Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2009 13:26 - Когато възпитанието липсва...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6722 Коментари: 42 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Изгоних я, приятелю, изгоних я! Тя друг избор не ми и остави! Че е хубава, хубава е, кротичка е, даже послушна и не е и някоя, дето не спира да бърбори. И аз си я харесвах. Ама възпитанийце, брат, елементарно поне - нямаше!...
    Сега, знам, че съвършени хора няма, че никой не се е родил научен, ама тя от зле на по-зле отиваше. Пък не е на две годинки, да си кажеш - малка е още, има време, ще се поправи. И поне по сто пъти на ден забележки съм й правил. И тя пак се не спря, даже напук сякаш дъвка след дъвка слагаше в устата си.
    А знаеш колко мразя да видя някой да ми млещи насреща с дъвка. Пък тя - ще кажеш, че с дъвка в устата беше родена. Десет минути едва утрайваше да не заджвака някое драже. И като замляскаше, казвам ти, мляскаше като че на състезание беше; и балон след балон пукаше на поразия, олепяше си косата, носа, обираше всичко с ръце и пак в устата нов балон да издуе пред лицето ми. Бяс ме хващаше ти казвам! Ама си мълчах - виках си - може пък това да й е само кусурът. Може пък да й омръзнат дъвките някой ден! Или пък да изчезнат безследно от лицето на земята - кой знае... Все ще се изтърпи.
    Да, ама то нали знаеш - търпиш, търпиш и в един момент избухваш. На заведение бяхме и аз душата си разкривах пред нея. Описвах й огромната си болка от последната загуба на моя отбор и такава мъка ме налегна, че за малко да се разплача. А тя, моля ти се, най-безсъвестно извади от чантата си три дъвки, без капчица свян ги разпечата пред насълзените ми очи и ги натъпка в устата си. Че като почна да тегли оная ми ти дъвка пред мен, да си я навива на пръстите, да издува бузи балончета да прави и да ги пука насреща ми, цялото ми добродушие взе да се изпарява. Можеше, нали, малко уважение да прояви, ма айде - не е мъж, жена е - какво ли ти разбира. И, казах ти - търпелив съм, направих се, че не забелязвам пълното й пренебрежение към драмата, която изживявам, и си продължих речта.
    Ама когато лапна още две дъвки и изплюща в лицето ми един огромен балон, така че и двамата полепнахме с дъвка, бесът у мен подскочи като попарен и аз я овиках! Максимално! И пред всички! Нямах намерения да я обиждам, но го направих. Може би реагирах твърде остро, но все пак не си позволих да й ударя плесница. А ми идеше да го направя, и то не един път!
    Оттогава насетне тя пак дъвчеше дъвки, ама не пукаше балони на поразия и седнем ли на заведение, веднага я махаше. И аз наивно си мислех, че си е взела поука, и че слънчевият ден да не сложи дъвка в устата си все някога ще настъпи. Да, ама то на друго я изби. Щото тя като си махнеше дъвката от устата, не знаеше в хартийка да я увие и в коша, ми пляс! - в пепелника. Не ме питай що пепелници съм наизхвърлил. Пък що цигари съм съсипал заради нея - съвсем. Щото опре ли ти веднъж цигарата сдъвканата топка, върви че пуши. Такова теглене пада, такова олепване, такъв отвратителен вкус придобива цигарата, и така гадно смърди запалената дъвка, че хващаш нов пепелник и нова цигара. Пък мойта хубавица вместо да се посрами, да се стреми да не прави повече така, си умира от кеф. С такава наслада следи всяка моя борба с дъвките й, че с нетърпение чака да се ядосам и да зарежа залепналия фас, та тя веднага да го грабне и да почне конци дъвка да си тегли и да олепя целия пепелник...
    Абеее... Невъзпитана работа. Ма айде, рекох си, бял кахър е и това. Обаче, когато тая сутрин се събудих и се опитах да стана от леглото, не можах ни главата да си отлепя от възглавницата, ни тялото от чаршафите. Тя, мойта хубавица, да вземе, моля ти се, преди да си легне цяло пакетче дъвки да замляска наведнъж и да заспи с тях в уста. И цяла нощ - какво ме е гушкала, какво ме е мляскала насън и мен - не знам, ма се наложи без косъм да остана от глава до пети. Барем веждите не успях да спася!...
    И не издържах. Изгоних я! То като му липсва елементарно възпитание...




