Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2009 15:29 - Трудно се става звезда? - Да-да!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4331 Коментари: 26 Гласове:
23

Последна промяна: 02.10.2009 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Мани ги всичките тия, дето ти разправят, че било трудно да станеш звезда. Изобщо не е вярно! Аз съм жив пример за това!
    Трябва ти всичко на всичко работа в телевизия. И от мен да знаеш, това да се ровиш из разни обяви, па по телефони да се обаждаш, па сивита да пращаш, снимки и всякакви други там писма, дето така и не мога да им запомня името – си е бошлаф работа. Не се прави така! Отиваш на място и казваш „Искам работа!” И толкова. Аз така направих. Е, наложи се, сега, да им обясня, че няма да мръдна, докато не ме вземат на работа, ама колко му е...
    Та, влязоха ми в положението хората, дадоха ми работа. Като чистачка. Не беше много престижно, ма то не е важно какво работиш, важно е да си в телевизията. Па и хората питат къде работиш, а не какво работиш.
    А хората в телевизията са си малко мърлячи, иначе не са лоши. Е, доста разсеяни и не те слушат много какво им говориш, избягват те, ама има време, си казвам, ще се сближим, ще се поразговорим. То така и стана де, ама за това после.
    Та, има-няма две седмици да съм направила стаж и се прочух. Някои с години се борят за слава, а на мен ми трябваше само едно появяване пред камерата и толкова.
    Всичко започна след като взеха онова девойче с дългата коса да чете новините вечер. То си ги изчиташе, па аз си го изчаквах, че да почистя след него и да си вървя. Не беше лошо момичето, ма на всяко „Р” му падаше по косъм от косата. Понякога и по два – броила съм ги! И после, като стане, ония ми ти косми вземат, че се разхвърчат кой накъдето види, и после два часа иди, че ги чисти.
    Един път така, втори път така, ма то не се издържа. И една вечер, то пак чете новините, космите падат, и аз хоп! - с метлата и зад нея. Да ги помитам овреме. Че като почнаха някакви там едно ми ти шъткане, едно правене на някакви знаци с ръце – ошашавиха ме. Един даже лист ми размаха – била съм влязла в ефир. Е, че нали работя в телевизия, бе, къде другаде да вляза? И пак махат-махат с ръце. И аз им махам и аз, какво да ги правя. Луда работа! Ма продължих с чистенето, де. Добре, ама на девойчето какво му стана, спря да чете и го гледам закри си лицето с ръце, поразрева се даже и побягна. В бързината обаче се спъна в дръжката на метлата. Претъркули се на пода и вирна крачета нагоре. Аз, къде съм си притеснителна, съвсем се ошашавих. Оставих и метла, и чистене и се спуснах да й помогна да стане. Тя па излезе горделива – взе да ме блъска, да ме обижда, даже май ме напсува и аз я оставих.
    Влязоха трима някакви, изправиха я и почнаха и тримата да ме навикват. Била съм, моля ти се, прецакала новините. Па да кажеш да съм го занимавала нещо момичето, да съм го питала нещо – не съм. Чистех си. Ма кой те чува. Те си знаят тяхното – отде съм се взела, акъл като съм нямала, къде съм била тръгнала с тая метла...
    Ехеее!... Като ми падна пердето! Проста ще ме правят те мене! В мойта работа ще се месят? Че като скръстих ръце аз, като се провикнах. Аз ли не съм знаела какво правя, а? Като са толкова умни, що те не дойдат да й чистят на таз хубавица изпопадалите косми, а? Па ония и тримата срещу мен – дърпат ме, блъскат ме... Мислеха си сигурно, че ще се предам, че ще се разрева и аз и ще избягам като онова девойче. Да, ама не! Аз вчерашна не съм! Знаят ли те що бой са изяли петлите на село, посмели да ми се хвърлят, м? Ще ме навикват те мене! Че като ги подхванах аз с дръжката на метлата. Подред! И бой, бой по кокалчетата на ръцете, по главите, по краката – където сваря! Такова квичене падна, ти казвам, все едно десет прасета колиш. За нула бройки ги туширах и тримата на пода. Пометох си после най-спокойно, забърсах си, каквото имаше да забърсвам и си тръгнах.
    Е, на другия ден ме изгониха. Ама кой мислиш сега е в устата на всички медии, а? Кой е на всяка интернет страница, а? Кого се избиват да канят в разни предавания, та и работа да му предлагат, а?
    Един път пред камера и станах звезда! Мда-да!...
 


