Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2009 11:21 - Травмите от детството остават за цял живот
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14289 Коментари: 95 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Не сте мислили за това преди, нали? А трябва! Най-малкото не е зле да се замислите колко стресово може да бъде ранното сутрешното събуждане и що за щети може да причини на човека. За цял живот! И за да не си мислите, че си измислям, ще ви дам пример със себе си.
    Няма какво да го крия - всяка сутрин съм подложена на стрес. От малка. Още от момента, когато ми се наложи да тръгна на детска градина. И, ако щете вярвайте, натрупаният дискомфорт оттогава продължава и до днес. С пълна сила. Последствията също. Защото:
    С тръгването на детска градина майка ми, не знам по какво стечение на обстоятелствата, изведнъж започна да се упражнява в реторика рано сутрин. И то винаги на висок глас. Не я разбирах нито какво ми говореше, нито защо, но тя упорито ме преследваше за свой слушател, като ми отнемаше най-безскрупулно секундите сън между обуването на единия и другия чорап. Е, на моменти и сега й завиждам как само за петнайсет минути тя съумяваше да повтори поне милион пъти в речта си думите "ставай", "ще закъснеем". И макар че аз на всяка нейна дума отговарях и на глас, и наум с "добрееее", тя продължаваше да репетира. А тази сутрешна привичка на майка ми се отрази доста болезнено на слуха ми. И до днес проявявам нетърпимост към речите на когото и да било, особено пък ако ми бъдат изнасяни с висок и поучителен тон.
    Баща ми от своя страна също се измени. Той речи не редеше и не ме търсеше за публика, но пък започна да се държи не по-малко страно. И то пак - само сутрин. Него изведнъж го заклещваше клаустрофобия ли, какво ли, но отваряше до назад вратите на всички стаи, след което моментално оглушаваше и пускаше телевизора до дупка. Не го разбирах и него, но се вбесявах до там, че да стана и да затворя вратите и да загася високоговорителите. Баща ми - упорит до неузнаваемост - най-невъзмутимо отново отваряше вартите и пак - телевизора до дупка. После пак аз. И като повторим така няколко пъти тези упражнения и край - повече и да искам не мога да заспя. Оттогава не мога да спя на отворена врата, нито на включен телевизор.
    Като пораснах и приключих с ходенето на детска градина, стресът не намаля. Ранните сутрешни събуждания също. И се случи това, че намразих училището. Заради звънеца! Който баща ми още в ранни зори почваше да бие, докато си правеше сутрешния крос из детската стая. От яд нарочно не закусвах с неговите закуски. И досега не закусвам! А това, както знаете, е доста вреден навик.
    Като попораснах още, майка ми и баща станаха пак нормалните хора отпреди детската градина. Но нещата не се промениха. Появиха се будилниците. Дрънчаха всяка божа сутрин като за военна тревога. Всичките ми бяха подарък от майка ми. И на всичките тя най-старателно сменяше батериите. Всичко това доведе до навика ядно да стискам зъби и да не мога и дума да обеля кога се ядосам.
    Сега имам телефон. Но пробужданията ми сутрин не са ми станали по-мили, нито са ме направили по-добър човек. Заради алармата на телефона. Отвратителна е! Креслива! Нагла! Нахална! Непоносима!...
    Не че не съм й хванала цаката, хванала съм й я. Ама не е там работата. Щото какво става - умервам й аз успешно копченцето, заявявайки й да звънне след пет минути, гушвам си най-дружески телефона и заспивам с надеждата алармата да прояви милост. Но каква ти милост, Господи! Ей така на няколко пъти след час и четиридесет и пет минути следпетминутно натискане на алармата на телефона батерията му пада, телефонът му с телефон се изключва и като стана... Последствията са повече от кошмарни.
    Първо – блъскам се в де що ми се изпречи и не ми се изпречи на пътя. Второ – в бързината си изобщо не знам какво правя и в един момент на разпознаване пред огледалото се оказва, че съм си сложила панталона за шал, ризката съм превърнала в пола, а единият ми крак е нахлузил ботуш, другият - сандал. Трето – абсолютно винаги забравям нещо важно – примерно цигарите или запалка, а това са все нови предпоставки за стресови ситуации. Четвърто – закъснявам винаги, ама винаги и никога нямам нормално обяснение за закъснението си. На всичкото отгоре след ненавременното събуждане мозъкът ми отказва да функционира и човек трябва да ми говори много бавно, за да схващам нормално...
