Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2011 15:34 - Съдействайте ми, моля...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7005 Коментари: 37 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Благодарност безкрайна искам да изкажа, от все сърце и душа... Но уви - не знам на кого... И имам нужда от помощ...
   Обяснявам за какво става въпрос.
   Всичко започна от 8 март. Нали празник на жената, нали и аз жена, та "Честит празник", "честит празник", па току някой не ме млясне по бузката разнежено. Не за всички млясвания съм съгласна, ама... Търпи се. Па и няма да ми се изтъркат бузките я. Добре, ама вечерта нещо взе да ме сърби кожичката в едното ъгълче на устните. Пак лишейчета - решавам аз. С тях сме си стари познайници и си играйкаме от време на време на тука има, тука нема. Измивам си муцунката, намазвам се обилно с онова вълшебно кремче, дето няма да го изписвам, че да не стане реклама, и си заспивам блажено. Знам си аз - на сутринта и помен няма да има от лишейче.
   И верно - така си беше - грам лишейче нямах, но пък за сметка на това, на онова зачервенко местенце до едното ъгълче на устните ми бе разцъфтяло симпатично херпесче. Бях трогната, бях разтопена до умиление, развълнувана почти до сълзи... Не, не, трудно ми е, не мога да ви опиша реакцията си... Който е имал херпес, знае за какво става въпрос.
   Толкова ли добричка съм станала напоследък, че да ме сполети това щастие - не спирах да се питам аз и да пресмятам наум кой аджеба от всички честитковци ме нагизди така. Пък аз херпесче съм си отглеждала има-няма три пъти в живота си, и то все са ми били подарък от някого. И сега, разбирате ли, душицата ми търпение няма да излее благодраността си. Щото моето херпесче изобщо не е отблъскващо някакво. Напротив - толкова привлекателна ме направи, такава изкусителност ми придаде, така съблазнителна и неустоима съм, че ей на втори ден вече баш филмова звезда съм станала. Няма човек, който да не се е загледал в мен. Всеки ми се ухилва игриво, мята ми едни любопитни погледчета, зяпа след мен изгладняло и току не заобиколи пътечките, че пак с мен лице в лице да застане.
   Няма вече познатите ми да бързат нанякъде, да са се замислили за нещо, нито пък да не са могли да ме познаят - няма! Всички отдалеч ми се радват, спират ме на приказка, гледат ме едно унесено-занесено с размечтани очи, без да могат поглед да отлепят от чаровното ми херпесче. То и как да му се нагледаш на душичката. Такова местенце стратегическо е заело, че да се чудиш и маеш - някой ли го наби това момиче, надрало ли се е нещо, с червилото ли е се е мазало щедро, зверска ли война е водило с някоя пъпка или чисто и просто толкоз вкусно е, че някой с целувка си е отхапал от устните му... А херпесчето ми сладурчесто, свенливо се черви като селска мома на сгледа, и току не се просълзи разчувствано...
   Разкош и сърбеж неописуем!
   Та, разбирате вече - затова издирвам благодетеля си. Да му благодаря за разкрасителната процедурка, коята така светкавично ми вдигна рейтинга, че Кичка и Венка, местните въртиопашки, само ме гледат завистливо и не смеят носа навън да си покажат.
   И понеже аз питах и разпитвах - и наум, и наяве, ама не разбрах кой е добрякът благотворител, се обръщам към вас, драги ми читатели, с молба да разпространите този текст сред близки, познати и непознати, та дано човекът, на когото искам да се отблагодаря, се появи да си вземе наградата.
   А наградата е щедра благодарствена целувка от мен.
   Няма да налагам срок за взимане на благодарностите както Спортния тотализатор, но все пак, нека по възможност стане в близките няколко дена, че херпесчето....ъъъъъ... обаянието ми да е още на лице...
  




Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))))...
10.03.2011 15:40
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Веднага помагам с квот мога и го разпространявам светкавично :))
Благодетелчетооооооооооо....... първо , душко ,на мен се обади ;))))))))))
цитирай
2. martito - karambol5,
10.03.2011 15:44
Ох, душичката ми разтапяш с тази твоя отзивчивост, карамболче:)))))))))))))))) Като сладолед на слънчева баня съм:)))))))))))
Благодарности безподобни:)))))))))))))))
цитирай
3. karambol5 - Ако мога да помогна -:)))))))))...
10.03.2011 15:49
Ако мога да помогна -:))))))))))))))))))))))))))
И при тази твоя форма на разтопен сладолед на слънчева баня :))))))))))))))))))
/ прати снимчица ...таковата..... :)) ;РРР /
цитирай
4. martito - karambol5,
10.03.2011 15:53
:))))))))))))))))))))))))))))))))) Ти си истинско приятелче, карамболче!:)))))))))))))))
Страхувам се, че тази твоя подкрепа ще ме накара да те даря теб с наградата, а не бива... Все пак.... и за това и за снимките... не мога да прая такива неща..;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
5. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))))...
