Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2010 17:17 - Кукумявки с кукумявки такива!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9943 Коментари: 36 Гласове:
-40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     - Кукумявки с кукумявки побеснели! - мърмореше ядно Станчо Прокопски, като се обръщаше със стръвен поглед по посока на вдигналата се отпреди десет минути в двора му врява до Бога. - Добро да им направиш и те да те омаскарят пред цяло село! Кукумявки женски такива!...
    Били ли сте свидетели на женска разпра? А опитвали ли сте се да разтървете две жени, м? Не сте. И по-добре, ако питате мен. Щото ей на - Ламби бая време се пулеше, дорде разпознае, че това проскубано, раздърпано и окървавено нещо насреща му е Станчо. Чуваше Ламби олелията и пищенето женско, ма не рачи да ходи да се намесва. Знаеше колко злобни, нечовешки злобни ставаха жените, ако не дай си Боже намерят за какво да се сджафкат. Ама Станчо явно за женска разправия не беше чувал. Или поне досега не беше чувал.
    Като две змии бяха застанали една срещу друга Станчовица и съседката Ленка и плюеха една срещу друга отрова след отрова, като всяка се опитваше другата да надвика, да я нарита, да й издере очите и да я оскубе едновременно. Около тях, че и между тях се беше защурал Станчо, мъчеше се да ги разтърве и от време на време ги разделяше за малко, за да изкрещи пък той посмъртно след поредното отскубване на кичур коса от главата му, след поредното надраскване по лицето, зверско ощипване или ритник. За има-няма десетина минути съдийстване Станчо приличаше на краставо магаре - насинено, проскубано и надрано до кръв.
    - Ти ли надроби гюрултията, бе Станчо? - подвикна Ламби през плета и махна на Станчо да отиде при него на по чашка за разтуха.
    - Ох, бай Ламбе, остави се! - заоплаква се Станчо и накуцвайки с единия крак седна тежко до Ламби. - Добрината ми, бай Ламбе, пуста да опустее, ей на докъде ме докара...
    - Е, та нали от добро е?
    - Е, от добро е, от добро, ма то жена кога ти е разбирала от добро!...
    На две глътки изпи Станчо поднесената му от Ламби студена ракия, поотърси се като мокро куче, озърна се за всеки случай да не би да получи някой удар в гръб и почна добрината си да обяснява:
    - Ами че, стана тя една, бай Ламбе... никаква... Дойде таз сутрин рано-рано, още не бяхме закусили с мойта, съседката Ленка праскови да си набере, компоти за зимата да направи. Бяхме се още от предния ден уговорили, и мойта знаеше, и съгласна беше. Даже ме сръга в ребрата да съм отидел, помощ на комшийката да окажа, по-бързо кофите с плод да напълни. И аз отидох, бай Ламбе - знаеш, и ти си женен - хатър на жена на две се не скършва. Па и айде - какво пък толкоз, нищо нямаше, нали, да ми стане. Та отидохме ний с Ленка праскови да берем, па мойта кафенце да направи, тримката да пийнем. Добре, ама то узрелите плодове по-нависоко останали. Не върви с тояга да ги брулиш - ще се натъртят, на нищо няма да приличат. И сега, па и да не губим време, викам на Ленка на ръце да я вдигна, а тя прасковите да къса. Знаеш я Ленка - една шепа човек е - колко му е, нали така? Добре ама, ха така да я повдигна, ха иначе - нещо все не ги стигаше Ленка прасковите, па на мен от напрягане, ръцете ми се потят, плъзгат се по роклята на Ленка, надигат я нагоре и аха-аха на няколко пъти да я изтърва жената. И какво-какво - айде, ще се жертвам - казвам на Ленка на раменете си да я кача. Та клякам аз, Ленка задига роклята, по мен да се катери, работа да вършим.
    И в тоя момент мойта изскочи отнякъде и като почна да вика, като взе да се пищови, да чумосва Ленка, мен развратник и чапкънин недни да нарича - ужас! Мъча се аз да й обясня- жената не! И дума не ще да чуе. Замахна срещу ми с ръка, аз обаче се наведох и тя взе, че изплющя Ленка. Па оная ми ти Ленка уж стоя и се кри плашливо зад мен, изведнъж скочи като попарена и халоса булката през устата. От бяс мойта взе косите й да скубе. Онова пък зло замахна с крак да рита, мойта подскача ма с едната ръка скубе, с другата щипе до кръв. Мъча се аз да ги надвикам, да ги разтърва, па те и двете като се нахвърлиха насреща ми, като взеха и мен да налагат, едва се отървах. Помляха ме от бой, пред цяло село! ей на - избитият зъб ми е от мойта! Не я е срам! И оназ дребната и тя! Добър мъж намерили и дай да го бием! Кукумявки с кукумявки такива!...
    - Хммм... - почуди се с лека усмивка Ламби - Пък аз все си мислех, че доброто пораждало любов...




