Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2009 14:16 - Да те питам - твойта жена глуха ли е?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5145 Коментари: 33 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Чакай, бе комши, погрешно си разбрал. Аз обичам жена си. Много! Не бих се скарал с нея, камо ли да й посегна. И сме си добре, даже много добре. Слушка си ме, винаги, само че има малък дефект - не е глуха, ама на моменти не може да чува добре. Какво да се прави - природа, случва се.
    Аз още от преди да се вземем бях забелязал, че нещо не й е в ред слуха, щото почна ли да се изказвам лошо за майка й, тя изобщо не реагираше като другите. Само ме слушаше с усмивка и току вземе, че ми се хвърли на врата и почне да ми повтаря, че и тя ме обичала. Пак така реагираше и кога заговоря за приятелките й. Смееха ми се другите, че дефектна стока била, ама на мен си ми изнасяше, нямам кой знае какви оплаквания. И сме си добре, даже много добре. И един път не сме се скарали, откак сме се взели, щото всяко мое сумтене, недоволство или неприлично изказване буквално си минава покрай ушите на жената...
    Обаче понякога ми се налага да викам. Не всеки път, де. Ама, е вчера - имаше мач. Тя си гледаше някакво сериалче, пък аз през това време чистих филтъра на пералнята. И всичко си беше мирно и тихо, дорде не стана време за мача. И какво мислиш - казвам й аз да смени канала, тя не помръдва. Повиших малко тон - пак нищо. И накрая се разкрещях. Пък тя само ме погледна недоумяващо, попримигна няколко пъти невинно, разрева се и почна на висок глас да нарежда, че тя е виновна, щото не може да чува.... И аз... Аз какво да я правя - айде сега, голяма работа - един мач - гушнах си я и я оставих да си доизгледа сериалчето. Следващото също...
    Оня ден й казах, че съм поканил приятели у нас да си пийнем, да си поговорим по мъжки, нали - да вземе да ни приготви нещо, да ни сервира. Тя засия от щастие, комши, и взе да ме засипва с благодарности и целувки, обяви ме за най-страхотния мъж на света, задето... Задето съм я молил да отиде на гости у майка си за два дена...
    Миналата година пък стана друго. Бях си взел отпуск - да си полежа, да си помързелувам на воля, да не се занимавам с работа. И тя хоп! - още на втория ден ме почна да сме си направели ремонт на апартамента, че отдавна имал нужда. Цял ден и цяла нощ й обяснявах, че искам да си почина, не да тичам след майсторите, да оставим ремонта за друг път, не е наложително все още. Тя ме гледаше съсредоточено, кимаше разбиращо, пляскаше с ръце от щастие, когато й обяснявах как искам цялата ми отпуска да мине в примъкване от леглото до фотьойла пред телевизора, от фотьойла до масата, от масата до леглото; как ще убивам времето с риболов или с карти с приятелите... Мислех, че всичко е наред, пък тя, горката, нищо не била чула. И на другия ден, още в ранни зори, из целия апартамент щъкаха разни майстори и вдигаха олелия до Бога. Повиших тон аз, ама полза никаква. Така си отпочинах онази отпуска, че ей на, тази година ме е страх да си взема и ден...
    Още тогава я убедих да си сложи слухово апаратче, ама с него пак същата работа беше, така че се отказах. Затова викам, комши, за да ме чуе...
    Е, не всеки път се налага да засилвам децибелчета. Като й кажа примерно някоя вечер, че аз ще почистя масата и ще измия чиниите - няма проблем. Всичко чува, та ако ще и да съм го прошепнал само. Преди седмица пак така - казах й, че мисля да си направим едно моренце за десетина дена и тя само за час вече беше спретнала багажа с все плажни масла. Не ме питай колко дълго трябваше да викам, че и да крещя даже, дорде ме чуе, че това, че само го замислям, не значи, че тръгваме веднага...
    Та така, комши, природа - какво да се прави...
    Ма да те питам и аз - чувам те, често викаш - твойта жена глуха ли е?




