Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 16:37 - Аман от интригантски истории!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11998 Коментари: 72 Гласове:
-8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Е, не – писна ми! Казвам ви, писна ми вече! На шапката ми писна вече! И ще взема да го ошамаря вече тоя моя глезльо, че... Аман вече от глезотии и интригантски истории. Ми че той откак в къщата ми е влязал, на едно място не е застанал. Все мине, не мине време и хоп – мрън-мрън! Ма МРЪН! И то без каквито и да било там индикации, че ей на – доскучало му пак нещо и що ли да не си направим интересното, като ми създаде главоблъсканица. Ма как ще взема да го сменя аз набърза ръка, та...
   Ма няма да го бъде неговото. Бялото знаме няма аз да развея първа. Той че е инат – инат е, ама пък и аз съм не по-малко магаре от него. И ще му доказвам всеки път, че ще е както аз я искам! Точка!
   Ах, ако знаете каква каша ми забърка тая сутрин, как само косата ми изправи, и как добре се беше маскирал – и идейка си нямате.
   Днес наистина надмина себе си. Какви е успял да ги забърка и как, ма направил късо съединение и геройската свалил предпазителя ми на етажното табло. Вследствие на това нямах ток, а хладилникът ми се размразяваше на свобода. На мен всъщност ми трябваше малко време за да схвана, че проблемът не е в телевизора, нито пък в батерийките на дистанционното – все пак тъкмо алармата на телефона бе успяла да иззвънти някъде до бузата ми и да ме разбуди. Схванах ситуацията, че нямам ток, когато не можах да светна в коридора и изобщо която и да е лампа. Бушонът явно нещо, реших аз. Завлякох се до етажното табло, с едното си полуотворено око съглеждам как само моето предпазителчето се оклюмало надолу, усмихвам му се и го вдигам. А то – тряс! прас! – надолу! Брей много ми се спи брей – един предпазител да не мога да вдигна като хората, не ме срам! Айде пак нагоре. Бушончето пак – тряс! пляс! – надолу. И третият път пак така. Еее, ама! Прецакало се е бушончето явно – така реших и побързах да се скрия вкъщи, щот а ме види някой раннобуден съсед ква съм рошава и как бърникам по етажното табло с муцина ще кажеш бита от мокри парцали, а ме пратил в лудница.
   Седнах си в кухнята и задълбах с поглед стените. Чудничко! Вълшебничко даже! Да бях си го мечтала, нямаше да стане така никога, ма никога! Сега и едно кафе не мога да си направя, камо ли после косата да си суша. Оплаках се, разбира се. На майка ми, на едната колежка също и на още трима приятели. И си имаше за какво да се оплаквам особено пък като знам, че ще ми се наложи да се разправям с разбирачите от енергото, които ако е за спиране на тока, ще дойдат на секундата, ма инак...
   Междувременно убих със спрея и една нахална муха, която не спря да си блъска главата в прозореца. При други обстоятелства щях да отворя прозореца и да се опитам да я изгоня навън, но сега... Сега тя просто се оказа на неподходящо място, в неподходящ момент, с мен в една стая, заварила ме в неподходящо настроение.
   По едно време обаче, както си стоях тъповато загледана в една точка, полагайки усилия да приема горчивата истина, че кафе няма да се пие тази сутрин, мозъкът ми изненадващо за мен взе, че се задейства. /Че няма все да шантавее я!/ 
   "Та – започна мозъкът – колко уреда бяха включени преди да заспиш, че да претоварят мрежата, м?" Ми колко, колко... хладилникът, лампата в банята /това, за да не си правим засечки с хлебарките/, бойлерът и... Чакай малко. Бойлерът! Неговата кожица аз на него глезлева! Това ако не е негова попарка – трамвай да стана! Скокнах аз /вече далеч по-бодро/ изключих мистър каприз, прошляпах с домашните пантофки пак до етажното табло, вдигнах предпазителчето и... Нека бъде светлина! И беше!
   Е, а кажете ми сега - как да не ти се иска да му теглиш един тупаник, а? Как? Малкото му интригантче с интригантче такова! И не мога, бе, не мога да разбера какво толкоз не му стига, та все драпа за внимание! Грижа се да е чистичък, старая се да се чувства полезен, не му преча да си работи - какво повече иска?
   Е, та, честно, почвам да си мисля, дали не е гей нещо, щото... Щото явно мойте ласки не му стигат и все се чуди как да си намери майстора! И ще си го намери майстора де - още тази вечер! Че аман вече от интригантски истории! Аман!...





