Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2009 16:13 - Лесно няма
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9357 Коментари: 80 Гласове:
13



    Човек трябва сам да си създава правила и да ги следва неотклонно, иначе цялата му работа става една голяма каша, която няма изсърбване. Ето аз например – все ме избрат за жури на разни литературни конкурси.
    А това да те набедят за жури в литературен конкурс не си е работа. Сега, колкото и да се стараят организаторите, както и да го накъдрят регламента за участие, писателите и поетите фантазия имат за цял народ и пращат ли пращат тестове, та чак свят ти се завива. А от мен се иска да отсъдя кой ще е побеждава... Трудно е. Ужасяващо дори! Но,... свиква се. Пример съм за това. Нито един литературен конкурс не е минал без моето експертно мнение. Ама дорде стигна до тук, м?...
    Кога за първи път ме ощастливиха жури да ставам, за малко да се откажа. Аз само като видях с що писания ми бяха отрупали бюрото – с години можех да си ги чета, пък те искат да отбера три от тях с лаврови венци да ги кичат. Писателчетата друга работа си нямали и писали, писали, че и пращали на всичкото отгоре, пък аз няма къде пепелника да си сложа. Пък за кафе да не говорим. И всичко това за една седмица трябваше да бъде изчетено, разчетено, и не само. Сизифов труд...
    И седнах аз с цялото си чувство за отговорност да чета и отсявам. С кафе и пепелник до мен – буден да съм, че от толкоз четене такъв сън ще ме подгонва, че не дай си боже да ме стигне – на вятър ще отидат добрите ми намерения.
    И чета аз, чета, че времето си лети, па аз не мога да се излагам. Да, ама ми стана скучно, тъпо. Буквите взеха да ми се мержелеят пред очите, едва им разчета заглавието и вече силици не остават да стигна до последната дума. Ужас! На петия ден изхитрях и почнах само заглавията да им чета. И те така преполових купа – само на заглавия. Избрано поне едно обаче нямаше. А два дена остават резултатите да обявя. Лоша работа!...
    На шестия ден хващам аз един произволен текст и го почвам. Хареса ми. Разсъни ме. Хорор разказче нещо излезе. Обаче така ме разтрепера, че без да искам си разлях кафето по листа и край – в кошчето. Да, стана ми малко съвестно, ама какво да се прави – случва се, па и има още толкоз за четене...
    Следващия произволно изтеглен. Сантиментална историйка. Като сапунено сериалче. Така добре ми подейства, че чак огладнях. Взех си една паничка супичка, ама с намерението да й намеря място на бюрото, че и за хляба, избутах един неизчетен куп текстове по-силно и той взе, че се пльосна в безпорядък на пода. А аз със засилка да предотвратя всичко това, изтървах купичката със супата върху тях. Вярно опитах се да ги спася, ама още на второто парченце фиде се отказах. Събрах ги с две ръце и в коша. Все пак с тези и без тези – неизчетени текстове останаха.
    Да ама, то като ти тръгнало веднъж накриво, и до утре да се мъчиш, не можеш го изправи. Поне десет текста изгоряха, за малко и всичките да загинат, докато бях до магазина за нещо сладко. Просто бях забравил цигарата си незагасена и съм тръгнал да излизам, оставяйки няколко разказчета отгоре пепелника. Без да се усетя. Отново яростна борба със съвеста, но... Преживях го. Нали пожар все пак не направих. Па за текстовете.... Е, сега, дето му се вика – без жертви не може.
    И в един момент какво стана? - Както ми беше отрупано бюрото, така и останаха някакви си двайсетина текста. Супер! Три текста набърза ръка бяха избрани.
    Обаче след всичките тези премеждия, последния ден до обявяването на резултатите, реших да го използвам рационално и си сътворих план от три точки /за щастие/ за действие при подобни екстремни ситуации:

    1. Произволен избор на десетина текста от всички, като това трябва да стане със затворени очи, че да е честно и да няма проявен субективизъм.
    2. Всички останали текстове, непопаднали сред избраните – се складирват в мазето за подпалка за зимата.