Тагове:   бой,   магаре,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хихихихихихихихихих да му е за урок ...
16.08.2010 17:25
Хихихихихихихихихих да му е за урок на Станчо - да внимава друг път какви ги върши :) Не му е читава работата според мен ша знаийш ,Мартичко. Направо си е за бой . Той стълба няма ли си ,мм ? Ма това мъжете сме една напаст......какво ли не ще кажем само и само да оттървен кожата ;))))))
цитирай
2. martito - karambol5,
16.08.2010 17:34
:))))))))))))))))))))))))))))) Аз пък се чудя на думите на Ламби:))))))))))) И таз негова усмивчица - подигравка се със Станчо май, м?;))))))))))))))
цитирай
3. karambol5 - Подхилква се той, ма и неговата не е ...
16.08.2010 17:44
Подхилква се той ,ма и неговата не е чиста. Сеирджия се е извъдил ,ма коги ли ще му дойде и на него до главата някой бой ..ъъ исках да кажа - да му дойде съседка праскови да си бере :)))))))
цитирай
4. martito - karambol5,
16.08.2010 17:56
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Сеирджия ами! Хитър сеирджия!:))))))))))) Ма боя...ъъъ... съседките по хората ходят за праскови;)))))))))

Как само ме подсети за един кандидат-сеирджия, ма не по прасковена линия...;))))))
цитирай
5. karambol5 - Мммм тъй ли ? :)))) Чи кой е тоз кан...
16.08.2010 18:06
Мммм тъй ли ? :)))) Чи кой е тоз кандидатин :))))))))))))))
цитирай
6. martito - karambol5,
16.08.2010 18:17
Ама че си любопитко, карамболчо:))))) Тоз кандидатин... струва ми се бая сеирчета ще гледка, ама и ще участва:)))))))))))))
цитирай
7. karambol5 - Любопитко съм я :) Като е за сеирчета ...
16.08.2010 18:52
Любопитко съм я :) Като е за сеирчета :))))) Пък и що да не участва ;))))))
цитирай
8. martito - karambol5,
16.08.2010 19:00
Добре де, добре - ще участва:)))))))) Като гледам и ти имаш мерак да участваш... и теб ще те включа в сеирчетата - нека става навалица;))))))))))))))
цитирай
9. karambol5 - Това вече е приказка :))))))) Ще ...
16.08.2010 19:04
Това вече е приказка :))))))) Ще участвам :))) Пиши ме :))
цитирай
10. martito - karambol5,
16.08.2010 19:10
Записан си! И то на първа линия:)))))))))))))))))))) И няма мърдане:))))))))
цитирай
11. divna8 - То. . . няма ненаказано добро, та. . . ...
16.08.2010 19:39
То... няма ненаказано добро, та... пиши ме и мене за следващите разкази :))))))))
Да видим каква ще я свърша :):):)

Поздрави, Марти, много ми хареса тоз прасковен "триалог"... Подай една праскова, останаха ли здрави ?! Ммм :)))))))))))))
цитирай
12. martito - divna8,
16.08.2010 19:50
Останаха, миличка, останаха праскови, ма все нависокото:)))) Па няма кой да ни помогне да си откъснем някоя и Станчовица не гледа на добро да ти кажа:))))))))))
Май-май гладнички ще си останем:)))
И имаш го - пиша те и теб сеирджийка за следващите разкази;))))
цитирай
13. divna8 - Ела при мен, Марти, смокинки да си хапнем... И КотъоІПух да ни гледа "презрително", че ядем такива чуднотии :))))))))) Никой не ги пази /тихооо!/
16.08.2010 20:33
martito написа:
Останаха, миличка, останаха праскови, ма все нависокото:)))) Па няма кой да ни помогне да си откъснем някоя и Станчовица не гледа на добро да ти кажа:))))))))))
Май-май гладнички ще си останем:)))
И имаш го - пиша те и теб сеирджийка за следващите разкази;))))

