Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2009 09:09 - Еми не ща пък да се женя!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7818 Коментари: 52 Гласове:
18



    Аз да не съм луда, бе! Еми не ща пък! Не ща да се женя! Какво като някакви си там заревали под прозорците ми, че ме обичали, липсвала съм им била цял ден, не можели да дишат, ако не ме видели. Ми хубаво! Ама аз какво да направя, а? Да се простудявам по терасите евалата да им правя, въздушните целувки да им хващам? Или да се хвърлям отгоре, та на ръце да ме носели? Ей сега!
    Стига ми през деня да прескачам на всяка крачка някой, зарил колене в земята, брак да ми предлага. Аааа!...
    Подписка събирали съседите, от блока да ме гонели, спокойствие нямали. Като разгонени котараци били тия, по мен дето въздишали. Че аз да не ръся валериан след себе си, я! Нали се опитах да ги спра! Що приказки изприказвах, що шамари им отлепвах, що грехове натрупах да ги обиждам. Не щат! Ни се спряха, ни се разсърдиха, ни ме набиха в отговор. Даже напук сякаш още по-силно по земята се тръшкат краката да ми целуват, с от скъпо по-скъпо да ме отрупват. Психари!...
    Макар че хич не са глупави тия мъже, да ти кажа. Мда-да. Щот и аз да съм на тяхно място, и аз щях се хвърлям по очи пред някоя жена да ми става. Ми така де - сготвено ще ми е, чистичко ще ми е, дрешките - изпрани, изгладени. Какво би ми останало - един боклук само да изхвърлям и едни тапи за уши да си купя, че то рано или късно жената оратор става и толкова. Грижи ще имам ли? - Никакви! Е, че кой бяга от хубавото, а? Няма да се напъвам да се женя ли? Ооо, ще се напъвам, та и хоро ще играя! Ма мъж не съм и няма да се женя! Толкоз!
    Ей, ама и съседите ми хитра паплач, бе! Знаеш ли какъв акъл ми дават? Един да съм си избирала, да съм се омъжила за него, че да мирнат кандидатите, какво пък толкова било. Нали? Гледай ги ти как хубаво са си го измислили. Значи аз да се женя, че на тях да им е мирно и тихо! Да, ама не са познали! И аз искам слънцето от запад да изгрява, ма на кой му пука, м? Няма да я бъде! Ще свикнат! И на мен не ми беше песен първите няколко дена, ама сега ни ми прави впечатление, ни ми пука. Да става каквото ще.
    Па и каква си я фантазират съседите ми, че аз едва се сдържам от кеф ли? Че цъфтя и вържа ли? Знаят ли те, че вече три месеца не смея в скайп да влязя, щото компютърът ми блокирва от искания на сумата му и пълномощни? Пък айсикюто съвсем го забравих! Ми за пощите какво да кажа? Ми мобилният ми? Такава мобилност го е затресла, че на стационарен се превърна. На всяка десета минута почва зареждане на батерията. Пък аз през две минути трия съобщения. А това, че се чудя как да се дегизирам, та да остана незабелязана? Че по два часа на ден вися из полицията и още толкова из съдилища за жалби, че не съм обръщала внимание на някой безкрайно влюбил се в мен? Не съм сляпа, ни глуха - знам, че хората ме одумват. Цял свят ме приказва. Че и един умник пък филм тръгнал да майстори!...
   Ей, ти разбираш ли на мен какво ми е? До там стигнах, че не смея едно нищо и никакво пране вече навън да простра. Представяш ли си - още мокро-мокро барабар с щипките е отмъкнато от разни изпотрепващи се за брак! И живея на седмия етаж чак! На седмия! И за оная лилавата ми рокличка, дето така ме хвана яд, че ми я отмъкнаха, още веднъж - не и не! Няма да се женя!
    Нищо, че сутрин едва стигам до работа! Нищо, че три часа си пробивам път от разни букети, от входа на улицата да изляза! Нищо, че едва дишам от цялата тази оранжерия. Нищо, че си счупих маникюра, докато му скубах косата на оня бабаит, дето се опитваше да ме крадял...