    3. Стриктно спазване на правило едно и две.

    Вярно, цял ден ми отне да измисля правилата, но сега съм си рахат. Пак не ми е лесно - то лесно няма, но с правилцата е друго.
 



Гласувай:
13



1. анонимен - съгласна съм
23.11.2009 16:18
"Човек трябва сам да си създава правила и да ги следва неотклонно, иначе цялата му работа става една голяма каша.." - много точно казано :) Ако сами не се научим да се грижим за себе си,то няма кой друг да ни помогне... не може вечно да чакаме чужда намеса.. :)
цитирай
2. martito - анонимен 1,
23.11.2009 16:23
Тя, чуждата намеса, е като неволята;))
Усмивкии:))
цитирай
3. анонимен - Подозирам че моето разказче е било ...
23.11.2009 16:59
Подозирам че моето разказче е било вече в кошчето иначе да беше изгоряло.
цитирай
4. martito - sa6obakshisho,
23.11.2009 17:02
Не, душице, ти си сред избраните... предполагам...;))
Усмивкиии:)
цитирай
5. анонимен - Ах
23.11.2009 17:05
Ах как мразя правилатаааааа......
цитирай
6. martito - firstangel,
23.11.2009 17:06
Я стига мрънкане, ти си пръв ангел, няма да се излагаш;)))
Усмивкии
цитирай
7. анонимен - МРАЗЯ ПЪК
23.11.2009 17:13
Излагам сеееееее.......марзя да ми казват кво да правяяяяяяяяя. МРАЗЯ !
Не за друго ама все кретени ми го казват !
Злостно нахилване :) с озъбване
цитирай
8. martito - firstangel,
23.11.2009 17:15
Тряссс! /звучна плесница ти лепнах, задето ми викаш - не обичам да ми викат! и бягам бързо, много бързо и на зигзаг/
;))))
цитирай
9. анонимен - Ела тук
23.11.2009 17:18
Побойницааааааа , сега ще те хвана и хубавичко ще те натупам / заканително смръщване /
Ела тук ,проклетнице !
Не ме карай да те гоня , ти ..ти......ти.......ти магаре такова инатливо !
Ела тук ти казвам !!!!
Само да те докопам аз ...ще ти натупам сладкото дупенце.........на ГОЛО !!!!
Ела тууукккккк
цитирай
10. martito - firstangel,
23.11.2009 17:21
Шма фаниш на куково лято!
/следва дразнещо оплезване/
И при първа възможност пак ща плясна:)
/отново изплезване/;))
цитирай
11. анонимен - Нъцки
23.11.2009 17:29
ММММ значи мЪ аресваш ....щом такава сЪ бииш.....
Аресваш мЪ !!! НЪцки , нъцки , нъцки........
/ доволно ухилване :)))))))) /
цитирай
12. martito - firstangel,
23.11.2009 17:31
:)))))))))))))))))
Правилно си ме разбрал /хитро хихикане/
Тряссс! Плясс! /две звучни плесници - да ти покажа че не просто те харесвам, ми мнооогоо те харесвам - луд смях/ :))
цитирай
13. анонимен - ЛУДО ВЛЮБЕНА СИ В МЕН
23.11.2009 17:39
/ Луд смях с тъкулване / :))))))))))))))))))))
Хахаххахахах хохохоохохоохох , хихихихихихихихи
Тя е ЛУДО ВЛЮБЕНА В МЕН !!!!!!
Ма мнооо ме обича !!! Ей всички да знаете - Надето ми е навитааааааа !!!!
Плющи Мъ кат за световно !!!!
цитирай
14. martito - firstangel,
23.11.2009 17:42
:))))))))))))))))))))))))))))
Слагам ти усмирителна ризка - приеми я за вричане в любов за цял живот /кикот неописуем/:))
цитирай
15. анонимен - :)))))))))
23.11.2009 17:46
:))))))))))))))))))))
Ама ти с мен в ризката ли ще бъдеш ??????????
