Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2010 14:16 - Любов по съседски
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18275 Коментари: 85 Гласове:
-8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Не мога повече да потискам чувствата си - о-б-и-ч-а-м с-ъ-с-е-д-и-т-е с-и!!! Обожавам ги даже! Едва се сдържам да не им се хвърля на вратовете и да ги настискам, настискам любовната! Такова внимание от тяхна страна, такова старание да поразчупят сивото ми ежедневие, да ме накарат да се почувствам богопомазана, че едва се сдържам да не се разплача от умиление.
    Вече трети месец ремонт! Ама ремонт! Няма делник, няма празник - нон стоп! По цял ден пробиване, разбиване, страст на падащи предмети, зверски удари с чукове и онова така омайно и игриво свирукане на "Градил Илия килиияяя..." е това не е ли любов, м? Не са ли съседите ми прекрасни хора? И изобщо цялата им рода? Истинска прелест!
    Не мога да ви опиша какъв възторг прелива в мен от ранни зори до късна вечер. И да искате не можете да си представите колко е прелъстително да те разбужда в шест и трийсет сутринта необузданото, патетично пробиване на бормашината. Алармата на телефона ми пасти да яде! И идея си нямате колко тонизиращо може да действат целодневните вибрации, придружени с оглушителен звук и ритъм през целия ден. И уредбата ми не може да ги заглуши, та каквото ще да става. Просто разкош! Разбирате ли? РАЗКОШ! Пълен, продължителен, всепоглъщащ!
    Е, това не е ли любов от тяхна страна, м? При това истинска любов! Всеки ден! Всеки Божи ден! Три месеца!
    Малко е да кажа, че се чувствам на седмото небе! Поразглезиха ме - една нервичка не ми остана от така напористото ухажване. А от поспаливостта и лошия навик да си поспивам сутрин няма и помен! Пък желанието, с което се изстрелвам за работа, е повече от ракетно изпълнение.
    Толкова приятни хорица, такъв небивал възторг ме обхваща, че ми иде да ги ошамаря, без да им обяснявам защо. И ми се искаше, разбирате ли, искаше ми се да им отвърна на любовта. Даже си бях подготвила домати, патладжанчета поразмекнати, яйчица разваленки, с които да ги намаркирам като моя територия, ма... Ма пак се удържах де. Нали жена съм - нека си ме ухажват, аз после.
    Да, ама то любовта можеш ли я запря? И ей на след вчера, па и след днешната сутрешна страст от осем часа, не издържах. Истинско вълшебство беше да скоча от леглото, мислейки че някой се опитва да пробие черепа ми. Като на магия навлякох някоя и друга дрешка и на бегом на тераската. Почуках нетърпеливо в една от паузичките и се провикнах трепетливо. Отговориха ми веднага и не след дълго през прозорчето на тераската се показа главицата на едно майсторче, после и на още едно. И трето се опита да провре главица, ама нямаше място за него, та се възползва от другото прозорче. Предполагам, че съм изглеждала възхитително с рошавата си коса и неумитата сънлива физиономия, защото те направо се разтопиха от кеф и ми се ухилиха насреща доволно. Пък аз разчувствана до безкрайност, с най-очарователното си гласче и пленителна усмивчица, ги укорих нежно, че тази сутрин доста са позакъснели със закачките. Все пак осем часа е, цял час и половина е безвъзвратно загубен. Не бива така. Па и аз така хубавичко свикнах на ранна нежност, че закъснението им направо го броя за углавно престъпление. Не може така! Не е честно така! Та аз съм жена... таковта.
    Те, и тримката, чупеха китки гузно, оправдаваха ми се, че поспали малко повечко тази сутрин, но обещаха, че повече няма да се повтори. Което дотолкова ме зарадва, че добих смелост и ги замолих да намерят начин и през нощта да ремонтиркат, че много ми е едно спокойничко, чоглавко направо. Ма за да ми е кеф, бих искала след един часа през нощта да е, та да скачам от раз, да ми се разтуптява едно готино сърцето, да ми нахлува рязко кръв в главата, направо да си лудна от кеф и да искам света да преобърна...
