Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2010 18:15 - Пак проблем
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7544 Коментари: 43 Гласове:
-5

Последна промяна: 17.08.2010 22:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Мигличко Парцалков. Така ме нарече човекът, когото обичам. Щото пак успя да ме свари неподготвена и да ме накара да се изчервя и да замигам на парцалки. Пък той пак безобразно нахилен до уши, щото ме целуна за онези кратки секундички, за които майка ми ни беше обърнала за малко гръб. Как да не замигам на парцалки, м? И остави това, ми до такава степен се изненадах, че изпуснах чашата на пода, та майка ми после да ме гледа изучаващо и да ме пита през пет минути - "Добре ли си?" Добре съм аз, ама вратлето ми още пари от целувката на любимия.
    А той... Ооо, той - още по-загрижено ме оглежда, бащински ме обръща към себе си, погалва ме по косицата и абсолютно невъзмутимо се произнася:
    - Всичко е наред, само малко се е позачервила, от жегата ще да е...
    И с цялото си нахалство ми намига съзаклятнически и подсмихвайки се хитричко, се навежда да събира парчетата стъкло. Лисица дяволита!
    А когато майка ми излезе и ни остави за малко насаме, той ми се ухили лукаво насреща и с най-самодоволната физиономия на света се приближи до ухото ми и прошепна "Мигличко Парцалков". Честно, казвам ви - идеше ми да му се скарам, да му се цупя дълго и продължително, да го нашамаря, ако щете, ма... Ма той ме изпревари. Протегна ръце и ме прегърна силно. И аз... Аз забравих и смръщване, и намусвания, и поучителни речи, и всичко...
    Не знам вие какво мислите, но аз съм убедена, че го прави нарочно. Щото не му е за първи път. Даже направо си му е кеф ей тъй, когато най-малко очаквам, да ме изненада я с гушчица, я с целувчица, я с някое погалване нежно. Пък аз що съм една такава, не знам, ама винаги подскачам на място, изчервявам се като ученичка и почвам да мигам начесто на парцалки. Сърцето ми спринтира нанякъде, гледам умно и не мога и дума да кажа. Сега, не че са ми неприятни тия изненадки, ма докато аз се изчервявам като божур и се държа като хваната на местопрестъплението, той запазва присъствие на духа и никой, ма никой не би го заподозрял за каквото и да било.
    А знаете ли само като се срещнахме, как ме гледаше като полезно изкопаемо и го беше страх да ме приближи. Щото не бил знаел как съм щяла да реагирам. Ма оная вечер кога му направих подаръчето да го изкъпя, той събираше пяната и ми я слагаше на главата - коронка да ми бъдела, че нали обичната му принцеска съм била. И докато аз се надигах на пръсти да му измия косата, той ме вдигна на ръце, че да ми помогнел, и за нула бройки се оказах под душа с докрай хвърлен на вятъра цял час изправяне на коса...
    Няма повече да ви изброявам геройствата му, щото съвсем ще се изчервя.
    И не че не съм му обяснявала да не прави такива неща. Щото вижда ме каква се стряскам и как се излагам, че и него излагам. А не е хубаво така, нали? Пък той - същинско ангелче - стои чинно, спокойничко ме гледа със сините си очета, изслушва ме с най-невинната си муцунка и със същата тази муцунка почва да имитира мойта и да повтаря думите ми, барабар с поучителния ми тон. И докато се усетя, че трябва да се смръщя и да се скарам, той вече ме гушнал, аз пак разтопена и той после пак си я кара както си знае с изненадките.
    Знам, че ме обича. А че го обичам и аз, обичам го. Че ми се е намърдал под кожата - намърдал се е. Ама помня и какво ме учеше баба - "както си го научиш мъжа отначало, баба, така и ще си остане цял живот". Пък тъй като гледам как мойта любов ми подскача по главата, май-май бая съм го поразглезкала... А някак с тия изненадки цял живот не ми се ще... То и без тях не ми се ще, де...
    Та не знам какво да правя. Затуй ви пиша, да ми помогнете някакси, съвет ако може да ми дадете... М?