/доволно ухилване / Аз мога да бъда мноооооого нежен.......е еее почти винаги...
Ама тя ми се врече за цЕл живот , ясно ли е за всички ,ММММММ ?
Моя си е ! /доволно ухилен / :))))))))))
цитирай
16. martito - firstangel,
23.11.2009 17:52
:))))))))))))))))))
Тц. Само ти ще си в ризката, аз ща гледкам през прозорчето /хихикане злорадичко/
Не ми харесва да се обясняваш на цял свят
/кроя наум планове как да ти го върна качествено количествено/:))
цитирай
17. анонимен - Що ма сестро ?
23.11.2009 18:07
Ма как на цел свет....аз само на теббббббб.....
И що ма ,сестро, през прозорчето съде :(
Аз ризката да ми я съблачаш нежно искаммммм , а тяяяяя .
ПомУщ , помагайте с тази инатлива женЪ......ни ще да ми пристане !
Искам акъли.......ПомУщ мъже ...и жени ,де . Кажете и ,че съм идеаленннн за неИ !!!
цитирай
18. martito - firstangel,
23.11.2009 20:31
Малей, малей , за колко малко само те оставих самичък и какви само си ги натворил;))) Помощ значи дириш, а? Хммм...иНдеЯлен си бил за мени, а?...
Малеееей, ногу бой тъ чакаааа
/потриване на ръчички със злорада усмивчица/
цитирай
19. kobata - Ееее, виждаш ли колко проблеми
24.11.2009 12:20
А нещата обикновено се решават с едно телефонно обаждане - от спонсора или някой друг. Този да спечели! И "Този" спечелва, става лауреат и т.н. А ти си чети... пуши... пали си печката :)))
цитирай
20. martito - kobata,
24.11.2009 12:42
;)))) Бе не се оплаквам, да ти кажа:)
Не ми е зле;))
Усмивкии:)
цитирай
21. essy - Хм, да не заля моя разказ с кафето...:)))
24.11.2009 13:40
Че уж бях с връзки в журито, а пък при обявяване на резултатите, даже и името не си чух....дори и при отпадналите....:))))
цитирай
22. martito - essy,
24.11.2009 13:44
:)))
Ти си сред отличените със специална награда - кафенце и бисквитки престиж:)
И аз тичкам да ти я донеса:)
Усмивкии:))
цитирай
23. lotos16 - Лелей, лелей, направо от кухнята на журито...
24.11.2009 15:12
Ще си ламинирам листчетата, да знаеш. Ще ги предпазя от заливане, а ако журито ги запали с цигара - ще умре от задушливия дим. Нека да му е!!!
цитирай
24. martito - lotos16,
24.11.2009 16:31
Ауууу, недай да бъдеш лоша, че да не заминат първо ламинираните в кошчето;)))
Усмивкии:))
цитирай
25. анонимен - МЪХЪ
24.11.2009 17:13
МЪХЪ иНдИален !!! По мярка ша ми бъдеш , ша знайш !
Е на ората съ оплакват ,че и спонсорите не са свършили работа и журито било подкупно !
цитирай
26. martito - firstangel,
24.11.2009 17:18
Хммм... индеален си начиии... аз пък ни съм, нема а съм ти по мерките /подсмихване хитричко/
И...
И не се меси в работата не експертите! Те знаят кое, как и защо:)))
цитирай
27. анонимен - Те еднииииии
24.11.2009 17:51
Те едни експертиииииии ...../ бурен смях :))))) /
Оливат с кафенце ,подпалват ипр. ...ти кога си била жури ,алоуууу малкатаааааа ;) / пренебрецително-надменно подхилкване :) /
По мерките си ми пък ! Ма още го не знаеш ;))))
цитирай
28. martito - firstangel,
24.11.2009 17:57
Експертът си е експерт и бива разпознат - ето ти и доказателство:
http://www.bukvite.bg/view_res.php?docid=76775#74323

Не ми се смей и не ми говори така пренебрежително - ща плясна!:)))
Па за мерките - ще поживеем, па ще видим /хитричко подсмихване/:)
цитирай
29. анонимен - Не бачка
24.11.2009 18:06
Не бачка линка ...и ти го знаеш ... Побойница !!!
