Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2010 13:44 - Е, това не е ли безобразие, а?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11184 Коментари: 57 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Жена ми е ужасна! Абсолютна лакомия и безобразна крадла! Също и гаднярка! И ще ви кажа, всичко ще ви кажа! Та да я видите колко струва! Щот и аз мога като нея кротък пред хората да се пиша, па инак... Инак капчица съвест да нямам!
    Станала сутринта рано и айде - и аз да ставам. Да не съм се преструвал на заспал, видяла ме тя как съм си бил отворил едното оче и съм видял кафето, дето донесла. Па на всичкото отгоре време било да я нагушкам вече, че и да я целувам... Както и да е. Не се подадох на манипулациите й. Все пак мъж съм. Па и не ми се ставаше още де.
    Пък мойта, като видя, че няма да я бъде на нейната, обърна ми гръб и подхвана любимите ми десертчета, поглъщайки ги едно след друго. Цели три омете! Едно след друго! Видях я! Само едно остана! Не я е срам!
   Размърдах се, уж се разбуждам от сън дълбок, ха дано вниманието й да отвлека, та поне едно десертче за мен да остане. Тя ахна, охна радостно, че съм станал, заряза сладкишчетата и ме натисна за прегръдки и целувки. Какво да правя - подадох се, па и не ми се ставаше сам сладкишчето да си взема. И я помолих, най-учтиво я помолих да ми го подаде. Тя – добре, ама да сме си го поделили. Представяте ли си??!?!?! Сумата му и десертчета изгълта и сега и на това, моето, иска да посегне! Отказах подялба! А тя ми завъртя очета и ми се заглезка:
   - Тогава ще си открада! Нахално! И безочливо! Ще те нападам с целувки, точно когато си си отхапал от десертчето и ще си крада! Пък!
    Усмихна ми се най-миличко, запърха ми с миглички, загледа ме по-невинно и от ангелче и продължи да ме омайва сладко-сладко:
    - Макар че, убедена съм, няма да се налага грабител да ставам, нали? Щото ти си най-миличкото, най-добричкото момче на света и много, много си ме обичаш...
    - Ти си една малка нахалитетка! Крадлива нахалитетка! - подхващам медено и аз - Дето ми се умилква и подмазва всячески, ама аз съм СВИДЛИВ и НЕ давам! Но ти не тъжи - погалвам я и аз нежно по косицата - за утеха за теб ще има особено нежна целувчица и гушкане.
    Усмихвам й се любовно и аз и на свой ред я затрупвам с целувки и гушкане. Дет` му се вика с нейните камъни по нейната глава. Обаче жена ми да не е луда да да се предава я:
    - Обич моя, виж сега, знам че си добричък, така че не се опитвай да бъдеш лошичък и да ме караш да прилагам разни принцесешки номерца като намус, нацупвания... - И пак се замазни с ласкавички погалвания и целувки. - Пък, не дай си боже, ако се наложи да прибегна до плачкане!... А ти не искаш да плачкам, нали, миличко?
    Изнудвачка! Хитра изнудвачка! Като едното нищо ще ми се разплаче, та ще има да я утешавам седмици наред. Ма пък и аз не се давам. Все пак тя сама изяде толкоз от десертчетата ми, що сега и на моето посяга?!! И аз имам арсенал с номерца.
    - Охххххххх, крачето ми!...
    Изскимтях посмъртно аз. Това, откак крака си счупих, вече пет месеца вълшебства е вършело. А сега даже накривих умиращо физиономийка, загледах едно болнаво-измъчено, което значеше само едно - "ИМАМ НУЖДА ОТ ДЕСЕРТЧЕТО! ВЕДНАГА! И ТО ЦЕЛИЧКО!!!" Поразтреперах долната си устна, а за още по-голям ефект - и в очите си сълзи докарах. Нямаше как да устои. И бях прав де! Милата ми ме освободи от гушкащия си захват и отиде до масата, сладкишчето да ми носи. И изведнъж какво й стана, закриви телце, накриви болезнена физиономийка и зареди скръбно:
    - Аууу, душичке, китките изведнъж ме заболяха, мило, и не мога, душичке, да ти подам десертчето... Само до моите устенца стига... А искам да дойда до теб, душице, щото виждам колко те мъчи крачето и съм наясно, че не можеш ти да дойдеш да си го вземеш сам... Искам, душице, ма ооохххх... Колянцето не ми дава да мръдна... Схвана се и то... Ще трябва, душице, ща не ща, да хапна от десертчето, силички да добия, та да запристъпя до теб... Няма друг начин, обич моя, няма, миличко... Ма иначе с очи и душа те гушкам силно и те целувкам отдалеч, щото знам колко ти е тежко....
    И ме гледа така невинно и съчувстващо, същинска вода ненапита!
    - Миличката ми, не го яж! Десертчето миии!!! Подхвърли ми го! Виж ме - умираааам!
    Вреща аз и очи белвам на умирачка, и за сърцето се държа, и трудно взех да дишам – ми че то без сладкишче ще си остана бре!...
    Чак след още една хапка, скъпата най-после се смили и ми даде десертчето. И докато аз се опитвах да го налапам цялото, тя ме натисна с целувка и си открадна нова хапка!
    Е, това не е ли безобразие, а?



