Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2010 14:16 - Свалих я и тя пак не се дава
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13896 Коментари: 50 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    "Как си, сладурката? Очака се вече да те заприказвам, нали? Ама аз така... само за вдигане градуса на желанието ти. А гледам – днес си стояла повече пред огледалото, щото си по-малко рошава от вчера. За мен го направи, нали?"
    Ей с тия няколко думи си знаех, че ще я закова. На място! Да я омая и замая за цял живот! След като, разбира се, съм се присламчил към нея с походката на разгонен котарак, хвърлящ й лакоми погледи като куче на чехъл. А тя при всички положения щеше да ми замърка ощастливено насреща и да ми изпадне в краката от невъзможност да понесе наведнъж божията благодат аз да я заговоря. След припадъка й, аз ще си я замъкна в моята си бърлога да я свестявам с нежности...
    Мда, знаех си, че идваше специално заради мен. То и друг сладур като мен нямаше в радиус двайсет километра. И тя сладураната – мой тип – недостъпна го дава. Няма като другите да идва да ме заговоря, да ми се умилква наоколо. Няма! Чака мен! Аз да я свалям. А аз такива най ги обичам. Най са ми сладки!
    Иначе знаеш ли я какво правеше – сядаше през две маси от моята – ни близо, ни далеч. Нарочно! Та съвсем да ми запали фитилите. И уж една такава сдържана, демонстрираща студенина и безразличие – а с всяко влизане в заведението ми мяташе един унесено-занесен морен поглед, нагласяше муцунка на артистично изиграна строгост, примигваше ми няколко пъти подканящо и чак тогава зарови поглед в тефтерите си. На нокти ме изправяше направо!
    Ма и аз не съм вчерашен. Цяла седмица и аз се правех на недосегаем. Нека чака. Нека изгуби търпение. Нека се тресе от вълнение. Нека! Може пък сама да си доприпка.
    Да, ама не! Издържа, жената му с жена, бе! Издържа! Не направи първата крачка към мен. Реших милост да проявя и й дадох още три дена за размисъл. Тя пак не! Явно се страхуваше, че а ме приближи, а ми се нахвърли и никой не може я удържа. И лошо няма, ма аз лудвах направо при мисълта за страстта, която се вихри в нея.
    И един ден - край! - предадох се и сконках аз. С цялата си неотразимост, чар, блясък на златния кучешки зъб горе, вляво и устрем към нея. И да вземе точно тогава една от сервитьорките, ревност да прояви и с цялата си злоба да се блъсне в мен. Гаднярка! Изсипа върху ми все кафета, горещи шоколади и чайове разни, дето ги беше понесла с подноса. Срам! И болка!
    Ма на другия ден – пак съм в заведението. Минутка след като седнах аз, влиза и мойта прелест. Хмммм,... проследила ме е значи, хитрушата тя. Намигнах й аз съучастнически, тя попримигна насеща ми на пресекулки и завря нос в тефтерите. Гавъртвах аз едно малко за кураж, после и едно голямо, и после още едно голямо, огледах се за ревниви сервитьорки и пълен напред. И тъкмо бях стигнал до нейната маса, да вземе, че да ми се изпречи насреща с цялата си несъобразителност един стол. И се пльоснах. С цялата си разгонено-котарачевска походка, събаряйки още два стола, от които единият се стовари на главата ми... Срам и позор!...
    Ма не се отказах. Нов ден – нов късмет. Сядам на нейната маса, че да не се налага в конфузни ситуации да изпадам и тя, моля ти се, да вземе, че да седне на друга маса! Костелив орех ей! Иска й се, ама инат! И огънят ми пали. Ноктите си изядох, докато ми мине беса да я гледам пак далеч от мен. Тръгна тя да си тръгва ни лук яла, ни лук помирисвала – след нея и аз. Ставам рязко от стола към нея и... Панталонът ми се разпра...
    На другия ден вече край - не сядам никъде, ма заставам близо до вратата. На пост. Чакам я! Влиза тя и аз най-небрежно провлачвам краче и я спъвам. „Падна ли ми най-после, а?”- викам си аз наум, а наяве:
    - Абе, миче, гледам те от едно известно време насам, заради мен в това заведение все висиш, та си рекох да не те мъча вече, да вземем и да се запознаем и поопознаем, м?
    И й млясвам една целувка. Като по филмите!
    Ехе, че като я изби на страст и чувства оная ми ти жена, като взе да се дърпа, да крещи, да ми отлепя шамар след шамар, да ме рита, да ме налага с тежката си чанта с тефтерите – здраво не остави по мен...
    Огън жена, човече, огън! Свалих я и пак не се дава! Ма само да изляза от болницата, пак я почвам.