Да видя и тогаз....../ вирвам надменно глава и те гледам пренебрежително отгоре ?
цитирай
30. martito - firstangel,
24.11.2009 18:26
При мен работи линка - пробвах го:)
цитирай
31. анонимен - Кретен съм
24.11.2009 18:34
Кретен съм и не схващам къде са отзивите . Търся , умницеее .
цитирай
32. анонимен - Уффффф
24.11.2009 18:39
Уфффффффффф ,намерих го :))))))
Ма тя администрацията съде от куртоазия тЪ е поканила.......... сигурна ли си ,че сама не си си отправила поканата ??????? / хитричко подхилкване :)) /
цитирай
33. martito - firstangel,
24.11.2009 18:46
Уфффффффф, най-после. вече си мислех, че ще се окажеш оня принц от една там приказка, дето не тръгнал да търси притежателката на пантофката, ми се навъртал около някаква си фръцла;)))
А администрацийката там явно има чувство за хумор:)) /самодоволно изражение с високомерно погледче/
цитирай
34. анонимен - Тц,тц,тц
24.11.2009 19:08
Ся кво шмъ караш с пантофка в ръка да тЪ тража ли ?
Брех и принцесището..... Тц,Тц,Тц, Тц.......
То е ясно ,че аминистрацийката е с чувство за хумор.....инак
Коги ще има ново твое писание , Ъ ?
цитирай
35. martito - firstangel,
24.11.2009 19:21
ако искаш да знаеш администрацийката там не само има чувство за хумор, но и знае да цени истинските експерти /оплезване дълго и заядливо/
а нещо ново - ще има, имай търпение да смогна да уловя някоя от простотийките, дето се въртят из главицата ми принцесешка;)))
цитирай
36. анонимен - /гледма като вярно куче / Имат...
24.11.2009 19:50
/гледам като вярно куче /
Имам търпение ......и то голямо.Ко трябва и пантофката ще найда и ще си счупя крачетата ,за да те намеря :))))))))
Ще я видя аз таз администрациика ......./ хъмкане недоволно и леко ревниво /
цитирай
37. lotos16 - Марти,
24.11.2009 20:17
martito написа:
Ауууу, недай да бъдеш лоша, че да не заминат първо ламинираните в кошчето;)))
Усмивкии:))


бъди практична. Знаеш ли какви хубави подложки за чаши и за панички със супа стават от ламинатчетата!?
:))))))))))))))))(
цитирай
38. martito - firstangel,
24.11.2009 20:32
Добро куче, добро! Дай лапичка сега... :)))
Ревнуваш, а?...хммм - доволно:))
цитирай
39. martito - lotos16,
24.11.2009 20:33
:)))))))))))))))))
Абсолютно си права - пращай, мила, колкото се може повече текстове;)))
Усмивкии:))
цитирай
40. lotos16 - Пращам, пращам...
24.11.2009 21:33
С цветни рамки даже ще ги направя, да ти се получи комплект за студено сервиране. И като ги сложиш на гостите, ще се зачетат и ще забравят да ядат и пият !!!
Дали изкарах поне за една поощрителна награда, а?
:)))))))))))))(
цитирай
41. martito - lotos16,
24.11.2009 21:44
Хммм :)) Ах, ти хитрушке, добре си се ориентирала и печелиш - едно от специалните отличия:))
http://m.sibir.bg/uploads_bg/img/0090439/img_90439_572661_l.jpg
цитирай
42. lotos16 - Мерсиииииии!!!!!
24.11.2009 21:56
Сладурско е! Нали картинката ми подаряваш? Да не получа колет с живо коте и едно люпило пиленца ;)
Твойта награда ме развълнува и вече е на десктопа.
:))))))
цитирай
43. martito - lotos16,
24.11.2009 22:09
Радвам се, че наградката те радва:) Па и щом на десктопа са вече, няма да се налага да ги пращам в колетче:)
Наградата обаче не бива да те спира да даваш добри идеи;))
цитирай
44. malkiatprintz - Ама много неорганизиран този кр...