Гласувай:
42



1. martito - muhaninja,
13.07.2010 16:42
:)))) Нещо такова:)))))))))
Много усмивки:)))
цитирай
2. cefulesteven - Хахахахахаха. . . . . Е, какво да к...
13.07.2010 16:44
Хахахахахаха.....
Е, какво да кажа: фен съм ти.
цитирай
3. muhaninja - :)))
13.07.2010 16:46
И аз съм й фен, то такава скица за изпускане ли е!:)))
цитирай
4. martito - cefulesteven,
13.07.2010 16:47
Чувствата са ни взаимни!:)
Нахиленко да ти е:)
цитирай
5. desozz - Супер
13.07.2010 16:51
Направо си паднах от стола.Смях и сълзи,Мамкаму и геиски интригант.
Поздрави! Скоро не се бях смял така, от сърце.Благодаря за дозата лечебен смях.
цитирай
6. martito - muhaninja,
13.07.2010 16:57
И ти не си по-малка скица:))))))))))))))))))
цитирай
7. martito - desozz,
13.07.2010 16:58
Разсмиващ следобед :))
цитирай
8. karambol5 - Гей е !!!!! Само това ще да е :))) И е ...
13.07.2010 17:14
Гей е !!!!! Само това ще да е :))) И е подъл интригант !!!!!
И отнези от енергото и те са гейове !И интриганти :)))) В комбина са с бойлера :)))))))))))))))
Ма ти няма да се даваш ! Ще е на твойта ! А мухата си е за убиване - какво прави на твоя територия ,ммм ? Тва мухите са долна паплач. Почти като хлебарките :)) Изключение прави само муханинджата :)))))
Браво Мартичко ,УдОбрявам !!!!!
цитирай
9. makont - "Брей, един предпазител не мога да вдигна като хората.."
13.07.2010 17:17
Много свежарско беше. Зареди ме с усмивки, ти си такава разказвачка. А по мухите - бой, те винаги се появяват в най-неподходящия момент. Усмихната вечер!
цитирай
10. martito - karambol5,
13.07.2010 17:23
На мойта ще е! Пък! Пък! Пък!:))))))))))))
Гей или интригант - не ми пречи, ма да си върши работата бойлерът му с бойлер, не да ми става герой на постове;)))))))))))))))))))))))
А мухата... мухата просто не случи на време и място..:))))))))))))
цитирай
11. martito - makont,
13.07.2010 17:24
Бой не само по мухите, ми и по бойлера ще има бой:))))))))))))))
/дали ще даде резултат?!?!?/:))
цитирай
12. karambol5 - Бой не само по мухите, ми и по бойлера ...
13.07.2010 17:27
martito написа:
Бой не само по мухите, ми и по бойлера ще има бой:))))))))))))))
/дали ще даде резултат?!?!?/:))

Пробвай да го ошамариш и после сподели :))))))))))))
Ако не- ще го сменяш .Ай аман от капризи :))
цитирай
13. martito - karambol5,
13.07.2010 17:32
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Ще го нашамаркам аз него:)))))))))) И със спрей мисля да го напръскам, мхм:))))))))))))
цитирай
14. rossasommer - Нямаш равна :)
13.07.2010 17:37
Какво ли не си помислих, но за бойлера нямаше да се сетя никога :) Голяма си интрига, да знаеш :)
цитирай
15. martito - rossasommer,
13.07.2010 19:58
:))) Добър учител имам:)) Ако знаеш само що номерца ми е правил..:))
Усмивкии:))
цитирай
16. miaa - Скъпа Мартито, бойно момиче си! ...
13.07.2010 20:16
Скъпа Мартито, бойно момиче си! През сълзи ме караш да се смея! С обич!
цитирай
17. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))))...
13.07.2010 20:19
martito написа:
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Ще го нашамаркам аз него:)))))))))) И със спрей мисля да го напръскам, мхм:))))))))))))

