Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2009 15:38 - Ми, не съм за един ден!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4393 Коментари: 32 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Яко съм я закъсал, брат! Яко! Не можем да се разберем с тия жени и туйто. Влюбват се от пръв поглед в мен и няма шест-пет – искат ме сега и веднага! Аз че съм красив, красив съм си. Нали се виждам в огледалото. Ма пък все на пожар жени попадам. Па аз така не обичам. Искам да съм рицар за една жена, да си я спасявам от паяци и хлебарки, да си я гушкам, когато й е студено, да си говорим човешки, да си се разхождаме, стихчета да си редим... Ей такива неща. И се старая, много се старая даже.
    Ма е, една вечер, гледам една хубавица седи сама на бара - явно скучае. Красив съм си – знам, че няма да ме разкара, ма малко си падам срамежливко. Гледах я, гледах я, па си викам мечка страх, мене не – някое лафче, шегичка, да се посмеем заедно. Па знаеш колко съм добър в шегичките – равен нямам. И тъй, измислих аз какво ще кажа и право при нея:
    - Абе, гледам те от толкоз време и не мога да се начудя - гримирана ли си, или си си така грозна по рождение?
    Оная ти казвам остана като гръмната. Мига ми на парцали в несвяст, ма ни се усмихва, ни нищо. Разбрах – надценил съм я – нито има самочувствие, нито е разбрала шегата ми. Разочаровах се аз, на камък ударих явно и си тръгвам, когато я чувам да крещи истерично:
    - Искам го тоя! Веднага!
    И докато се усетя, брат, вече бях награбен от трима безврати и изнесен вън от заведението. Дърпах се аз, крещях, драх ги, скубах ги, ти казвам, на поразия, те зор да ме вкарат в някаква кола. Добре, че патрулка мина, та се отървах, че иначе ти представяш ли си ме мен роб на жена да съм?!?...
    Друг случай. Пак в бар – само че през деня. Седнала една сладуранка, пие кафенце, преглежда някакви листове и нещо си записва в едно тефтерче. И от време на време поглежда към мен. Тая, викам си, ще е нормална. Умничка ми изглежда. И все пак реших да не рискувам с шегички. Приближавам се аз крадешком до нея и казвам „Здрастииии!”
    И тя, брат, така се омая, че съм я заговорил, че чак катурна оная ми ти чаша с кафе и оля де що листи беше разхвърляла по масата. Нищо ново за мен. Обаче тя изведнъж като стисна устни, та чак посиня. Леле, викам си, това момиче ще вземе да си глътне езика от кеф и какво, какво – грабвам чаша с вода от бара и бързо й я плисвам в лицето да се освести. Ехееее, че като се съвзе тая ми ти жена, че като ми се хвърли на врата – за малко да ме удуши, ти казвам. Вярно, спасих й живота, ма можеше и тихо и кротко да ми каже благодаря, не да буйства като добър мъж невидяла...
    А в дискотеката каква я патих – идея нямаш. Улучвам лейдис найт. Чудесно, викам си! По-добре не би могло и да бъде – най-после дами да срещна. И вътре, сещаш се, тълпа от жени. Въртят се около мен, блъскат се уж небрежно, тайно надявайки се да им обърна внимание.
    И така, както си се усмихвам на две каки, дето ми се сториха дами от класа, така и двете за части от секундата се хвърлиха по очи краката да ми целуват. На всичкото отгоре май  се скараха за мен, щото нещо взеха да викат и да ме сочат. Такъв срам ме хвана – думи нямам! Да ми целуват краката пред толкова много хора, не ми беше удобно. Виж, ако сме насаме – няма проблем, ама така,... па и да се карат... Ма пък и мен кой ме би по главата крак да протягам поклон да им правя, а?
    И пак, не мога, добър съм. Изправям ги и двете и най-нежно ги коря:
    - Бива ли така, бе милички, да се карате за мен, а? Виждам, че ме искате, нямаше нужда да се хвърляте в краката ми. Аз лош човек не съм – и за двете ви ще намеря време, не искам да се карате, че не е хубаво така, а и я вижте какви сте красавици...
    Че като ми се възрадваха ония ми ти жени, като ми се нахвърлиха и двете, че като се присъединиха към тях и други, жив щяха да ме изядат, ако не беше охраната. Дами ми били!...
    И се чудя и мая какво да направя, как да се опазя, щото... Щото не става така, брат! Ми, не съм за един ден! Все пак...
 



