Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2009 17:14 - Това ли е начинът?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2705 Коментари: 21 Гласове:
15



    Знаете, всеки един уред си е създаден с определена цел, т.е. има си задължения някакви и трябва да си ги изпълнява, нали така? Примерно – бойлерът да топли вода, пералнята да пере, радиаторът да топли и т.н. А на човека основно задължение е да ги употребява редовно и да се грижа за изрядният им външен вид. И аз винаги го правя – без мрънкания. Просто имам съвест.
    Да обаче уредите, предполагам сте забелязали, съвест нямат и правят-струват, кога най-малко очакваш, вземат, че се повредят. А това са доста изнервящи ситуации и честно казано изобщо не ме кефят. Не че не намирам начин да му избия егоцентричните помисли, ама не е там работата.
    Но да не губя време в душеизлияния. Минавам направо към въпроса. Капризната принцеса тоя път реши да ми го играе пералнята. Нямам обяснение все още на въпроса "защо" като се има предвид, че отношенията ни бяха повече от блестящи. Но явно беше решила, че най-после е дошъл и нейният звезден миг, и защо ли да пропусне да си покаже рогцата. И ей на, както никога не беше проявавала характер пералнята му с пералня, така и се беше засилила да се изявява, че едновременно пълнеше и изпомпваше вода в несвяст, без дума да продума.
    Сега, не съм специалист по перални машини, то и не ми е нужно да съм, за да схвана, че това си е всичко на всичко своеволие и хленч за внимание. Пък на мен само това ми липсваше! Изобщо не ми се гледаха пералнишки циркове, нито ми се ръкопляскаше и без излишни размисли и страсти й спрях и тока, и водата. Що за каша ми е забъркала – и идея си нямах, но все пак се впуснах да й проверя филтърчетата. Еми, нищо им нямаше – всичко си беше наред. Вервайте ми – на мига ми мина през главата гениалната мисъл да я пусна пак, че да си поема поетата вече отговорност, но реших да не й влизам в тона, да не бъда грубиянка. Сега, ако тя не е човек, аз съм, нали така? Да, проблемът си беше изцяло неин, ма като я гледах как не помръдваше и грам, най-вероятно нямаше да спре да се прави на важна. Пък аз ей такива моменти най не ги обичам. Надвисналата обаче над мен опасност от преминаване на ръчно пране, стопира вживяванията ми в това какво обичам и какво не, и концентрира всичките ми усилия да й намеря майстора.
    Първият открит майстор беше страшно мил и търпелив. Най-внимателно ме изслуша, докато надълго и нашироко му описвах магариите на глезаната ми, и през цялото време не спря да ме окуражава с "аха, аха". Накрая обаче каза да му закарам принцесата при него. Не ме зарадва, ама никак. Първо, щото мойта пералня не е излизала никъде, откак е дошла в къщата ми; второ – не ми раждаше акълът как ще я хвана под ръка и ще я поведа на преглед. Попитах не може ли той да дойде. Не можел – политика на фирмата. Чудесно!
    Потърсих друг майстор. Е, той се прежали и дойде на място. Но се държа адски грубо. С пералнята. При все, че ми беше черна пред очите, като гледах как майсторът й оголи вътрешностите и най-безцеремонно я ръчкаше с разни инструменти, въртеше програматора накъдето му скимне, включваше я и я изключваше през минута, сърцето ми се късаше. Заслужаваше си го, наистина, но все пак... Можеше и да е по-мил, си мислех... Ама си мълчах и не се месех, щото там, таковата... ръчно пране... няма да е приятно...
    Е, принцесата се поинати за известно време и не щя да покаже дефект, но майсторът не беше вчерашен и тя развя белите знаменца. "Магнит-вентилът" – отсече майсторът. Смени го и сега пералнята работи. Както преди.
    Отношенията ни обаче не са същите. Не мога повече да й имам доверие, нито да се държа приятелски с нея. Кой я знае в кой момент пак ще ме накара да мисля за ръчно пране...
    Признавам, научих какво е магнит-вентил и ред други неща, но нима това беше единственият начин, за да я опозная по-добре? Трябваше ли да се глезоти, за да разбера що за пералня е и отвътре, м?