Това със спрейчето малко крайничко ми се вижда :))) Все пак не е хлебарка ,оса , паяк , или досадна муха :) Мартичко голям бойлер е все пак :)))))))))
цитирай
18. martito - miaa,
13.07.2010 20:26
Абе бойна съм аз, ма не съм му майстора явно...;)))))))))))))))))))
Усмивкии:))
цитирай
19. martito - karambol5,
13.07.2010 20:27
Ооо, голям, малък - хич не ми пречи, бих го нафъскала дотам, че и сам да се чуди на кой свят е;)))))))))))))
цитирай
20. krotalka - Веднага да го сменяш!
13.07.2010 21:12
На циганите да го дадеш, за старо желязо да го продадеш! Мръсник такъв! Как може да ти прави такива номера?! Не заслужава твоето внимание и ласки!
Много усмивки Наденце!
цитирай
21. martito - krotalka,
13.07.2010 21:27
Не ги заслужава - знам! Ма понеже на интересен ми се прави, няма да го оставя да ми се измъкне тъй лесно - ще прави квот аз кажа!;)))))))))))))))
Усмихната вечер, Кроти:))
Радвам се да те видя пак:))
цитирай
22. newlogic - " Телефонът звъни. . . - Ало! ...
13.07.2010 22:07
" Телефонът звъни...
- Ало!
- Ало, ВИК-то ли е?
- Не, тук е Енергото!
-Ааа, и на вас да ви Е.ба майката! "
та така :)
цитирай
23. martito - newlogic,
13.07.2010 22:13
:)))))))))))) Което си е искрено - искрено си е казано и това си е;))))))))))
цитирай
24. net - :)
13.07.2010 22:57
Ех, този твой бойлер,дойде лято и почва да ти играе номерца. Сигурно и на него му става горещо.
;) ДА не се е влюбил в чаровния господин със син костюм и голяма чанта с инструменти, и да си търси повод да те сближи с него? :)))))
цитирай
25. bapha - Aман!
14.07.2010 03:56
ееее, бахтън де, кафа вече! Аааааай сик... тралала :))))
цитирай
26. martito - net,
14.07.2010 07:30
:)))))))))))) Бойлерът по-скоро си търси сам да се сближава с майстора:))))))))))
Усмихнат ден, net:))
цитирай
27. martito - jim101,
14.07.2010 07:33
И аз не знам кой е късметлията:)))
Усмихнат ден:))
цитирай
28. martito - bapha,
14.07.2010 07:33
И аз тъй казвам:)))))))))))))))
Усмихнат ден:))
цитирай
29. mikino - хахахахаххаха
14.07.2010 10:04
Гейзерска работа! Хихихиххихи!
цитирай
30. kosara2008 - глей гу ти тоа, що не земе да дигне сам"предтспазителчету" а...брех брех брех, мъкааааааааааа...
14.07.2010 10:06
АААААААААА ма и едното кааве ни мож си напраиш така де,

не гу ошамарвъй напрао земи гу смени, мислъмблондоринку де...ама посли да не ривеш зъ негу, можи и само да си гу дигаш, виде ли това явну му е билъ "интригантскътъ мислъ :))))))))))))))))

цункам те ,Слънчевост ти, усмихната
цитирай
31. martito - mikino,
14.07.2010 10:14
Мчи май тъй ще излезе;))))))))
цитирай
32. martito - kosara2008,
14.07.2010 10:15
Не знам каква му е била интригантската мислЪ, ма мисля от време на време да му первам по един зад врата...ъъъ... по гладкото му тяло;)))))))))))))))))
Усмихнат ден, танцуваща:))
цитирай
33. анонимен - баси тъпата мрежа
14.07.2010 11:04
един бойлер в повече и дава на предпазител
ми ако беше включила и пералнята, и миялната и още нещо