Тагове:   мъж,   сълзи,   безобразие,


Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Ахахха,
14.06.2010 13:51
ето как се отразява кризата на семейните взаимоотношения. До лудост ни докараха, на циркаджии ни обърнаха, да се продаваме за едно сладкишче ни принуждават....
Благодаря, слънце, и усмихната седмица! :))))))
цитирай
2. rpatel - А, героят ти сам си е виновен! Да не ...
14.06.2010 13:55
А, героят ти сам си е виновен! Да не беше се правил на заспал когато жена му е яла десетрчетата. Можеше и да успее да се докопа до някое. Ама да последното абсурд. :-)) Това да му е за урок! И друг път добре да си мисли, кое му е по-важно, дремането или сладките.
цитирай
3. martito - blagovestie,
14.06.2010 13:56
Нали? И крадливостта наяве излиза, та се не трае:))))))))))
Усмихната седмица и на теб, с пъстроцветно настроение:)
цитирай
4. martito - rpatel,
14.06.2010 13:57
И аз така си мисля - сам си е виновен! И си за бой е! Не само за хитруването, ми и заради това, че крадла за жена си взел;)))))))))))
Усмивкии:)
цитирай
5. ronya - хахахха
14.06.2010 14:05
Ей тва е да вадиш душа с памук... ама много корави тия души, бе ;))
пп. Макар че, да си кажа честно, ако е за сладичко - и аз така :)))
цитирай
6. martito - ronya,
14.06.2010 14:16
Мдааа... за сладичкото... както е казано... "борбата е безмилостно жестока..";)))))))))))))
цитирай
7. cvetnica - Наденцееееееееее,
14.06.2010 16:00
липсваха ми тези твои геройчета и героинки!
Сладурчета неземни обичливи!
Да им е сладко, нека си тарикатуват, така животът става все по-хубав!
цитирай
8. martito - cvetnica,
14.06.2010 16:15
Сладко да им е:))
Прегръдки, Лили, най-топли:)
цитирай
9. karambol5 - Мддаааа борабата за сладичкото е. . ...
14.06.2010 16:48
Мддаааа борабата за сладичкото е.........къде ми е десертчетооооооооооо :)))))
цитирай
10. lotos16 - Наденцеее,
14.06.2010 16:50
горкичкият ми той... Така ми дожаля за него... Дай му адресчето - да му пратя една кутийка десертчета :)))))))
цитирай
11. martito - karambol5,
14.06.2010 16:53
Хубава работа - ма и ти ли си останал без десертче, м?:)))))))))))))))))
цитирай
12. martito - lotos16,
14.06.2010 16:55
И на мен ми е мъчно... И съм трогната от желанието да помогнеш на героя ми...
Та за адреса... пращай сладкишчетата на моя адрес, аз после ще ги предам на героя:))))
цитирай
13. анонимен - Чак и на мен ми се прияде...:)
14.06.2010 17:01
Чак и на мен ми се прияде...:)
цитирай
14. karambol5 - Не гипращай на нейния адрес, плс ...
14.06.2010 18:48
Не ги пращай на нейния адрес ,плс :)))
Прати ги на моя :))))))))))) тя е крадечка на десертчета :)))))))))
На толква народ му се прияде покрай твоите герои :))))))))))))))))
цитирай
15. martito - karambol5,
14.06.2010 19:14
:)))))))))))))))))) Абе така като гледам и на теб сладичко ти се похапва:))))
Но нека не бъдем лоши, а?:))))))))))))))))
цитирай
16. karambol5 - Ма няма да сме лоши!! Кога съм бил ...
14.06.2010 19:51
Ма няма да сме лоши!! Кога съм бил лош,а :))))))
цитирай
17. martito - karambol5,
14.06.2010 19:53
:)))))) Абе не си бил, ма... това със сладките работи - гледай само как кара хората крадци да стават, та... това с адресите.... Аз бях първа!:))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
18. drakulla - martito,
14.06.2010 20:01
Сега ми се приядоха десертчета. :) А съм момченце, нещо може да ми стане :))))) Ти майсторка ли си на десертчетата,а? :))))))))
цитирай
19. martito - drakulla,
14.06.2010 20:14
Ами... не съм, drakulla, хич не ме бива...таковата... в направата на сладкишчета..:))) Но съм им голяма почитателка:)))
цитирай
20. drakulla - а така
14.06.2010 20:24
пък аз мислех, менци да минавам да надпивам...:)))))))))))))))))
цитирай
21. martito - drakulla,
14.06.2010 20:30
:)))))))))))))))))) Мчи.... тва е положението...:))) Ма пък запази замисленото за някоя, дет не е с две леви ръце като мен;)))))))))
цитирай
22. drakulla - е,аз пък
14.06.2010 20:39
няма да се отказвам заради едни сладкишчета...абе леви, леви ама я какви разкази засукани пишат и сладки като сладкишчета...:))))))))))
цитирай
23. martito - drakulla,
14.06.2010 20:46
:)))))))))))))))))) Ей на това му се казва жертвоготовност! Похвалмо, drakulla, похвално!:))))))))))
цитирай
24. анонимен - ето на това му се вика :да ти изядат десерта!
14.06.2010 21:05
Страшна скица си! Много усмивки ти желая!:))))))))))))))))
цитирай
25. miaa - Сладуранке, много си убедителна:) ...
14.06.2010 21:15
Сладуранке,много си убедителна:) С обич и уважение:)
цитирай
26. martito - starbuck69,
14.06.2010 21:21
Двойна порция усмивки от мен:)) Сладко да ти е:))
цитирай
27. martito - miaa,
14.06.2010 21:22
приятна вечер с много сладкишчета, miaa:))
цитирай
28. dorichela - Ужас, крадла ужасна! Не я е срам! :) А ...
14.06.2010 21:26
Ужас, крадла ужасна! Не я е срам! :) А момчето го боли крачето... :)
цитирай
29. martito - dorichela,
14.06.2010 21:41
Кошмарна жена, ако питаш героят ми:))))
Па мен ако питаш - и двамата са глезанковци:))))
цитирай
30. dorichela - Наденце,
15.06.2010 02:12
няма такова нещо, сакън! Той горкия, свястно, добро момче, в никакъв случай не е глезльо, а тя... малка е тази дума да я опише :):):):):):):):):):):):)
цитирай
31. анонимен - Мале ужас това жените
15.06.2010 05:40
ти остави това мойта ем ного по зле сакътлък подарявайте им повече парфюмчета да се пръскат ;)