    Не можело! Що бре да не може, чупя сега аз китки и гледам покрусено като напъдено коте. Работното им време приключвало в шест следобед. Ма какви са, моля ви се, тия некадърни работодатели? Как може цяла нощ да ги оставят да лентяйстват и да се чудят на коя страна да захъркат?!!?? Ми че аз имам нужди! Как може така да ме пренебрегнат?!?! Нали за любов иде реч?!?! Па и нали сме си съседи и нищо съседско не ни е чуждо?!?...
    Лек подсмрък от моя страна. От тяхна - неудобство, гузност, смут. Ма, айде, понеже съм им много симпатична, па и разбирали чувствата ми - от тях да минело - щели да поостанат до към девет часа вечерта...
    Е, не е много, но пак е нещо де. Доволно! Па и имам нужда от засвидетелстване на любов. И обещавам - щом приключат ремонта - почвам да ги ухажвам аз. Няма да ги оставя без музика до дупка, без подскачане и пеене на висок глас по всяко време на денонощието!...
    Вервайте ми!





Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Мартиииии!:)
29.08.2010 14:28
И аз обичам съседите си!:)))
От близо месец едва се провирам между багажа, изваден в общия коридор. Да не говоря, когато трябва да мина с количката на Мишел...
Вървя след ТЕХНИТЕ "майстори":) /едни млади момчета, почти деца/, да премитам и забърсвам с мопа:)
А да знаеш само и как ароматизират етажа!
Прелест! На пот и цигарен дим! Просто няма такъв разкош!:)))
Е, как да не ги обичаш ми кажи, особено, когато детето заспи и започнат да пробиват с най-дебелата бургия?:)))
цитирай
2. martito - katan,
29.08.2010 14:33
Аз направо преливам от любов! А това свирукане на песнички за части от секундата ме превръща в балерина с щръкнали коси:)))
Едва ги изтрайвам:)) Но приключат ли... такива песни ще им запея, че...:))
цитирай
3. vmir - Браво, Марти!!!
29.08.2010 14:35
Много ми е познато това твоето влюбване, и понеже съм мъж и не върви в такива случаи да се поддавам на чувствата си, започвам да се самонавивам, че това, което правят хич, ама хич не е хубаво, че нарушават правото ми на лично спокойствие, упражняват насилие върху слуховия ми апарат и отнемат част от свещената ми свобода. Ако случайно това не е достатъчно, а въображението ти е бедно за измислиш нещо по-ефикасно, вслушай се в съседите, ама ги подбери по-така намръщенички, а ако предразположиш и темерутестите, ще имаш усещането, че са ти отворили сезам със съкровищницата от причини, които можеш спокойно да припишеш на ситуацията - от саботаж до заговор за планомерното ти прогонване от къщи, за да ти изкупят на безценица жилището и много други скъпоценни идеи, които да ти помогнат вместо да ги любиш, да ги намразиш необратимо и до дъното на нежната си и справедлива душичка.

Поздравления и успех!
цитирай
4. martito - vmir,
29.08.2010 14:41
Душичката ми е голям инат и няма да им се дам:))) Ще ме гонят те от моето си жилище:)) Та тия сутрешни екстри по никое време... направо са ад!
Ама не мисли, че само аз съм им набрала "любовност":)))))))))
Не ги виждам:))))
Усмивки, vmir:)
цитирай
5. katan - Е, аз поне свирукане
29.08.2010 14:44
и песни не съм чула:).
Може би Миши ги заглушава по нейния си начин:))).
цитирай
6. trjufelihayver - No comment
29.08.2010 14:50
Още ли ремонти- хааххахахагагагахахагх
цитирай
7. makont - Ама с право ги обичаш, Мартито,
29.08.2010 14:51
я как те държат нонстоп бодра. Да не говорим за щръкналата коса, винаги съм харесвала небрежно красивите хора, с прически тип "френски вятър" или "ела с мен в пещерата". мисля, че дълго ще им бъдеш благодарна. Ако има нужда, викай за помощ, и ние владеем някоя и друга простотийка за укротяване на съседи, в които сме влюбени "до ремонт".
цитирай
8. martito - katan,
29.08.2010 14:53
Може и да ги заглушава сладкото ти внуче, но повече ми се струва, че не са баш майстори:)) Къде се е чуло и видяло майстор да не си свирука игриво;))))))))))))))
цитирай
9. karambol5 - МИличките те :)) А да знаете моите ...