таз мрежа направена моногамно, монополно и безапелационно - пфу, ами ако беше включила компа:)))
цитирай
34. rpatel - Много разглезен тоя бойлер, ей. ...
14.07.2010 11:13
Много разглезен тоя бойлер, ей. Непрекъснато иска внимание. :-))
цитирай
35. kosara2008 - уаууууууууууууууууууу, ам ти
14.07.2010 11:17
зъ болйчету ли ????! е ся я фтасах ,що ми се стори чи за чиляк иде реч, уф, това е да си блондоринунапърваскоруст, оооооооооооооооо,амъ не е ф гаранция ,льошо...и ся изнизвъм тихонько щот....:))))))))))))) ти си просто ужжжжжжжжассссссссссна:))))))))))))))))))))как ма заблуди набегом
цитирай
36. dengubara - Я, кво готино маце
14.07.2010 11:34
мани го тоя бойлер, вземи си някой нагревател:
квоту кажеш:)))

юър уиш из май команд!
цитирай
37. martito - анонимен 35,
14.07.2010 11:38
Бъди усмихната и с много настроение:))
/реших, че си жена от коментара ти - само жена може така заклеймяващо да се изкаже за нещо, което не разбира/:))
цитирай
38. martito - rpatel,
14.07.2010 11:40
Многооо, ма мноогоооо глезен:)))))))))))
Чудя се дали аз не го разглезвам някакси...;)))))))))
цитирай
39. martito - kosara2008,
14.07.2010 11:42
Мчи...аз... таковата... мчи.. ужасссссТна съм.... кат бойлера...таковата... то що мислиш сме под един покрив все още;))))))))))))))))
Усмихната да си ми:))
цитирай
40. kosara2008 - викам си тойзи епилира ли се що ли...не че не предпочитам епилираните, амъ многу интимну ми ся стори:)))))))))))
14.07.2010 11:48
а тя ,мартичкото ,земе да ми ся жалва от идинио си бойлер, да му се неиди ...аку не беше тойзи трясизедник немаше да стаам зъ ризил уф...фърли гу ти викам...

сещам се за една новопостронеа баня в провинцията къпалня бе такава общественообщинска..зели ората направили я да ся плацикат, но сичкото било готово и хоп...проблема ами откъде щя улазя котелът, сиреч бойлерът, през вратата не можи значи през покрива и хайде ..разрушиха покрива, с кран спуснаха котел и после достроиха покрива н абанята ,"ех, баня ех, кеф" №1 :))))))))))
цитирай
41. martito - dengubara,
14.07.2010 11:49
Аааууу! Ма квото кажа, а?:))))))))))
Само малко временце ми дай, колкото да си запиша в една тетрадка някои и други уишчета и шпроговоря;))))))))))))))))))))
цитирай
42. martito - kosara2008,
14.07.2010 11:55
:)))))))))))))))))))))))) Майстори и разбирачи колкот щеш, ма при тая обществена баня - многооо са били умните глави:)))))))))))))
Инак... жалвам се, верно е... и да ти кажа не за друго, ми щот не съм аз тази, дет се глези:)))))))))))))
Ма няма да го фурлям азе бойлера - няма! Нека при мен да е, при жена, гадно да му й;)))))))))))))))
цитирай
43. dengubara - пиши, пиши -
14.07.2010 12:00
чакам те, ей сега те меткам в любимите ми блогове - шъ знайш, нема други мадами там - номер едно си!
цитирай
44. martito - dengubara,
14.07.2010 12:07
:))))))))))))))))))
Е, хубава работа! - мчи аз с кого шси бия лафчето в любимите ти блогове, с кого ще нищим кварталните...ъъъъ... блоговите де случки, м?:))))))))))
цитирай
45. dengubara - ааа, ше ти намерим дружки тогава
14.07.2010 12:11
ни бой съ - ей ся шъ съ разтърся за по-готини мацки из блога - щом даваш:)))

обиииичам да има навалица от готини!
цитирай
46. martito - dengubara,
14.07.2010 12:18
Разрешавам - действай!;))))))))))
цитирай
47. анонимен - Кога дойде таз муха, кога почна да те ...
14.07.2010 12:19
Кога дойде таз муха,кога почна да те дразни?Набира сили таз муха и ще те събори в най-скоро време :)))...
цитирай
48. andi2 - Мииииииииииииии Наде,
14.07.2010 12:20
кво да ти кажа ???
трябява да ти е светнала червената лампичка в главицата ти!!!!!!!!!!!!!!
Ако не знаеш за какво -------------->>>>>>>>>>>>>ще те светна
( то на святкане ти върви май напоследък , апък аз нали най обичам гръмотевиците ама както и да е:))
Та ,мисля че нещата са сериозни и е крайно време да вземеш мерки