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kapricia - :о)))
14.12.2009 13:30
Така си е. Без възпитание заникъде не сме. Добре поне, че дъвки не дъвча - засега са ми достатъчни и ментовите бонбони. Щото един-два пъти и на мен ми се наложи да режа кичури, докато оправя пораженията. :о)))
цитирай
2. martito - kapricia,
14.12.2009 13:34
:))))))))) Бе и аз така - на ментови бонбончета, ама друго си е да си изпукаш някое и друго балонче и то пред свидетели;)))))
Усмивкии:))
цитирай
3. sinay - Много хубав пост,
14.12.2009 13:50
радвам се, че често пишеш тук. :)))
цитирай
4. krotalka - Капризен чешит!
14.12.2009 13:58
Че те ако не са били дъвките, да и запушват устата, отдавнащешедаму тегли майната. Хама ха, капризи!

Поздрави сладурано!
цитирай
5. martito - sinay,
14.12.2009 14:00
Мерси:) Радвам се, че си ми гост в блога:)
цитирай
6. анонимен - Хихихихихихи /подхилквам се га...
14.12.2009 14:01
Хихихихихихи /подхилквам се гадничко :))))))) /
Ако дъвченето на дъвка беше спорт аз щях да съм олимписки шамппион :)))))))
Хахахахаххахаха значи без косъмче останал карасавецът :))) ХОХОХОХОХОХОХОхоойойойойой ....
цитирай
7. martito - krotalka,
14.12.2009 14:02
Принцеса направо! Мис Каприз Глезанова даже:))))))))))
За едни нищо и никакви си дъвки да я изгони - безсърдечна работа...:)))
Усмихната да си ми, кроти:)
цитирай
8. martito - firstangel,
14.12.2009 14:03
Смей се ти смей се:) Само да си посмял да ме минеш в правенето на балончета, да му мислиш:))))))))))))
цитирай
9. krotalka - Споко!
14.12.2009 14:22
Няма как да те мина, щото ако се пукне балончето чейнето ми ще изхвърчи, за това и неправя балончета. Пък имного се лепи тая пуста дъвка по чейнето, не мога да я изчистя после.
цитирай
10. martito - krotalka,
14.12.2009 14:27
Няма да се състезаваме с теб тогава:)) Аз ще дъвча яростно и още по-яростно балончета ще пукам и заради двете, пък да видим дали и героинята ми ще ми се опре:))))))))))
цитирай
11. анонимен - nau4i q na vazpitanie. . ne e trudno
14.12.2009 14:33
nau4i q na vazpitanie..ne e trudno
цитирай
12. essy - Ох, Наде,
14.12.2009 14:44
без дъвка не мога.....и знам какво е да заспиш с дъвката / уж легнал да гледаш филм и от преумора заспиваш/ и на сутринта да се вдигнеш заедно с възглавницата.....:)))))
цитирай
13. martito - анонимен 11,
14.12.2009 15:06
Ти май с жена не си си имал/а работа, ми се струва;)))))))))))
Усмивкии:))
цитирай
14. martito - essy,
14.12.2009 15:08
:)))))))) Миличкото то:)) Надявам се поне косицата ти да не страда - възглавницата ще го преживява някак:))
Пук - едно балонче за теб:)))
цитирай
15. essy - Пук, пук....
14.12.2009 15:40
и после напук на мен, и за радост на фризьора косата ми стана къса. Но не ми е жал.....коса расте...:))))
цитирай
16. martito - essy,
14.12.2009 15:51
:)))) Пък мойта коса - прави, какво прави - все гледа да се навре в цигарата ми:)))))))))
цитирай
17. hikma - супер стил на писане
14.12.2009 16:13
имаш, много ми харесва...
цитирай
18. martito - hikma,
14.12.2009 16:51
Благодаря ти!:)
Винаги си добре дошъл:)
цитирай
19. hikma - благодаря за гостоприемството
14.12.2009 17:35
позволи ми да разкажа един виц:

на един човек му се ражда дете.
показват му бебето.
човека пита: момче ли е?
отговорят му: не.
а той: о, боже, какво е тогава?

та като избирах име за блога си, се спрях на думичката хикма, която означава мъдрост, и тогава не се сетих, че по името ще ме определят, че съм от женски пол...