-------
Историята е плод на въображението на автора. Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна.




Гласувай:
46



1. baeva - Шербет да му капне на сърцето на ч...
17.08.2010 18:21
Шербет да му капне на сърцето на човек...
цитирай
2. martito - baeva,
17.08.2010 18:36
Ха дано шербет да е!:))
Усмихната вечер:)
цитирай
3. alexiev63 - "Каквото повикало, такова се обадило", не чакай, атакувай и ти, когато най малко очаква, да види той какво е!?
17.08.2010 18:45
"Даже направо си му е кеф ей тъй, когато най-малко очаквам, да ме изненада я с гушчица, я с целувчица, я с някое погалване нежно."
цитирай
4. malkiatprintz - Каквото и да напарвиш, Мартито, все ...
17.08.2010 18:50
Каквото и да напарвиш, Мартито, все ще се окаже по-различно, отколкото си го мислела, така че карай по интуиция, пък то ще си покаже ;)
цитирай
5. martito - alexiev63,
17.08.2010 18:59
:))))) А така - с неговите "камъни" по неговата глава:)))))
Усмихната вечер:)
цитирай
6. martito - malkiatprintz,
17.08.2010 19:00
Ще й кажа на героинята, принце;)))) По интуиция да кара, не по изчервените пътечки;)))))
Усмихната вечер, принце:))
цитирай
7. karambol5 - Виждам, че добри съвети со получ...
17.08.2010 19:51
Виждам ,че добри съвети со получила ,Мартичко :)))))
И аз съм за гушчетата и целувките изненадващи ;)))))))
А и интуицията ти работи безотказно :))))))) Така ,чее..........
цитирай
8. martito - karambol5,
17.08.2010 20:12
Аааууу, карамболчо, и ти си За значи:))) И принца, и алексиев и той...Хммм... че то това с целувките и гушките звучи вече като благословия, бре /трети път/:))))
И понеже интуицията ми работи безотказно казвам - тъй да е! Любов да е!
:))))
цитирай
9. анонимен - азтаковазамислих се, ама щото ...
17.08.2010 23:32
аз
такова
замислих се, ама щото ти следя творчеството
мога да кажа, че Тя
трябва да му удари шамар.
ясно е, не може да има 2 (две) мнения
не може любов без шамари, как да се разбира иначе.
"изслушва ме и после ме имитира".... как така! Не може!
чел съм вече какво следва - яко бой :-))
цитирай
10. ronya - късно е, чадо...
17.08.2010 23:38
... за съвети.
Пък ако толкоз те дразни - дай ми го, да го шляпвам чат-пат зад врата ;)
цитирай
11. martito - explorer,
17.08.2010 23:39
хахахаааа:)))))))))))))
Не те е срам да ме караш да се смея по нощите:)))))))))))))))
Ама имаш право де - шамар трябва да последва:))))))))))))))))))))) Или як бой:)))))))))))))))
Да го ошамари любимия:))))))))
цитирай
12. martito - ronya,
17.08.2010 23:41
Късно е, верно е:))))))))))) За шляпането ще си особено полезна и желана помощница;)))))
цитирай
13. анонимен - :))
18.08.2010 00:08
Здравей любима!Дойдох да ти кажа лека и спокойна нощ.Аз ще те закрилям!
:))))
Розови сънища...:)
цитирай
14. martito - анонимен 13.
18.08.2010 00:09
хахахахаххаааааааааааааааа
Айде - лека да е;)))))
цитирай
15. dorichela - Познавам една принцеса. . . . да му я ...
18.08.2010 00:38
Познавам една принцеса.... да му я пратя малко :):) Тя ще го опатка набързо, хаха :)
цитирай
16. miaa - Както винаги прекрасна и оригин...
18.08.2010 07:28
Както винаги прекрасна и оригинална! Хубав, слънчев ден Martito!
цитирай
17. martito - dorichela,
18.08.2010 09:01
:))))))))))))) Принцесата, дето опатка гущерчо под твое ръководство, нали? - Пращай я!;))))))))))))))))))
цитирай
18. martito - miaa,
18.08.2010 09:02
Благодаря ти, miaa:)
Весел да е денят ти с пътроцветно настроение:)
цитирай
19. kosara2008 - .................:)
18.08.2010 11:27
голаяма лубов ще да е това...да си джитка все така............разтопява от умиление и сладостност, чак ми дъхти на ягоди, а те...отминаха...затова, що е напред - все така да е