    Изобщо... Не мисля, че е нужно да ви разяснявам повече. А вие смятайте и пресмятайте колко пагубно може да се отрази едно нищо и никакво уж ранно сутрешно събуждане. И после хубавичко си помислете дали не е по-добре да се оставят децата да спят докато си искат.




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totoni - Божеее, колко позната картинка...
20.09.2009 11:29
Божеее, колко позната картинка:))) Какво причинавям на децата си, а:))) Лоша работа, хм...:)))
цитирай
2. martito - totoni,
20.09.2009 11:30
Ужасна картинка, нали?:))))))))))))))))
А сега си помисли дали трябва да се разбуждат децата рано сутрин;)))))))))))
Усмивкиииииииииии:)))
цитирай
3. ka4ak - :))))))))))))))))))))
20.09.2009 11:51
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/08/21/predlagam-da-vyrneme-medijinskite-sestri-v-libiia-za-da-gi-e.383412
цитирай
4. martito - ka4ak,
20.09.2009 11:54
Това в поста ти не е смешно... Макар че отговаря на заглавието на моя...
цитирай
5. ka4ak - малка,голяма,но травма!!!
20.09.2009 12:02
смешно,не смешно,но трагично и обокновенно нелечимо!!!
цитирай
6. martito - ka4ak,
20.09.2009 12:03
Спор няма, не може и да има.
цитирай
7. compassion - То е индивидуално, Марти
20.09.2009 12:32
Моята по-малка дъщеря е като тебе и е много красива и очарователна и талантлива и.....
Явно тези неща си вървят заедно :))))))))))))))))
за компенсация на щетите (от ранното събуждане) :(
цитирай
8. dorichela - Мразя да ставам рано сутрин. . . г...
20.09.2009 12:34
Мразя да ставам рано сутрин... голям стрес си е :):):)
цитирай
9. martito - compassion,
20.09.2009 12:37
Е, то си е така - Господ дава едно за сметка на друго:)
Живи и здрави да са ти и двете дъщери:)
Усмивкиииииииии:))
цитирай
10. martito - dorichela,
20.09.2009 12:38
Оххх, мен питаш ли ме;))))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
11. inel379 - Абсолютна истина, макар че такива няма!
20.09.2009 14:10
Динамиката на живота подлудява още от най-ранна възраст. Като роботи сме и ако няма болни в семейството, а седмичните задачи са изпълнени в значителна степен, релаксираме в събота и неделя. Домашен закон от години, през двата дни всички спят до...наспиване, а събуждането става по личен вкус - чрез книга, телевизия, компютър, музика...кой както желае.
Убедена съм, че нервното напрежение у децата започва да се трупа още с тези сутрешни събуждания и...си остава високо, ако не се намери начин за баланс някакъв. Социален проблем си е, съвсем определено. Не можем да го решим еднолично, особено яко няма баби, но и това не е решение, защото отваря други проблеми, отоново независеши от нас!:)
цитирай
12. martito - inel379,
20.09.2009 14:37
Сблъсъкът с живота, с хората неминуемо оставя своя отпечатък, невинаги приятен... А баланс.. може би може да се постигне единствено с любов:)
Усмивки, inel379:)
цитирай
13. sa6osladura - Наде, дъще!
20.09.2009 15:03
не съм виновен аз,тя майка ти ме агитираше да те будим рано.Аз и затуй я изгоних.Мислех че вече си ми простила:)
цитирай
14. malkiatprintz - Хех. . . Аз затова не си лягам - така де ...