10.03.2011 15:54
:)))))))))))))))))))))))))))))))))) НищЪ я тази награда :))))))))))))))))))))))
цитирай
6. martito - karambol5,
10.03.2011 16:08
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Няма, съ ни стрясвай сига - тя, наградата, си е на друг наречена:)))))))))))))))))
цитирай
7. dorichela - Ъъъ, такоата...
10.03.2011 17:29
...тия благодетели... толкова благодат не мога да понеса :D Ама ше го дирим...спор няма!
цитирай
8. gothic - Сладурана :))))
10.03.2011 17:34
Сладурана :))))
цитирай
9. martito - dorichela,
10.03.2011 17:36
:))))))))))))))))))))))) Мерси ти мнооогооо и на теб за подкрепата:)))))))))
А херпесчето си е истинска прелест и си заслужава да се благодари за него:)))))))))))))))
цитирай
10. martito - gothic,
10.03.2011 17:37
:)))))))))))))))))))))))) Нали:))))))))))))))
Поздравчета нахиленки:))))))
цитирай
11. sparotok - !
10.03.2011 19:56
А бухалка приготви ли си, за да се отплатиш на "благодетеля":)
Дано херпесчето да изчезне бързо!
цитирай
12. martito - sparotok,
10.03.2011 20:26
:)))))))))))))))))))) Неее... връщането на жеста ми се струва по-тежко от бухалка:))))))))))))
Иначе херпесчето минава - специалните лепенки вършат наистина добра работа:))
Поздравчета:))
цитирай
13. author4fun - Хихихи!
10.03.2011 21:12
Знам ги аз тия херпесчета, едно време с мъж ми като се запознахме, такова имах.....та вече 13 гОдин сме заедно. Та херпесчетата са чудно нещо, особено закачливите! :))))))))))))))))))))))))))))) Поздрави на "донора" ;)))))
цитирай
14. martito - author4fun,
10.03.2011 21:33
:))))))))))))))))) Не може да им се отрече, че си имат своето чарче и привличат вниманието:))))
А при теб ... направо си е изиграло ролята на Купидонче:))
Усмихнати и влюбени да сте:)
цитирай
15. injir - Целувката - забранена!:)
10.03.2011 21:57
Целувката - забранена!:)
цитирай
16. martito - injir,
10.03.2011 22:16
:)))))))))))) Ще се съглася с теб... утре, когато съвсем ми помине чаровничето:))
цитирай
17. анонимен - мдааааа,Марти,
11.03.2011 01:11
Херпес симплекс вирус тип 1 (HSV-1)
това другарче е виновно
:)
Абе дано ти се разкара , че понякога като си покаже рогцата ........мнооооооого лошо .
Все пак имам много голям опит с тях
А пък , като искаш , като ти мине , мацни се това -онова и може да си докараш страхотно копие :))
А.
цитирай
18. martito - анонимен А.,
11.03.2011 08:25
:)))))))))))))))))))))))) Това с копието ме разсмя:)))))))))))))) Идейно!:)))))))))) Залипсва ли ми внимание - ще го приложа:)))))))))))))
А ти... бягай далеч от тия малки другарчета:)))))))
Поздравчета:)
цитирай
19. pevetsa - Прекрасна си!
11.03.2011 11:41
И признавам си без бой, и продължавам да ти причинявам още "обаяние"и още, и още ...
цитирай
20. martito - pevetsa,
11.03.2011 11:53
:)))))))))))))))))))))))))))))))))) Целувки за награда в замяна:)))))))))))))))))
Слънчево и нахилено настроение:))))
цитирай
21. cefulesteven - малко, мило херпесче:)))))
11.03.2011 12:21
малко, мило херпесче:)))))
цитирай
22. martito - cefulesteven,
11.03.2011 12:26
:)))))))) Миличко и цяло магнитче за погледчета:)))))))))))))
Нахилен ден!:)
цитирай
23. makont - Уф, чак мен ме засърбя!
11.03.2011 16:44
Така е, като си симпатична, що не целуват някой вълкодав. Търся го, маймуната недна, дето така те подреди, Мартичко и съм му приготвила две три деца с варицела(дано не я е карал), че сега пак има бум. Знаеш ли как ще чеше. Усмивка от мен, поне си станала известна, я и въртиопашките завиждат.
цитирай
24. andi2 - :)))))))))))))))))))))))) Това с ...