за протокола : - тоззззссссссссссссссссссссссссссссссс....Експлорер, уж ми е лубимец, ,
предлага продукт нъ шамаренатъ феабрика???!!!!!сссссссссссссссс със.къмммммммммм ,ама как така може, щя гу накачвами зад вратата тойзззззззззз наш приятел...се се намира некой с маркучастуденавуда,брей.....

цунн....ммммммммм, мартичкоразтапяща ме ут тайзи убост в любовта
цитирай
20. martito - kosara2008,
18.08.2010 11:39
Права си - носи се ухание на ягоди и... и на шоколад:)))
А експлорерчето.... аз предлагам да го оставим в ръчичките на някоя от шамаркащите ми героини - по твой избор, Сари, та да го питаме друг път ще преполагали такива неща;))))))))))))
топлички гушета, Сари:))
цитирай
21. dengubara - Виж сега, Марти, вземи му спретни и ти серия изненадки, а? Като започнеш например с
18.08.2010 13:44
изпращането на майчето на баня...
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
22. martito - dengubara,
18.08.2010 13:48
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Те тва си е съвет!!!:)))))))))))))))
Майчето в банята- картинкааааа:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
23. kasnaprolet9999 - Голяма си сладурана и
18.08.2010 15:43
така като те чета, нямаш нужда от съвети, а от потвърждение на това, което ти се иска :)) Ето ти нещо такова:
"Имаме нужда от 4 прегръдки дневно, за да оцелеем.
Имаме нужда от 8 прегръдки, за да поддържаме добрата си форма.
Имаме нужда от 12 прегръдки всеки ден, за да растем.

Да прегръщаш е здравословно. Прегръдките помагат на имунната система, правят те по-здрав, лекуват депресията, намаляват стреса, помагат ти да заспиш по-лесно, въодушевяват, подмладяват, нямат странични ефекти. С една дума, прегръдките са вълшебно лекарство."
В.Стайър
цитирай
24. анонимен - Ей, съзаклятнички, Ами оставете ме ...
18.08.2010 22:45
Ей, съзаклятнички,
Ами оставете ме в ръчичките, ако решите, и на Лъвицата... Ти, martito, за Лъвицата писала ли си? Нека стане твоя героиня – ама я поукраси малко – нека има шамарен характер, но и прекрасни форми. Пък после ме пуснете в клетката. Обещавам да викам, може дори и да бягам. Бавно разбира се. И като добър самарянин, след като ми удари шамар от едната страна, ще обърна покорно и другата... Ех мечти :-))

А на протоколистката ще кажа – стига със.ка, Шоколадова, ами дай да чуем твоето решение на проблемата, пажалуйста :-)
цитирай
25. martito - kasnaprolet9999,
19.08.2010 09:05
Това май е най-здравословното лекарствo, което може някога да бъде изписано:)))
Мерси, kasnaprolet9999:)
цитирай
26. martito - explorer,
19.08.2010 09:09
:)))))))))))))))))))))))))))))))) Сигурен ли си, че го искаш, м?:))))))))))))))
Някак бая самарянстваш сякаш;)))))))))))
Да не би вече да си в клетката при Лъвицата, м?:))))))))))
Но пък от моя страна - няма да ти чупя хатъра - при Лъвицата ще си:))))
цитирай
27. kosara2008 - их,това ми е лубима Проблема да знайш и и се наслаждамамммммммммммм мм ммм,
19.08.2010 11:13
explorer написа:
Ей, съзаклятнички,
Ами оставете ме в ръчичките, ако решите, и на Лъвицата... Ти, martito, за Лъвицата писала ли си? Нека стане твоя героиня – ама я поукраси малко – нека има шамарен характер, но и прекрасни форми. Пък после ме пуснете в клетката. Обещавам да викам, може дори и да бягам. Бавно разбира се. И като добър самарянин, след като ми удари шамар от едната страна, ще обърна покорно и другата... Ех мечти :-))