със здраве и усмивки
цитирай
20. martito - hikma,
14.12.2009 17:45
:)))) Извинявай - веднага се поправям:))
Имам лошия навик да не се заглеждам в профилите - особено за това дали мъж или жена е зад съответния никнейм:)) Ти си ми второто подобно "попадение"...:))
Извинявай:)
цитирай
21. lotos16 - О, боже, мляскане с дъвка!!!!!
14.12.2009 22:05
Съчувствам му на героя ти. Ма той много пак е издържал. Какво ли не прави човек в името на любовта... :))))))
цитирай
22. martito - lotos16,
14.12.2009 22:12
Любов, ами, любов дъвчаща:)))) Ма не и на героя ми:))))))))))))
цитирай
23. malkiatprintz - Ааааа, не се е сетил да я научи – па...
15.12.2009 03:59
Ааааа, не се е сетил да я научи – пакетче дъвки в горещата пица, разтеглени точно като кашкавал.... ми кво – пица с джоджен... и на следващия ден има да пука балончета в тоалетната...:):):)
цитирай
24. martito - malkiatprintz,
15.12.2009 07:14
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Принце, принцееее, ама че си и ти:))))))))))))))))))
Ми ако й хареса на момата и почне такива балончета и по заведенията да прави, а?:))))))))))))))))))
цитирай
25. furiika - ееее, като не й запълва устата с нещо друго,
15.12.2009 08:39
кво да прави жената:))))))))))))))))))))))))))
цитирай
26. martito - furiika,
15.12.2009 08:40
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Разсмя мееее:)))))))))))))
Ма пък мъж е - де схватливост у него:)))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
27. анонимен - Да я научи да пуши и ще спре дъвките ...
15.12.2009 08:42
Да я научи да пуши и ще спре дъвките :DDDDDDD
цитирай
28. martito - анонимен 27,
15.12.2009 08:49
:)))))))))))))))))))))))))))
И това ако не е добра идея!:)))))))))))))
цитирай
29. анонимен - :)
15.12.2009 09:19
клетият човечец!
Да му се невидят и дъвките, и чудото.

Слънчев ден, мило, че при мен е страхотен студ. Събудих се от нещо топло- !!!
Бяла мечка! Брррр! При нея било топло, пък тя обичала по-студенко да е.
цитирай
30. martito - анонимен 29,
15.12.2009 09:27
Абе, остави се - то не бяха капризи, не бяха претенции, не бе мрънкане, не бе чудо - за едни нищо и никакви си дъвки:)))
Слънчице ти изпращам - за да те топли:)
цитирай
31. basst - Дъвка ли? Добре, че не дъвче кола. . . ...
15.12.2009 10:06
Дъвка ли? Добре, че не дъвче кола...хихихи :)
Цун и гун от мен :)
цитирай
32. martito - basst,
15.12.2009 10:13
:)))))))))))) Ми ха де - кой да ти схване преимуществото на дъвката:)))))))))))
Усмивки с гушки от мен:))
цитирай
33. net - :)
16.12.2009 10:21
Хванах слънчицето, ама пак е студено.
Ако си затворила някой друг буркан от лятото- прати.
Аз се залисах и не можах да си затворя слънчице и топло.
:))))))
цитирай
34. martito - net,
16.12.2009 10:57
Вече ти пратих милиони :))
Трябва само да им намериш място в себе си:)))
Гушкиии:))
цитирай
35. vmir - Яко! Да ти правят балон докато оплакваш любимия си отбор
16.12.2009 11:17
е много свеж начин на съпреживяване. Аз пък като не се научих да правя хубави балончета, обичам да гърмя с език (което е много по-силно от балончетата), за да покажа, че ситуацията не е чак толкова драматична, но не мога да разбера защо никой не обича да му отговарят по този алтернативен начин, даже някои се дразнят...

Поздравления! :))))
цитирай
36. martito - vmir,
16.12.2009 11:19
Свеж начин е, нали?:))))))))))
Знаех си, че гороят ми е кон с капаци;))))))))))
Много свежи усмивки с пукане на балончета:))
цитирай
37. vmir - Мерси, Марти,
16.12.2009 11:46
martito написа:
Свеж начин е, нали?:))))))))))
Знаех си, че гороят ми е кон с капаци;))))))))))
Много свежи усмивки с пукане на балончета:))


трябва да ме научиш как се правят тези балончета, жалко, че тези дни ще ми свършат събранията, а така ми се иска да направя балончета при изказванията на някои колеги...
:))))))))))))))))
цитирай
38. vmir - Свеж начин е, нали?:))))))))))...
16.12.2009 11:48
vmir написа:
martito написа:
Свеж начин е, нали?:))))))))))
Знаех си, че гороят ми е кон с капаци;))))))))))
Много свежи усмивки с пукане на балончета:))


трябва да ме научиш как се правят тези балончета, жалко, че тези дни ще ми свършат събранията, а така ми се иска да направя балончета при изказванията на някои колеги...
:))))))))))))))))


p.s. Ако ти ме научиш да правя балончета, аз ще те науча да гърмиш силно с език.
цитирай
39. martito - vmir,
16.12.2009 12:40
Съгласна! Има сделка!:))))))))))))
цитирай
40. vmir - ОК,
16.12.2009 12:49
martito написа:
Съгласна! Има сделка!:))))))))))))


ще уточним подробностите на лични. :)))))))))))))
цитирай
41. xfire - Много ми е неприятно да го призная, ...
16.12.2009 18:48
Много ми е неприятно да го призная, но човека, макар и мъж е прав!:)))
цитирай
42. анонимен - И аз искам да направя някое и друго ...
18.12.2009 12:51
И аз искам да направя някое и друго балонче във физиономиите на бая народ .Идеята ми хареса :))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844788
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662