http://testeri.eu Маркови парфюми , тестери , гарантирано качество
цитирай
32. malkiatprintz - Хехехехехе. . . . "я па съм с...
15.06.2010 07:32
Хехехехехе.... "я па съм скръндза и нема да ти дам" :)

http://www.youtube.com/watch?v=X80HyZv5suA&feature=player_embedded

Ама така е, като ми се лигави с нЕкви десертчета, вместо да сипе една водна чаша мастика, пък нека му се натиска ;)
цитирай
33. martito - dorichela,
15.06.2010 07:40
:)))))))))))))))))))))))) Тъй, тъй, кротушка си е направо, ма тя, тя....като я гледам... ще развали доброто момче..;))))))))))))))))))
цитирай
34. martito - malkiatprintz,
15.06.2010 07:46
:))))))))))))))))))))))))))))) Верно е, верно е:))))) Ако героят не се натискаше толкоз за десертчета, а за мастика, друго щеше да е:)))))) Па я си представи бой за чашата мастика;)))))))))))))))))))))))))))

Текстът на песента е мнооогооо поучителен:))))
цитирай
35. kosara2008 - тъй, тъй...
15.06.2010 09:27
думам ти сине ,сешай се снахо...

айзи нък си мисла ,че тя си е виновна...чилякът болен,може саму идното Око да си отвори и тя вместо да му сложи в устичката десертче ,сама си ги хрупа, Е...как тогава той да я види кът Сладкиш рано рано...цунки гунки амъ и те цена имат, зер...гледам сичкуту сте на нейна страна , не може така, затуй най отговорно заставам на негувата страна и той душа има и тя ,де, душатъ му си жаднее зъ сладкиш, посли за цункатагунката...

:)многу лакумъ тъзссссссссссссс,налитъ кът змийкъ на млекО...

