Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2009 12:26 - Историйка за нагаждане чрез виртуала и...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4421 Коментари: 39 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Запознахме се на скайп. Случайно. Той ме намери някакси и разговорът потръгна. Вярно не толкова гладко в началото. Заради мен. Щото все пак непознат. Все едно, че ако се бяхме срещнали в бара, щяхме да се разговорим като стари приятели, ма както и да е.
   Търпелив беше. Издържа геройски всичките ми увъртания и философствания, даже с някои се съгласяваше. И няма какво да си кривя душата - добър човек се оказа. Като мен. С тази разлика, че беше мъж, но веднага му го простих, де. Никога няма да забравя, когато бях болна, с каква непристорена загриженост ми триеше сополивия нос виртуално и ми поднасяше през час по една от ония димящи чашки с уверението, че не е coffee, а чай. Не пропускаше да удостои с "наздраве!" и нито едно мое кихане, което аз най-съвестно му обявявах. И на мен толкова ми беше хубаво някой да се грижи за мен, че само две седмици след оздравяването си пак се разболях.
    Иначе си говорехме за какво ли не. Най-вече за кучета, щото и двамата много ги обичаме. Е, аз вмъквах някоя и друга котка, но той много не ги тачеше, та кучетата надделяваха. Виртуално даже си имахме наше - по взаимно съгласие - немска овчарка, която той хранеше, а аз разхождах. Смешна работа, ама не. Факт беше - харесвахме се.
    На два пъти обаче ни се размина първата среща. Единия път ми идеше да го обеся, удуша и претрепя едновременно, а втория път - аз бях виновната и имах чувството, че бях разпната, разстреляна и ошамарена, като преди това майсторски ми е била изскубана цялата коса. Е, третия път не ни се рамина срещата. Следващите също. Но няма да се впускам в подробности. Ще кажа само, че от среща на среща стигнахме до обредния дом и напук на очакванията на всички останали да кажем Не, ние казахме Да.
    Обичаме се и още сме заедно. Обаче това, дето баба ми го разправяше, че първите два-три месеца от началото на един брак траело нагаждането на характерите, не е вярно. При нас тая процес започна три години след това. Когато си взехме хъскито. Истинско, не виртуално. Той го кръсти Тайгър, аз си го наричах Тигърче. И от там някъде почна пригаждането на характерите ни. Щото:
    В един момент той каза, че аз съм била лигавела кучето и от него нямало да стане нищо друго освен славен помияр с паспорт, който възможно най-аристократично щял да се рови из и около контейнерите. Пък аз му казах, че е коравосърдечен, студенокръвен кучемразец, след като оставя Тигърчо да спи навън на студено, при условие, че може да се гушне в краката ми. После той ми каза, че нищо не съм разбирала от кучета, пък аз му казах, че ако не бях толкова добра, щях да му кажа, че е гадина отровна, каквата му е и зодията - скорпион. Пък той ми рече, че ако имало зодия змия, щял да ме нарече кобрети. След тая и още няколко подобни реплики, аз окончателно се нацупих, той също.
    Спряхме да разговаряме. Върнахме се отново на скайп. Този път обаче нямаше махане с ръчички за поздрав, нито усмивчици, ни кафенца, ни цветенца. Нищо. Суховато, по служба. Примерно - той: "Къде са ми чорапите?", аз: "Повикай ги, все отнякъде ще се обадят". Или - аз: "Навечерях се! Остана и за теб!", той след десет минути: "Лъжкиня лакома!" Е, аз лично нарочно се бавех с отговорите и редовно се правех, че не съм видяла, че ми пише, нищо, че ми святка на монитора като за световно. А докато се правеше на футболист, тайно прибирах Тигърчо вкъщи на топло.
    И един ден пак така - в хола сме и двамата - и той: "Намали малко музиката! Работя!!!" Видях какво ми е писал, ама тая заповедност в удивителните му знаци направо ме вбеси и не му отговорих, нито намалих музиката. Последва повтаряне и потретване от негова страна, от мен - реакция никаква.
    - Намали музиката. Моля те... - не се стърпя и проговори той.
    - Няма ме пред компа!
    - Е, нали виждам, че те има!