29.08.2010 14:54
МИличките те :)) А да знаете моите как ме обичат ;)))))
Два часа през ноща пробиваха с бормашина ,за да сменят бравата на два апартамента ;))))))
Няма такава любов !!!!
Ма аз им бях сърдит ,защото ме бяха забравили една-две години и не ремонтираха от 6 до един посред нощ и те ти сега - любов голяма :))))))))))))
Тези прекрасни хорица- и те и родата им...бях им пожелал само хубави неща да им се случват и ето на- обрали ги :)))))
Ама аз толкова исках нещо хубаво да им се случи ,заради проблемите ,които ми създаваха с едни документи и ето на - имало Господ :)))
Но на такава любов през ноща не се и надявах :))))))))))))))))))
Можех само да мечтая :))))))))))))) Убеден съм ,че нощната серенада се е чувала през няколко кооперации в квартала :))
Ма това е - обичат ме :))))))))))))))))
цитирай
10. martito - trjufelihayver,
29.08.2010 14:55
:))))))))))) Ми тва е положението... комшолуче явно ще си направим... то с това пробиване..:)))))))))
цитирай
11. martito - makont,
29.08.2010 14:57
:)))))))))) прически тип "френски вятър" или "ела с мен в пещерата" - това ме кефи:)))))))))))))))
Цял живот ще съм им благодарна:))))))))) И ще ги обичам лудо и силно:))))))))) И а мръдна нанякъде за малко - веднага ви викам да ме позаместите - да се не чувстват съседите ми самотнички и изоставени:))))))))))))
цитирай
12. martito - karambol5,
29.08.2010 15:01
Оооооо, имал си нощна серенадка посред нощите! ООО!!! Завиждам ти!:))))))))))))
То и аз си мислех, че съм богопомазана, ама ти.... :)))))))))
Такава любов, такова ухажване...
Да им се връща тъпкано:))))))))))))
цитирай
13. razkazvachka - Чувствам се лишена от съседско присъствие... на фона на твоите съседи, Мартичко,
29.08.2010 15:07
виещата глутница под прозореца нощем е просто допълнение към луната, а днес - неделя следобед - няма ни металорезачка, нито дърворезачка, нито пък най-проста бормашина - къде са се дянали тия хора. Подозирам, че в неделя се връщат в София... и всичките социални дейности се пренасят там...
цитирай
14. karambol5 - Мртичко, така е - направо съм си ц...
29.08.2010 15:08
Мртичко , така е - направо съм си целунат от Бога ;)))))
Такава радост е да рипнеш от воя на бормашината и да не знаеш какво ти се случва ;))))))))
А тя вие ли вие под главата ти :)))) Ма то не бяха удари с чук ,ма то небеше зхлопване врати :))))) В началото беше по малко и тъкмо се унесеш и.. ..те запяват :)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
15. martito - razkazvachka,
29.08.2010 15:12
О, миличката ти, ела при мен, че то твоето си е направо.... жестоко пренебрегване...;)))))))))))))
Що за хора са това да те оставят без внимание?!?! Те сърца имат ли?!? не - идвай при мен! И хич се не помайвай:))))
цитирай
16. dorichela - Наденце,
29.08.2010 15:16
убедена съм,че толкова са те харесали, че затова така точат ремонта и висят там почти денонощно и ти тропат, смао и само да излезеш да им се покажеш и те да се зарадват :):):)
цитирай
17. martito - karambol5,
29.08.2010 15:17
За завиждане си - убедих се вече!;))))))))))
И как само се хвалиш.... чак се фръцкаш:))))) Па силно те обичат бре! Па мойте - работното им време било до 18 часа - не ги е срам!:))))) Лигльовци:)))))))))

Извън шегата - съчувствам ти най-искрено! И пожелавам мойте съседи да станат съседи на твоите и да си се обясняват в любов по цял ден:))
цитирай
18. martito - dorichela,
29.08.2010 15:18
Ама ти знаеш ли, че единствената мисъл в главата ми беше - на кво ли приличам, че ми се хилят така добронамерено? Що ли се не погледнах в огледалото?;))))))))))))))))))
цитирай
19. veselaj - А, аз съм по-щастлива от тебе. През ...
