Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2011 16:45 - Здравей сладорано!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14307 Коментари: 71 Гласове:
48

Последна промяна: 15.11.2011 16:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Здравей
         и от мен
               сладорано!

 
     Времето при мен се оправи и съм много щастлив. Слънчицето пиче силно и миризливките се показаха. И сметнах че вече е време, да отговоря на писмото ти. Щях и по отрано оня ден да седна да пиша но френдовете дойдоха и ме взимаха с колата и забраих. Не и теб сладорано хубава.
   Много ме разчуства писмото ти. Аз съм чуствителен много. Аз много ми хареса снимкатата ти. Сладкишче си. Ща изям направо и цяла. Изпрати ми пак. И аз щи пратя. Супер си. Точно както те мечтах.
    Аз съм красив и много готин. Ако не вярваш питаш френдовете ми те ще кажат да ли е вярно и ли лъжа. През свободното ми време се събираме до реката хващами риба, плавами, правим си скара. Обичам да ям кибапчета и кюфтета с пържени картовки пържоли, лютеница и салата боб.
    Имам више. Работя в сверата на строителството. Строим една къща на три етажа. Вчера изляхме плоча 5 на 7 метра и потсилихми куфражът. Майстора ме пофали пред сички.
    Обичам да чета. Иван Вазов е най любим поет за мене. И Караджата. Ти харесваш ли Караджата? Аз много.
   Секи ден ходя на фитнес. Не пропущам. Вдигам 100 от лежанка. Ти можеш ли? Бицепса ми има 35 сантима в обиколка. Много съм як. С френдовете се състезаваме за маса. Ти обичаш ли яки мъже? Като вървя по пътищата всички гледът колко съм як и готин и ми завиждат. Момичетата падат по мене но аз, не харесвам тея дет се правят на голямата работа и искат да ги черпиш и да тичаш след тях да им купуваш всичко. Аз искам да ме обичат уважават да са добри. Като теб. Ти си добра нали?
    Регестрирах се в сайта за серьозна връзка. Аз вече съм голям мъж и мама каза, че мие дошло времето да се оженвам вече да не ставам като Данчо Кудкудяка дет ходи мръсен из центъра. Секи го е гнус от него и го забикаля отдалеч. Ще ти го покажа като дойдеш на гости при мен. Много вони. Смарди направо. Като мърша. Не искам да съм като него. Самотата понякогаш ме обива силно. Мама те хареса и тя много. Ще я харесаш и ти. Сигорен съм.
    Аз много силно обичам. Сяка моя приятелка е била доволна с мен. Но да го имаш изнапредвид че, аз искам теб да прегръщам силно. Серьозен съм и наистина. Ти ми зе сърцето с първия поглед. Много си секси предезвикваща ме.
    Искам да си пишем пак. Да се видим един ден ако имаш желанието за това и ти. Ще чакам нетарпелиф отговор.
    Ти какво си правиш? Каква музика слушаш? Колко си висока, колко тежиш мерки едно друго... Имаш ли интерес за мен? Носиш ли къси поли?

      Испращам ти от моите целувки слатки. И единствени.
само твой Спартак Крачунов


       П.С.
    Не пуша и не пия кафе. Чай не употребявам. Постена храна не слагам в уста. Имам апартамент с перална и много спицялна баня и нова. Слушам и яко сръбско поп фолка и Тонито Сторари.
Имаш ли кола чи моита и на римонтирвание?

  пак те целувам
с любов Спартак Крачунов


       Пак ПЦ
   Неможах да скача снимка красавице. Другия път.
   цун гуш и... :Р




Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - О Боже. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
15.11.2011 16:55
О Боже........................:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Мартичко ,. да не се навърта около теб такъв ухажорин ?:))))))))))))))
цитирай
2. stix - Развесели ме...
15.11.2011 16:57
Развесели ме...
цитирай
3. martito - karambol5,
15.11.2011 17:00
:))))))))))))))))))))))))))))))))) Баааа, чак таквъзи кАсметлийка съм не:))))))))))))))))))))))))
Ма пък... дали тва хвалба да ми е...?!..;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. martito - stix,
15.11.2011 17:01
Все весело да ти е!:))
цитирай
5. karambol5 - Напомня ми на един виден столичен. . ...
15.11.2011 17:08
Напомня ми на един виден столичен ...ай да не го излагам ,който така сваляше мацки :)))) ))
Не знам как успяваше да пише с толкова правописни грешки ,при положение ,че има вишО и то завършено с труд и знания ;)))))))))))))))))
А колко желаещи да го вкарат в правия път млади дами имашеееее....
цитирай
6. martito - karambol5,
15.11.2011 17:14
:))))))))))))))))))))))))))))))))) А така! Сущий Спартак:))))))))))))))))))))
А ти Карамболче, забеляза ли какво борбено име има нашия убавец готин:))))))))))))))))))
цитирай
7. karambol5 - :))))))))))))))))))) Пцилютно ...
15.11.2011 17:21
:))))))))))))))))))) Пцилютно забелязах :))))))))))))))))))))))
Малко на Спартак Тишански ми бие ....... :))))))))))))) Пък това Тишански го свързавам с.един ,дето ми викаха Тихия ....алалееееееееее ,че асоциации ;)))))
Ма инак борбено име има ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Та ,мдааа ...сущий Спартак и моето приятелче ;))))))))))))))))
цитирай
8. starbuck69 - :)))
15.11.2011 17:22
Ей на това му се вика роб до гроб - хем Спартак, хем Спортакус, хем преКРАЧУВа направо към същината на Сичкото въпрос.
,дигам една 100 грама / не от лежанка, а от от дамаджанка/ в негова чеС! / "т"-то го изтървах нейде из зимника, докато `дигах дамаджанката/:))))
цитирай
9. martito - karambol5,
15.11.2011 17:27
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ааааа, верно, че и Тишански Спартак се именува:)))))))))))))))))))))) Ма моя героин е с вишУ, а Тишански е един проС митничарин!... таковата..:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Аааа - и надали мое а дигни 100 от лижанкЪТЪ!:))))))))))))))))))
цитирай
10. martito - starbuck69,
15.11.2011 17:28
:)))))))))))))))))))))))) Готин е, ле?:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Къ да го не заплюеш уроки да са му не:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ха на здраве да и на смях Сичкото въпрос:))))))))))))))))))))
цитирай
11. dorichela - И аз искам такъв мъж!!!! :)
15.11.2011 18:05
И аз искам такъв мъж!!!! :)
цитирай
12. sparotok - :))))))))
15.11.2011 18:15
Тоя Крачунов не е просто образ, а направо уникат, фосил, успял за запази интелекта на амебата и чувството за такт на австралопитека :))

