-)

Иначе схемата няма да работи и бързо ще ни разкрият! Нали с теб сме екип - прави се сега ти на доброто ченге или на добрата зълва ако е наложително. - Прави каквото трябва пък ще става ...
цитирай
28. martito - goran,
18.08.2009 22:49
:)))) Ама как бързо се предаваш:)))
Мен ме бива да съм лоша - такъв стаж имам в тая област, че.... добра фея от мен няма да излезе;))))))))))))
цитирай
29. goran - Ок, няма да се предавам!
18.08.2009 22:53
А за теб - казваш че не ставаш за фея, а мислила ли си да се пробваш като чародейка:-)

Надя,
Пожелавам ти лека вечер и повечко добри вести;-)
цитирай
30. martito - goran,
18.08.2009 22:55
Не. Гледам да не мисля много;))))
Лека вечер и на теб:)
Много усмивки:)
цитирай
31. goran - :-)
18.08.2009 22:57
:-) :-)
цитирай
32. dorichela - Тая снахичка. . . . хм. . с мед да я н...
18.08.2009 22:59
Тая снахичка.... хм.. с мед да я намажеш,а?! :)
цитирай
33. martito - dorichela,
18.08.2009 23:01
:))))))
И да я изпапкаш с все възпитателни методи:))))))
Имаш от мен една бира:)
Усмивкиииииииииии:))
цитирай
34. inel379 - Все пак, добър е късмета!:)
18.08.2009 23:32
Само една зълва!
Всички останали - като по поръчка!:)
Лека вечер, с много усмивки!:)
цитирай
35. martito - inel379,
18.08.2009 23:41
Успокояващо е, че е само една, нали?
:))))
Мнооогооо усмивки за лека нощ:)
цитирай
36. krassko - Идвай в София
19.08.2009 01:39
Нови маймуни докараха в Зоопарка и търсят възпитател. Защо да ти пропада таланта в това селско градче...;)
Че и много софиянци те четат, тук ти е мястото :)
цитирай
37. cecka1504 - Дето има една приказка - не зълва, а ...
19.08.2009 06:30
Дето има една приказка - не зълва, а зъбла :)))
цитирай
38. martito - krassko,
19.08.2009 09:32
:)))) Предложението ти ме кефи:)))
И... Софията няма къде да ми избяга:))
Усмивкиии:))
цитирай
39. martito - cecka1504,
19.08.2009 09:33
Да бе:))
Що не може всики хора да са така възпитани като снахата?;))))))))))))))))))
Усмивкиииииииииии:)))
цитирай
40. gothic - Наде,
19.08.2009 13:15
ти май ще си третия човек, на който ще започна да си разпечатвам работите :))))
цитирай
41. martito - Пламене,
19.08.2009 13:34
Бе, лошо няма:)
Ма се чудя - заслужава ли си да се хаби хартия, че и мастило, ток...;))))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииииииииииииии:))))
цитирай
42. net - da smeniame zalwata?
20.08.2009 11:04
da smeniame zalwata?
цитирай
43. malinka23 - подавам глас за Лошата Зълва, в к...
01.09.2009 16:32
подавам глас за Лошата Зълва, в която с удоволствие се разпознавам :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2854807
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663