Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2010 16:46 - Провиних се нещо май...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13138 Коментари: 43 Гласове:
-7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     - Искаш ли и ний тъй?
    Това ме попита младежът, сочейки с глава към танцуващите сватбари, докато адамовата му ябълка спринтираше в несвяст от вълнение...
    Аз.. Аз направо на място замръзнах! Ей, значи затова и не ги обичам тия сватби - никога не можеш да предвидиш кога ще те замери булката с букет, нито до кои незнайни юнаци ще те наредят да седнеш, ни па кой от тях на танц ще те закани...
    Какво си се юрнал за танци, бре човеко? Седи си мирно и кротко до мен! Пуфкай си там, прави, квото щеш, ма не издивявай. Па и аз за танци с теб не драпам! Нищо, че си най-добрият приятел на кума. Пък и що точно мен избра да каниш, я се огледай що млади девойчета пърхат наоколо - все някоя ще се съгласи...
    Ма всичко това наум. Наяве - само един омагьосан поглед, тип телешки. Пък и как да не съм поразена от човека. С толкова чорлава коса беше, така стърчеше на всички посоки, че колкото по се опитваше да я поумири надолу, тя още повече щръкваше. На всичкото отгоре така се потеше от напрежение /не че на мен ми беше песен, де/, че косата му бе обрамчила набраздената от порязвания при бръсненето физиономия с полепнали на запетайки кичурчета коса. Но колкото и очарователно да ви се струва това, ако можехте да видите елегантно стърчащите му настрани уши в цвят червен, щяхте да забравите и запетайки, и всичко. Аз поне само ушите гледах, напълно зашеметена, че на танц съм поканена...
    Той обаче, не е вчерашен явно. Като ме видя такава омаяна, пак повтори подканящото движение с главата. И тук аз - от цигарения дим ли, от изведнъж завладялото ме вълнение ли, от кво ли, като почнах да се кашлям, ма така да се кашлям, че чак да се давя.
    Той пък, милият, си помисли, че ще умра ли, какво ли - не знам, ма като скочи изведнъж, че като почна да ме налага по гърба, такъв тупаник ми метна с животоспасяваща цел, че чак под масата ме вкара. Още ме боли, но пък няма какво душата да си кривя – оживях.
    Е, това пльосване под масата отстрани сигурно напомняше на пиянска история, но младежът без капчица чувство за срам ме измъкна изпод масата, при това без да изтръгне косата ми, което най-тъпунгерски си мислех, че ще направи.
    Не успях да му благодаря. Защото за да е напълно сигурен, че няма да се задавя пак или да припадна примерно, момъкът ми плисна в лицето чашка с минерална водичка. Аз... Аз обездвижена от събитията до момента, с напълно лишена от разум глава, само му се опулих насреща, примигвайки на парцали от водата.
   Пък той като видя, че съм добре, хвана ръката ми над лакътя и ме повлече за танци. Добре, ама роклята ми взе, че се закачи някъде си и от дълга до кокалчетата се скъси – до средата на бедрото от едната страна и до една педя от талията – от другата. Изпаднах в небивал селски срам и понечих да се върна на място, ма момъкът вече ме беше приклещил на танц и всеки мой опит да се отскубна приближаваше изпотените му запетайки към лицето ми. Нямаше мърдане!
    Срам не срам - казах за малкия инцидент с роклята. Той видимо се смути, даже леко се поразтрепера. Но със неописуем ентусиазъм се постара да поскрие оголените ми части с ръцете си, за което аз му се отблагодарих щедро с настъпвания по пръстите на краката и скубане на космите по ръцете. Той, разбира се, охкаше и правеше доста неориентирани движения с тялото, които никак не бяха в ритъма на песента, ма не прекъсна танца, де.
    Към края на песента младежът се опита да ме целуне. Още като видях да насочва издадените си напред устни към мен, схванах за какво става въпрос и в изблик на чувства взех, че му треснах един в челюстта. Като резултат - счупена челюст и пукната глава на момъка, уплашени викове и укори към мен.