29.08.2010 15:33
А, аз съм по-щастлива от тебе. През седмицата горе-долу, но в събота и неделя тук си е направо рай. Живея в село и като си дойдат "гражданите" - такова ухажване пада... Особено сега - от 6 сутринта се режат дърва. Приказно...
цитирай
20. martito - veselaj,
29.08.2010 15:51
Значи и при теб любов, а?;)))) Така и трябва да бъде - хората трябва да се обичаме и да засвидетелстваме шумно любовта си;))))))))
цитирай
21. анонимен - :)))Хахаха
29.08.2010 15:57
Те затова живей като мен в къща.В момента правя ремонт, и ми е дошло до гуша от него.Но преча само на мен си:)
цитирай
22. martito - анонимен 21,
29.08.2010 16:12
:))))) Абе и твойта не е лесна:))))) И все пак едно е да "ухажваш" сам себе си, друго е съседите ти да те "ухажват";))))
цитирай
23. inel379 - Героиня си ти и награда заслужаваш!:)
29.08.2010 16:23
Успешно си минала теста за дълготърпелива любов!
Не мисля, че това е по силите на всеки!
Алоооооооооо! Що се бавите със стълбичката, бе!
Докога ще ви чакаме! Не разбрахте ли, че няма нужда от други изпитания!
Златен медал за железни нерви! Червени рози и ...
Аплаузи за смеха в изобилие!:)))
Само така се оцелява в ремонт - тайфун!
Поздравления!:)))
цитирай
24. анонимен - А може би не е добре просто да упра...
29.08.2010 16:48
А може би не е добре просто да упражняваш добрия си стил. От всяка случка не става приказка, а понякога случката трябва да отлежи..Знам ли как е при теб, но не се увличай от факта, че можеш да пишеш, за да не станеш неусетно за себе си като множеството графомани, които циркулират тук. Имаш страхотни неща. Истински. Но не си сваляй летвата!
цитирай
25. miaa - С ремонтите е така:))))))))))В...
29.08.2010 17:03
С ремонтите е така:))))))))))Важното е да си съчувстваме :))))
Пък кой откъдето е:)))))) Супер си Martito! Много те харесвам:)
цитирай
26. анонимен - :)
29.08.2010 17:03
На ан24 нещо тук май не му хареса - липсата на скандал.Няма да какво да си точи злобните зъби!
Много си е хубаво написаното - това е блог, а не библиотека!
цитирай
27. ivoso - Купи си
29.08.2010 17:30
пиано, не е задължително да можеш да свириш...
цитирай
28. анонимен - ам кво да ти кажа. . . яка путкаси и ...
29.08.2010 18:20
ам кво да ти кажа...яка путкаси и това е! ВЕРВАЙ МИ !хихихи
цитирай
29. анонимен - Изглежда не харесваш добрите от...
29.08.2010 18:45
Изглежда не харесваш добрите отношения тук (Ан24=Ан28).Все пак успя да отровиш атмосферата...
цитирай
30. martito - inel379,
29.08.2010 20:05
Кажи им, кажи им:))) И не само рози и шоколадови бонбонки същи:))))) Може и палачинки, тортичка...:)))) И спокойна любов, спокойна:))))))
Няма да е зле да поприключим с фаза ухажване и да си дадем дъъъългааааа почивка:)))))))
Усмихната вечер, inel379:)
цитирай
31. martito - miaa,
29.08.2010 20:07
Това с ремонта на мойте съседи няма начин да е просто един обикновен ремонт:)))) То си е жив ужас:))))))))))
цитирай
32. martito - ivoso,
29.08.2010 20:08
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Това ми харесва като идея!!!!!! Страхотен съвет! Мерси!:)))))))
цитирай
33. martito - анонимен 24, 26, 28, 29,
29.08.2010 20:14
Благодаря за коментарите:)
Усмихната вечер:))
цитирай
34. анонимен - Тази твоя любов явно си има стран...
29.08.2010 20:48
Тази твоя любов явно си има странични ефекти....