25.11.2009 01:34
Ама много неорганизиран този критик бре – чак вкрая му просветнало! Колко време е загубил обаче преди това в четене... ужас! И так ада хвърля текстовете... поне за една бира шеше да изкра от вторичните суровини! :):):)
цитирай
45. martito - malkiatprintz,
25.11.2009 07:58
Опитът учи, принце, понякога е малко болезненичък, ма се е усетил овреме пак:)) Я си представи да му беше просветнало чак на десетия конкурс, а?;))))
Усмивкии:))
цитирай
46. анонимен - /намусено / Е не бъди чак толкова ...
25.11.2009 09:24
/намусено / Е не бъди чак толкова доволна , дееее ...
ИМи кво ся -ревнувам си инатливата принцеса.....
цитирай
47. martito - firstangel,
25.11.2009 09:44
Ривнуваш, па ино добрутру няма от теб! Па кафе, сокче, шоколадче - съвсем!
/намусено, сърдито, необещаващо нищо добро/
:)))))
цитирай
48. анонимен - Дубрутро
25.11.2009 13:28
Добър ден , прелест моя.
Поднасям ти шоколадово сладоледче с много сметанка и черешка отгоре:))))))))
Ама ти искаш много да ревнувам ......./ пак намусено / Щот си една таква .........палавница .. / пак недоволно /
И се заглеждаш и по други пишман принцове / не много уверено . Може пък и да не е така ...ама знае ли човек...../
цитирай
49. martito - firstangel,
25.11.2009 13:38
Шса сетиш! Добутро и добър ден/троснато/:))
Усмихвам се на сладоледчето, със сметанката и черешката, ма можеше сладоледчето да е карамел, нали?
Налиииииии?;))))
и шса заглеждам по когот си искам /нещо съм сърдита - нямам обяснение/:))
а после може ли още едно сладоледче/подмазващо, със сладка усмивчица, невинно погледче/:))))
цитирай
50. анонимен - Може :))))) / не осъзнавам, че пак си ...
25.11.2009 19:59
Може :))))) / не осъзнавам ,че пак си ме прецакала /
Този път-карамелче ;))))))))))
И да внимаваш по кой се заглеждаш ,еййййй / ако я натупам дали ще престане да върти очички.......щот много ревнувам..../
цитирай
51. martito - firstangel,
25.11.2009 20:37
не знам кого имаш намерение да тупаш, но - вервай ми - няма да спечелиш /смейкам се хитровато/
и не приемай, че съм те прецакала - глей ма ква се радвам на един сладолед:)))
цитирай
52. анонимен - Добрутро, мутро :))))) /доволен ...
26.11.2009 13:17
Добрутро ,мутро :))))) /доволен съм от шегата си /
Днес ти нискя сладолетче карамелче и една розичка :))))/ настанявам се до теб с надеждата ,че ще мога да си близна малко от муцунката ти :)))))) /
Ти как си днес приказна принцесо / не,че ме интересува като гледам как езичето ти се движи палаво ...нооооо да попитам .......може и да се разсееш и аз да си открадна целувчица /
цитирай
53. martito - firstangel,
26.11.2009 14:02
:)))))))))
Добрутру на царя, ял бой от Спиро пъдаря /хихикам се явно, не скришом/:))
Мерсииииииииииии за сладоледчето и розичката /доволна съм/
Добре съм си днес /усмихвам ти се, но и те сръчквам в ребрата - все па за цалуфки си мислиш/
я ми виж пантофките - не са ли хубави:))
цитирай
54. анонимен - Уф пак тез кондури
26.11.2009 17:28
/ разглеждам гореспоменатите кондурки /
Не са лоши / не звуча убедително ,защото нищо не разбирам от женски папуци и защо те са толкова важни за принцесите /
Всъщност са МНОГО хубави / решавам да се поправя ,защото ми се иска да си открадна целувчица :))))/
Хубаво ли е сладолетчето / прималява ми като гледам как сладко се облизва мммммммм :)))))/
цитирай
55. martito - firstangel,
26.11.2009 19:41
И аз нарочно го правя, па ти преглъщай отстрани /хихикам се хитричко/
ма сега се сещам - ти искаш ли сладолетче /все пак имам сърце, а и не ми се яде вече сладолеТ/;)))
цитирай
56. анонимен - Мдааааа дай да си близна / посягам ...