    Аз лично не се чувствах виновна, особено за второто /все пак той можеше да не пада на земята, нали?/, но си тръгнах, де.
    Както и да е. Разказвам ви всичко това, щото след сватбата мъжът на приятелката ми й забранил да се среща с мен. И все си мисля, че тази случка има нещо общо със забраната... Вие как мислите, м?...



Тагове:   рокля,   уши,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drakulla - Сега
07.02.2010 17:09
осъзнавам, че и аз затуй не съм обичал сватбите! В тях е пълно с накъдрени създания ( само че от женски пол) които не са мой тип...:))))))))))))))))))
цитирай
2. анонимен - сватбата е тъжен ритуал...
07.02.2010 17:16
Сватбата е тъжен ритуал, особено ако булката е пияна. И тежи три пъти повече от младоженеца.
Вчера четох, че българският сумист Котоошу щял да се жени, а жена ме била 134 кг по-лека от него. Дано да е трезвеник. хахахахах
поздрави!
цитирай
3. martito - drakulla,
07.02.2010 17:19
:)))))))))))))
Абе веселба са си сватбите, ма само за младоженците май;))))))))))))))
цитирай
4. martito - starbuck69,
07.02.2010 17:20
:)))))))))))))))))))))))))
Дано! Дано! Че иначе...:)))))))))
цитирай
5. miaa - Сладуранка си ми ти! Поредният х...
07.02.2010 17:47
Сладуранка си ми ти! Поредният хубав разказ!
Поздрави и целувки:)))))
цитирай
6. martito - miaa,
07.02.2010 17:49
Благодаря ти!:)
Усмивки широки:))
цитирай
7. heartshapedbox - Просто незнам от къде ги измисляш ...
07.02.2010 18:15
Просто незнам от къде ги измисляш такива ....Супер!
цитирай
8. martito - heartshapedbox,
07.02.2010 18:34
:)) Пък аз понякога си казвам - горките ми герои, на какъв автор само са попаднали..;)))))))))))
цитирай
9. dianapavlova - :))))))) страхотно се посмях и р...
07.02.2010 20:57
:))))))) страхотно се посмях и развеселих. Благодарности. Наистина се чудя как ги измисляш. Поздравления
цитирай
10. martito - dianapavlova,
07.02.2010 21:04
А така - разсмяна, усмяна, засмяна, насмяна те искам:))
цитирай
11. lubima - хаххахаах. . . . . . о не!!!ще ме ум...
07.02.2010 21:27
хаххахаах......о не!!!ще ме умориш от смях))))горкото момче...толкова усилия....и накрая счупена челюст))))....
цитирай
12. bachym - напомни ми за
07.02.2010 21:30
една дискотека в с.Крушари Добричко
беше много готино
цитирай
13. martito - lubima,
07.02.2010 21:33
Горкичкият, нали?:)))) Брей голяма претенция е тая моя героиня, голяма, че и вина не изпитва даже;))))))
цитирай
14. martito - bachym,
07.02.2010 21:37
Пълна с усмивки вечер:)
цитирай
15. magnoliya - Браво,
07.02.2010 21:56
на мен ми се случи нещо подобно с един такъв младеж навремето, но аз бях с братовчед си и желанието му за танц бързо, бързо изчезна. Не се стегна нито до тонц, нито до скъсана рокля и т. н. Разказът ти е много забавен, особено в такова студено враме. Приятна вечер!
цитирай
16. martito - magnoliya,
07.02.2010 22:10
Мдаааа, в подобни ситуации братовчедите и братята са перфектните бодигардове;))))
Усмихната вечер:)
цитирай
17. ronya - стига вечееееее, не издържааааам!!!!
07.02.2010 22:17
хахахахахахахаха...
Благодаря за животоспасяващата порция смях!!!
