Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2010 19:09 - Да сте я виждали?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11707 Коментари: 61 Гласове:
-7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Голям съм късметлия, ей! Тръгнах оная сутрин булка да си найда и за има-няма два часа я срещнах. На улицата. И то съвсем случайно. Пристъпяща леко и бавно, с леко вирнато носле, издала начервени устнички напред, потропваща с токченца в късата си поличка, с която вятъра си играеше за радост на очите ми. Аз - от омая и премая малко оставаше езика си да настъпя, толкова сладка беше. С онова ми ти беличко като сняг лице, с ония ми ти сини очета и руси буклички – ми идеше не само да я изпапкам, ми и пръстчетата да си оближа! И, представяте ли си – моята бъдеща жена е само на едно улично платно разстояние от мен! Ааууу, и сега настръхвам, само като ви разказвам!
    Колко съм седял така жадно преглъщащ - не знам, ма по едно време се плесвам по челото. Абе ахмак с ахмак тъпоглави, дорде ти се облизваш отстрани, някой друг ще ти налапа пастичката! Я прибирай език и очи, сбери си акъла и беж към момата, да ти пристава.И глътнах аз шкембето, изпъчих гърди мъжки, наплюнчих пръсти – веждите натъманих; перчем загладих, очи на вълна мигач настроих и с най-разкрачената си походка тип сваляческа се засилих жената на живота си да пресрещам.
    И тръгнах аз да пресичам, до уши ухилен и мигам ту с едното, ту с другото око. Ма сега от това намигване ли, от зла орисия ли, от кво – не знам, ма като се юрнаха едни ми ти коли в несвяст да фучат около мен, шофьорите да ме освиркват, да ме псуват, че малко остана да спра и да им се направя на катаджия. Ама гледам изгората ми не си дава сметка, че любовта /демек аз/ е тръгнала да я среща и вече ме задминала, та ги зарязах шофьорите и колите и подсвирнах на любимата да спре. Тя не се съобрази грам с мен. Пак й подсвирнах. Пак нищо.
    Викнах аз: ”Ей чшшш, сладурката!” – същата работа. Бре, викам си таз ще е от ония, дето на недостъпни се правят. Ма как да я оставя – кой знае кога пак ще я срещна, и беж след нея. Малко тромаво, зарад трите сандвича и двете банички за закуска, ма както и да е. Позастигнах я аз, позапотен, заморен и задъхан, ма я хващам за ръката и нареждам леко укорително:
    - Що не спираш, бе душко, поне за малко? Без дъх ме остави...
    Тя видимо се постресна, ма се спря де. Изгледа ме учудено от горе до долу, дръпна си намръщено ръката и с високомерно вирнат нос си продължи по пътя. Ааа, мойто момиче, няма да я бъде тая, викам си аз, не можеш ме отсвири така. И пак за ръка я хващам и меко подемам:
    - Не се дърпай така миличка, аз съм мъжът на живота ти. Не се дръж така лошо с мен. Бъди добро момиче и ме хвани под ръчичка да при попа те водя да ни венчае, че у нас мама и тате внуци чакат...
    И тук мойта хубавица направо замръзна от щастие. Така ми оцъкли насреща сините си очета, така й се изправиха русите буклички, че за малко да се просълзя от нежност. Сладката ми тя - главозамая се, май й дойдох в повече. Даже да ви кажа, така, лекичко се поолюля /па и де ще иде толкоз - в ръчичките ще ми падне/. Ма аз, нали съм кавалер, веднага услужливо я подхващам през кръстчето, плътно си я притискам до себе си, затварям блажено очички и протягам устнички за целувка.
    А възлюблената ми се попретовари емоционално ли, реши да го играе принцеса ли, какво - не знам, ма пощръкля тотално. Забуйства, тръгна да ме блъска, да ме шамари, даже се опита и да ме ритне на няколко пъти, ма не успя. Обаче когато за пореден път се опита да ме ритне, нещо стъпа накриво с токчето, залитна и със засилка се стовари върху мен, събаряйки ме на земята. Ръцете й така здраво ме бяха стиснали да не й избягам, а устните й така намляскаха моите, че чак ме позаболя. Ма не й се карам - какво да я правя - явно не можа да се въздържи да не ми налети. Добре, ама тя пък взе, че се притесни от чувствата си, изчерви се цялата, скочи пъргаво от мен и забегна в някаква посока. Пък аз доволно ухилен до уши седнах на плочките и заоблизвах устни, а сърцето ми подскачаше лудо от щастие...