20.09.2009 15:12
Хех... Аз затова не си лягам - така де - докато дремнеш и трябва да ставаш, за какво само да се зорим да спим? :):):)
цитирай
15. martito - sa6osladura,
20.09.2009 15:12
Саше, мили татко, за телевизора и звънеца ти е простено, ма що сега искаш да ми купуваш нов телефон, а?;))))))))))))))))))))))))))))
Гушкииииииииииии, татенце:)))
цитирай
16. martito - malkiatprintz,
20.09.2009 15:15
:)))))))))))))
Хубаво правиш ти, ма кво да правят ей такива поспалани като мен, а? Знаеш ли каква мъка е да си чуеш алармата на телефона баш по средата на някой хубав сън:))))
Усмивкииииииииииииииииииии:)))
цитирай
17. vmir - Не си давала въоръжен наряд в продължение на 6 месеца през ден и през два часа смяна цяло денонощие,
20.09.2009 17:22
да знаеш какво е да ти се спи докато те будят. Даже е чудно, че няма разстреляни будители. (А може и да има, ама да ги пазят в тайна, че инак кой ще посмее да те буди през два часа)
цитирай
18. martito - vmir,
20.09.2009 17:31
Не, признавам си без бой - не съм давала въоръжен наряд в продължение на 6 месеца:))
Но знам какво е от 24 часа само един да ти премине в сън:)
Усмивкиииииии:)))
цитирай
19. анонимен - :)))
20.09.2009 17:42
Не ми е идвало на ум, че постоянните ми необясними закъснения се дължат на ранни стресирани събуждания в детството!:)
Поздрав!
цитирай
20. vmir - 18. martito, Ако го можеш в продължение на 6 месеца, 1 час на 24 от време на време
20.09.2009 17:42
няма да ти бъде проблем, а мръщенето от ранното ставане в един и същи час ще ти се стори забавен епизод от живота ти.

Поздрави и усмивки! :)))
цитирай
21. martito - tit,
20.09.2009 17:57
Ми да ти кажа, че на това ранно събуждане се дължи и чупливостта на ноктите:)) Щото в стремежа си да придърпаш колкото се може повече одеяло, за да заглушиш шума от аларма на телефон или часовник - ноктите се чупят;))))))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииииииииииии:))))
цитирай
22. martito - vmir,
20.09.2009 17:59
Ако е един час сън от време на време - ще мога и година да издържа:) Понякога ми стигат и 15 минути:) Просто не ми понася дългото седене будна:)))
Така сега мога ли да се надявам на милост от твоя страна:)))
цитирай
23. vmir - 22. martito, ми щом нямаш алтернатива, няма повече да те измъчвам.
20.09.2009 18:33
:)))
цитирай
24. martito - vmir,
20.09.2009 18:36
Приемам думите ти за израз на най-искрено съчувствие към наранената ми от ранните ненавременни сутрешни събуждания душа:))))))))))))))
Иначе алтернативи винаги има;)))
Усмивкииииииииииииииииииии:)))
цитирай
25. анонимен - Нали?! :-P
20.09.2009 18:37
Пък нека отричат... :-D

\m/
//
цитирай
26. martito - zlika,
20.09.2009 18:44
Смеят ли, а? След такъв ужасен пример;))))))))))))))))
Усмивкииииииииииииии:)))))
цитирай
27. malkiatprintz - :))))))))))))) Хубаво правиш ...
20.09.2009 20:58
martito написа:
:)))))))))))))
Хубаво правиш ти, ма кво да правят ей такива поспалани като мен, а? Знаеш ли каква мъка е да си чуеш алармата на телефона баш по средата на някой хубав сън:))))
Усмивкииииииииииииииииииии:)))


Хмм... честно казано - не знам, защото когато се събудя обикновено изобщо нямам спмен, че нещо е звъняло, че съм го изключвал и т.н.... ;) :):):)
цитирай
28. martito - malkiatprintz,
20.09.2009 21:06
:)))))))))))))))))))
И при мен понякога се проявява подобен род амнезия:))))
Нали е амнезия, а не склероза;)))))))))))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииииииииии:))))
цитирай
29. tili - Ами така
20.09.2009 23:50
ще е като висим по цели нощи на компа. А, кажи как да стана в 7 катп съм си легнала в 5 ;-(((
цитирай
30. martito - tili,
20.09.2009 23:58
Ей сега, само да намеря сметалото и ще ти кажа;)))))))))))))))))
Усмивкиииииииииии:)))
цитирай
31. vmir - 24. martito,
21.09.2009 01:32
martito написа:
Приемам думите ти за израз на най-искрено съчувствие към наранената ми от ранните ненавременни сутрешни събуждания душа:))))))))))))))
Иначе алтернативи винаги има;)))
Усмивкииииииииииииииииииии:)))


Приемам твърденията ти за светата истина, защото не знам как да ги проверя и не мога да ги подлагам на съмнение по причина на моята неспособност...