цитирай
14. martito - divna8,
16.08.2010 21:39
Идвам! Щом за смокини става въпрос - при теб съм! Обожавам ги! А и Котьо щом ще е наоколо - направо мърррррр:)))
цитирай
15. razkazvachka - Смотаняк е тоя Станчо! С право си е изял боя и от двете страни:))))
16.08.2010 21:49
Язък за компота...
цитирай
16. martito - razkazvachka,
16.08.2010 22:03
Язък за компота наистина! Язък! На мармалад стана, на кисел мармалад стана зарад Станчовите добрини:)))))))
Усмихната вечер, разказвачке:)
цитирай
17. tili - Каквото беше - беше
16.08.2010 22:40
две праскови посях и две череши...
Мисля, че до черешово време ще се сдобрят:)))
цитирай
18. martito - tili,
16.08.2010 22:47
Оптимистка си! И ми харесва оптимизма ти!:)))) Нека се сбъднат думите ти!:)))
цитирай
19. newlogic - ето това е
16.08.2010 23:18
"ма то жена кога ти е разбирала от добро!"
:) напълно съгласен.
Жените май само от бой разбират :)))))
цитирай
20. dorichela - Аууу, страшно е първо да правиш д...
16.08.2010 23:19
Аууу, страшно е първо да правиш добро и второ да се месиш в женски скандал, мале мале :)
цитирай
21. monaliza121 - За урок да му е...
16.08.2010 23:22
Друг път в женски работи да не се бърка:)))) Май прекалено услужлив се е показал...:)))
цитирай
22. injir - В женски бой само жени трябва да се ...
16.08.2010 23:56
В женски бой само жени трябва да се намесват. То не е за мъж тая работа. Все ще си изяде боя.:)
цитирай
23. kasnaprolet9999 - Такива са те мъжете, винаги се месят ...
17.08.2010 00:09
Такива са те мъжете, винаги се месят там, дето не им е работата, то и на мен веднъж на млади години така ми се случи съпругът на една жена да ни разтърве, не ни остави на спокойствие да си кажем приказката, а какъв разказ й бях приготвила само.. :)))
цитирай
24. ronya - aа да бе...
17.08.2010 00:48
само да я вдигне... а тя само запретнала полите и повдигнала крак на рамената му... айде нема нужда толкоз пък на будали да ни правите... :))))))))))))))))))))))))))))))
Ех, Марти, няма да ни разберат никога тия мъже и само до бой ще ни докарват, начи... маникюр не ми е останал вече от дране... ;)))
цитирай
25. inel379 - Какви са тези кървави битки тука бе!:)
17.08.2010 01:29
Язък за пораженията!
Доброто нявгаш късничко се провижда!:)
Eх, че жега!
Поразхладих си със смях!
Лека нощ!
Усмивки!:)))
цитирай
26. martito - newlogic,
17.08.2010 08:36
Е, сега доколко разбират жените от бой - е спорна работа, ама пък боеве успешно водят;))))))))))
цитирай
27. martito - dorichela,
17.08.2010 08:38
Добро утро, чайчице:))
Правилно мислиш - никакви добрини да не се правят на жените, ама никакви!
;)))))))))))))))))))
цитирай
28. martito - monaliza121,
17.08.2010 08:44
Мдааа... ще излезе права приказката, че прекаленият светец и Богу не е драг;))))))
цитирай
29. martito - injir,
17.08.2010 08:45
Съгласна - женският бой не е за мъже:))))) Обаче не съм сигурна, че е добра идея изобщо някой да се намесва, дори и тва да са жени;))))))))))
цитирай
30. martito - kasnaprolet9999,
17.08.2010 08:54
Така е, мила пролет, мъжете са нетактични:)) Щом видят две жени да си говорят или "говорят", все правят-струват - прекъсват разговора:)))) Ще кажеш, че завист проявяват;))))))))))
Усмихнат ден!:))
цитирай
31. martito - ronya,
17.08.2010 08:55
Не само маникюр, ми и коси не останаха вече:)) И ще ми разправяли мъжете, моля ти се, че жените са в основата на всички проблеми - айде бе!;)))))))))))))
Нахилен ден, ronya:))
цитирай
32. martito - inel379,
17.08.2010 08:57
Е, това си - човек си е късогледо същество, и по-далеч от носа си не вижда и толкова:)))) Няма оправия!;))))))
Весел ден с пъстро настроение:))
цитирай
33. анонимен - За тебе нема такава опасност! :)
17.08.2010 10:33
martito написа:
Мдааа... ще излезе права приказката, че прекаленият светец и Богу не е драг;))))))

Ти ше си му драга...
цитирай
34. martito - анонимен 33,
17.08.2010 11:36
За разлика от теб:)
цитирай
35. dengubara - Отдавна съм предупреден да не се меся в... женски ООД-та!
17.08.2010 13:02
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
36. martito - dengubara,
17.08.2010 13:17
:))))))))) И добре са те предупредили;))))
Весел ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2856258
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663