   И всичко на шест - намерих си булка страстна, ама допуснах грешка. Не я подгоних и не знам накъде тръгна. А вече цяла седмица стоя на нашата улица и я чакам да се зададе отнякъде, а нея я няма никаква. Та се питам - вие да сте я виждали, нещо да знаете, къде да я намеря, коя е, щот в омаята си забравих даже да я питам как се казва...




Тагове:   булка,   улица,   намигане,


Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хахххахахахаххахахахахахахх...
16.03.2010 19:14
Хахххахахахаххахахахахахахххахахахх хохохоохохохохоохохохохохоохоо
Знам яяяяя ,знам и къде живее и как се казва :))))))
Дай ушенце да ти кажа така ,че да не чуе никой :))))
цитирай
2. drakulla - Лоша работа!
16.03.2010 19:22
Да си изгубиш булчето ( с ударение на "е"). Ама и вие жените не ги оценявате тези толкова съдбовни моменти, изпълнени със заряд от всякакво естество. Аз обаче ако я видя, хич няма да ти се обаждам, а ще опитам и аз таз перхидролна фурия :)))))))))))
цитирай
3. martito - karambol5,
16.03.2010 19:24
:))))))))))) Значи знаеш коя е, а?:))))))))
Приближавам и двете ушенца, че да не стане - през едното влязло, през другото излязло;)))))))))))
цитирай
4. martito - drakulla,
16.03.2010 19:26
Прав си, drakulla, не знаем ний жените ни да ценим, ни знаците на съдбата да разчитаме:))))
Ма пък и вие, значи, само за руси букли си мислите:)))))))))))))))
цитирай
5. dorichela - Наденце, тя така е избягала, защото ...
16.03.2010 19:34
Наденце, тя така е избягала, защото е обезумяла от любов, хахахахаха :)
цитирай
6. martito - dorichela,
16.03.2010 19:38
:))))))))))))))))))))))))))))))
Те тва си мислех и аз, ма не бях сигурна:)))) Значи представяш ли си само до къде водела любовта от пръв поглед, а? Слава богу, че не съм руса;)))))))))))))))))
цитирай
7. dorichela - Слава богу, че не съм срещала такъв ...
16.03.2010 19:41
Слава богу, че не съм срещала такъв красив мъж да обезумея и аз! :)
цитирай
8. lotos16 - Мартииииии,
16.03.2010 19:43
ще ме повредиш от смях, момиче :))))))))))
Ех, че ми е минала възрастта за женене, па да се завъртя край тоя хубавец, какво като не съм синеока и руса...
А коня с каруцата в някоя пресечка ли ги оставя, докато виси на главната, а? :)))))))))))))))))))
цитирай
9. vestvi - E
16.03.2010 19:46
те тука е! К'вай наградата? Мога ли да я ползвам?
цитирай
10. martito - dorichela,
16.03.2010 19:55
:))))) Доренце, да ти не дава Господ и да срещнеш:)))
Па и от списания с минути за четене под текстчетата да те опази!:)) Само със слънчеви хора да те сбира:)
цитирай
11. dorichela - хахаха, дано дано! :)
16.03.2010 19:57
хахаха, дано дано! :)
цитирай
12. karambol5 - Дръпвам ти ушетата още по-близо и ...
16.03.2010 20:02
Дръпвам ти ушетата още по-близо и прошепвам :
-Аз ,аз ,аз ,аз,аз ,аз :)))))))))))
Никой друг не чу ,нали :))))))))))
цитирай
13. drakulla - Това го
16.03.2010 20:04
отричам, че само за руси мислим...:)))))))))
цитирай
14. martito - lotos16,
16.03.2010 20:10
:))))))))))))))))))) Прекалено омаян е, та надали и той горкия може да каже къде са коня и каруцата:))) Да не говорим пък че и името си може да не помни вече:))) То толкоз щастие наведнъж му се стовари с целувка при това:)))))))))))))
цитирай
15. martito - vestvi,
16.03.2010 20:12
:)))))))))))) Бе как тъй ще ползваш булката на героя ми, м? Че ти знайш ли ако ти се изпъчи насреща с тежкотоварна походка, а?:))))))))))
Бърже му я давай:)))))))))
цитирай
16. martito - dorichela,
16.03.2010 20:13
Дано! Особено за последното:))
Гушки, сладуранке:))
цитирай
17. martito - karambol5,
16.03.2010 20:15
:)))))))))))))))))
Тц. Никой друг не чу:)))))))))
Само аз и дръпнатите ми уши:)))
цитирай
18. martito - drakulla,
16.03.2010 20:16
:)))))))))))))))
Добре де - не само за руси, ама и за тях, нали;))))))))))))))
цитирай
19. malkiatprintz - Кофти работа. . . чай чу е време за още ...