26.11.2009 20:15
Мдааааа дай да си близна / посягам едтествено да близна муцунката ти ,но ти най-нагло ми завираш сладолеТчето в носа , заявявайки -ЯЖ !/
Много е вкусно / казвам в опит да оближа всичко ,преди да протекло съвсем /
цитирай
57. martito - firstangel,
26.11.2009 20:20
ми...то...аз.../смешничко ми е, ма се сдържам де/... аз.. без да искам...стана... /мигам на парцалки като за световно!/
цитирай
58. анонимен - /знам, че го напрви нарочно, но г...
27.11.2009 19:14
/знам,че го напрви нарочно ,но гледам да се сдържа и да не я цапардосам по "невинната "муцунка/
ВЕрвам ти ,ша знайш......не ме гледай така ...ти рогато същество такова.../ядосан съм/
цитирай
59. martito - firstangel,
28.11.2009 12:09
и като си така ядосан, значи ли чи шми откажиш да тъ цалуфна, м?
/мигам на парцалки невинно-лукавичко и чакам само да ми откажиш - цял живот да ти натяквам, че аз един път съм искала, пък ти си ми са дърпал/;)))
цитирай
60. анонимен - Не ! Цалуфквай мЪ ! / подавам муцу...
28.11.2009 15:37
Не ! Цалуфквай мЪ ! / подавам муцунка ,която още лепне от сладолеТчето . Ядосна , ядосан , ама цалуФка от тази прелест изпуска ли се ....... /
цитирай
61. martito - firstangel,
28.11.2009 15:56
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ама че липса на насита:))))))))
затвори очи и само да си мръднал:)))))))))))))
цалуфка по бузката:))))
цитирай
62. анонимен - /ненаситен съм, амииииии. . . . . . ...
29.11.2009 10:57
/ненаситен съм ,амииииии....../
Гледам да не мърдам ,но тайничко надничам с едното оче / знам и номерцата на мята прелест. Току-виж пак ме шамаросала - е така , за да не губя форма ;))))
Е и по бузката става/ лекинко разочарован ,но с надежда ,че все някой ден ще ми падне :)))))/
цитирай
63. martito - firstangel,
29.11.2009 12:16
Бац! /звучна и голяма - по бузката/ Хммм - сладичко - от сладоледчето ще да е/
Чакай малко! /поповишавам тон, щот той ме е заклещил ръце - още иска!!!! Ма не може така - по малко да е, че сладко да е, иначе пак штрябва да пляскам шамари и да бягам.../ :))))))))))))
цитирай
64. анонимен - Ама, че диваче. . . . / точно ми беше ...
29.11.2009 12:58
Ама, че диваче..../ точно ми беше паднала ......ама как настъпвааааааа.....Ще си ходя два дни с подути пръсти.../
Но си откраднах още една мнооооого сладка от сочните и устнички.........сладички бяха...от сладолеТчето ще да е :)))))))
Доволен и нахилен / въпреки смазаните пръсти /
се облизвам / сладолеТчето лепне, та няма как ......../
Много си сладка , да знаеш ?
Е ,не се цупи дееееее..........:)))))))))) Так аще ти станат бръчки.../ опс , това май не трябваше да го казвам ......../
цитирай
65. martito - firstangel,
29.11.2009 14:35
Oooo, това настъпване нищо не е, мога и повече - мда-да:)))))))
И ах, ти крадльо крадлеви - как само се оправдаваш - сладоледчето било лепнело... хмммм / дали да не го даря с една поучаваща плесница или плесничка.../:))))))))
цитирай
66. анонимен - Продължавам доволно да с еоблизвам ...