Ставаш рано, лягаш късно, имаш повече време за ежедневието си и така ти остава повече време за писане тук, да има какво да четем ние,............ сполай ви съседи! :-))))
А пишеш толкова красиво, хармонично, мелодично, защото очевидно си облъчвана с любов денонощно, .............. сполай ви съседи! :-)))
The love, както казват, is all around us! :-))
цитирай
35. sparotok - кошмар
29.08.2010 21:03
Наде, преживял съм такова нещо, знам какъв ужас е.
Да пази Господ от глупави и егоистични хора.
цитирай
36. semtomovi - Блок е ад в БГ
29.08.2010 21:08
Кофти е в БГ. Не чакат да стане 10.00. Да спрат в 18.00 ч. Почват в 8.00 сутринта. Ако си бил нощна да му мислиш! Не те предизвестяват като в чужбина предварително. Къртят бутат стени! Както им падне! Не искат разрешението на съседите си!
цитирай
37. bigbrother2 - Стар метод
29.08.2010 21:19
Ако съседът Ви пуска музика до 2 през ноща, му звъннете в 5 да му благодарите:)))
цитирай
38. martito - explorer,
29.08.2010 21:32
:))))))))))))))))))) Лел, леле с колко почернял хумор започваш:))))))))) То от тия огромни дози облъчвания с любов нищо добро няма да излезе:)))) Щото човек бързо свиква с хубавото:))))))))))
А що ми се струва, че на теб тайничко ти се ще една такава любов съседска да те застигне, м?:)))))))))))))))))) да ти ги пратя - препоръчана пратка, м?:)))))))))))
цитирай
39. eleonoraknyazheva - Ох, милата.
29.08.2010 21:32
Да живей ремонтът! ;)
По емоционалното заглавие, си помислих, че имаш съседи, дето са ти направили купон за рождения ден, поне 2 пъти седмично ти гледат детето, пазаруват за теб в магазина, тупат ти килима и ти хвърлят торбичката с боклука, слизайки надолу.;))))
цитирай
40. martito - sparotok,
29.08.2010 21:35
Да пази!
А става въпрос за елементарна съобразителност... Еми на такива - и сто тояги са им малко:)
Лека и усмихната вечер:)
цитирай
41. martito - semtomovi,
29.08.2010 21:38
Абсолютно правилно е да бъдат предупредени съседите:))
И сега се замислих - ами ако имах дете? Направо щях да ги изселя с все ремонт!:)

Приятна и спокойна вечер:))
цитирай
42. martito - bigbrother2
29.08.2010 21:45
:)))))))))))))))))) Хубав номер е:)) Ма понеже съседът е оставил на майсторите да обират всички хабавини, аз ще му се отплащам подобаващо като се нанесе, и то така, че той да ме търси по терасите:))))))))
цитирай
43. martito - eleonoraknyazheva,
29.08.2010 21:49
Оооо, това за което говориш при всички положения е съществува в някои друг свят, но не и в този, в който аз и ремонтиращите сме съседи:)))))))))
Eх... както е казал поетът: "А може по-иначе, може..."
Приятна вечер, eleonoraknyazheva:))
цитирай
44. анонимен - Обаче....
29.08.2010 21:50
Какво ще правите ако утре и на вас ви се наложи да си смените тръбите, защото са спукани. Да си смените дограмата, защото веят ветрове като навън. И човек като почва ремонт, си представя едно, а то после става друго. Как да си смениш падащите плочки в банята или радиаторите. Обяснете как да стане без шум.
цитирай
45. martito - анонимен 44,
29.08.2010 21:58
Знам за какво говориш. И всичко се търпи, ако има елементарно съобразяване с факта, че живееш в жилищен блок.
Ако започват да ти бръмчат до главата в 6 и 30 сутринта /което изобщо не си го измислям/, вярвай ми, ще ти се иска щом приключат с ремонта - ти да започнеш такъв като техния, но поне едногодишен:)
цитирай
46. анонимен - Няма връзка с този номер. . . . и с тази ...
29.08.2010 22:12
Няма връзка с този номер.... и с тази телепатия..... пратката се връща за ремонт, утре в 6 сутринта :-))) Ще си на линия, м?

Сега се замислих за общото между любовта и ремонта – за да има ефект, си трябва шум :-)))
цитирай
47. redhead - С това последното "ВЕрвайте ми"...
