Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 16:38 - Можеш ли избяга от късмета си?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8401 Коментари: 45 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    „Тц! Не може стана тя тая на майка ми - мома от село да съм си вземел, не може”... Все тъй се жалваше Гюро, едничкият ерген в селото, на баба Кинка плетачката сина. За женене беше станал вече, а все нещо се ослушваше, мусеше се и се инатеше като магаре. А майка му отмяна искаше, па и на внуци да се порадва, че знае ли кога Господ ще я повика на него да му плете. Мъчи го тя, уговаря го, ма той... едно си знае:
    „Не че в село момите не ме искат - искат ме. Ма нали ги виждам какви са... селянки чисти! Ми че тъй де - коя да ти хване око? Пена Пуйката ли? Дето пристъпя, като че от кон току-що е слязла, целия път да задръства и да се клати като гъска пощръкляла. Ха представи си как би вървял с такова чудо подръка!
    Еми не я ща! И Вера Маслото не ща! Тя па все на чорбалаци мирише и е толкова обемиста, че като си поеме въздух, килата й такава треска ги подхваща, че чуваш как дрехите й се пръскат по шевовете. И то остави туй, че бих се чудил как да изхраня такава мома, че и да я обличам, ми ако тя реши да ме нагушка, м? Или пък, не дай си Боже, през нощта реши да се обърне и вземе, че се изтъркаля върху мен, м? Ааа, мерси, живее ми се!
    Моми са, искат ме, ма... И Минка, на Цанко сестрата и нея не ща. Какво кат Цанко ме не ще вече за приятел, че на сестра му съм казал, че жена сопол с два пръста не може да тръшка в земята. Това си е право на мъжа, тя като жена - в престилката по върви да се секне. Ма Цанко бил я учил така, че по-хигиенично било - айде бе! Аз все едно Цанко го не познавам и не знам що време го молих да ме научи да се оригвам, когато си поискам! Женоря! Селски женоря! Не знаят и как да те излъжат барем!
    Ни па как да ти прошепнат любовни думи на ухо. Като Съба Къдрата. Седнала ми оня ден до мен на пейката и глава в мойта опряла нежности да ми шепне. Е, че хубаво, ма нали я знаеш каква разплетена кошница е в главата? Такова навиране си навира косището в мен, та за малко очите да ми извади. Еми че да хване па да си поприбере косата малко, да я озапти - аз ли да я уча, м?...”
    Тъй беше почнал да се оплаква Гюро и на овчаря, който го приютил онази нощ, кога от село бил тръгнал да бяга. Е доста се потрудил Гюро да убеди овчаря, че човек е, а не вълк, щото като го знам как ходи попрегърбен, с тая своя рошава глава, неумит и небръснат сигурно и тояга някоя е опитал, преди овчарят да му повярва. Та, нахранен, напоен, Гюро разкривал душата си, а овчарят го слушал.
    „Е, да, бях се по едно време примирил, на майка си да угодя - мома от селото си загледах. Генка, на бай Цеко щерката. Не беше лоша. Нямаше повече косми на мустака от мене, ни па по-висока от мене беше, даже едно такова наперено вървеше - съща гражданка. Ма на - тя па носа си навири - селяндур потен съм бил, па тя за по-малко от гражданин не била родена. Простачка! Че как си я мисли тя, че по-добър от мене ще намери, па и кой гражданин ще й се влюби в напрашения мустак и мазолести крака. Зарязах я! Без капка жал! И утре да дойде, в краката ми да се въргаля булка да я правя - пак няма да я ща...”
    Тук Гюро малка пауза направил, озърнал се предпазливо, попривел се тайнствено към овчаря и почнал тихо да му шепне:
    „Сега, брат, бягам. Далече от село. Колкото може по-далеч! Зарад Гица Черната! Те такова чудо по земята няма, брат, няма! С мустаци по-големи от мойте, с едни ми ти конски зъби пожълтели, яка като вол и черна, черна като катран черна! Косата ти сама се изправя като я видиш! И отде й дойде наум в мен да се влюбва, па и за мен да се жени – не знам, ама се сби се с де що мома из селото съгледа. Да ме не закачали, да ме не трупали с китките си - нейн съм бил. Ми че ти знаеш ли, че три пъти станаха как Гица на гръб ме метя, у тях си да ме води. Като трофей ме помъква да й приставам. Последния път едвам смогнах да се откопча и да побягна. И пак че съседът Пешо от нищото изникна, та Гица в него се блъсна и падна, инак ей сега щеше да ме гледаш гащите как й простирам...”
    Тук обаче обрат настанал, щот Гюро друга песен подхванал:
    - Ей, чакай, бе брат, какво правиш, що ме връзваш... нали видя, че човек съм, не вълк... Ооох, не стягай толкоз и не удряй ей!... Що за човек си ти, бре?...
    - Станой съм аз, на Гица Черната брат...




Тагове:   сестра,   МоМА,   късмет,   мустак,


Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хахаххааххахахахахахахха Някой ...