Гласувай:
42



1. lubima - хахаххахахах. . . . хохохоххх ст...
01.02.2010 14:23
хахаххахахах....хохохоххх страхотен пост отново)))Марти пак ме разсмя като за световно...горкичкият плейбой....такъв пък късмет да извади....и да я свали и тя да се не дава....тц тц тц ....инат женичка)))
цитирай
2. martito - lubima,
01.02.2010 14:28
Безумие непростимо проявява направо!:))))))))
На кой свят живее, един Господ я знае:)))))))))
цитирай
3. boriaz - Ха-ха-ха ...
01.02.2010 14:32
М-да, любовта е като война. Трябва да се внимава за редути, окопи и вражеска артилерия.
П. П. Абе твоя герой защо следващи път не я фрасне по главата с някой винкел, че така, както са започнали окопната война няма да му стигнат парите за дрехи само!
цитирай
4. martito - boriaz,
01.02.2010 14:38
:))))))))))))))))))))
Само да излезе от болницата, ще види тя:))))))))
А аз ще му докладвам идеята ти;))))))))))
цитирай
5. reffina - Умееш ги ти тези писания :) От с...
01.02.2010 15:39
Умееш ги ти тези писания :)
От сърце съм се смяла, тъй да знаеш!
цитирай
6. martito - reffina,
01.02.2010 15:47
Благодаря!:)
Смехът ти ме радва:))
цитирай
7. miaa - Много те харесвам. . Много, ама м...
01.02.2010 17:05
Много те харесвам..Много, ама много си талантлива, и винаги присъства оптимизмът, финият хумор.
Поклон пред теб, мила Marti!
цитирай
8. martito - miaa,
01.02.2010 17:16
Няма нужда от поклони:) Достатъчно ми е и да се усмихнеш:)
цитирай
9. miaa - В знак на уважение и признателност и ...
01.02.2010 17:22
В знак на уважение и признателност и една Усмивка:)))
цитирай
10. martito - miaa,
01.02.2010 17:33
:) A аз те каня на кафе следобедно, на бисквитки и сладки приказки:)
цитирай
11. ninaantonova - Наде, страхотна си...
01.02.2010 17:36
Ех, тази любов, тази страст... Хем им се иска, хем не им стиска. Весели разказчета, оптимистични, много готино. Посмях се за сметка на "разгонения котарак". Приятна зимна и снежна вечер. :)
цитирай
12. martito - ninaantonova,
01.02.2010 17:42
:))) Недосетлива работа и това си е:)))) Вместо да си замъркат и потъркат муцунка в муцунка по котешки, те...;)))))
Ма то щото е любов, па любовта, казват, непредсказуема била;)))
Усмихната и топла вечер:)
цитирай
13. анонимен - ;)
01.02.2010 18:05
"I'm a Lovemashine in toun
the best you can get
fifty miles around..."
цитирай
14. drakulla - Какво ще кажеш
01.02.2010 18:59
този неотразим сваляч да го сватосаме за рошавата героиня от предния ти постинг - мисля, че ще си паснат :)))))))
цитирай
15. xfire - Тц, тц, тц. . . познато е това. . бл...
01.02.2010 19:08
Тц,тц, тц...познато е това...блъска се един кон в теб, захилва се до уши и пуска куршума: "Ах, пък как се пресичат пътищата ни..." :))) Весела история пак:))
цитирай
16. martito - анонимен 13,
01.02.2010 19:48
Уау! - ти пък на 50 мили - тц, тц, тц;))))
Усмивкиии:))
цитирай
17. martito - drakulla,
01.02.2010 19:49
:))))))))))))))))))))))))
От мен като автор - има сделка!:)))))))))
Тя ще го играе недостъпна, той - кон с капаци;)))))))))))))
цитирай
18. martito - xfire,
01.02.2010 19:50
:)))))))))))))))))))))))
Неведоми били пътищата Господни;))))))))
цитирай
19. krotalka - Те това е страст и лИбов!
01.02.2010 21:20
Ма пустото инат женче, щему вземе здравето.