16.03.2010 20:16
Кофти работа... май чу е време за биричка към сандвичетата :)
цитирай
20. drakulla - martito,
16.03.2010 20:37
да ти кажа честно, прическите и цвета на косите понякога не ги забелязвам. За обувките да не говорим, на които толкова държите...:)))))))))
цитирай
21. martito - malkiatprintz,
16.03.2010 20:49
:))))))))))))))))))))))
Май-май:)))))))))))) Па кой знае току-виж друга любов тръгне насреща му:))))))))))))
цитирай
22. martito - drakulla,
16.03.2010 20:54
:)))) Много неща остават незабелязани, докато нещо или някой не ги направи най-очарователното нещо на този свят:))
цитирай
23. drakulla - Много
16.03.2010 21:25
си права. По-добре няма как да се каже. Май забравих да кажа, че отново искрено се забавлявах, докато четох разказа ти. :)))))
Хубава вечер! :)))
цитирай
24. kass - martito
16.03.2010 21:32
ха ха
ако минеш от там кажи на този хубавец да не чака повече, тя любовта знае как да го намери :)
цитирай
25. miaa - Ха ха ха!!!
16.03.2010 21:49
Здравей, Сладуранке! Няма по-непринудена и весела
блогърка от теб! Много си убедителна!
С обич!
цитирай
26. net - :)
16.03.2010 21:56
пак си му избягала!
Ама аз ще му кажа как се казваш и дори адреса ще му дам. Нека ми се обади.
цитирай
27. martito - drakulla,
16.03.2010 21:56
Приятна вечер, drakulla:)
И да знаеш, че думичките ти "много си права" ще си ги копирам и ще ги размахвам всеки път, когато някой се опита да ми каже, че греша;))))))
цитирай
28. martito - kass,
16.03.2010 21:57
:))))) Със сигурност ще ислезеш права:)))) Чака го любовта зад някой ъгъл, та го спъне, пък той на улицата седи! Ахмак с ахмак!:))))
цитирай
29. martito - miaa,
16.03.2010 21:59
Топла и нежна вечер, miaa:)
С най-сладки сънища:)
цитирай
30. martito - net,
16.03.2010 22:00
:))))))))))))) Ма не съм аз:)))))))) Аз нямам руси букли, ни па сини очи:)))))))))))))))
Много гушки, Неди:)
цитирай
31. bregovi4 - тц тц тц...
16.03.2010 22:02
ей на това му се вика кучещи късмет.. Ем насреде главната.. :)))) Спокойна нощ! :)
цитирай
32. joropetrov49 - Е така се случва като не се е сетил ...
17.03.2010 02:01
Е така се случва като не се е сетил една връвчица да сложи в джоба си:):):)Па като срещне булката си да я върже и да я води при мама и тате:):):)
цитирай
33. martito - bregovi4,
17.03.2010 08:22
Мани, мани и късмет... Ма пък ако знаеш станалите свидетели на любовта как се радват...:))))))))))
цитирай
34. vmir - Брей, да му се не види и лошия късмет.
17.03.2010 08:22
Освен да си разлепи из града плакати със снимката и адреса, друг шанс не виждам...
цитирай
35. martito - joropetrov49,
17.03.2010 08:23
:))))))))))))) Цял синджир му е бил нужен, да не кажа три;)))))))))))))
цитирай
36. анонимен - LC
17.03.2010 08:24
Qvno nqma nikakyv kontrol vyrhu pacientite na zdravni zavedeniq za du6evno bolni! Ej go toq pak izbqgal.
цитирай
37. martito - vmir,
17.03.2010 08:24
:)))))))))))))))))))))))))))) Ма да не стане по-сложна обстановката - да не вземата моми с руси букли да го нарочат за мъжа на живота си, че тогаз го не виждам - на бая изкушения ще е подложен;))))))))))))
цитирай
38. martito - анонимен, LC,
17.03.2010 08:25
Тц:)) Според мен е израз на протест срещу реформите;))))))))))
цитирай
39. vmir - 37. martito,
17.03.2010 08:27
martito написа:
:)))))))))))))))))))))))))))) Ма да не стане по-сложна обстановката - да не вземата моми с руси букли да го нарочат за мъжа на живота си, че тогаз го не виждам - на бая изкушения ще е подложен;))))))))))))


Не виждам такава опасност, ако просто предупреди, че ще ги разпитва за подробности от незабравимата им среща и всички ментета ще отпаднат тутакси... :)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
40. martito - vmir,
17.03.2010 08:30
:)))))))))))) А понеже аз предричам голям наплив, героят ми ще има нужда от помощ - може ли да разчита на теб?:)))))))))))))))
цитирай
41. vmir - 40. martito,
17.03.2010 08:32
martito написа:
:)))))))))))) А понеже аз предричам голям наплив, героят ми ще има нужда от помощ - може ли да разчита на теб?:)))))))))))))))


Няма проблем, но само ако ми асистираш ти лично. :)))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
42. martito - vmir,
17.03.2010 08:40
:))))))))))))))))))))
Съгласна:))))) Все някой ще трябва да ви прибира изплезените езици и изкочили очи;))))))))
цитирай
43. анонимен - Хи хи хи Хич не му върви на твоят ...