    Па и какво са се заоплаквали на мен и от мен? Подписка срещу майка ми да съберат. Нея да изгонят! На нея да й бият тъпан по главата, че асансьорът бил счупен и стъпалата по стълбището се ронели. На нея да й съскат през зъби, че спокойствийце нямали ни денем, ни нощем. Тя е виновна за всичко! Майка ми! И нейните налудничави идеи да излезе по-инат от мен! Щото кой ми разлепи снимката с телефон, адрес, и-мейли, скайп адрес, айсикю номер, а? Кой натряска с големи букви под снимката ми - "търся си съпруг", а? Аз ли? Не! Но майка ми - да! И що - че да съм се женила, като другите и аз семейно гнездо да съм свивала. Ей сега! Когато аз искам - тогава! И за когото аз искам! Това е!
    Няма да я бъде на майка ми! На мойта ще е! Толкоз!





Гласувай:
18



1. анонимен - ХА ха ха
27.11.2009 09:14
майките са опасни..........
Само така - няма да се даваш на разни типове дето да им переш чорапите после и да им готвиш.
Никакво женене :)
цитирай
2. martito - darling,
27.11.2009 09:16
Никакво! ще ми казват те какво, кога и как! Ама-ха!
;)))))))))))))
Усмивкии:))
цитирай
3. weki1968 - я ела ми пиленце при батко. аз във ...
27.11.2009 09:27
я ела ми пиленце при батко.аз във връзка с обявата
цитирай
4. martito - weki1968,
27.11.2009 09:28
:)))))))))) И ти ли?:)))
Не, не и не!:))))
Усмивкиии:))
цитирай
5. net - :)
27.11.2009 10:07
пак ли?
цитирай
6. анонимен - ti si luda ;D:D:D:D:D
27.11.2009 10:15
ti si luda ;D:D:D:D:D
цитирай
7. lotos16 - Аууу, чак да ти завиди човек....
27.11.2009 10:23
През цялото време си мислех, че джакпота от тотото си спечелила!!!!
Дръж здраво фронта, драга ми госпожице, няма да се даваш на приумиците на маменцето!
Усмихнат ден :)))))))))
цитирай
8. martito - net,
27.11.2009 10:47
Да, net, изпотрепват се;)))))))))
Усмивкииииии:))
цитирай
9. martito - анонимен 6,
27.11.2009 10:47
:))))))))))))))))
Кой да ти каже;)))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
10. martito - lotos16,
27.11.2009 10:48
Няма я! Няма да я бъде на нейната! На мойта ще е!;))))))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
11. mamas - Тъй, тъй!
27.11.2009 12:17
Да не се месят майките дето не им е работа!
Аз моите синове хич не ги и притискам (ама ако проявяваш интерес, трима ергени все още имам - от 22 до 32, избирай...)
Много усмивки и от мен!
:)))
цитирай
12. martito - mamas,
27.11.2009 12:29
Като виждам добричкото ти личице, съм повече от убедена, че и момчетата ти са като теб:)
С удоволствие ще ти стана снаха, само път да си пробия до тях;))
Усмивкиии:)
цитирай
13. rpatel - Само така! Ти си правиш майтам, ама ...
27.11.2009 12:55
Само така! Ти си правиш майтам, ама сериозно има такива майки. Веднъж учех за изпит и тотално бях изпушила и ей, така за почивка се зачетох в някакъв вестник с обяви за запознанства. Стана ми любопитно що за хора търсят любовта на живота си с обява и знаеш ли на какво попаднах. Не помня точния текс, но беше нещо от типа: Търся си снаха! Синът ми е на 35 (или беше 36 години?), не пие не пуши, с добра работа... леле, аз ако съм на мястото на този син. Горкият, дали знае, че докато той е на работа и се труди усърдно грижовната му майка праща такива обяви? И предполагам, че това не е единствената обява, която е пратила! А и за да е унижението още по-пълно, обявата беше във вестник... "Трета възраст"!!! Ужас! А и как продължаваше после. След описанието на сина следваше нещо от типа: Ако имате подходяща дъщеря, моля обадете ми се, много ще се радвам да ги запознаем младите... т.е. майчето не само търси булка, ами е готова и да съдейства при запознаването! Леле! То вярно е, че жената сигурно иска да има внуци, ама чак пък толкова! Честно! В първия момент като я прочетох тази обява прихнах, ама после ми стана мъчно за горкият човек! На какъв ли стрес е подложен ежедневно? Колко ли натяквания трябва да изслуша, как всичките му приятели имат семейства, а той... и т.н. и т.н. Сигурно си е ад! А и представям си, ако колегите и приятелите му някак научат за тази обява! На какви ли шеги и подмятания ще стане прицел? Аз на негово място, сигурно щях да емигрирам, по възможност, на друг континент!!!