А на протоколистката ще кажа – стига със.ка, Шоколадова, ами дай да чуем твоето решение на проблемата, пажалуйста :-)

цитирай
28. blagovestie - Еййй, страшно сладко, Наде! :))))))))))))))))))))
19.08.2010 16:54
А за Мигличка Парцалкова моят официален съвет е винаги така да си останете!

И малко завидях... :РР
цитирай
29. net - :)
19.08.2010 18:46
Историята е плод на въображението на автора.

Ех, че въображение има този автор!
прегръдки~!
цитирай
30. karambol5 - Историята е плод на въображението ...
19.08.2010 20:00
net написа:
Историята е плод на въображението на автора.

Ех, че въображение има този автор!
прегръдки~!

Налииии :)))
цитирай
31. martito - blagovestie,
19.08.2010 20:08
Съветът ти е взет под специално внимание и одобрен от-до:))))))
Пожелавам ти роля на Мигличко Парцалков:)))
цитирай
32. martito - net,
19.08.2010 20:09
:))))))))))))))))))) Е, па много ми идват иначе и героите, и героините все да съм аз;)))))))))))))
Много гушванки, Неди:))
цитирай
33. martito - karambol5,
19.08.2010 20:10
:))))))))))))) Драго карамболче, и ти ли си търсиш героиня като експлорерчето, м?:))))))))))
цитирай
34. анонимен - :)
20.08.2010 00:12
Здравей, любима!Липсвах ли ти, кажи, мила ? :)
цитирай
35. анонимен - :))
20.08.2010 00:20
Сигурно вече спиш...Нека ангелчетата да спуснат крилете си над сънищата ти. :)
цитирай
36. martito - анонимнен 34, 35,
20.08.2010 09:35
Та ти, миличък, не позволяваш да почувствам да ми липсваш - все си наоколо:)))
цитирай
37. tili - Ми да си кажа -
20.08.2010 10:53
не разбрах на кой проблем тук се търси решение? М???
цитирай
38. martito - tili,
20.08.2010 11:23
И аз така:)))) Всичко ми напомня не знам що на мрънкане без повод;)))))))))
цитирай
39. анонимен - :)
22.08.2010 00:58
Здравей любима :).Чудех се дали ще е престъпление ако издебна докато майка ти не ни гледа и те целуна за лека нощ..,
:)))))))
Не ми удряй шамарче за тази изненада,още повече,че аз съм този когото най-малко очакваш :).
лека нощ
:)
цитирай
40. martito - анонимен 39,
22.08.2010 10:02
:))))))))))))))))))))))) Когото най-малко очаквам....хммм... тогава ти си комарът, който се опита да ме "целуне" през нощта и беше убит от мен с тежкото списание;))))))))))))))))))
цитирай
41. анонимен - :))))))
23.08.2010 00:16
Любима,здравей!
:))
Не,този,който ти уби беше един женски.Те хапят много лошо!
:))))))))
Аз бях мъжкото комарче,и само нежно изжужах покрай малкото ти ушенце,за да те събудя,и предпазя!
:))))))))))
Сладки сънища,любима.
:)
цитирай
42. martito - анонимен 41,
23.08.2010 11:44
Леелеее какво само жужащо рицарстване - поласкана съм:))))))
цитирай
43. анонимен - :)
04.09.2010 09:18
чао..лошотийче
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852459
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663