Усмивкииииииииииииииииии:))))
цитирай
32. furiika - Ставааай! ПондРелник е!
21.09.2009 08:16
:)))))
Всичко друго може да се забрави, но цигарите и запалката -абсурд! По-добре ще е да си отспим.
:)))
цитирай
33. martito - vmir,
21.09.2009 08:22
Приемам, че си милостив и щедър човек, който заслужава едно подкупващо горещо кафе:)))
Усмивкиииииииииии:)))
цитирай
34. martito - furiika,
21.09.2009 08:24
Добреееее! Станаааах!;)))))
И кафето е готово - идвай!:)))
Усмивкиииииииииииии:))
цитирай
35. injir - Обръщаме го на смях, но това наис...
21.09.2009 11:03
Обръщаме го на смях, но това наистина е една от причините за стрес. Да не се чудим защо децата били нервни , агресивни и т.н. Опитайте се да разговаряте тихо, да не вдигате шум около себе си. Това е пример, който децата ще последват. Детето може с прегръдка да се приспи и с прегръдка да се събуди. Колко от нас го правят?
цитирай
36. martito - injir,
21.09.2009 11:19
Добър въпрос!
цитирай
37. vmir - 33. martito,
21.09.2009 12:08
Благодаряяяяяяяяяяяяяя! Много си милааааааааааааа! :))))))))))
цитирай
38. kapricia - :о)))
21.09.2009 12:17
Такива преживявания сигурно има всеки от нас. Аз, подобно на теб, още не мога да се отърся от остатъчния ефект. Дори сега ми се случва посреднощ да скачам от леглото с мисълта, че тотално съм се успала за работа. Даже имах случай да се облека и почти да тръгна преди да видя, че е 2:30 през нощта. :о)))
цитирай
39. анонимен - Koko
21.09.2009 12:22
мога да ти предложа по-добро събуждане и за нула време ще забравиш стреса ;)
цитирай
40. martito - vmir,
21.09.2009 12:24
Нали? :)))))
И сега си представи как те гледам неописуемо невинно и ти давам още по-подкупващо вафличка:)))
Какво ще кажеш, м?;))))))))))))))))))))))
Усмивкииии:)))
цитирай
41. martito - kapricia,
21.09.2009 12:26
:))))))))
И аз имах един период на повреждане - няколко дена подред се събуждах в 4 без 15 и си будувах до 5 и 30. После заспивах, но си умирах от яд за тия 45 минути;))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:))))
цитирай
42. martito - анонимен 39, коко,
21.09.2009 12:32
:))))))))))))))))))
Нима?;))))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
43. vmir - 40. martito - вафличка!
21.09.2009 12:38
martito написа:
Нали? :)))))
И сега си представи как те гледам неописуемо невинно и ти давам още по-подкупващо вафличка:)))
Какво ще кажеш, м?;))))))))))))))))))))))
Усмивкииии:)))


Много обичам фафличкииииииии!!! И които ги давааааааат!!!
цитирай
44. martito - vmir,
21.09.2009 12:41
:)))))))))))))))
Чудесно!:)))))))
И сега вече мога да попитам - забравяш за всички идеи за военни наряди и малко сън, нали?:)))))
/Имай предвид, че държа още една вафличка и ще я получиш в зависимост от отговора:))))))/
цитирай
45. alison - marti,
21.09.2009 12:56
мисля си ,че ти просто спадаш към едната от двете групи хора.
Те са само две.
НО ОГРОМНА РАЗЛИКА МЕЖДУ ТЯХ!
И ,както си забелязала ,това не се унаследява!?
А ТРЯБВА!!!
Не е никак лесен живота на децата от групата"СОВИЧКИ"....
,ако са имали лошия късмет да се родят в семейство на родители "ЧУЧУЛИГИ".
Ох!
Аз съм едно такова дете!
Разбирам те ,както совата разбира сова.
И може би ,чучулигите разбират чучулиги.
Ама, ме е яд само на едно:че моите родители така и не можаха да си го признаят приживе -дано сега ,като ме гледат от небесата ,да се радват ,че аз не повтарям тяхната грешка с моите деца , а и внучета.