цитирай
14. martito - rpatel,
27.11.2009 13:08
Знам, че ги има и такива... и не мога да разбера от какъв зор се месят. Искат, ама "детето" не е дете - достатъчно голямо е да знае какво иска и да носи отговорност за постъпките си, ама....
Усмихнат ден!
цитирай
15. анонимен - Ама си инат! ;) Докога така с ро...
27.11.2009 13:37
Ама си инат! ;)
Докога така с рогата напред?
разсмя ме, миличка:*
цитирай
16. martito - анонимен 15,
27.11.2009 13:46
:)))) Е, поне за един съм "миличка":))
Усмивкии:))
цитирай
17. lubara - Поздрави, martito !
27.11.2009 16:07
Ще те тресне и теб хормона, после ще си говорим!
Добре, на твоята героиня.
Да не се зарича!
цитирай
18. martito - lubara,
27.11.2009 16:19
:))))))))))
Е, та сега, тресне ли ме... бе ще го мисля, като ме тресне;))))
А героинята ми е инат, ама инатът на сто магарета поне;)))))))
Усмивкиии:))
цитирай
19. gothic - Дип че съм женен....;)
27.11.2009 16:33
Дип че съм женен....;)
цитирай
20. monna - Хахахаха!
27.11.2009 16:34
Много е готино!:)))
Никакво бракуване, докато си в гаранционен срок...знаеш какво имам предвид?!.../ти или героинятата ти, де!/.
цитирай
21. martito - gothic,
27.11.2009 16:34
:))))))))))))
То хубаво, че съм на вълна инат, че...;)))
Усмивкиии:))
цитирай
22. martito - monna,
27.11.2009 16:36
Мерси за подкрепата и като героиня, и като автор;)))
Общото ни е най-малкото ината и шса пазим де от брак;)))
Усмивкиии:))
цитирай
23. tili - Смеете се вие,
27.11.2009 18:10
но навремето, докато си го избера моя, що сватовници и приятелки на майка ми се изреждаха в къщи с какви ли не предложения и кандидати. Що кафета, кексове и ликьори се изпиха - не смеех да се прибера.Има си един период на напрежение, особено ако заявиш, че няма да се жениш и така си ти е много добре даже ;-))) Веднага скачат!
цитирай
24. monna - Умрях от смях, Тили! "моя"??:))))))
27.11.2009 18:46
tili написа:
но навремето, докато си го избера моя, що сватовници и приятелки на майка ми се изреждаха в къщи с какви ли не предложения и кандидати. Що кафета, кексове и ликьори се изпиха - не смеех да се прибера.Има си един период на напрежение, особено ако заявиш, че няма да се жениш и така си ти е много добре даже ;-))) Веднага скачат!


Никога няма да забравя, когато написах коментар на някакъв постинг на вишничка и към коментара пуснах и един музикален поздрав, всъщност тази песен "На мой приятел си жена", ми беше под ръка, защото току що бях я качила в "Музика"..представяш ли си, какъв конфуз?! Някои се смяха , а аз страшно се сконфузих.., та и сега правя асоциация..:)))
цитирай
25. анонимен - Ти що не и го върна, а? Праскаш и ти ...
27.11.2009 19:16
Ти що не и го върна ,а? Праскаш и ти една обява и и гледаш сеирът :)))))))))))
Като е толкова отворена........
цитирай
26. pegas08 - И
27.11.2009 19:46
аз.
цитирай
27. totoni - Еееей, голям инат, бе, еей! Ти за ...
27.11.2009 20:22
Еееей, голям инат, бе, еей! Ти за доброто му мислиш, пък то не те разбира и не те разбира...Ама тия днешните млади - за нищо не стават, да знаете, тц, тц...
Хахахах, поздрави!