29.08.2010 22:27
Ме накара да се замисля, дали отново не ни занасяши забавляваш:)))) Иначе, щях да ти дам няколко речепти как да се избавиш от шумни съседи в неподходящо време - повярвай ми, като ме видят и застават "мирно":)))))))
цитирай
48. martito - explorer,
29.08.2010 22:31
:))))))))))))))))))))))) Ще съм:))))))) И все пак не е хубаво да връщаш подарък:)))))))))))))))))))))

А за любовта и шума... хмм.. че ти що си мислиш, че мойте героини толкоз шамаросват, м?:))))))))
цитирай
49. martito - redhead,
29.08.2010 22:33
Мчи давай рецепти де - нужни са!!!
Забавлявам ви /надявам се/ и се забалявам и на собствен гръб:) Защото тия хора все още нещо пробиват. Чудя се какво ли още остана за разпробиване?:)
цитирай
50. redhead - Ееееее,
29.08.2010 23:05
на теб ли да разказвам как да застанеш на "Ф" и да им разкажеш за нещата от живота!!
цитирай
51. анонимен - М. здрасти,
30.08.2010 00:14
A ти , тапет ще ми сменяш , стенички боядисваш само ...
Я взимай и ти една бормашина , че знаеш колко са тежки несподелените чувства :))
П.с. Поне видя ли му се края на твоя ремонт ?
:)
А.
С половин око и една будна мозъчна клетка ---->>>приятна седмица
и се обличай топличко , че виждаш как е навън .
Да няма после - смрък , смрък :)))
цитирай
52. martito - redhead,
30.08.2010 08:13
:))))))))))))))))))))))))) А аз очаквах далеч по-сложни рецепти;)))))))))
Усмихнат ден и весела седмица:))
цитирай
53. martito - Анди,
30.08.2010 08:15
На моя края му се видя, обаче на съседите ми - нещо все се размива края:)))) Но все ще настъпи де:))
И обещавам да се обличм топличко, но същото обещай и ти:))
Весела и лекичка седмица, Анди:))
цитирай
54. анонимен - :)))))
30.08.2010 08:38
"Лекувай " ги тез палави съседи с малко хеви метъл:)))
цитирай
55. thefaceoftheshadow - Ох...
30.08.2010 08:41
..и аз страшно си обичам съседите!!! Особено когато случаите ни с теб са отчасти идентични. Поздрави!
цитирай
56. karambol5 - Мартичко, това е твоя постинг номер ...
30.08.2010 09:10
Мартичко ,това е твоя постинг номер 200 :)
Все така да ни радваш с още много по толкова :)
И бъди все така усмихната и свежа ;))))
цитирай
57. martito - starbuck69,
30.08.2010 09:50
Ааа, може да им хареса:)))) Нещо по-дивашко и скокливо ще е:))))))))))))
Весела седмица:))
цитирай
58. martito - thefaceoftheshadow,
30.08.2010 09:51
Значи и теб "любов" те тресе, а?:))) А така - любов да има, другото... само ще си дойде;)))))))))))
Весела седмица:))
цитирай
59. martito - karambol5,
30.08.2010 09:53
Благодаря:)) Все така свежички историйки да разказваш и ти:))) И... да слушкаш Милото си де;))))))))))
цитирай
60. karambol5 - Е как няма да го слушкам :)) Всичките ...
30.08.2010 10:57
Е как няма да го слушкам :)) Всичките ми уши са насочени към него :)))
цитирай
61. martito - karambol5,
30.08.2010 10:59
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Като антенки си ги насочил, а?:)))))))))))))) Само не се престаравай, че да не вземеш пък да останеш без тях;))))))))))))))
цитирай
62. cvetnica - Леле, Наде!
30.08.2010 11:09
Що тъй рошавка?! Как ще ги задържиш младежковете до посред нощите да те радват и ухажват?! А се среши, понатъкми се с някое гиздилце, хей и по-разголенко!
Да беше се сетила я за биричка, я за мезенце, че за бяла покривчица!
Ей, млади незрели бре! Има и по-деликатни предложения! Хората те заливат с любов, ти при тях неподготвена! Хубава работа!

Смях се от сърце, лудетино!
цитирай
63. samuraj - То бива, бива ама...
