Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2009 09:31 - Щура работа сме жените и туйто!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4016 Коментари: 28 Гласове:
15



    - Не се кори, миличка, поплачи си за счупения нокът. Не си луда. Или поне не повече от мен! Туй е то - настигне ли те простотията, не те пита искаш или не. Лошото е, че не я усещаш и се излагаш, ама както трябва!...
    Ей на, оня ден преди да вляза в банята, и аз имах предчувствие, че нещо лошо ще се случи, ма кой ти ги отбелязва тия работи. Че аз да не влизам в баня за първи път я. Напълно наясно съм и с кранчетата – и за топлата, и за студената вода, знам какво е сапун и мога да направя разлика между душ-гел, шампоан и балсам за коса. Опасност – глупости на търкалета! И си се къпя аз – напук на тревожното гласче в мен. И нарочно силно съм пуснала душа, та да го надавя и да не ме занимава с глупавите си предсказания за бедствия, аварии, пропадания, потопи... Щото, знаеш ме как изтрещявам от най-малкото нещо. Па то на лудото ми въображение много не му трябва – едно пръстче да му подадеш и то вече сдъвкало цялата ръка, че и за другата се облизва.
    Та, къпя се аз и понеже имам време, решавам да си поглезя косицата. Тя, милата, знаеш, само дето не е ревнала от тия сушоари, лакове за коса и скубания с гребена, иначе е кротка и послушна, невинаги, но... простено да й е. Та – ще й сложа балсамче - заслужила си го е. И пълня шепички щедро аз, и масажирам в несвяст, че даже си тананикам. И всичко точно. До момента, в който ще измивам балсама. И какво мислиш стана? – ръката ми се схвана ли? На мивката й пораснаха крачета и се засили към мен ли? Неееее. Нищо подобно. Просто водата спря. И топлата, и студената. Ей така – от раз! Леко се позанервих! Ма си рекох да не се ядосвам, да поизчакам, белким водата тръгне пак. Да, ама водата не тръгна, времето си напредваше, а и на мен ми стана студено, та умозаключих мъдро, че нищо кой знае какво не е станало. Та нали това е просто балсам, нищо няма да й стане на косата ми, като си остане по нея. Все ще го преживея някакси, докато се прибера от работа. Пък и кой ли ще забележи, че не съм си доизмила косата. Ще си препусна до работа, ще си се скрия в офиса и чак по тъмно ще се прибера. Прекрасни мисли бяха. Докато не илязох от къщи.
    И сякаш нарочно точно тази сутрин по път за работа познат след познат се наредили. Като за световно. И ме гледат и ми се усмихват. А на мен главата ми ври и кипи от притеснение и подозрителни мисли. Не, това не може да е случайно. Няма начин чак пък толкова да ми се радват, и то всички. Виждат ми явно балсама в косата и едва се сдържат да не се разкикотят. Колко ли ми се смеят като подминат? Ма не се обръщам да проверя – не смея. Ама аз съм си за бой. Нали имам минерална вода! Що не проявих малко акъл и не я използвах? Какво като водата е студена. И не можах ли за това да се сетя, докато си бях у дома, ми тук насред пътя! И остави това, ми що не си изсуших косата докрай? Що поне шапка нещо не си сложих, да бях я вързала косата му с коса, какво съм я разпуснала с целия тоя балсам по нея...
    Па и тия познати няма ли най-после да спрат да се шляят по улиците. Те друга работа нямат ли си, а? Па на всичкото отгоре и тръгнали в косите да ме заглеждат. Ще си ходя както си искам – със или без балсам – тва си е моя работа. Толкова!
Толкова, ама в главата ми вече други мисли плануваха вариант да се върна обратно и да довърша започнатото къпане на косата. Отказах се. Нямах време за такива маневри, па и нали не било на хубаво да се връщаш, че нямало да ти върви. То пък иначе така ми потръгна, ама...
    И хоп! - насреща ми колегата. Той пък що ли не е на работа? Не че имаше значение де, щото така се беше ококорил и така се беше усмял, като че Памела Андерсън вижда. Че като ми прикипя не мен, като го почнах - и ти ли ще ми се смееш бе, не те ли е срам, какво като не можах да си измия балсама от косата, водата спря, да не би да не съм искала... Какво още казах, не помня, но колегата ми избяга като дявол от тамян...
    И на работа, намерих огледало, огледах се - ни балсам се вижда, ни нищо, само дето косата ми се беше накъдрила. И туйто. Ма ха върви обяснявай на колегата, че не съм луда. Трети ден вече как ме заобикаля...