цунк, Мартичко и благодаря за усмивкитье:)
цитирай
36. karambol5 - Хихихихихихих най-сетне някой да ...
15.06.2010 09:43
Хихихихихихих най-сетне някой да застане смело на старната на героя :))))))
kosara2008, благодаря ти :))))))))))))))))))
цитирай
37. goran - Мартито, това се казва утрина история:-)
15.06.2010 10:29
За едно малко, малко десертче:-) И два големи хитри сладкиша;-)
цитирай
38. martito - kosara2008,
15.06.2010 10:44
:)))))))))))))))))))))))))))) Стискам ти ръка за подкрепата, която оказваш на героя:)))) Че тя тая, жена му, верно като змийка е, па той си е душицааааа с болно краче:))))))))))))))

Разсмяти гушки с цунки:)
цитирай
39. martito - karambol5,
15.06.2010 10:48
:))))))))))))))) Не си само ти на негова страна, не си - и kosara2008, и Дорето, и lotos16.... Абе подкрепа да искаш;)))))))))))
цитирай
40. martito - goran,
15.06.2010 10:48
:))) Хареса ми как си го написал - за едно малко десертче и два големи сладкиша:))
цитирай
41. анонимен - Истината за проекта Бургас - Александруполис
15.06.2010 11:45
истината за проекта бурагас александруполис може да видите на сайта istinatazaproekta.bg
цитирай
42. goran - Мартито;-)
15.06.2010 12:13
"Най-важното е невидимо за очите" - големите сладкиши стават видими по постъпките си, по отношението си към малките десертчета и помежду си;-)
цитирай
43. semtomovi - Не бъдете педант
15.06.2010 12:25
1 мъж може да почерпи 1 жена 1 десертче
цитирай
44. karambol5 - "Най-важното е невидимо за ...
15.06.2010 12:28
goran написа:
"Най-важното е невидимо за очите" - големите сладкиши стават видими по постъпките си, по отношението си към малките десертчета и помежду си;-)

Мдааааа :)))))) Само големте сладкишчета да не се изяждат помежду си ,че страдат малките сладкишковци :)))
цитирай
45. martito - goran,
15.06.2010 12:40
:)) Е, за останалото ще си затваряме очите... сдъвквайки сладкишчето - голямо или малко;))))))))))))))
цитирай
46. martito - semtomovi,
15.06.2010 12:42
Така е, само че в повечето случаи зад едно сладкишче стоят и други неща, та затва е трудно отстъпването:))
цитирай
47. martito - karambol5,
15.06.2010 12:44
:))) Абе... голям или малък един сладкиш трябва да се опита, за да се знае със сигурност дали е сладък:))))
цитирай
48. goran - Мартито:-) Ти май си нещо малко гладна а:-)
15.06.2010 13:17
Личи си, че е време за обяд, сиеста и всички други приятни глезотийки;-)
цитирай
49. newlogic - Така, така. Цяла сутрин лапа дес...
15.06.2010 14:23
Така, така. Цяла сутрин лапа десертчета, а през останалата част от деня се оплаква от изядените калории и натрупаните килца. После пак мъжа и ще и е виновен, защото и е позволил да ги изяде. Пък и карта за фитнеса ще трябва да купува.
Ама така му се пада, като си е взел глезла за жена. :)))))
цитирай
50. martito - newlogic,
15.06.2010 19:36
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Тъй, тъй - баба все обича да казва - два чифта очила ако трябва слагай, ама гледай с кого се вземаш:)))))))))))
цитирай
51. divna8 - Добре, че не обичам десертчета :)))))))))
15.06.2010 19:52
Толкова борба за... сладичко ?! Това ли е показател за "глезла"? Значи не съм...
Какво съм тогава ?! :):):)
цитирай
52. martito - divna8,
15.06.2010 19:57
Ти си идеалната половинка за някой глезльо, който обича сладичко:)))) Така ще има сладичко само за него:)))
цитирай
53. divna8 - Прати ми някой "глезльо", ако срещнеш... И да си купува сладичкото, ей :)))))))))))
15.06.2010 20:03
52. martito - divna8,
19:57
Ти си идеалната половинка за някой глезльо, който обича сладичко:)))) Така ще има сладичко само за него:)))
цитирай
54. martito - divna8,
15.06.2010 20:12
Нямаш грижи, меродийче, попадне ли ми някой засукан копърчо - веднагически го пращам за одобрение от Котьо Пух и ако Котьо каже да - за теб е с все сладкиши на света:)))
цитирай
55. kosara2008 - :)))ъ, анджък да се види колку сум смела и светлъ, кат юначка на баиро, :)))
16.06.2010 10:04
karambol5 написа:
Хихихихихихих най-сетне някой да застане смело на старната на героя :))))))
kosara2008, благодаря ти :))))))))))))))))))

цитирай
56. kotyopuh - Котьо-Пух "копърчо" обича ... суров, пържен, в консерва... :))) Ще го одобри и още как :))) Приятел си ми, Марти :):):)
16.06.2010 11:24
martito написа:
Нямаш грижи, меродийче, попадне ли ми някой засукан копърчо - веднагически го пращам за одобрение от Котьо Пух и ако Котьо каже да - за теб е с все сладкиши на света:)))

цитирай
57. martito - kotyopuh,
16.06.2010 12:45
Ама си хитруш, ти, Котьо Пух:))))
Но се радвам за дивна меродийкова, че одобряваш копърчо:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851989
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663