Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2009 17:54 - "Девойче,... лигаво..."
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6500 Коментари: 41 Гласове:
17

Последна промяна: 03.11.2009 19:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Не съм мислел да стигам до това положение, ама на – то не те пита. Ти можеш да си мислиш едно, ама то съвсем друго става.
    Пък и от едно нищо се започна. Просто един ден се събрахме целия вход, по мъжки да се поразговорим. И не щеш ли Гената, дето живее над нас, се изказа, че мъж, който не е успял да ядоса жена, напълно се бил провалил в живота. Сега, аз не схванах добре идеята защо трябва да се ядосва жена и защо аджеба ако не си го правил, трябва да се броиш за загубеняк, ама другите бяха далеч по-схватливи. И секунда не изгубиха да се надпреварват един през друг какви успели, та чак преуспели мъже са. И така си беше. Чувахме ги с жената – всеки ден, че и по няколко пъти на деня и нощта. Та, те се хвалят, пък аз мълча. Нямам какво да кажа. Аз жена си и един път не съм ядосал. Нито тя мен. Е – вече пет години. Виж, майка ми я ядосва жената и се е случвало да помрънка ядно, ма то е било винаги в случаите, когато е трябвало да ходим на гости у майка ми. Не можаха да се разберат с майка ми и толкова. И двете ми говореха една срещу друга, но пък съберат ли се на едно място – като първи дружки си бяха, особено ако имаха и публика. Но да не се отклонявам, че заприличвам на жена ми, когато почне да ми разказва нещо.
    Та, от целия вход аз се оказах най-пропадналият и най нищо неструващият от всички, достоен за закачки и присмех, защото ни един път жена си не съм ядосал. Един път не я били чули да вика. Нито пък мен да се оплача от нея. И съответно веднага ми бе лепнато етикетчето – мъжле /не мъж! даже/ под чехъл. Пък оня устат Пешо от първия етаж ме подкара и с „девойче”....
    Неприятна работа, ти казвам. Гледат ме подигравателно, намигат ми присмехулно, абе какво да ти разправям. И няма накъде – принудих се – ще ядосвам жената. И как, как – ето как. Прибрах се една вечер по-рано от работа и щом я чух да влиза вкъщи, почнах да хвърлям и да чупя чиниите от оня нейния сервиз, дето го пази все кога дойдат наште на гости. А обяснението ми беше – ядосан на шефа. Попостресната беше жената от гледката – бая! Очаквах скандал до Бога и още по яростно взех да мятам чиниите. Ма докато се усетя – гледам я застанала до мен и тя и с такава щастлива усмивка чупи чашите от сервиза, че аз, честно ти казвам, спрях и я зяпнах като малоумен. Пък тя след като тръшна на пода супника и малките купички за сладко, каза само „Отървах се най-после!” И с такъв кеф ме погледна, така ми се хвърли на врата, че в един момент си мислех, че ще ме изяде с парцалите от целувки. И какво се оказа мислиш – сервизът бил подарък от майка ми...
    Ма нали не съм „девойче” – главата ми роди нов пъклен план. Изхвърлих й всички дрехи в контейнера, изчаках я да се прибере и най-тържествено й заявих какви съм ги свършил и подкрепих думите си с отваряне на гардероба. И чакам най-спокойно да почне да ме обстрелва с каквото й дойде на ум. А тя само местеше невярващ поглед от празния гардероб към мен и обратно и в един момент се хвърли на врата ми с благодарности, че съм искал да й подновя гардероба, и ме помъкна по магазините...
    Даже един ден в някаква кръчма бях мъката си да давя. Не помня колко съм изпил, ма по едно време барманката отказа да ми сипва повече. А една от сервитьорките ме подхвана през кръста – вкъщи да ме води. Клатушкам се аз по пътя, подпирайки се на момичето и си викам – идеално! Мойта вече няма начин да не се развика – хем съм пиян, хем с чужда жена. И верно, нервна беше жента - пред входа още ни посрещна и аха-аха да й прилошее само като ме гледа. Ще се разкряка, викам си - няма начин! Даже още по-здраво прегръщам сервитьорката. Пък тя, моля ти се, се смаза да благодари на момичето, че ме е докарала до вкъщи. Думичка напреки не ми каза, сложи ме да си легна и ме зави майчински с одеялото...
    Ново почесване по главата, нови размисли, нови планове. Ма все на камък удрях. Даже работа напуснах. Пък тя - по-добре за мен било, че шефът ми бил задник и не ме оценявал подобаващо. Спокоен да съм, щял съм да си намеря нова работа, а дотогава щели сме да се справим...
    Туйто! Отказах се! Явно жена си няма да ядосам и ще си ги търпя да ме наричат девойче и мъжле под чехъл и толкова. Какво да направя повече?! Примирих се. И понеже нямах какво да правя по цял ден, нали напуснах работа, и взех да чета книгите на жената. И понеже ми бяха интересни, навсякъде си ги мъкнех със себе си – в банята, в тоалетната, докато хапвах...
   И вчера вечеряме – тя си гледа сериалчето, аз чета книга. По време на рекламите ме пита тя каква книга чета. Казах й. Ехееее че като се разпищови оная ми ти жена! Като кресна като смъртно ранена! На мекица съм я бил направил книгата! Намачкал съм я бил цялата! Съсипал съм я! Като не съм знаел как се чете книга, защо съм се завхащал изобщо...
    Пък аз така се стреснах, че без да искам изтървах книгата в супата и... И край! Съвсем й се повредиха спирачките на жената! А аз само отстъпвах. Да ама нали вървя заднишком и се отбранявам от книгата, с която ме налагаше жената, не уцелих кога трябваше да прескоча прага, спънах се, паднах, натъртих си задника, ударих си главата, счупих си ръката, абе... А жената върху мен и бой с книгата през лицето и не спря нито докато се обаждах на бърза помощ, нито когато дойдоха да ме изтръгнат от лапите й...
    И какво? Всички видяха линейката. И всички я чуха жената - нали я ядосах. И мислиш, че спряха да ми се присмиват? Да-да! Пак ме наричаха "девойче" и "мъжле под чехъл", само че отпред добавиха „лигаво”, че една жена ме била била...