Докога ще го караш така , м ???????????
Докога ????( което ми напомня за една песен , "Докога все така ще я караме .......) беше класика на времето , на Тоника , може и да бъркам .
Отплеснах се .
Та , уважаема ми Надя ( мислех да напиша скъпа, ама се обърках с дериктивите на ЕС-то , да не взема да те обидя, ехххх навремето си беше лесно , всички бяхме другари
Другарко учителка
Другарю крадец( мало парадоксално звучи , ама кво да се прави ) и т.н. , знаеш ги
Пак се отплеснах
Та ------->>>>>>>>>> Не е ли време за промени , бих попитал аз ?????
Дали ще ми отговориш ти ???????
Ми не знам
Защото както си я подкарала , каква я мислехме , каква стана!!!!!!!!!!!
и що тъй бе Наде
можеш ли ми обясни
можеш , ама не искаш ,нали
не ти се занимава с обяснения , знам аз
вряло и кипяло съм , че вече отдавна ми е светнало , за какво иде реч ( последния път една гръмотевица падна на 5 метра от мен , и отттогава все ми е светнато , добре че още не съм започнал да мятам светкавици с очичките си :))))
Че , що така бе скъпа , докога ще си обръщаш очичките , и ще се правиш че не виждаш
а те нещата си са под носленето
време е вече да ги видиш , не си мъничка
Кей , само си блъскаш главицата , и що?????
Айде лек и приятен от мен
" В ерата на климатиците , защо са ни синоптиците " Ти как мислиш ?????????????????
Стой на хладничко , само да не си болничка , че иначе ще трябва а си на топличко
:)
цитирай
49. martito - анонимен 49,
14.07.2010 12:38
:))))))))))))))))))))))))))
Набира сили, а? И току-виж муха-трепач станала;)))))))))))))
цитирай
50. martito - andi2,
14.07.2010 12:43
Мчи аз.... сега... таковата... дето... множко нещо ми станаха въпросчетата и главоблъсканиците:)))))))))))
Стоя на студенко, зарад климатика - мразя климатиците! /май и преди съм го казвала.../ Но не съм болничка - аз на един бойлер вече толкоз време не се давам, че на един климатик ли?;))))))))))
цитирай
51. andi2 - Наде,
14.07.2010 13:07
Ами дано не ти прегрее главицата тогава ,
:))
Аз оня ден , се натресох точно срещу един климатик , ми то все едно попаднах в центъра на ледена вихрушка
Викам , на колко градуса -------->>>> на 26
Да бе , сигурн беше на - 2 :))
Време е вече , да се направи група , която да се бори с климатиците
Преди колко хубаво беше , стане 40 , не може да спиш по цяла вечер от жега , приказвате си , а сега ............
Както съм казал турските сериали , и климатиците убиват човешките взаимоотношения ,
Заради първите ------->>>> има часови зони , в които мога да звъня на познати , разбирай извън сериалите иначе -лоооооооооооооооооооооооооошо , а вторите водят до ожесточени борби за контрол върху дистанциооното
Ама както е казал поета -------->>>>> "Колкото повече , толкова повече "
:))
цитирай
52. martito - andi2,
14.07.2010 14:09
Абсолютно съм съгласна с това, че "турските сериали , и климатиците убиват човешките взаимоотношения":))
И също се дразня, ако не случа на рекламна пауза, как бързо ми се затваря телефона от познати..
:)
цитирай
53. анонимен - Свежо разказче :) Ей, не е лесно с ...
14.07.2010 14:50
Свежо разказче :) Ей, не е лесно с тези ел.уреди ... все нещо им криво. Ма няма да се предаваме ... борба до последна капка кръв ;)
цитирай
54. karambol5 - Искам на по-хладно през лятото и на ...
14.07.2010 15:27
Искам на по-хладно през лятото и на по-топло през зимата
Нямам угодия :)))))
цитирай
55. semtomovi - ))
14.07.2010 16:14
Как можете да пишете толкова смешно? в тази жестока действителност? Научете ме!
цитирай
56. martito - анонимен 55,
14.07.2010 19:08
И те като хората:)))))
Усмивкии:)
цитирай
57. martito - karambol5,
14.07.2010 19:08
Аха... искам така, ма после инак... ясно... глезан!;))))))))))))))))))))))
цитирай
58. martito - semtomovi,
14.07.2010 19:10
Нищо не е толкова смешно, колкото изглежда, и нищо не е така болезнено и трудно, колкото изглежда:))
Усмивки:))
цитирай
59. divna8 - Мартиии, идвам на помощ, мила... :):):)
14.07.2010 23:26
Да, да го сменим тоя... Кво се е разглезил така!!! Или да сменим ел.инсталацията и да го изненадаме "в гръб"? М ?!
Само свирни - ще доведа бригада... И кафенце ще донеса! От теб - ледена бира за майсторите, ако не се е размразил хладилника междувременно :)))))))
Весели сънища и тази нощ - за свежи идеи за нови "интрижки" и разказчета :):):)
цитирай
60. martito - divna8,
15.07.2010 09:12
Уф, аман от глезотии бойлерови:)))) Сега се е кротнал - нали майстора си намери;)))))
А ти пак ела де, тъкмо ще те запозная с моя хубостник капризен:)))))))