    Последва час някъде вадения на води от девет кладенеца, съгласие за мир и подписване на мирен договор. Няма да навлизам в подробности пак, само ще кажа, че изтрихме скайпа от компютрите. И от около три месеца Тайгър е и Тигърчо и легално влиза вкъщи от време на време.
    Междувременно си инсталирахме айсикю, че да не губим връзка с приятелите. А аз днес приютих най-сладкото, най-гладното и най-любвеобвилното мъркащо черно-бяло котенце на света. Той още не знае. И за това, че споделям с вас тук - също не знае. Но подозирам, че мирният договор ще бъде разтрогнат и пак ще нагаждаме характерите. С айсикю...





Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosidi - ето това
11.10.2009 12:49
е картинката в къщи. В петък си донесох от София едно страхотно коте, което се спогоди с кокерка, но мъжаааа...сега не си говорим:)))))))
цитирай
2. martito - rosidi,
11.10.2009 12:59
Нали имате скайп и айсикю, и бележчици - от ония лепящите;))))
Все единият пръв ще проговори:))
Усмивкии:))
цитирай
3. neanonimen - марти
11.10.2009 13:01
направо му завиждам!Щтрак компа и готово:)
цитирай
4. martito - neanonimen,
11.10.2009 13:04
Красавецо с противогаз, радвам се, че си ми на гости:))
Усмивкиии, чаровнико!:))
цитирай
5. krotalka - Кога си надникнала тайно вкъщи?
11.10.2009 14:18
Ще ти се разсърдя, че не си се обадила!
цитирай
6. martito - krotalka,
11.10.2009 14:22
:))))))
Кроти, стори ми се, че тъкмо бяхте стигнали до подписване на мирен договор, и си рекох, че няма нужда от свидетели;))))
Усмивкиии:)))
цитирай
7. анонимен - Интересно виртуално общуване бих казах,
11.10.2009 14:29
Интересно сте си общували с въпросния господин,но виртуала много често замества виртуалното общуване. Да не е бил някой който живее само в виртуала и общува с хора само там. Много такива има!!!
Поздрави!!!
цитирай
8. martito - grobarq,
11.10.2009 14:36
Така е - общуването с 'въпросния господин' е интересно:) И само на теб ще кажа, че той съществува реално и е един от малкото безценни за мен хора:)
Радвам се, че се отби:)
Усмивки и пълнокръвен живот в реала:))
цитирай
9. compassion - По-голям реал от виртуала няма
11.10.2009 14:56
Тук си изобръщат душите наопаки като ръкави и крачоли и остават с голи ръце и... не само.
цитирай
10. martito - compassion,
11.10.2009 15:09
Понякога - да, но в повечето случаи - не:))) Де да знаеш чия ръка през виртуала ще се протегне и ще те стисне за гушата:))) Така че виртуал - звучи опасно;)))))
Усмивкиииии:)))
цитирай
11. krotalka - Смееш се ти,
11.10.2009 16:03
но наистина така сме в къщи! Всяка коза за своя комп и си разменяме съобщения и линкове по скайпа, нищо, че сме на една ръка разстояние....
цитирай
12. martito - krotalka,
11.10.2009 16:10
:))) Лошо няма - като се замислиш - даже осъщестявате почти непостижимото - да мълчите и все пак да общувате;)))
И нали е само на скайп, не и на айсикю или месинджър, че те тогава вече ще е проблем;))))
Усмивкииии:))
цитирай
13. анонимен - това
11.10.2009 17:06
истина ли е?
цитирай
14. martito - анонимен 13,
11.10.2009 17:11
Понякога за някои неща и аз се питам същото:))
Усмивкиии:))
цитирай
15. lubara - Поздрави !
11.10.2009 18:23
Това е цвете, ще ги видим, ако дойде бебето !