30.08.2010 11:33
Няма ли някое снайперистче наблизо? Че на тримцата...

Майстори!!! Три месеца! Трафопост да бяха почнали щяха да го довършат!

Хареса ми!
Извинявам се, за черния хумор...
цитирай
64. rpatel - Даааа. . . мили съседски отношения! ...
30.08.2010 11:50
Даааа... мили съседски отношения! На времето един мил съсед едва не ми провали кандидастването в университета заради подобна любов! Седна да уча а той бръм, бръм... опа, изтървах чука... че и накрая за капак прекали с ремонта в банята и беше на косъм и нашата баня да ремонтира! Пробивал стената ама се попрестарал. :-)) И по едно време гласчетата от другата стена взеха да стават някак прекалено ясни. Ма кво да правиш! Преживява се. Пък и все пак ме приеха, за това не му се сърдех много. Обаче какво лято беше, аз си знам!
Поздрави и търпение! Минава, ама лошото е, че малко ти се посъсиват нервичките.
цитирай
65. martito - cvetnica,
30.08.2010 11:51
Лили, ма аз... виновна и несресана съм, и недосетлива, ма то щото аз... искам най-после да ми дадат възможност и на мен малко да ги поухажвам:))))))))))))))))))
Весела седмица, Лили:))
цитирай
66. martito - samuraj,
30.08.2010 11:54
Бе магистрала да бяха почнали - щяха да я забравят вече:)))))))))))
Па знае ли ги човек какво правят:)))
Весела седмица с всякъв хумор:))
цитирай
67. martito - rpatel,
30.08.2010 11:57
Подсети ме за една особено тежка сесия и за едни съседи:)) /Явно случвам на съседи/. Та въпросният човек също ме дебнеше - седна ли да уча, и надуваше руски песни от типа - "С чего начинаетсья родина, с картинки.. ", а децата му като на писта бяха и тренираха за маротнно бягане:)))))))))))
Издивявах направо!:))))) Но научих доста руски песни:))))))))))
Иначе - да всичко минава, зорът е докато мине:)
Весела седмица:)
цитирай
68. kosara2008 - :)))))- точно така ...ухажване и от теб, до дупка!!!
30.08.2010 12:15
така де, нема само те да те любят, щя ги любиш и ти, да си е фзаимну, ох, ох, ох ...а ко щя кажуеш да им удължим срока на обичане, поне четиригодинки, та да им ся услади:)))))))и да помнят!

цункам та, лубимкесоседская:))))
цитирай
69. kosara2008 - !!! хъм...Р.Р. -
30.08.2010 12:23
отново си във вихъра на един прекрасен разказ - образно в ритъм,звукът е зашеметяващ, още го чувам в ушите - страхотен автор си ми ,душо!

глеам тази анонимнячка от №24/28 - алу моме, земи си завърти задника и другаде, тука при толкуз талант и смях нема место за тебе, я пий едно в полите на Витоша...:)))) и да не забравиш да скопаш градинката на "оркестрантката":)))

простенО да и е на тая!тя завистТЯ:))) е спътница на ТАЛАНТА отколе
цитирай
70. stix - :)
30.08.2010 12:25
Мисля, че една вила във ВИП зоната на Марково ще ви дойде добре...
цитирай
71. ckarlet - Хубаво е когато, можем да се поше...
30.08.2010 12:55
Хубаво е, когато можем да се пошегуваме с подобни случки, Мartito!
Имаш невероятно чувство за хумор и човек добива настроение от разказа ти!
Може би ще ни разкажеш за връщането на визитката и ухажването от твоя страна към тях:)))
Поздрави и от мен!
цитирай
72. martito - kosara2008,
30.08.2010 13:01
Най-искрено и лично ще ги залюбя аз:)))) Взаимно да е:)))) иии знаех си аз, че четири годинки любов няма да е зле, че и повече няма да им е зле:))))))))))))
Па и съседи сме, стена до стена, близки сме си - не бих ги оставила неналюбени, недолюбени:)))))))))))))

гушчета разсмяни с пожелание за шумносмешна седмица:))
цитирай
73. martito - stix,
30.08.2010 13:03
Идеята ти не е лоша:))) Че то любов, любов, ма и тя тежи;)))))))))))
цитирай
74. martito - scarlet,
30.08.2010 13:07
Мерси и се радвам, че съм повишила настроението ти:)))
А за моето ухажване... ми...че... не знам дали ще го споделя... че аз малко съм ...таковата...срамежливичка...ма ще видим де;)))))))))))))))))
Весела седмица с много настроение:))
цитирай
75. bigca132 - Аз мразя повечето си съседи. Има ...