Добро утро и усмихнат ден, divna8:))
цитирай
61. анонимен - Какво искаш?
16.07.2010 18:59
Незрели хора, незрело държание, незрели двойки, незрели постенги!
Това е света ти!
цитирай
62. martito - анонимен 63,
16.07.2010 22:03
:))))))))))))))))))))))))
цитирай
63. alexiev63 - Липсваше ми твоето перо, но сега пак ...
18.07.2010 16:35
Липсваше ми твоето перо, но сега пак съм в усмивка, за което Благодаря!
цитирай
64. martito - alexiev63,
19.07.2010 08:08
Усмихваща седмица с много настроение:))
цитирай
65. анонимен - :)))))))
20.07.2010 09:25
Прав е за тебе анонимен 63 :)) през целото време се чуда къде е смешното,ама колкото и да се напЪнах,не можах да разбера.Требе бойлера да ти е гръмнал :))))))))))))))))))))))).
цитирай
66. анонимен - :)))
20.07.2010 09:38
Ей, козо,що не отговаряш,кротнала си се :)).
цитирай
67. martito - Проклет си и такъв ще бъдеш цял жи...
20.07.2010 09:58
Проклет си и такъв ще бъдеш цял живот. Носи проклетията си през поколения!
Желая ти дълъг живот!
цитирай
68. kotyopuh - Ей, идвам с Дивна на гости, ама...
20.07.2010 16:37
не ме запознавай с глезени бойлери :)))
У нас имаше един - все ми пуска топла вода да пия...
Докато се науча на коя страна да бутам ръчката,
за малко да ме ощави... И тъкмо се научих - развали се!
/Сега разбирам, че се е глезел също като твоя !!! /
Чудно, Марти, не го чух да мърка... Аз мъркам, като се глезя :):):)
А, какво да очаквам от някакъв си Глезан Бойлеров ;) Не е като Котъо-Пух Дивен :))))
цитирай
69. martito - kotyopuh,
20.07.2010 16:53
Умничко котараче си ти, Котьо Пух:))
А бойлерите са инати непоправими и глезльовци:)))
И не, Котьо сладък, не е бойлерът ми като теб:)) Няма мъркане от него, само мрънкане:))))))))))
Силно гууушшшшшшшшш:))
цитирай
70. анонимен - typa koza!
04.10.2010 19:32
typa koza!
цитирай
71. анонимен - Сигурно некой те е изнасилил щом ...
04.10.2010 19:53
Сигурно некой те е изнасилил щом така се държиш.Бъди проклета,подигравачка такава!Носи си проклетията през поколенията!
цитирай
72. анонимен - Какво си се захилил като някое педи?
13.10.2010 09:38
3. cefulesteven - Хахахахахаха. . . . . Е, какво да к...
13.07 16:44 Хахахахахаха.....
Е, какво да кажа: фен съм ти.

то ти си си такъв защо като :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851885
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663