цитирай
16. martito - lubara,
11.10.2009 21:42
Ха, то с хъскито, с грижите за домашен любимец се свиквало или почвало - едно от двете беше, ама не си спомням;)))))
Усмивкииии:)))
цитирай
17. анонимен - hmmmm, poznato zvuchi :)
11.10.2009 21:47
hmmmm, poznato zvuchi :)
цитирай
18. martito - анонимен 17,
11.10.2009 21:49
Хммм.. сигурна съм и непознато - също;)))
Усмивкииииии:)))
цитирай
19. dorichela - Хахаха,
11.10.2009 22:07
мила картинка... виртуално-реална :)
цитирай
20. martito - dorichela,
11.10.2009 22:11
Мила, та чак медена:)))
Усмивкииии, сладуранкее:))))
цитирай
21. sowhat - хахаха, наде
11.10.2009 22:13
велика си
цитирай
22. martito - sowhat,
11.10.2009 22:19
:)))))
Значи мога спокойно да твърдя, че съм принцеса;)))))))
Усмивкииииииии, мноогооо:))))
цитирай
23. malkiatprintz - Малеййй. . . . тия ако и за пъшкането ...
11.10.2009 22:53
Малеййй....тия ако и за пъшкането по време на секс използват скайпа, те тогава става страшно :)
цитирай
24. martito - malkiatprintz,
11.10.2009 23:12
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Имай милост, принце:))))))))))))))) Рано ми е още да умирам, па дори и да е от смях:))))))))))
Усмивкииииииииииииииииии:))
цитирай
25. injir - Преди време и аз домъкнах сладко ...
11.10.2009 23:20
Преди време и аз домъкнах сладко изоставено коте от улицата. Мъжът мрънка, естествено, но сега красавицата му е любимка/ котката,де/, а аз съм пренебрегната.:) Мъже...
цитирай
26. анонимен - Уаууу, много ми хареса! От утре и аз ...
11.10.2009 23:25
Уаууу, много ми хареса! От утре и аз пускам обява в някой сайт за запознанства. Само ме е страх дали пък вече не са свършили романтичните мъже?
цитирай
27. martito - injir,
12.10.2009 00:06
Котките са омайващи:) Пък и кой мъж би устоял на мъркането и отъркването им:)))
Усмивкиииии:))))
цитирай
28. martito - анонимен 26,
12.10.2009 00:07
Мен ако питаш - сайт за запознанства не ти трябва - достатъчно е да се огледаш около себе си:))
Усмивкиии:))
цитирай
29. malkiatprintz - Хайде от мен да мине, няма да те моря ...
12.10.2009 02:27
Хайде от мен да мине, няма да те моря със смях, Мартито ;) То, ако се замисли човек секс през скайпа си е гадно.... има да си удрят главите в монитора.... ритмично и продължително.... ;)
цитирай
30. martito - malkiatprintz,
12.10.2009 07:09
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Толкова си милостив, принце:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Усмивкиии много и за теб:)))))
цитирай
31. doriana - Образи! :)
12.10.2009 11:46
Образи!
:)
цитирай
32. martito - doriana,
12.10.2009 11:56
Бих допълнила - в картинки, но по-подходящо ще е - в слова:)))
Усмивкии:))
цитирай
33. sisithebest - хахахах
12.10.2009 15:30
харесва ми :)))))
цитирай
34. martito - sisithebest,
12.10.2009 16:13
Радвам се:))
Усмивкии:))
цитирай
35. marty - Искаше ми се
13.10.2009 18:46
Искаше ми се да ти споделя нещо за скайпа и мъжете..
не за кучатата
но..
толкова съм се бъгнала от работа
че май никой няма да ме разбере :)
Затова ще ти напиша само
Хареса ми..
Пиши мила :)
цитирай
36. martito - marty,
13.10.2009 19:48
:)
Радвам се, че ти харесва:)
Усмивки:))
цитирай
37. andi2 - Наденце ,
16.10.2009 13:00
то нагаждането на характерите , няамше ли гратисен период от поне 7/8 години
"
11.10 17:06 истина ли е?
14. martito - анонимен 13,
11.10 17:11 Понякога за някои неща и аз се питам същото:))
Усмивкиии:))"

Ей с такива отговори ме трепиш направо
После се чудят хората , защо акто си вървя и си се подхилвам
:))))
А иначе , понякога и аз се чудя , къде разказваш за себе си , къде е лиричен герой ????
Лошо няма
:)
цитирай
38. martito - andi2,
16.10.2009 13:30
Понякога и аз се питам - докъде съм аз, докъде е лирическият герой;))))))))))))))))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
39. анонимен - Обожавма котенцата
23.11.2009 19:28
Обожавам котета.....
А и теб ухажвам тук , така ,чееее........:)))))))))
/доволно ухилване :))))))) /
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852823
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663