!?
И ,хора ,внимавайте,подлагайте на тест бъдещите си съпрузи!Ужасно би било ,нали се сещате,съпругът ви да има обратен на вашия ...часовник,хм.
цитирай
46. vmir - 44. martito,
21.09.2009 13:04
разбира се, че забравям за нарядите, щом от това зависи вафличката! Надявам се да съм я заслужил! :)))
цитирай
47. martito - alison,
21.09.2009 13:08
:))) Да ти кажа правичката, аз не бих се разсърдила, ако мъжът ми бъде 'чучулига' - ще има кой да ме събужда, да прави кафе...:)))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
48. martito - vmir,
21.09.2009 13:13
Браво! Добър vmir!:)))
Получаваш две вафлички!!!:))))))))
Усмихнат ден:)
цитирай
49. vmir - Ураааааааааааааааааааааа!!!
21.09.2009 13:26
:)))))))))))))
цитирай
50. martito - vmir,
21.09.2009 13:57
:)))))))))
Бъди послушен и утре пак ще има вафличка;)))))
цитирай
51. hel - Аз съм същата.
21.09.2009 14:13
Дори по-лошо. По никакъв начин не мога да следвам 24-часовия ритъм. Осавена на собствения си ритъм, съм си екстра... Ама за колко време може да ти се случи...
То си е вродено. Съпругът ми и децата нямат проблеми със събуждането, нито им трябва будилник. Имат си биологичен часовник, точен при това. Изпитвам бяла завист!
цитирай
52. martito - hel,
21.09.2009 14:22
:))) Разбирам те мнооогоо добре:) И се радвай, че покрай съпруг и деца 'будилници' няма начин да се успиш:))
Усмивкиииииииии, поспаланке като мен:))
цитирай
53. vmir - 50. martito,
21.09.2009 14:38
martito написа:
:)))))))))
Бъди послушен и утре пак ще има вафличка;)))))


Урррррааааааааа, ще си имам трета фафличкааааааааа!!!!!!
:)))))))))))))))))))))
цитирай
54. martito - vmir,
21.09.2009 14:50
А ако направиш едно задно салто от радост - ще са две;)))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
55. анонимен - Pulna glupost :)
21.09.2009 14:52
Tova vsichko e na psihicheska osnova. Zashto nqmam takiva problemi sled kato sum buden po sushtiq nachin? Stavam si bez problem.. ne se bluskam po stenite. Do chovek i naglasa si e. Qvno si mnogo murzeliva.
цитирай
56. martito - анонимен 55,
21.09.2009 14:56
Ми че блъсни се де, или остави някой стол да те блъсне... толкова ли нямаш въображение..:))))))
Усмивкиииииииииии:))))))))
цитирай
57. анонимен - !!!!!
21.09.2009 17:40
Мила картинка. Май навсякъде е така. Поне така си мислех докато не се омъжих и естествено се запознах със свекърва си. Тя не разрешаваше никой да се буди насилствено, особенно децата. И до ден днешен съм и благодарна .
цитирай
58. martito - анонимен 57,
21.09.2009 17:55
Жива и здрава да ти е свекървата! Дай Боже на всяка снаха по една такава:)
Усмивкииииииии:)))
цитирай
59. boriaz - При мене е
21.09.2009 21:05
още по-зле. С времето все повече и по-силен шум ми трябва за да се събудя :((( Към днешна дата карам на два телефона и три будилника- всичките през 5 мин. Проблемът е, че докато се събудя АЗ вече се е събудил половината квартал. После докато не си легнат комшиите не смея да се прибера, че ха ме е мернал някой- става страшно :(((
Ей така живея в страх от тая травма от детските години!
цитирай
60. martito - boriaz,
21.09.2009 21:11
:)))))))))))))
Извини ме:) Смешничко ми е, иначе напълно ти съчувствам, разбирам те и се вайкам заедно с теб:)))
Усмивкииии, поспаливецо:)
цитирай
61. rpatel - Ох, все едно моя живот си описала! И ...