Поздрави за смеха!
цитирай
20. martito - krotalka,
01.02.2010 22:00
:))))) Тъй-тъй - инат е булката, ма и момъкът инат голем - нема да й се даде ей така:)))))
цитирай
21. zabavnata - :))))))
01.02.2010 22:14
Благодаря ти за поредната доза смях!
Лека вечер!:)))
цитирай
22. martito - zabavnata,
01.02.2010 22:19
За нищо, удоволствие са за мен усмивките ти:)
Лека вечер:)
цитирай
23. bizcocho - Ей, страхотия си в хумора! :)))))) ...
01.02.2010 22:28
Ей, страхотия си в хумора! :)))))) заля ме пак! Давай, оправяй го тоз ми ти котарак в болницата, че да се почва пак:))))))) Божеее, горката жена :))))))))
цитирай
24. elinora - Хахахаха,
01.02.2010 22:28
много готино, стискам му палци като излезе от болницата!))))
цитирай
25. анонимен - *yne да й e якo!само да излeзeш от ...
01.02.2010 22:44
*yne да й e якo!само да излeзeш от болницата!
цитирай
26. martito - bizcocho,
01.02.2010 22:49
:))))))))))) Ще оздравее той - нъл има стимул;))))
А тя, тя... те тогава ще види звезди посред бял ден;))))))))))))))
Усмивкии:)
цитирай
27. martito - elinora,
01.02.2010 22:50
И аз му стискам палци:))) Гордея се с хъса му;)))
цитирай
28. martito - sulu,
01.02.2010 22:52
Хммм, миличка, той героят ми може да направи едно завойче към теб;)))))))))
цитирай
29. jiovanio - Разгонен в болницата
02.02.2010 07:54
Наде, не бързай да го вадиш (котарака) от болницата. Там мед. сестри бол...все ще има някаква смешна свалка и там....за оттренирване на рефлексите де....
цитирай
30. martito - jiovanio,
02.02.2010 08:17
Слушам и действам - в болницата ще поседи по-дългичко, че даже като излезе, ще му назнача посещения за прегледи всяка седмица:)))))))))
цитирай
31. swan16 - Марти, със сълзи съм плакала нап...
02.02.2010 09:44
Марти, със сълзи съм плакала направо :)Ама що така бе жена го измъчи тоя бедния човечец?:)Че и до болницата чак го докара в страстите му?Пусни му там малко да облажи и той, че то така от тия кафета ще вземе много кръвното да вдигне :)
цитирай
32. martito - swan16,
02.02.2010 10:43
:))))) Аз я уговарях, вярвай ми, ма тя инат жена - не се дава и това си е;)))))))))))))))))))
цитирай
33. swan16 - Ех, тия недостъпни жени. Не си знаят ...
02.02.2010 10:44
Ех, тия недостъпни жени.Не си знаят интересите и си бягат сами от късмета :):):)
цитирай
34. martito - swan16,
02.02.2010 10:45
:))) Не само бягат, ми и го бият, и в болница го вкарват;))))))))))))
цитирай
35. kass - martito
02.02.2010 12:39
Божееее, човек като реши да си вярва, нищо не може да го спаси...
Поздрави!
цитирай
36. martito - kass,
02.02.2010 13:01
Така е:)) Луд умора нямааа;))
Усмивкии:)
цитирай
37. анонимен - немойте така да оплювате жената
02.02.2010 14:25
Ма, молим ви се, не приказвайте празни приказки! Тя жената си го знае какъв ербап мъж е той и А, му се усмихнала, А е побегнал като заяк. Така поне му се радва, макар и от разстояние. А той би могъл да го даде и малко по-интелектуално, като я вижда, че тя все с бумаги се движи. Нека да й извърти я някое любовно стихче, я някое музикално послание. Ако сам не мое да ги направи, нека ми се обади на мен - аз отдавна си събирам такива, за всеки случай, ако ми се наложи и аз да свалям някоя учена, че то заплатата ми само за кафета би отишла. Па да видим тогава тя дали няма да изприпка набърже до болницата, ама той дека ше бяга:))))
цитирай
38. martito - анонимен 37,
02.02.2010 14:36
Ама си радост за героинята ми:))))))))))
Време беше някой да се сети и за нея, че и на нейна страна да застане:))))))))
Похвала! Големааа:))
цитирай
39. iliada3 - :)))))))
02.02.2010 17:28
Ама,че упоритост!:)))))Много ме разсмя !Чудесен разказ!:))))))))))))))))))
цитирай
40. martito - iliada3,
02.02.2010 17:32
Мерси:) Бъди ми винаги усмихната:)
цитирай
41. vmir - Ето така се прави Любов!
03.02.2010 08:10
А не като онези: "Извинявай, ама не мисля, че сексът е повод за запознанство".

Поздравления!
цитирай
42. martito - vmir,
03.02.2010 08:26
:))))))))))
Героите ми поотделно са доволни от подкрепата ти;))))))))))))
цитирай
43. vmir - 42. martito,
03.02.2010 10:28
martito написа:
:))))))))))
Героите ми поотделно са доволни от подкрепата ти;))))))))))))


Обичам да подкрепям перспективни каузи. :)))))))))))))
цитирай
44. martito - vmir,
03.02.2010 12:09
:)))))))))))))) Перспективни пак по-добре звучи от отчаяни;))))
цитирай
45. cvetnica - Наденце,
03.02.2010 15:31
явно тоя няма да миряса!
Чудех се, защо ли си го е "навил" на пръста?
Да не би да е сънувал и да не му се събужда?
Все такива едни льохмани подбираш, дай някое свясно деденце де, че да се зарадваме бабиерите!
И бързай,че ще изпуснеш самолета за островите...
цитирай
46. martito - cvetnica,
03.02.2010 15:47
Зарязвам го героя и тичам за самолета:))
цитирай
47. gothic - Свалил пък в болница. . . . ако беше я ...
05.02.2010 14:26
Свалил пък в болница....ако беше я свалил с права лопата, проблеми немаше да има :))))
цитирай
48. martito - gothic,
05.02.2010 15:11
:)))))))))) E, нямаше да е кавалерски баш...;))))))))))
цитирай
49. karambol5 - :))))))))))))) А така -в болн...
08.02.2010 09:55
:)))))))))))))
А така -в болницата :))) Ма не се отказва ,ейййййй :)))))
цитирай
50. martito - karambol5,
08.02.2010 17:09
:)) Ранен, белязан, с патерички или без - на линия да е:)) Никакво отказване:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2850744
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663