   



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - и
08.09.2009 17:18
пералните имат душа...се оказва :-)))
цитирай
2. mamas - Милата!
08.09.2009 17:29
Какви вълнения!
Наистина туй...ръчното пране...страшна заплаха :)))
цитирай
3. desperadomikaela - :)
08.09.2009 17:33
...
цитирай
4. martito - benra,
08.09.2009 17:50
Май-май и те като хората:)
Усмивки:)
цитирай
5. martito - mamas,
08.09.2009 17:51
Бих казала - кошмарррррр;)))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
6. martito - desperadomikaela,
08.09.2009 17:52
Много усмивки:)))
цитирай
7. анонимен - т`ва е:-) при хората като се ра...
08.09.2009 18:29
т`ва е:-)
при хората като се разболееш ти обръщат внимание.
цитирай
8. martito - анонимен 7,
08.09.2009 19:26
Има нещо вярно:) Ма що трябва да се 'поврежда' човек, че да му бъде обърнато внимание и на него, а?;))))
Усмивкиии:)
цитирай
9. malkiatprintz - Време е за развод с пералнята :)
09.09.2009 03:45
Време е за развод с пералнята :)
цитирай
10. cecka1504 - Ей такива са всички жизненонеоб...
09.09.2009 07:12
Ей такива са всички жизненонеобходими елуреди - ще се развалят, баш когато не трябва. И не мислят за нас! Това е :)
цитирай
11. martito - malkiatprintz,
09.09.2009 07:42
:)))) Ще й дам още един шанс, може пък да си е взела поука;)))
Усмивки:)
цитирай
12. martito - cecka1504,
09.09.2009 07:43
Нали? А бихме могли да седнем и да обсъдим каквото там искат;))))
Усмивкиии:))
цитирай
13. cecka1504 - Да, бихме, ама те категорично от...
09.09.2009 07:48
Да, бихме, ама те категорично отказват. Пробвала съм :)))
цитирай
14. martito - cecka1504,
09.09.2009 07:56
:))) Мдаааам, и аз съм пробвала, също без резултат:)) И все се питам - аз ли нещо сбърках в избора, или и те като хората в един момент си търсят майстора;)))
Усмивкиии:))
цитирай
15. furiika - Опознай пералнята,
09.09.2009 09:41
за да я обикнеш, пък и тя теб!
Иначеее...минаваш на ръчно!
:))))))))
цитирай
16. martito - furiika,
09.09.2009 09:55
:))) Опасностите дебнат отвсякъде - не може да си позволяваме почивка:)))
Усмивкиииии, приятелко:)
цитирай
17. andi2 - Мартито,
09.09.2009 10:58
ако ме питаш мен
аз съм ----- >>>>> за ---->>>> да се върне ръчното пране , или старите перални
хем чисто , хем по-малко главоболия
:)
:)
:)
цитирай
18. martito - andi2,
09.09.2009 11:00
Много носталгично-мило от твоя страна, но..... Не мога да те подкрепя, ръце ми не дават;))))))))))))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
19. andi2 - мартито,
09.09.2009 11:40
e ти пък --------- намерила си кого да питаш
как ще ти дадат , как , как ?????????????
но прането със старите перални беше много по-интересно.
Сега няколко бутона - и това е . Няма я тръпката .:(
:)
:)
:)

цитирай
20. martito - andi2,
09.09.2009 11:43
:)))))))))
Абе трябва да чуеш моята как 'тръпне' кога почне да центрофугира, че направо ме разтреперва;))))
цитирай
21. анонимен - То,когато
11.09.2009 09:50
и на жената и се "отвърти" магнит-вентилът и я "отпе-
ре" нанякъде,също не може да и се има доверие,
нищо,че уж може и да е "отремонтирана".
...но така е с всяка "пералня"..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2855253
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663