Гласувай:
15



1. анонимен - Мартичко
24.09.2009 09:48

Абе хубава си,не ги слушай само дето приличаш малко на балсамирана,ма не е лошо:)
цитирай
2. martito - sa6obakshisho,
24.09.2009 09:50
:)))
Ще ти се доверя, душице:)) Изцяло!:)))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
3. malkiatprintz - Ми кой й е виновен? Що се къпе преди ...
24.09.2009 10:06
Ми кой й е виновен? Що се къпе преди работа? Хората хубаво са си казали, че денят за къпане е неделя! Пък и какви са тези глезотии - душче, гелче ненам кво си... бе няма ли за тия хора градска баня? Там водата няма да спре, ама така е - глезотия до шия! :):):)
цитирай
4. martito - malkiatprintz,
24.09.2009 10:29
Абе остави се... И това с балсама - тя баба й все с балсам си е миела косата:))))))))))))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
5. blagovestie - :)))
24.09.2009 11:19
Верно сме луди обаче, за всичко :)
Благодаря за искрения смях, който ми причини :)
цитирай
6. martito - blagovestie,
24.09.2009 11:24
Сигурна съм, че можем и повече;))))))))
Не бива да се даваме:))))))))
Усмивкиииииииии:))))
цитирай
7. compassion - Чета аз чета и стискам палци
24.09.2009 12:20
да не те сполети голямо нещастие, а то? Някакъв си балсам. Ами ако си беше счупила нокът, или ти беше паднала мигла? Хм? Кво праиш тогава?
цитирай
8. martito - compassion,
24.09.2009 12:22
:)))))))))) Даже не мога да си представя такова нещо - то ще е най-малко равно на свършека на света;))))))))))))))))
Усмивкииииииииииииии:)))
цитирай
9. krotalka - Голямо нещестие,
24.09.2009 12:54
ама така става то, когато човек не се вслушва във вътрешния си глас!

Благодаря за порцията смях!
цитирай
10. martito - krotalka,
24.09.2009 12:59
Голямо, нали? А, знаеш ли, аз си мислех, че така става то, когато човек използва балсам за коса;)))))))))))))
Усмивкиииииииииииии:)))
цитирай
11. net - :) :) :)
24.09.2009 13:06
сладурана :* :* :*
цитирай
12. martito - net,
24.09.2009 13:14
За да си най-щастливата днес! И не само днес!:)
Прегръдки:)
цитирай
13. essy - Наденцеее,
24.09.2009 13:17
и ти ли се накъдри :))))Вече не смея да се къпя, ами ако на следващото къпане изрусея....голяма трагедия ще е ....Не, не, никакво къпане повече...:)))
цитирай
14. martito - essy,
24.09.2009 13:19
Ма то след къпане има вероятност и от изрусяване ли? Оле, не! Само това не! Не и да ми личи!:)))))))))))))))))))))))))))))))
Няма къпане повече - беше, квото беше:))))))))))))
Усмивкиииииииииииииии:)))
цитирай
15. анонимен - е
24.09.2009 14:28
прекалено е, но вярно...жените сме емоционални и се вживяваме във всичко много. Поздрав!
цитирай
16. martito - анонимен 15,
24.09.2009 14:36
Прекалено се вживяваме, ако питаш мен:)
Усмивкиииииииии:))
цитирай
17. vmir - Мисля, че добре си се справила.
24.09.2009 22:26
Колегата като не е разбрал, да те заобикаля и да се самонаказва за недосетливостта си.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
18. martito - vmir,
24.09.2009 22:33
:)))))))))))))))))
А ако беше на мястото на колегата, дали пак щеше да мислиш така? ;))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
19. vmir - 18. martito,
25.09.2009 00:06
martito написа:
:)))))))))))))))))
А ако беше на мястото на колегата, дали пак щеше да мислиш така? ;))))))))
Усмивкииииииии:)))


Аз съм доста досетлив и даже понякога се сещам за неща, които и извършителите им не са забелязали... Да!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
20. martito - vmir,
25.09.2009 07:56
:))))))))))))) Да, да, да, да...:)))
А забеляза ли, че имам две вафлички и понякога съм доста 'мила', м?:)))))))))))))))
Усмивкиииииииииииииии:)))
цитирай
21. vmir - 20. martito,
25.09.2009 14:30
martito написа:
:))))))))))))) Да, да, да, да...:)))
А забеляза ли, че имам две вафлички и понякога съм доста 'мила', м?:)))))))))))))))
Усмивкиииииииииииииии:)))


естествено, че такива неща не ми убягват от погледа...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
22. martito - vmir,
25.09.2009 14:56
:))))))))))))) Тогава мисля си схванал скрития замисъл на напомнянето за вафличките:))))))))
Усмивкииииииииииииии:))))))))))
цитирай
23. furiika - :)))))))
26.09.2009 11:06
"Трети ден вече как ме заобикаля... "
Предпазна мярка никога не е излишна.:))))))))
цитирай
24. inel379 - !!!:)))
27.09.2009 03:22
Патиланско царство!
Понякога ни се случват неща, които и по филмите не сме гледали! Те това са изненадите на живота!:)))
цитирай
25. andi2 - иииииииииииииииииии тук реш...
30.09.2009 09:31
иииииииииииииииииии
тук решението е лесно
връщаме старата система , когато ни даваха номерчета , като искаш да си купиш я бойлер , я печка . Няма топла вода , няма киснене по баните , няма и гафове
:)
:)
:)
цитирай
26. martito - andi2,
30.09.2009 15:45
Ах, как само умееш да намираш изход от всяка ситуация;)))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
27. andi2 - Миииииииииииииииииии
30.09.2009 16:43
както си казвам
умник съм си
( няма изчервяващо се човече)
:(
:)))
цитирай
28. martito - andi2,
30.09.2009 18:46
Умник си - спор няма:)
И се усмихвай, не се изчервявай:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844776
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662