11.03.2011 22:46
martito написа:
:)))))))))))))))))))))))) Това с копието ме разсмя:)))))))))))))) Идейно!:)))))))))) Залипсва ли ми внимание - ще го приложа:)))))))))))))
А ти... бягай далеч от тия малки другарчета:)))))))
Поздравчета:)

Aми Марти , то и да бягам , те не ме оставаят :)))
от малък съм техен любим приемник .
Както сама знаеш , аз изобщо не боледувам :))), а след всяка елементарна настинка си лепвам по 1, 2 за по-сигурно .
А тъй като не обичам да ги цапам с нищо , ги чакам саи да си отшумяват . Което го отчитам като грешка и последния път си купих едно гелче , ама кой да ми каже , че се прилагало още съвсем в началото , а не като устната ти е станала , една такава симпатична , надутичка ........
но както обичам да казвам --------->>>>>>>>>> здрав да е
:)
Гледам и към вашият край почнало да се затопля , явно вече не на шега идва пролетта :)
цитирай
25. sparotok - !
12.03.2011 02:04
martito написа:
:)))))))))))))))))))) Неее... връщането на жеста ми се струва по-тежко от бухалка:))))))))))))
Иначе херпесчето минава - специалните лепенки вършат наистина добра работа:))
Поздравчета:))


Важното е да се оправиш и да си добре!
Поздрави!
цитирай
26. martito - makont,
13.03.2011 10:30
:))))))))))))))))))) Разхили ме с тази варицела:))))))))))))) Ама ще е идеалната гарнитура към херпесчето /или обратното/:)))))))))))))))) просто врЪхът ще е:))))))))))))))
Ухилено поздравчета и целувчета по челцата на мопсчетата:))
цитирай
27. martito - andi2,
13.03.2011 10:35
При нас времето е супер:)))) Само за разходки и препичане на слънце:)))))))
А за херпесчетата - лепенчиците наистина са ефикасни и действат бързо:))) Не скриват херпеса, но пък спират сържежа и дразненето:))
но да си говорим за по-весели неща - при нас има разцъфтели кокичета и тук-там някой и друг зюмбюл:)) И чакам с нетърпение някое дръвче да се напудри в бяло-розово-жълто-зеленикава рокличка:))))))
Поздравчета:))
цитирай
28. martito - sparotok,
13.03.2011 10:37
Мога вече твърдо да кажа - добре съм.:)) Херпесчето си взе поука:))) Не открих благодетеля, но... не е болка за умиране;))))
Весело настроение:))
цитирай
29. sparotok - карма
13.03.2011 20:15
martito написа:
Мога вече твърдо да кажа - добре съм.:)) Херпесчето си взе поука:))) Не открих благодетеля, но... не е болка за умиране;))))
Весело настроение:))


А бе то на "благодетеля" няма да се размине. Я на бананова кора ще се подхлъзне, я нещо друго ще го сполети...от кармата си няма да избяга:)
Хубава вечер!
цитирай
30. bizcocho - Хич не обичам да ме млящи куцо и са...
13.03.2011 21:49
Хич не обичам да ме млящи куцо и сакато. И тук все се целуват, като че ли не са се виждали 100 години. В началото се въртях като пумпал, ама ги свикнах или да подават ръка или просто да се спират и поздравяват с усмивка. Ама си бе зор докат ги вкарам в час :)
цитирай
31. martito - sparotok,
14.03.2011 14:47
:))))))))))))))))))) Вярно си е - от кармата си никой няма да избяга;))))
Усмихната седмица:))
цитирай
32. martito - bizcocho,
14.03.2011 14:49
:))))))))))))))) Най-трудни са ми тия, от които не очакваш целувки:)))))))))))))
Усмихната седмица:))
цитирай
33. ren - ъхъ. . т телешките нежности все до ...
15.03.2011 15:14
ъхъ..те телешките нежности все до това водят...аз от дете не давам да ме млящят:)))
оздравявай!
цитирай
34. martito - ren,
16.03.2011 17:11
Оздравях!:))))) И казвам на всички - ползвайте лепенки против херпес:))
цитирай
35. ninaantonova - Милата, тя, направо е кошмарно!
17.03.2011 08:19
Надявам се, че вече си по добре и си го "отхапала", че да не се черви като селска мома на сгледа, този мокър и сълзлив херпес! Обичам те, страхотна си! Поздрави! :)
цитирай
36. martito - ninaantonova,
18.03.2011 10:21
Голяяямооо гууушшш от мен:))
Справих се с херпесчо - гордо и нахилено казвам аз:) И пак се ухилвам - на появата ти:))
цитирай
37. cvetnica - Брей, че гадни тези момци!
18.03.2011 13:03
Не се съобразяват с красотата на момата!
Тя, хубавицата ненагледна пък много суетна, бе Наденце!
Хайде, холан сега да си се понапудри и що да му гони кареса на човека.
Липсваше ми, сладуранке!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2854951
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663