 



Гласувай:
17



1. basst - Жена на място! Как ще пипа книгите! ...
03.11.2009 18:02
Жена на място! Как ще пипа книгите! Това е светиня!!! Като не знае как се употребяват...да не бара :)))
цитирай
2. dorichela - Няма угодия, пусто :):):)
03.11.2009 18:03
Няма угодия, пусто :):):)
цитирай
3. krotalka - Няма угодия и туй то!
03.11.2009 18:09
Жив да го оплачеш горкичкия!
цитирай
4. martito - basst,
03.11.2009 18:10
Абе ти представяш ли си - жена-скала, а за една книга - ламя;)))))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
5. martito - dorichela,
03.11.2009 18:13
Докато свят светува:)))
Усмивкии:))
цитирай
6. martito - krotalka,
03.11.2009 18:14
А е истинска душица, нали?;))
Как само си позволяват да го обиждат, не знам;)))
Усмивкии:))
цитирай
7. krotalka - Това е мъж мечта!
03.11.2009 18:29
Те за това другите мъже го обиждата! Завиждат му!
цитирай
8. martito - krotalka,
03.11.2009 18:59
Да! И за жена му му завиждат!:))
Усмивкии:))
цитирай
9. lotos16 - Усмивкииии, Martito!!!
03.11.2009 20:21
Не си написала коя е книгата, та да си я купя, де. Да имам повод, само да ми я вземе...
цитирай
10. анонимен - верно бе Мартичко,
03.11.2009 20:25
кажи коя е тази култова книга:)
цитирай
11. martito - lotos16,
03.11.2009 20:27
Не я запомних;))))
Ама която и да е, си заслужава викането на бърза помощ;))))
Усмивкии:))
цитирай
12. martito - sa6obakshisho,
03.11.2009 20:29
:)))
Трудно се разчита заглавието вече - то къде ли не е била книгата, че и в супата:))) А героинята ми все още е рязярена и не смея да я питам;)))
Усмивкиии, душице:))
цитирай
13. basst - Абе ти представяш ли си - жена-ск...
03.11.2009 21:38
martito написа:
Абе ти представяш ли си - жена-скала, а за една книга - ламя;)))))))))))))
Усмивкиии:))