03.05.2010 17:13
Хахаххааххахахахахахахха Някой ден ще ме умориш от смях :)))))))))))
На Гица Черната братчето.....................хахахаххахахахаха...............таковата..........само така !!!! Поздавления -да го върже и да го носи на Гица ! Ай аман от претенции :))))) Ще и бяга мискининът той !!! Хаххахахахаххаха
цитирай
2. cecka1504 - Хем придирчив, хем пък и късмет н...
03.05.2010 17:22
Хем придирчив, хем пък и късмет няма, горкия :)))
Чудомирка си ти, Наде :))))
цитирай
3. martito - karambol5,
03.05.2010 17:22
А, де! Ще бягал Гюро му с Гюро! Де толкоз си мисли, че ще иде, а? Пак при Гица:))))))))))))))))
цитирай
4. miaa - Няма по- голяма майсторка от теб, ...
03.05.2010 17:23
Няма по- голяма майсторка от теб, Мartito в този жанр!
Прекрасна си, шапка ти свалям! Ха ха, сладурана си:)))
цитирай
5. martito - cecka1504,
03.05.2010 17:24
Цеце, мен ако ме питаш - късметлия е Гюро - такава жена на ръце ще го носи - буквално! Ма той... глезотията му голяма:))))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
6. martito - miaa,
03.05.2010 17:25
Много усмивки и настроение, миличка:))
цитирай
7. cecka1504 - Е ся, кат го върже на Гица Черната ...
03.05.2010 17:25
Е ся, кат го върже на Гица Черната брат й, ша види той глезотии :)
цитирай
8. martito - cecka1504,
03.05.2010 17:28
Станой като кученце ще поведе Гюро за сестра си:)))))))))))))))
Все на повод ще си остане, ми се струва:)))))))))
цитирай
9. karambol5 - А така - връзване !!!! Какви са тези ...
03.05.2010 17:41
А така - връзване !!!! Какви са тези глезотии :)))))))))
Бързо си признавйте коя от вас има брат / да си знам аз :))))) ,че току-виж.......:))/
Инак браво на братчето !!!! :)))
цитирай
10. cecka1504 - karambol5,
03.05.2010 18:05
признавам си без бой и връзване - аз имам брат, ама той не е опасен, а и е далеч :)))
цитирай
11. martito - karambol5,
03.05.2010 18:43
Ааааааа, не става така!:))))))))) Като му дойде времето, ще разбереш - изненада да ти е:))))))))))))))))
Това от мен:))) Инак виж Цецка - тя е добричка:))
цитирай
12. drakulla - martito,
03.05.2010 18:46
Какво са ти направили ергените, та ги плашиш и ужасяваш с тези подтискащи персонажи? :)))) Ами те, днежните младежи са нежни и деликатни, немой така. Хубави девойчета няма ли, че все някви мечкообразни жени?
:)))))))))
цитирай
13. martito - drakulla,
03.05.2010 18:50
Ми че той и героят ми претенцийка кат момиче, ма аз кво да сторя като таквиз убавици го харесват, а?:))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
14. drakulla - martito,
03.05.2010 18:59
Не знам, ама лоша работа. Той Гюро дали ще оживее до първото утро, кво остава да годиняса?!? Те учените отдавна се чудят има или няма Йети, ама не са идвали в България. Ако се поразходят малко...из твойте постинги, ще го хванат набързо :))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
15. karambol5 - Аааа нали -кат му дойде времето. . . . ...
03.05.2010 19:03
Аааа нали -кат му дойде времето.......и после Карамболчо подгонен от някой Станой :))))))))
Знам ,че Цецето е добричка ...тя не е като някои други......признава си :))))))
цитирай
16. martito - drakulla,
03.05.2010 19:07
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Нямаш угодия, ей:)))))))))))))))
Гица за Гюро ще се грижи - вервай ми!:)))))))))))
цитирай
17. martito - karambol5,
03.05.2010 19:08
Мигам на парцалки невинно... щот виж сега... няма да си подгонен, ми... таковата... вързан...:))))))))))))))))))))))
цитирай
18. karambol5 - Това мигане на парцалки хич не е н...
03.05.2010 19:40
Това мигане на парцалки хич не е невинно :))))))
Шма върже той.....таковата......
цитирай
19. martito - karambol5,
03.05.2010 19:44
Е, па добре де, ти какво очакваш - да те остави да избягаш ли, а?:))))))))))))))))))))))
Па и то за късмет се касае...таковата...:)))))))
цитирай
20. анонимен - твойте герой живеят не само в гла...
03.05.2010 21:36
твойте герой живеят не само в главата ти ,
те са в душите ни....
,,Ми че ти знаеш ли, че три пъти станаха как Гица на гръб ме метя, у тях си да ме води. Като трофей ме помъква да й приставам. Последния път едвам смогнах да се откопча и да побягна. И пак че съседът Пешо от нищото изникна, та Гица в него се блъсна и падна, инак ей сега щеше да ме гледаш гащите как й простирам...”,,
цитирай
21. martito - дъгичке,
03.05.2010 22:04
Радвам се, че си тук:))
цитирай
22. magnoliya - Възхитителна си!