22.09.2009 11:24
Ох, все едно моя живот си описала! И сега като съм безработна, това е едно от най-положителните неща. Никакви аларми, никакво тичане като луд по улиците... ставам си когато искам, пия си кафето бавно, закусвам (когато ми се налагаше да ставам рано за работа, просто не закусвах, защото стомахът ми упорито отказваше да приеме каквато и да е храна в такъв безбожно ранен час)... Не мога да си преставя как има хора, които доброволно стават толкова рано. Познавах такъв човек, без значение дали е на работа или не той си ставаше в 4!!! Сбъркана работа! Аз ако не се наспя, остави, че ще съм нервна, но не мога и да работя нормално. Сто пъти предпочитах вечер да остана до по-късно в офиса, вместо сутрин да ми се налага да ставам толкова рано. Ама на работодателите, хич не им пукаше за това мое качество- да работя по-добре вечер.
Така, че и при мен този кошмар си е от детските години. Още от времето когато мама влетяваше в детската стая и по всякакъв начин се опитваше да ме събуди за училище, а аз си мислех, че ако не реагирам, на нея ще й писне и ще ме остави да спя. Е, да ама не. Не само не й писваше, но дори ставаше още по-кисела и гласът й се повишаваше още. И накрая, о ужас, трябваше да напусна топличкото легло и да изляза зимата (това беше най-големият кошмар) на студа и не само да се довлача до училището, но и дори да внимавам в час, а на мен така ми се спеше, че ми беше все едно какво говори учителката. Та съм твърдо за да спестяваме този кошмар и на себе си и на децата. Какво толкова страшно ще стане, ако се работи примерно от 10. И ако часовете в училище почват по-късно? И ние и децата ще сме по-усмихнати и по-работоспособни. Гарантирам!
Желая ти усмихнат ден! Е, днес поне е празник, така че, можеш да си поспиш.
цитирай
62. martito - rpatel,
22.09.2009 11:42
Познатооо, мноогооо познато:)))
И аз съм ЗА да се започва и работа, и училище от 10 часа - гаранция, че поне на нас и на такива като нас ще ни е по-добре:))
Усмивкииии, rpatel:))))
цитирай
63. alison - Да се даде шанс и на нас - "Совите"!
22.09.2009 12:23
Когато децата ми бяхя мъничета,направо изпитвах физическа болка да ги будя и влача в тъмните зимни утрини към детската градина!
Беше уникално да дойдат съботите , а след тях и тревожните недели(тревожни ,защото следваше ...новата ужасна петдневка).
Имаше един момент , който най-много ме вбесяваше : работех на смени,беше възможно да водя децата си по-късно в дет. град.Но ПРАВИЛНИКА!!!
Е ,сега май не е така.Май вече е възможно да "плуваш"между 8 и 9 часа?
За съжаление, обществото ни налага правила, трябва да приучим и децата си на тях.Тези правила ще им помогнат да се адаптират ,интегрират ....и други "-ират".Нищо ,че някои от тия правила ,ще ги разболеят.
Но изборът е наш. И ваш.
Можем да си живеем, както искаме.Тоест...свободно.
Къде ,обаче!?
В Тибет!?
А може би, някъде на юг-като в приказките.Там ,НА ЮГ,винаги е по-добре.Сигурна съм.
Иначе, защо птиците ще ходят всяка есен ТАМ!?
цитирай
64. martito - alison,
22.09.2009 12:55
Да се!:))
Доколкото разбирам и ти си ЗА идеята на rpatel:))
Свободно можем да си живеем в мечтите си и само тамможем да изпеем песничката 'да живей, живеей съняяя'..:)))
Усмивкииииии:)))
цитирай
65. alison - (:
22.09.2009 13:17
Естествено.
Ако не се наспиш,как можеш да си полезен!?
Ами ти си направо зомби!
И настрана ,майтапа,ама сеща ли се някой за хора ,дето сутрин стават с първи ,втори и трети петли....
И вечер са работоспособни до сред нощ!
Няма такива!Просто,няма!
Единствено бюрокрацията не може да разбере ,че не можеш да вкараш в рамки някакви човешкия интелект!
Аз съм по-умна вечер!
И много тъпа сутрин!
Не е ли това естествено!?
цитирай
66. basst - Марти, Как те държат на работа с тия ...
22.09.2009 13:55
Марти, Как те държат на работа с тия непрекъснати закъснения и облечена в тоя вид?..))) И в колко го навиваш тоя телефон, че час и 45 минути му даваш отлагане?..В 5 сутринта ли? ..)))) Това си е жив мазохизъм!