Да ти е жива и здрава развинтената фантазия :))))))))
цитирай
18. martito - ronya,
07.02.2010 22:24
Щом е била животоспасяваща... вземай още:)))
Усмихната вечер:)
цитирай
19. анонимен - марти4ко
07.02.2010 22:42
късмет извадих на тази сватба 4е бях седнал на трапезата от тая страна дето роклята tи се скъси на около 2 пръста оt taлията,tа се насладих на бедрото.Прощавай ако съм tе погледнал похотливо,но е било спонтанно:)
цитирай
20. martito - sa6obakshisho,
07.02.2010 22:43
:))))))))))))))))
Аз пък съм ти сърдита - що ти не ме покани на танц, м?:))))))))))))))))))))))
цитирай
21. анонимен - Ми как да се вредя от тоя нахал с къ...
07.02.2010 22:46
Ми как да се вредя от тоя нахал с къдриците,м?
цитирай
22. martito - sa6obakshisho,
07.02.2010 22:48
Ма Сашенце, ми можеше поне да го спънеш... Аз ли да те уча, м?:))))
Да не сте били комбина?!
цитирай
23. karambol5 - :))))
08.02.2010 10:00
Много бойна мадамата:))))
Хахахахаххахаха :))))))))))))))
цитирай
24. martito - karambol5,
08.02.2010 10:03
:)))) Бих казала - твърде търпелива;)))
цитирай
25. karambol5 - Права си :))) Много е търпелива :...
08.02.2010 10:22
Права си :))) Много е търпелива :))))Ама то не се издържа на моменти :)))))
цитирай
26. doriana - Леле мале! Ма ти си опасна? :))...
08.02.2010 10:25
Леле мале! Ма ти си опасна?
:)))))))))
цитирай
27. martito - karambol5,
08.02.2010 10:44
Мдааа... не се издържа на моменти... па и болезнени са последствията..:)))
цитирай
28. martito - doriana,
08.02.2010 10:45
:)))))))))))))
Само така ти се струва:)))
цитирай
29. swan16 - Ех, миличка пак щом само с това се е ...
08.02.2010 11:09
Ех, миличка пак щом само с това се е отървал кандидат жениха добре.А какво ли щеше да е ако в изблик на помръчение му беше казала ''Да'' и после цял живот около теб?.......
цитирай
30. martito - swan16,
08.02.2010 11:23
:)))))))) Абе и аз като героинята си - падне ли пердето - няма говор, само действие:)))))))
цитирай
31. krotalka - Лика-прилика е тоя твой герой
08.02.2010 11:29
с героинята ти от един по-преден разказ. Що не вземеш да ги събереш?

Поздрави сладурано!
цитирай
32. rpatel - За мой късмет скоро не ми се е нала...
08.02.2010 11:32
За мой късмет скоро не ми се е налагало да ходя на сватба, защото повечето ми приятели са от типа "защо да се женим след като и така ни е добре и без това живеем заедно вече от 10 години". И май са прави. Всъщност какво е сватбата? Голям купон са роднините до 10 коляно и голямо тичане и нерви за булката и младоженеца и най-близките роднини. Че да не мислиш, че е лесно да го организираш цялото това чудо. То не са рокли, цветя, музика, фотографи, менюто в ресторанта, колата, шаферките... абе сигурно за вечерта на Оскарите има по-малко организация. А и там всяка година е едно и също и хората си знаят какво да правят. А тука, няма втори опит! Каквото направиш това е. И за това няма сватба без гаф. Е, вярно, в повечето случаи гафът не е фатален и е повод за много смях след години, ама на момента е малко кофти. Пример: на сватбата на една моя братовчедка. Мацката е супер голям фен на танците и в един момент забрави, че е с рокля като на принцеса, в резултат роклята и взе да се свлича и познай какво стана. Булката стои на сред дансинга, държи роклята си с две ръце и вика майка си на помощ. :-)) Друг случай: всичко е ОК, щасливите влюбени са обявени за съпруг и съпруга и... се сещат, че са забравили шампанското. Е, в общината не са вчерашни, намерили им малко шампанско колкото да се чукнат, ама... добре де, това са нашите. след няколко дни ще празнуват 30 години заедно, ама майка ми още се смее за това шампанско. А дядо ми се бил приготвил с някакво специално шампанско, ама на...после си го пили всички дружно вкъщи! Така, че стават такива неща и то не само на булката, но и на гостите. Просто в желанието всичко да е идеално се получават весели моменти. Но иначе ходенето по сватби може и да е скучно, зависи как се получи. Така, че гледай на случката от към смешната страна. А приятелката ти рано или късно пак ще ти се обади. Аааа! Още не се е родил мъж, който да ни командва така! Да не те виждала, как ли не! Аз напук щях да стана още по-близка с такава приятелка!