03.05.2010 22:11
Прекланям се пред таланта ти! Дерзай!
цитирай
23. martito - magnoliya,
03.05.2010 22:15
Спокойна нощ, с усмихващи ти се сънища:)
цитирай
24. dorichela - Не можеш да избягаш. . Ни от Гица, ни ...
03.05.2010 23:20
Не можеш да избягаш.. Ни от Гица, ни от късмета... ни от брата на Гица :)
цитирай
25. andi2 - мартииииииииииииииииииииииии,
03.05.2010 23:29
спи ми се
две не виждам
:(
амааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа да си кажа
:)
твоя човек ако не е чувал древната мъдрост
От трън та на глог
вече знае , за какво иде реч
цитирай
26. malkiatprintz - Кофти работа, ама като го гледам ...
04.05.2010 03:13
Кофти работа, ама като го гледам колко приказва, то вярно освен да простира гащи не виждам какво друго :)
цитирай
27. martito - dorichela,
04.05.2010 07:13
Тц, не може, Дори, не може, особено пък от брата на Гица:))))))))))
цитирай
28. martito - andi2,
04.05.2010 07:15
Абе с тези негови претенции кой знае дали ще разбере:)))
цитирай
29. martito - malkiatprintz,
04.05.2010 07:16
:))) Според мен и да мърмори ще го бива:)))))))))))))
цитирай
30. divna8 - Марти, браво на брата :))))))))
04.05.2010 08:30
Така се пази късмета на семейството :):):)
То, Гица, ако остане неженена - на кого мислиш ще увисне да се грижи за нея, а?!
Мисли братчето и за себе си, и за сестра си :)))))
Ама и Гюро... Гюрова му работа! От много избиране - намерил си е майсторицата!
Жива и здрава да си, Марти и все така да ни разсмиваш и веселиш с историите си!!!
Малко са вече такива като теб, виж да ни разплакват... наспорили са се политици, те само стигат :))))))))))))))))
Усмихнати дни и весело настроение - на лицето и в душата :):):)
цитирай
31. martito - divna8,
04.05.2010 08:44
Нали? - Гюро как тъй си я мсли тая работа, че от късмет можел да избяга - айде де!
;)))))))))))))
Весело насторение, divna8!:)
цитирай
32. razkazvachka - бой по кифоната - докат му доде акъла
04.05.2010 09:33
всяка мома си знай кой:))))
цитирай
33. martito - razkazvachka,
04.05.2010 09:38
:))))))))))))))))) Така, така - всяка мома си знай кой:))))))))))))
цитирай
34. newlogic - Браво, Марти! Понякога е добре, ...
04.05.2010 13:36
Браво, Марти! Понякога е добре, когато се намеси съдбата и прати решението на проблема - в случая брата на Гица. Иначе как Гюро ще се ожени, м?
Щом жената на гръб го носи, то тя ще си го и наглежда после. Ще го пази и от жени и от мъже. :) Пък и щом зад гърба си има и брат, див овчар, няма кой да и се опъне в селото :)
Поздрави
цитирай
35. xfire - Марти,
04.05.2010 14:46
сменила си жанра на хорър ли? :))))))
цитирай
36. martito - newlogic,
04.05.2010 15:44
Браво и на теб, newlogic! Перфектно си схванал позитивната нишка в текста;)))))
Усмивкии:))
цитирай
37. martito - xfire,
04.05.2010 15:45
:)))))) За мъжете разбирам да е хорър жанр, ма ти пък що така се "изплаши", м?:))))))))))
цитирай
38. lila - хак му е!. . . то бива, бива претен...
04.05.2010 16:26
хак му е!...то бива, бива претенции, ама тоз направо са уля...:))
здрасти, мартито!
цитирай
39. martito - lila,
04.05.2010 16:35
Уля съ я, чи чак прИля;)))) Затуй вързан ще е!:)))

Хелоу, лила:)
цитирай
40. xfire - Marti,
04.05.2010 17:01
защото Черната Гица плаши децата, а и другите герои не й отстъпват...Отивам да ми леят куршум :))))))
цитирай
41. martito - xfire,
04.05.2010 17:06
:))))))))) Бегай тогаз и лей не един куршум;))))
цитирай
42. blagovestie - Баси късмета, де...
04.05.2010 21:52
Баш от този не можеш избяга ;)
Хубава вечер, слънце! :))))
цитирай
43. martito - blagovestie,
05.05.2010 06:32
Нали?;)))))))))
Усмихнат, пълен с настроение ден!:)
цитирай
44. rainbow65 - Липсваш ни в свежо! С Умния сме ...
08.05.2010 21:49
Липсваш ни в свежо!
С Умния сме тъжни
цитирай
45. mrazekoff - Цикъл разкази
11.05.2010 19:11
"Когато момите си избираха ергените" или "Смелите мустакати моми" :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844670
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662