17.03.2010 08:59
Хи хи хи
Хич не му върви на твоят човек :))
Тц тц тц
:))
цитирай
44. vmir - 42. martito,
17.03.2010 09:08
martito написа:
:))))))))))))))))))))
Съгласна:))))) Все някой ще трябва да ви прибира изплезените езици и изкочили очи;))))))))


Ами сега??? Май ще трябва и аз да потърся помощ от приятел... ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
45. martito - darling,
17.03.2010 10:47
Чак мило ми става за него:))))))
цитирай
46. martito - vmir,
17.03.2010 10:48
:)))))))))))))))))))))))) Абе гледай да не е само един приятел, че момите надали ще са - една-две, па и ако са така темпераментни като тази...;)))))))))
цитирай
47. vestvi - Снощи я намерих,
17.03.2010 11:12
хубава е .... дори и на сутринта. За контакт тел. 55555555555555. Само сериозни оферти.
Нещо не русо, за довечера?:))))
цитирай
48. martito - vestvi,
17.03.2010 11:35
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Леле-мале:))) Значи намерил си русокоска, задържал си я против волята на героя ми, радвал си й се на воля и на сутринта - време, за което героят ми очите си е изгледал за нея, и сега искаш и друга за довечера - не е ли малко нагличко, м?;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
49. rpatel - На това му се казва "да свал...
17.03.2010 11:37
На това му се казва "да свалиш" мадама... съвсем буквално! Хи-хи-хи. :-)))
цитирай
50. martito - rpatel,
17.03.2010 11:55
:))))))))))))) Свалена е, и то майсторски - така, че да изглежда все едно тя го е свалила;))))))
цитирай
51. sisithebest - хахаах
17.03.2010 15:26
много добро :))))))))
цитирай
52. martito - sisithebest,
17.03.2010 16:09
Весело, усмяно да ти е!:))
цитирай
53. karambol5 - Ма вие представяте ли си ако го на...
17.03.2010 17:29
Ма вие представяте ли си ако го нарочат за мъж на живота си още две -три с руси букли :)
Ужас :) Те тва не се издържа ,ша знайте :))
цитирай
54. vestvi - Марти, работи!
17.03.2010 17:29
Пробвах рецептата днес! Всичко изпълних- сандвичи, банички, глътнах шкембето, изпъчих гърди, перчема - сори - нямам. Обаче пак работи! Много ти благодаря!
Има само един .....шшшшштт....трябва да се крия:))))
цитирай
55. martito - karambol5,
17.03.2010 17:36
:))))))))))))))))))) Е, па харем ще си прави или ще бяга презглава през девет планини в десета;)))))))))))))
цитирай
56. martito - vestvi,
17.03.2010 17:37
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Хах! Бравос! Значи работи, а?:)))))))))))
Ми ха честито тогава! И да почерпиш кат`се венчаете;))))))))))))
цитирай
57. vestvi - Марти,
17.03.2010 17:42
Благодаря за шоуто!
цитирай
58. martito - vestvi,
17.03.2010 17:47
Мерси и аз:)
Иначе - горчиво!;)))))))))))))))
цитирай
59. karambol5 - Аааа харем ша си праи. . . . . . . . А бой ...
17.03.2010 18:17
Аааа харем ша си праи........ А бой :)))
Е тука има хора с проработила рецепта :) Направо трябва да почерпят кат се венчаят :))))
цитирай
60. cvetnica - Наде,
18.03.2010 17:56
тц, не съм я срещала! Хем що път изпътувах тия дни.
Ще се оглеждам при следващото.
Дай инструкции как да постъпя, ако все пак някъде я видя!
цитирай
61. cindy - Ей това най ме накефи
20.03.2010 11:01
"очи на вълна мигач настроих"...

Ммммм, адски сладурско, ама онази мома явно е немала вкус! :))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852031
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663