Но това със събуждането е до болка познато...едната ми дъщеря се събужда сама, без моя помощ, но за това пък другата.... Ти го будиш, изправяш го да седне и като се обърнеш....то или е легнало пак, или спи седнало...)))) Наследило е спокойния ми и здрав сън от младините, от който, за да ме изкара баща ми или ме отвиваше непрекъснато, или ме хващаше за краката и ме слагаше в коридора... Този тормоз престана, като станах по-голяма и тъй като спях гола, на него му беше неудобно да ми прилага тия психо-атаки...))))
УСМИВКИ И УСПЕШЕН ДЕН НА ВСИЧКИ, КОИТО СА УСПЕЛИ ДА СТАНАТ :)))
цитирай
67. martito - alison,
22.09.2009 15:11
Така е, като не съм се наспала и аз, всичко и всеки ми е като в мъгла;))))
Усмивкииии:))
цитирай
68. martito - basst,
22.09.2009 15:15
Оооо държат ме - като жива атракция съм;))))))))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
69. basst - martitoИ ти ли? Аз си м...
22.09.2009 15:39
martito
И ти ли? Аз си мислех, че съм само аз... :)))
Дай да си направим подвижен цирк...може и сами да се издържаме :))) А не да работим за някой...)))
Големи усмивки:)))))))))))))))))
цитирай
70. martito - basst,
22.09.2009 15:59
Чудесна идея:)))))))))))))
Стига да има кой да ни събуди без време:)))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
71. анонимен - хехех
22.09.2009 18:28
мноо си зле мацка
и сестра ми като теб
:-)
цитирай
72. martito - анонимен 71,
22.09.2009 18:38
:))))) Оказва се от коментара ти - не съм само аз:)))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
73. sparotok - Травмите от детството остават за цял живот
22.09.2009 20:46
Хубав постинг! Познато до болка, ето за това съм си обещал да се отнасям към децата си с истинско разбиране.
цитирай
74. martito - sparotok,
22.09.2009 21:08
Стискам ти палци:)
http://martito.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/13/decata-sa-ujasni.304043
Усмивкииии :))
цитирай
75. andi2 - Наденце ,
22.09.2009 23:00
Ако ме питаш мен , не само децата трябва да се оставят , ами и нас по-големите също .
Ама като ми звъни будилника рано сутрин и мята едни сини светлини , какво да правя ???????????????

цитирай
76. andi2 - иииииииииииииииииииииииииии...
22.09.2009 23:06
иииииииииииииииииииииииииииииии
искам поне 30-часа денонощие. Гледай да уредиш нещо
:)
цитирай
77. martito - andi2,
22.09.2009 23:13
:))))))))))))))))))))))))))))))))
С най-голямо удоволствие, но не съм Господ:))))))))
Усмивкиииии все още будни:)))
цитирай
78. andi2 - миииииииииии да се местим на д...
22.09.2009 23:23
миииииииииии
да се местим на друга планета поне
където ще може да се спиииииииииииии
и денонощие от 35 часа
от мен кораба
от теб разходите за гориво
:)
??????????????????????????
съгласна????????????????????
ако са повече хора ще си разделим пътните
:)
цитирай
79. martito - andi2,
22.09.2009 23:29
Нямаш грижи:))))
И смея да твърдя, че ще ни излезе без пари направо - доста хора се оказа, че са любители на съня до късно:)))
Супер ще сме:)))
цитирай
80. andi2 - Наденце щом казваш имам ти д...
22.09.2009 23:35
Наденце
щом казваш
имам ти доверие
Само уточни кога и къде
:)
цитирай
81. martito - andi2,
22.09.2009 23:42
Обещавам да го сънувам това място и да не позволя на алармата на телефона да ми препречи пътя до там;))))
Лека и усмихната, Анди:)
цитирай
82. andi2 - САКЪН
22.09.2009 23:48
Никакво събуждане , докато не вземеш координатите
:)
Няма да се лутаме из космоса я !!!!!!!
:)
цитирай
83. sparotok - Травмите от детството остават за цял живот
22.09.2009 23:53
martito написа:
Стискам ти палци:)
http://martito.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/13/decata-sa-ujasni.304043
Усмивкииии :))

Благодаря!