Жената е с вкус, финес! Хората се казали "Книгата е прозорец към света"..тя за това го е облъскала с нея.... Защото е посегнал на света и! ...:):):)
цитирай
14. martito - basst,
03.11.2009 21:47
:))))))))))))))))
Болезненичък е тоз нейн свят;)))) И явно не върви със супа;)))))))))))))))))
Усмивкии:))
цитирай
15. анонимен - зеле
04.11.2009 01:31
хи-хи
цитирай
16. malkiatprintz - Лелее. . . тая книга ще трябва да е ...
04.11.2009 05:04
Лелее... тая книга ще трябва да е наистина ценна! Само си представи – що бой и пак е здрава..... като се има предвид сегашните как се разпадат още преди да си стигнал седата, значи трябва да е много стара.... :)
цитирай
17. martito - malkiatprintz,
04.11.2009 07:29
:))))))))
Абе дали е стара - не знам, ама със сигурност е ценна за жената, макар и да не я използва в случая по предназначение:))))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
18. furiika - лигаво, лигаво,
04.11.2009 08:46
та чак се хлъзга...
:))))))))
Усмивки, приятелко!
:)))
цитирай
19. martito - furiika,
04.11.2009 09:05
:))))))
Да бе! А само ако беше уцелил прагчето, щеше да си остане просто девойче;))))))))))
Усмивкииии, приятелко мила:))
цитирай
20. doriana - Хехехееееееее! Много хубаво ...
04.11.2009 09:29
Хехехееееееее!
Много хубаво това!
Малко нереалистично, ама е хубаво!
Добре ми тръгва днес денят!
Мерси!
:)))
цитирай
21. martito - doriana,
04.11.2009 09:38
:)))
Важното е, че добре ти е тръгнал денят!:))
Усмян да ти е:)
цитирай
22. andi2 - мммммммммммммммммммммммммммммммммм
04.11.2009 10:29
"Съвсем й се повредиха спирачките на жената!"
това никога не води до нещо добро .
Ама като гледам , му се е разминало на твоя човек само с малко . Можеше и да бъде по-тежко .
А иначе Наденце работя вече по сценария
:)
Ще останеш изненадана от това на какво е спососбен моят гениий :))))))))))))))))))))).
До ден два може да роди нещо .
Приятен ден
:)
цитирай
23. essy - Надеее,
04.11.2009 11:37
пак си се развихрила....:))))
Не знам коя е книгата, ама сигурно жената е библиотекарка.....:))))
цитирай
24. martito - andi2,
04.11.2009 12:29
С нетърпение чакам:))
Усмихнато-слънчев ден:)
цитирай
25. martito - essy,
04.11.2009 12:30
Не знам дали е библеотекарка, но определено книгите за нея са ценност;)))
Усмивкиии:))
цитирай
26. andi2 - засега е усмихнато - облачен и ...
04.11.2009 12:46
засега е усмихнато - облачен
и усмихнато-мързелив
:)
цитирай
27. martito - andi2,
04.11.2009 12:51
:)))))))) Това е добре и аз се радвам за теб, но имам едно малко поръченийце - понеже днес на мен ми е само усмихнато и слънчево наум, моля те помързелувай и за мен:)
Мисля няма да ти дотежи двойна доза мързелуване, нали?
:)))))))
цитирай
28. andi2 - Марти
04.11.2009 13:08
абе честно да ти кажа
май взе да ми омръзва вече
Ама за теб мога да се жертвам
:):)
Ииииииииииииииииииииииииииииииииии
в момента се крия да знаеш ............... от работата ( хихихихихихи)
:)
цитирай
29. martito - andi2,
04.11.2009 13:27
Трогваш ме с пожертвователността си:) Оценен си високо!
Дарявам те с искрени усмивки и безкрайни положителни емоции:))
цитирай
30. essy - Дааа, ценност са...:)))
05.11.2009 11:43
Използва ги по предназначение....:))))
цитирай
31. martito - essy,
05.11.2009 12:40
Е как! Те книгите са затова!;)))
Освен за четене, де..
:)))))))))
цитирай
32. essy - Аааа,
05.11.2009 13:52
в този ред на мисли се сетих и за друго предназначение.....ама няма да го споделям....:)))))))
цитирай
33. martito - essy,
05.11.2009 15:27
И ще ме оставиш да гадая?!?!
;)))))))))))))
цитирай
34. tili - Малеей! Тая ако види
05.11.2009 20:18
моите книги какви са от четене и мъкнене насам-натам! Добре, че не ме познава ;-)))
цитирай
35. martito - tili,
05.11.2009 20:36
Крий се, че не те виждам:)))
Аз ще запазя коментара ти в тайна;)))
Усмивкии:))
цитирай
36. essy - Наде,
06.11.2009 10:10
е, срам ме е.....а пък и знам, че си се сетила....защото си ми умница.....:)))))))))
цитирай
37. martito - essy,
06.11.2009 10:50
:))))))
Прозрях те:))) Ама и аз ще си мълча:)))
цитирай
38. essy - Ахъм, Наде,
06.11.2009 11:09
щото иначе...срам...срам....:)))))))
цитирай
39. martito - essy,
06.11.2009 11:31
Мхм, мхм:)))
цитирай
40. inel379 - Всеки си има слабо място!:)
18.11.2009 17:57
Не може да се надниква любопитно в чужда територия! Че...следва огнен обстрел без предупреждение!:)
Усмивки!:)))
цитирай
41. анонимен - Я сподели
22.11.2009 14:28
Та коя беше книжката ,а ?
Толкова е по-добре да го наложи с чехЛАТА .....,мъхъъъъ......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852459
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663