Гласувай:
14



1. dorichela - Да си красив не е лесно :D:D:D:D:...
26.09.2009 15:45
Да си красив не е лесно :D:D:D:D:D:D:D
цитирай
2. doriana - Мхахахахах! Не съм го поглеждала ...
26.09.2009 15:49
Мхахахахах!
Не съм го поглеждала от тази гледна точка!
:)))))))
цитирай
3. martito - dorichela,
26.09.2009 15:52
Не е, сладурано, не е:))))))))))))))))))
Дяволска работа си е:))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
4. martito - doriana,
26.09.2009 15:53
Сложна работа е, нали?;))))))))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
5. lubara - Поздрави !
26.09.2009 16:31
Ех, че симпатяга !
цитирай
6. martito - lubara,
26.09.2009 16:37
Кой е симпатягата - аз, героят или някоя от споменатите жени?:)))))))))
Усмивкиииииииииииии:))
цитирай
7. lubara - Поздрави,martito !
26.09.2009 17:15
Ти, ти, ти, моя любов ! Се пееше в една песен. Е, някой има основание да я пее, нали !
цитирай
8. martito - lubara,
26.09.2009 17:23
:))))))))) Васко Найденов, нали:)
То на пеенето едва ли му пречи дали има, или не основание:))
Усмивкиии:)))
цитирай
9. catforlife - :))))))))))))))
26.09.2009 18:08
Eх! Ма то на мен сега ми е смешно..., ама да ти кажа аз познавам такива екземпляри....!
Аз предлагам....така и така им махнаха казармата на мъжете...пък да вземат да им организират кратки, но за сметка на това образователни курсове. Имаше едни смешки по темата...
...."Защо подаряването на цветя не е престъпление, въпреки че си женен за нея"....или
"Последно научно откритие: готвенето И изхвърлянето на боклука НЕ води до импотентност. (практика в лаборатория) "...това бяха от задълбоченото обучение..., но през задължително трабва да минат всички...ето два свежарски модула:
"....Да проумея, че футболът е просто един спорт, че Роналдо е само един кретен и т.н. (500 часа) "...и любимият ми "Как да преживея една настинка, без да агонизирам"...
и добавям
"как да направя комплимент без да изям боя"
:))))))))))))))))
цитирай
10. анонимен - e
26.09.2009 19:59
vseki ima loshi dni : )
цитирай
11. martito - catforlife,
26.09.2009 20:19
:))))))))))))))))))))))))
Не е зле като идея, ама хич:)))
Ма надали някой мъж ще се навие:))))))
Усмивкиииииииии, catforlife, с прегръдки:)
цитирай
12. martito - анонимен 10,
26.09.2009 20:20
Така е - при някого повече, при друг по-малко - както дойде:))))))))))))
Усмивкиииииииииии:)))
цитирай
13. compassion - Ама какъв е тоя само по барове да кисне?
27.09.2009 00:50
Няма ли за него работа....колееежки... Те са по майчински грижовни, нали Марти? Ами да помогнем на човека де....
цитирай
14. inel379 - :)))
27.09.2009 03:27
Ама наистина си щура!:)))
Описаният екземпляр не е единсвен!:)))
цитирай
15. malkiatprintz - Горкият :):):):)
27.09.2009 04:41
Горкият :):):):)
цитирай
16. martito - compassion,
27.09.2009 08:04
Да помогнем, ама не съм сигурна дали ще можем - героят е доста специален човек, бих казала украшението на света е той и надали си цапа ръчичките с работа;))))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
17. martito - inel379,
27.09.2009 08:06
:))) Не е ами! Като няма жени с чувство за хумор и способност за разбиране, така ще е то!;)))))))))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
18. martito - malkiatprintz,
27.09.2009 08:09
Нали? Нищо не разбират тия жени! Ще го търсят те един ден, ама...:)))))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
19. sowhat - хахахха
27.09.2009 09:16
още един идиот :))
цитирай
20. martito - sowhat,
27.09.2009 09:21
Не така жестоко, де;))))))))))))))
Сладур си е човекът, ма недооценен:)))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
21. анонимен - И аз съм го закъсал-не мога да отк...
27.09.2009 10:26
И аз съм го закъсал-не мога да отказвам на жена : D
цитирай
22. martito - анонимен 21,
27.09.2009 10:27
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Е, тва вече е проблем:))))))))))))))))))
Усмивкиииииииииииииии:)))))))))
цитирай
23. basst - Горкото момче!!! Момичета, пре...
27.09.2009 12:21
Горкото момче!!! Момичета, предлагам да се погрижим за него.....ич бива ли пък така да го нападат тия лоши жени, без капка чувство за хумор и такт...:)))))
цитирай
24. marty - Здравей Мартито,
27.09.2009 19:33
Написала си на Соуат
"недооценен"
Според мен
хем малко надценен, хем и преоценен..
Но ... млъкни сърце :)))))))))))))))))
Стила ти е прекрасен
Невероятно удоволстви е да те чета.
Благодаря ти !!!
цитирай
25. martito - basst,
27.09.2009 19:37
:))))))))) Браво! Да обявим война на жените без чувство за хумор и такт;))))))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
26. martito - marty,
27.09.2009 19:40
ПРЕценката и Оценката ти за героя ми е отлична:))))
И мерси, marty:))
Усмивкииииии:))))
цитирай
27. cindy - Брей, какви мъже имало...
28.09.2009 11:53
Пък аз ни един такъв да не срещна :))))
Значи тоз хубавец, може да си сложи 2-3 шипчета под долната устна, както съм описала, за да се брани човекът!
Явно не е лесно да си убавец! :))
цитирай
28. martito - cindy,
28.09.2009 15:07
О, дааааа, четох за този екземпляр при теб:)))))
Мисля, идеята ти, ще му допадне на героя ми;))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
29. net - Ма, какво да направи човека, като се ...
28.09.2009 17:00
Ма, какво да направи човека, като се е родил хубавец.

Мамо, мамо, две моми се бият за мене и всяка вика - Вземи го ти!
цитирай
30. martito - net,
28.09.2009 17:27
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
31. анонимен - . . .
01.10.2009 01:53
:D .. ami ne e lo6o da si hubav
цитирай
32. анонимен - :))))))))))
23.11.2009 20:21
Хахахахаххахаха този го познавам -АЗ СЪМ !!!
Миличка , пак за мен си писала , слънчице ненагледно !
Това са моите левашки комплименти , па съм и Убав Хахахахаххахахахахаха ще ме умориш от смях :))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2853777
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663