30.08.2010 13:40
Аз мразя повечето си съседи. Има една съседка на етажа, която най-нахално се вмъква в апартамента, веднага след мен, малко преди да заключа вратата. Мразя я!
цитирай
76. martito - bigca132,
30.08.2010 14:23
Е, значи не си безразличен към съседите си;)))
Усмивки:))
цитирай
77. анонимен - :)) menyanthe
30.08.2010 14:49
Здрасти! Да ти кажа моите съседи - миналото лято цяло лято не се спряха, сега пак... И аз с мойто постоянно главоболие - леле какъв мехлем ЗА главоболие е това... Нямам думи просто - няма равен. По едно време си мислех, че искат да ми направят мезонет - да пробият тавана/пода и да ми направят двуетажен мезонет, ама не би... останах си с таван. Хихихи. Пък от време на време им изневерявах - ходих да спя на друго място след нощната... :)
цитирай
78. martito - анонимен 77,
30.08.2010 20:13
Ах, тази любов по съседски, ах!... Ма и твоите любвеобвилни, па и упорити в ухажването... чак да ти завиди човек, тц, тц, тц... А ти!.. Ти да им изневеряваш - е това вече е наказуемо!!! :)))))))))))))
Весела седмица!:))
цитирай
79. andi2 - здрасти Н.
30.08.2010 22:44
martito написа:
На моя края му се видя, обаче на съседите ми - нещо все се размива края:)))) Но все ще настъпи де:))
И обещавам да се обличм топличко, но същото обещай и ти:))
Весела и лекичка седмица, Анди:))

ама кой е казал , че серазболявам лесно :)))))))))
една фланелка и съм готов
:)
и спкоко за ремонта , до зимата щесвършат сигурно :))
хубаво е , че ти поне си приключила
:)
цитирай
80. andi2 - Пак аз
30.08.2010 23:31
Извън контекста
200 постинга
подарък или може би ти нещо ще приготвиш ?
:)
цитирай
81. martito - Анди,
31.08.2010 08:28
Аз съм си що-годе споко за ремонта съседски - на работа "любовта" им не ме застига:))
И, моля ти се, ма никой не е казал, че се разболяваш лесно:)) Но това не пречи да се отбележи, че времето захладня и изсиква малко по-топличко обличане:))
Извън контекста - ще помисля по въпроса... може би 201 пост ще приготвя:)))))))))))
Усмивки:))
цитирай
82. essy - Наденце,
31.08.2010 21:05
чудничка си ми! И на добри комшии и майстори си попаднала ти....:)))
А питаш ли ме мен, над нас цели шест месеца къртиха нещо и дотолкова бяхме свикнали с шума, че изобщо не ни пречеше. Докато един ден, когато блажено си спяхме под ритъма на кангото, не издрънка нещо в коридора....и след това гробна тишина. Когато отидох да видя, какво е паднало се оказа, че в тавана ми зее една огромна дупка....Комшията решил да си слага фонтан в коридора и докато майстора правел улейченце за канализацията, минала покрай него дъщерята на съседа.....майсторът се позагледал малко, та така слезнаха у нас :)))
цитирай
83. janabel - ЛЮБОВ ПО СЪСЕДСКИ
01.09.2010 18:30
И особено ако след известно време от започване на ремонта ти кажат ,,О,ние едва сега започваме ''и да пропуснат извинението за вдигнатия шум .
цитирай
84. martito - essy,
02.09.2010 09:44
Уау!!! Да ти "завиди" човек на комшиите! Уникати! Пък аз си мислех, че моите ме обичат...
;)))))))))))))
цитирай
85. martito - janabel,
02.09.2010 09:45
Ами...аз всяка сутрин имам чувството, че те тепърва започват...
Голяяямаа любов ще да е...
:))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844525
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662