Тагове:   телевизия,


Гласувай:
23



1. benra - хахаха,
02.10.2009 15:35
много актуално :-)Поздрави
цитирай
2. martito - benra,
02.10.2009 15:40
И вярно:)
Усмивкииииииииии:))
цитирай
3. dorichela - Не е трудно да си звезда, ахаха :)...
02.10.2009 15:44
Не е трудно да си звезда,ахаха :):):)
цитирай
4. martito - dorichela,
02.10.2009 15:48
Бе, мани ги тия, дето казват, че било трудно;)))))))))
Усмивкииииииииии, сладурано:))
цитирай
5. lubara - Поздрави,martito !
02.10.2009 16:06
Ex, пак излезе на първа писта ! Телевизионната ти звезда, де !
А ти скоро ще станеш "литературна" звезда, звездите ми го казват !
цитирай
6. martito - lubara,
02.10.2009 16:09
Цяло съзвездие съм аз по твоите думи:)))
И нали знаеш - от твоите уста в божиите уши:))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
7. анонимен - Марти
02.10.2009 16:16
гледах го този скеч.Наистина си звезда,а бих те помолил за автограф:)
цитирай
8. martito - itsasin69,
02.10.2009 16:26
Миличък, няма нужда да ме молиш - за теб автографите са на безплатна промоция;)))))))))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
9. lubara - martito,
02.10.2009 16:32
А бе направо отиваш към цяла галактика, мисля !
цитирай
10. martito - lubara,
02.10.2009 16:37
:)))))))))))))))))
Горкият космос, ако знае само какво го чака;))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
11. krotalka - Няма да им се даваш!
02.10.2009 17:04
Ти си си звезда! Те ще ти казват на теб, хама ха!

Поздрави за смеха!
цитирай
12. martito - krotalka,
02.10.2009 17:17
Никогаш!!! Та квото ще да става!;)))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
13. анонимен - ?
02.10.2009 18:33
Тъпоооооооооооооо
ама много тъпо, незнам... другите те хвалят от учтивост ли... ?1?...за всеки случай е глупаво написано.
цитирай
14. martito - анонимен 13,
02.10.2009 18:39
Да ти призная честно - и да искам, не мога да се меря по тъпота с твоето "незнам":))
Усмивкииииииии:))))
цитирай
15. compassion - Ето, виждаш ли?
02.10.2009 19:42
Като някой го нарочат за звезда и край. Каквото и да пише, известен си е и туй то. Добре направи ти, че се намърда в телевизията, а завистниците нека се пукат сега.
цитирай
16. blagovestie - Страшна си, Наде,
02.10.2009 19:48
благодаря за порцията искрен смях.
Лека вечер! :)))))
цитирай
17. martito - compassion,
02.10.2009 20:03
:)))))))))))))
Виждам аз, виждам:)) Героинята ми цена няма, ма що така я изгониха от работа - аз за тва ми е мъка:)))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
18. martito - blagovestie,
02.10.2009 20:03
Добре си дошла:)
Лека вечер и на теб с усмивки:))
цитирай
19. анонимен - trista nicka da te goniat i but...
03.10.2009 08:31
trista nicka da te goniat
i butilka vodka .....
цитирай
20. анонимен - rabotata на първо място :-)
03.10.2009 12:04
"Пометох си после най-спокойно, забърсах си, каквото имаше да забърсвам и си тръгнах. "
цитирай
21. martito - анонимен 20,
03.10.2009 12:19
Разбира се!:)))
Работата преди всичко - не може да се оставя за утре;))))))))
Усмивкиииииииииии:))
цитирай
22. victoriavselena - това много ми напомня
03.10.2009 13:17
една наша съседка - беше портиерка в телевизията, ама разказваше и говореше за всичкоя като че ли беше нейна собственост. Това си беше едно време "нейната телевизия", защото който и да влезеше първо на нея трябва да й каже "добър ден". ВСички клюки знаеше и много важно ни ги разказваше. Страхотно.
цитирай
23. martito - victoriavselena,
03.10.2009 13:44
:)))) Истинска новинарка е била съседката ти;))) Убедена съм ,че ако само веднъж се бе показала пред камера - щеше да е световноизвестна;)))
Усмивкииии:))
цитирай
24. анонимен - хахахааааа
04.10.2009 10:32
това наистина си е Shortcut to Happiness :)))
Страхотен пост,поздрав:)))
цитирай
25. martito - 0rth0d0x,
04.10.2009 11:47
Мерсиииииии:))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
26. rpatel - Сташна си! :-))
05.10.2009 12:12
Сташна си! :-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851512
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663