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lupunel - &
27.08.2009 14:30
Ха-ха!Глуха била,а когато и отърва чува.
Марти разказвачка си! Най-добрата!Поздрави:)
цитирай
2. martito - lupunel,
27.08.2009 14:31
Това и аз го чух;)))))))))))))))))
Гушкиииииииииииииииииииии:)
цитирай
3. gothic - Ми да...
27.08.2009 15:05
чуват кога им оттърва! Има и готин виц: Жена се прибира от командировка с охлузвания, натъртвания и синини по гърба, кръста и ханша. Мъж й я пратил на лекар, тя се върнала и казала, че всичко било на нервна почва според хекимина. Благоверния обаче се усъмнил и на следния ден претърчал при лечителя и обяснил за случая. Доктора обаче се сетил веднага и му рекъл: "Виж кво, пич. Твоята жена освен курва е и глуха. Аз й казах НЕРАВНА ПОЧВА..."
цитирай
4. martito - gothic,
27.08.2009 15:08
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Малеееееееееей ма и такива ли имало - хем глухи, хем...:))))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
5. dorichela - :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
27.08.2009 15:13
АХахахахахахахахахахахахахахаххахаха!!!!!!!!!!!!!!! Хитрушаааааааааааааааааааааааааааааааааааа
цитирай
6. martito - dorichela,
27.08.2009 15:15
Тц! Само така ти се струууууваааааааааааа;)))))))))))))))
Усмивкииии, сладурано:)
цитирай
7. анонимен - Идиот
27.08.2009 16:38
Ако глухотата се комбинира и с алергия към домашен прах,препарати за чистене и кухненски миризми ще е още по-весело
цитирай
8. martito - анонимен 7, нарекъл се 'идиот',
27.08.2009 16:41
:))))))))))))
Мисля, че тази комбинация я владее жената на комшито;))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииииииии:))
цитирай
9. milamam - :))))))))))))))))))
27.08.2009 16:48
Май има нещо с моя мъж. И той така, има проблем със слуха. Наследствено било :))))
Ама много избирателно, бе.
Ако му прошепна само, че го обичам - чува, ама ако го накарам нещо да свърши - хич :))))
Та така, има и мъжки варианти на чудесното ти разказче.
Поздрави, много се забавлявах, благодаря!
цитирай
10. martito - milamam,
27.08.2009 16:52
:))))))) Мдаааааа, аз, като жена, след твоите думи окончателно се убедих, че мъжкият вариант на тази 'природа' не ми допада;))))))))))))))))))
Мноооооогоооооооооооооо усмивкииииииииии, milamam:)
цитирай
11. newuser - готин разказ,
27.08.2009 18:57
поздрави :)
цитирай
12. martito - newuser,
27.08.2009 18:58
Ха, мерси:))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
13. net - :))))
27.08.2009 20:10
Браво! Как ми се иска и аз да съм глуха по някога, ама .... Не съм се сетила.
ЩЕ го пробвам- много усилия не трябват.
цитирай
14. martito - net,
27.08.2009 21:03
:)))) Не мисля, че е трудно:)))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
15. goran - :-)))
27.08.2009 22:20
:-)))))))
Умна мома:-)
Но в какво ли се е била забъркала преди това, та любовта да реши да и го върне с този екземпляр?!

Пс. Надя - ставаш все по-добра;-) - този текст е в пъти по-хував от другия за "Не я разбирам тази жена"
цитирай
16. martito - goran,
27.08.2009 22:28
И идея си нямам за кой друг текст говориш...
цитирай
17. goran - Ех! и аз нямам спомен как му беше заглавието:-(
27.08.2009 22:33
Сега трябва да тръгвам, като дойда в събота ще поледна, как се казваше - двата текста сякаш са си комплект;-)

до чуване;-)
цитирай
18. martito - goran,
27.08.2009 22:40
Щом казваш..
цитирай
19. goran - ;-)
27.08.2009 22:41
:-)
цитирай
20. firefly1 - много забавен разказ :)
28.08.2009 00:54
много забавен разказ :)
цитирай
21. malkiatprintz - Хех. . . ми той като е глупв, че не си ...
28.08.2009 07:17
Хех... ми той като е глупв, че не си прави каквото му скимне и да се оправдава, че тя не го е чула, кой му е виновен... :)
цитирай
22. анонимен - глу'а кучка
28.08.2009 09:08
Кво!?!?!?
цитирай
23. blagovestie - Де да можех и за така да оглушея,
28.08.2009 09:23
ма не мога. Това търпението все ми бяга и нито аз го хващам, нито то мене. Та при мене по-скоро мъжът ми е глух :))))))
Блазя им на такива жени!
цитирай
24. martito - firefly1,
28.08.2009 09:28
Мерсииииииииии:))
Много усмивкиииииии:))
цитирай
25. martito - malkiatprintz,
28.08.2009 09:35
Ма ти мислиш ли, че е глупав, аз - не мисля:)))))
Усмивкиииииииииии:))
цитирай
26. martito - анонимна 'глу`a кучка',
28.08.2009 09:36
Щоо???
Я пак повтори!:)))
Усмивкиииииииииииииииииии:)))
цитирай
27. martito - blagovestie,
28.08.2009 09:39
Опитай де, не се предавай толкова лесно;))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
28. blagovestie - Ааа, опитвам, и ще продължавам да го правя :)))
28.08.2009 10:32
Никакво предаване. Пък дано твърдоглавието ми бъде възнаградено ;)
цитирай
29. essy - :))))
28.08.2009 10:39
Щом за морето от раз чу и разбра.....от най-глухите е :)))
Дефектна била, а?:))))
цитирай
30. martito - blagovestie,
28.08.2009 11:12
Стискам ти палци;)))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
31. martito - essy,
28.08.2009 11:13
:)))))))) Природа просто... какво да се прави, случва се...
;))))))))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
32. furiika - Марти, приятелко,
30.08.2009 11:05
и аз откакто оглушах, съм си много добре!
:))))))))
цитирай
33. martito - furiika,
30.08.2009 11:18
:))) Вярвам ти!:)
Пък, моля ти се, някой хора го наричали дефект - да им се чудиш на акъла;))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852264
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663