29.11.2009 15:44
Продължавам доволно да с еоблизвам и да се хиля щаслив до немай къде :))))))))))
Дори и не подозирам ,че съкровището неземно е замислило с плесничка да ми налива акъл в главата.... :))))))))
цитирай
67. martito - firstangel,
29.11.2009 16:03
:))))))))))))))))
Добре, ангелчето ми, щом вече си си избрал - плесничка ще е, не плесница:)))) Няма сега хатъря да ти чупя;))))
/само да не ми се нацупи, че пак гушкания ще трябва да прилагам.../:)))
цитирай
68. анонимен - Затварям очи и подавам бузка. . . . . . ...
29.11.2009 19:59
Затварям очи и подавам бузка.............очкавателно
цитирай
69. martito - firstangel,
29.11.2009 21:15
и получаваш целувка пеперудена, последвана от плесничка и луд кикотене с тактично оттегляне в бяг;))))
и изплезване, разбира се:))
цитирай
70. анонимен - Онемял / нали очаквах само плесн...
30.11.2009 17:42
Онемял / нали очаквах само плесничка.... / се нахилвам глуповато.....Изчервен поглеждам след палавото създание и се чудя дали да я гоня или да чакам сама да доприпка ......Ще чакам..........
цитирай
71. martito - firstangel,
30.11.2009 21:06
Той що така не ме гони?!?! - недоумявам...;))))) Па и нищо не каза, не ме заплаши с натупване..
Хммм.. приближавам се, не мога да не се закача все пак, но от разстояние питам:
- да ти се намира някое бамбонче, м?
;))))))))))))))))))
цитирай
72. анонимен - Вадя сладкото изкушение и погле...
01.12.2009 18:17
Вадя сладкото изкушение и поглеждам с карайчето на окото . Небрежно го размахвам сякаш ми е все едно дали ще дойде .Продължавам да си мълча ,но съм си все още изчервен :))))))
цитирай
73. martito - firstangel,
01.12.2009 18:51
:))))))))))) приближавам се разбира се - все пак това си е бамбон:))) Но гледам да не съм му на една ръка разтояние и питам захаросано:
- ще си затвориш ли очите? /само така бих могла да го грабна, без да бъда хваната/:)))))
цитирай
74. анонимен - Вече и знам номерцата и попритварям ...
01.12.2009 19:08
Вече и знам номерцата и попритварям очи ,зорко следейки я ! Ще ми падне....../ продължавам да си мълча /
цитирай
75. martito - firstangel,
01.12.2009 19:27
Гледаш! видях те! Не е честно така! /мрънкам си и подскачам на място - знам, че няма да ми се размине при всички положения/:)))
цитирай
76. анонимен - Мълча и поклащам лекичко бамбон...
01.12.2009 20:04
Мълча и поклащам лекичко бамбончето. Ще дойде , няма къде да ходи......ще ми падне хитрушата.......и тогаваааа......похилквам се лекичко....
цитирай
77. andi2 - шегата настрана имамс и теория за ...
01.12.2009 22:32
шегата настрана
имамс и теория за " добрия и лошия поток"
:))
Ето я
50% от писмените работи трябва да са двойким
Разделяш ги на две
На едните им ги джаскаш слабите оценки
На другите остават по-високите
Все не мопга да повярвам , че някой ще тръгне да чете 3/4 хиляди теми
:)
цитирай
78. martito - firstangel,
02.12.2009 09:47
Изпадам в мрънкане, цупене и малка доза примирие - знам какво ще последва и не ми харесва... Ма се приближавам още до бамбончето и.... :)))
цитирай
79. martito - Анди,
02.12.2009 09:47
Хммм.. добра идея - трябва да се пробва;)))
цитирай
80. анонимен - . . . . се озоваваш право в ръчичките ...
02.12.2009 20:16
....се озоваваш право в ръчичките ми:)))) Здраво хваната и здраво нацелувана :))))))))))))) /ммм,че прелест :))) толкова са и сладки целувкитееее...../
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2850701
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663