Вече съм усмихнат.
цитирай
84. martito - andi2,
23.09.2009 07:46
:)))) Сънувах нещо, ама нямах лист и химикал, че да си запиша:)))
Занапред ще гледам да съм по-съвестна:)))
Усмивкиии:)))

sparotok,
Така усмихнато да ти е и занапред:))
цитирай
85. andi2 - ТЦ , ТЦ , ТЦ
23.09.2009 10:57
Да не изгубиш координатите само Мартито
Не ми се рее без цел и посока из космоса
Ами ако попаднем в някоя черна дупка ??????
Какво ще правим тогава ?????
Каквото ти трябва слагай си го до главата --->>>> лист , химикал , и записвай
:)
цитирай
86. martito - andi2,
23.09.2009 11:20
Обещавам!:))) С тедрадки, с химикали, с тебеширчета, че даже и с клавиатурата ще си лягам:))))))
Усмивкииииии:)))))
цитирай
87. didim - някога, когато
23.09.2009 17:58
станеш майка, освен, че ще трябва да се справяш със събоствените си проблеми, ще трябва да будиш и децата си, тогава ще видиш какво е :-)))
цитирай
88. dobsun - Поздравления....
23.09.2009 19:09
Сега аз имам с децата си същите проблеми. Айде, баткото вече е шести клас и става, дори без да се налага да го будя, но малката първокласничка е по-голяма поспалана от батко си. А пък аз обожавам сутрин да стана рано, да приготвя закуска на децата и да тръгна пеш за работа. Умирам си за една свежа сутрешна разходка през парка, когато все още не гъмжи от народ, когато градът се разбужда, за да запулсира отново на пълни обороти. Настрой се психически /и физически/ и опитай една сутрин да станеш примерно един час по-рано от обикновено. С 5 мин. повече няма да се наспиш. И ако работата ти е на 30-40 мин. от дома пеш, защо да не се разсъниш, вървейки и наслаждавайки се на свежото утро???? :)))
цитирай
89. alison - dobsun
23.09.2009 23:36
Ето ,това е типична представителка на рода "Чучулиги", за които ви говорех!
Знам ,че е чудесно ,защото съм се опитвала ,мила!
И ти ,както майка ми :"Няма да се наспиш с още 5 минути"...Вярно е!
Вярно е , но това правя ,когато искам деня ми да е различен,когато искам ПРИКЛЮЧЕНИЕ,когато искам да видя изгрева!
Аз ,"совата"редовно си се наслаждавам на прекрасните залези.Но да видя изгрева ,за мене си е приключение!
(:
цитирай
90. darkanion - :)
26.09.2009 14:47
майка ми мрази и се плаши от ранното ставане.. аз лично не., щото... ми чудо, хубаво, че съм сънувал най-прекрасния сън на света, но си имам задължения, нищо, че може да не са толкова прекрасни, но тр да ги правя - като да ходя на училище например. и аз така си пускам часовника (Gsm-a) да ми звънне, но след 9 минути (автоматично си е настроен така, не знам дали мога да го променя..)
важно е да се знае - колкото по-малко се спи, толкова по-добре после! :D
цитирай
91. alison - извинявай,
26.09.2009 22:06
ама малко мазохистично звучи това:
"важно е да се знае - колкото по-малко се спи, толкова по-добре после!"
В смисъл!?
Какво е по-добре? Или кое!?
цитирай
92. martito - alison,
26.09.2009 22:23
Кефиш ме! Наистина!:))
цитирай
93. enduro - явно не съм единствен ...
26.09.2009 23:09
явно не съм единствен , има и други които не обичат да стават рано . Много се кефя на работа че шефовете не ми правят проблем когато закъснявам , за сметка на това оставам по докъсно на спокойствие да довършвам разни задачки . Но явно е семейна черта , почти всички в семейството ставаме късно и сме нощни птици ...
цитирай
94. анонимен - ако решиш да се разходиш до софия ...
03.10.2009 14:15
ако решиш да се разходиш до софия някой ден - с радост бих обсъдил събуждането с теб ;)

(obsmail at gmail dot com)
цитирай
95. анонимен - Коко
03.10.2009 14:19
(от вълнение ;) забравих да спомена, че гортното е от Коко :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844348
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662