цитирай
28. martito - tili,
27.11.2009 20:26
Съчувствам ти най-искрено:))
Усмивкии:))
цитирай
29. martito - monna,
27.11.2009 20:28
:)) Е, и грешчици стават, усмихвай им се:))
цитирай
30. martito - firstangel,
27.11.2009 20:30
Хммм... не бъди лошо ангелче - нали си спомняш, че като те ударят по една бузка - обръщаш и другата, не защото си мазохист, а защото не се огъваш под удара;))
цитирай
31. martito - pegas08,
27.11.2009 20:30
Одобрявам - и ти:)
Усмивкиии:))
цитирай
32. martito - totoni,
27.11.2009 20:32
Абсолютно си права!:))
Само знаят да се фръцкат по кафенета, дискотеки и не знам си къде, ма за семейство хич и не помислят! Не ги е срам!;)))
Усмивкии:))
цитирай
33. malkiatprintz - Хехе. . . подсети ме за вица за мъжа, ...
28.11.2009 02:27
Хехе... подсети ме за вица за мъжа, който пуснал обява, че си търси жена и го заринали с еднотипни предложения: "Вземи моята!" :):):)
цитирай
34. lupunel - Да ,aмa нe!
28.11.2009 07:32
Да ,aмa нe!
цитирай
35. martito - malkiatprintz,
28.11.2009 09:23
:)))))))))))))
цитирай
36. martito - lupunel,
28.11.2009 09:23
Мхм, мхм;))
Усмивкии:))
цитирай
37. cecka1504 - Тежко ти :)))
28.11.2009 13:32
Тежко ти :)))
цитирай
38. martito - cecka1504,
28.11.2009 13:33
Аааа, нищо ми няма:)) Обаче ако на теб нещо цветя ти трябват - обаждай се - всякакви имам;))
Усмивкии:))
цитирай
39. cecka1504 - Хаха, Наде,
29.11.2009 08:59
обичам цветя! При нужда - ще се възползвам. Благодаря!
Усмивкиииии :)))
цитирай
40. анонимен - Само не разбрах, защо не и каза, че си ...
29.11.2009 10:52
Само не разбрах ,защо не и каза ,че си избрала мен :))))))) ......аааа щот ме пазиш в тайна , налииии......../самодоволно ухилване :))) /
цитирай
41. martito - cecka1504,
29.11.2009 12:04
Немаш никакви грижи - когато и да е:))
цитирай
42. martito - firstangel,
29.11.2009 12:07
:))))))))))))
Ангелче, та как да й обясня на мамата, че едно ангелче съм избрала, а - мислиш ли, че щеше да ми повярва, м?:)))))))))
Най-много да ме помисли за лудееща;)))))
цитирай
43. анонимен - :)))))))))))
29.11.2009 12:50
Ама тя не знае ли ,че си лудичка :))))))))
Кажи и ! Кажи и ,също така ,че избранникът ти е леко странен.......Когато разбере ,че работя Цар , ще ти прости безумието ......;)))))))))))
цитирай
44. martito - firstangel,
29.11.2009 13:05
:)))))))))))
Мдаааам... и най-малкото да вземе да ми избие всички царе и ангели от главата по методите на баба Цоцолана;)))))))))))
цитирай
45. krotalka - Ма Марти,
29.11.2009 13:51
дай да те взема за снахичка. Двама сина имам, който си избереш, него вземи, щото и те не щат да се женят...
цитирай
46. martito - krotalka,
29.11.2009 13:53
:))))))))))))))))))))))
Ми ха вземи ме де, ма то можеш ли сега ме отърва от толкоз кандидати;))))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
47. krotalka - Одма!
29.11.2009 13:54
Взех та Марти!
цитирай
48. martito - krotalka,
29.11.2009 13:58
И аз! Одма те вземам за свекърва:))
цитирай
49. andi2 - миииииииииииииии тук ще си за...
29.11.2009 20:21
миииииииииииииии
тук ще си замълча

:)
цитирай
50. martito - Анди,
29.11.2009 21:04
Аз също;)))
цитирай
51. dianapavlova - Умрях от смях
07.02.2010 12:00
До сълзи. Моята мама умира да се омъжа и да раждам внук след внук, пък на мен още и още ми се живее. Всичките й приятелки си изпоженили щерките и тикат колички с внучета пък аз сама си живея. Срам и позор!!!!!!!! Но героинята ти ме вдъхновява много :). Трябва и такива да има.
Усмивкииии :))))
цитирай
52. akito - Хехе, не е толкова страшно
12.12.2010 11:09
Направо ти съчувствам :о) Добре, че го минах тоя период :)))
Да ти кажа, като (ако) му дойде времето, ни майки, ни съседи ще те интересуват. Скачаш и толкоз. И под секрет - с времето става по - хубаво.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851663
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663