цитирай
33. martito - krotalka,
08.02.2010 11:42
:)))))))) Страх ме е да не предизвикат някое бедствие;))))))))))
цитирай
34. martito - rpatel,
08.02.2010 11:46
:))))))) Подсети ме за случка от сватбата на една приятелка. Игра пред кумовете. Един младеж се вихри яко и отбягва технично домогванията на кумовете към тортата. И така както си игра момъкът, при едно извъртане с цел избягване кражба - тортата политна и се пльосна на пода, без да размърда блатове:)))) Играчът - замръзна на място, а останалите зяпнаха в захлас:)))
цитирай
35. xfire - На сватбите трябва задължително да има линейка,
08.02.2010 13:28
която да чака някъде отзад църквата:)))
Или ще е напиване или сбиване или танц! :))))
Поздрави, Марти!:)
цитирай
36. vmir - И до днес не мога да си простя, че правих сватба.
08.02.2010 13:35
А по време на тържеството ми се искаше да не бях стъпвал на собствената си сватба.

Ето нещо подобаващо за величието на бракосъчетанието:

http://www.youtube.com/watch?v=0shT9sKQwFk&feature=related
цитирай
37. martito - xfire,
08.02.2010 13:48
:))) Аз казвам - и полиция няма да е зле да има, па и пожарна:)))) Че знае ли човек...:))))
цитирай
38. martito - vmir,
08.02.2010 13:50
Абе нали е минала сватбата ти - не я мисли:))
А това клипче... Леле-малееее... Ужас!:)))
цитирай
39. анонимен - БРАВО
08.02.2010 14:53
ТИ СЕ ЕДИН НОВ ЧУДОМИР..ЗА НАГРАДА ЩЕ ТЕ ПРЕДЛОЖА

ТОВА В ТОАЛЕТНАТА ЛИ ГО ИЗМИСЛИ ИЗВИНЯВАЙ В КЕНЕФА
цитирай
40. vmir - 38. martito,
08.02.2010 15:15
martito написа:
Абе нали е минала сватбата ти - не я мисли:))
А това клипче... Леле-малееее... Ужас!:)))


Да, ама понякога е толкова вдъхновяващо да видиш, че има и по-зле! :)))
цитирай
41. karambol5 - Сватбите са си хубаво нещо :))) Кога ...
08.02.2010 17:04
Сватбите са си хубаво нещо :))) Кога друг път ще крадеш торта от нищо неподозиращите танцьори и те възмутени ще те преследват из заведението :))))
А Марти си е един Чудомир :))) Вярно е !!!
цитирай
42. furiika - голям майтап:))))
09.02.2010 09:05
Голям смях:)))
Поздрави, приятелко!
цитирай
43. malkiatprintz - Не мога да го разбера, защо й е заб...
13.02.2010 03:40
Не мога да го разбера, защо й е забранил... ми тя направо си е преминала нагледен курс по първа помощ, а това си е от полза :):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844512
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662