...лошото обаче е, че наистина има такива:)

Поздрави!
цитирай
13. martito - dorichela,
15.11.2011 18:17
:)))))))))))))))))))))))))))))))))) Опазил те Господ!:))))))))))))))))))))
Гуушшшшш /от мен/:)))))))))
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - :)))
15.11.2011 18:17
Ааааааа, открих правописна грешка!!! Пише се кИфте! Кой му даде диплома за вишо на тоя?!? М?
Иначе е пич. Жалко, че съм похарчена :)))
цитирай
15. martito - sparotok,
15.11.2011 18:21
Много сериозно се обръщам към теб със серЬозна молба от героя си:
"Кви са тея думи аме..., а другата там и тя - айде моля ви се да си говорим на български ... оако обичате с извинения, нали.."
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

извън шегата... да - за съжаление герои като Спартак Крачунов има много и неизмислени...

Поздравчета и весело настроение:))
цитирай
16. martito - 4aiotgluhar4e,
15.11.2011 18:36
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Права си! И още една грешка има правопина - пАржола:)))))))))))
И жалко, че си похарчена, ма пък и той и той "Чай не употребявам";)))))))))))))))))))))

Веселко настроение, чайче:))))
цитирай
17. cecka1504 - Наде, найш ко мъ вълнува?
15.11.2011 18:37
Дали и как му е отговорила убавицата? Ти имаш ли идея :)))))))))))))))?
цитирай
18. martito - cecka1504,
15.11.2011 19:12
:))))) И мени таквъз един ми ти въпрос мЪ вълнува изотвътре:))))))))))))))
Инак... бе идеЙ многу - коя от сичките да хвана, се питам;))))))))))))))))
Ти идеЙ некви имаш ли:)))))))))))
цитирай
19. dorichela - Надето,
15.11.2011 19:16
егоистка такава, сподели го тоя убавец! :)
цитирай
20. makont - Мале, Мартичко
15.11.2011 19:20
страхотен е, най-вашното с ВИШЕ, често го ФАЛЯТ, работата е СЕРЬОЗНА. Тоя ще да е някой "доктор хонорис кауза", напоследък ги дават на хора, който са известни със своята грамотност. Не е за изпускане. Усмихна ме, как ги измисляш само. Хубава вечер от мен!
цитирай
21. cecka1504 - Наде, фани най-първата, не му се чуди толкова :))))
15.11.2011 19:20
Инък, и аз имам няколко идей :))))
цитирай
22. martito - dorichela,
15.11.2011 19:38
:))))))))))))) Дори, много те обичкам, но имаш малка грешка - аз не съм егоистка, аз съм свидла и стисла в едно:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
23. martito - makont,
15.11.2011 19:39
Да, маконтче, това е най-готЕниЯ пич у цел интернет:))))))))))))))))))))
Убавец мамин с више!:)))))))))))))))
Поздравчета най-сърдечни и ухилени от мен:)))))
цитирай
24. martito - cecka1504,
15.11.2011 19:41
:)))))))))))))))))))))))))))) Фанах вече ина и я бухнах в тиганя да се готви:)))))))) Че на гладно идеЙте не дават да ги вържа;))))))))))))))))))))))))
цитирай
25. dorichela - Значи свисла! :D
15.11.2011 19:41
Значи свисла! :D
цитирай
26. martito - dorichela,
15.11.2011 20:11
:))))))))))))) Да!:))))))))))))
И бЪш на тоа па нема а те дам. Нема и а ти гу дам! точка!;))))))))))))))))))))))))))
цитирай
27. ivana59 - :))) Ееее, Марти, благодаря!;)
15.11.2011 20:26
С твое позволение ще предложа текста на учениците от ХІІ клас за редактиране на грешки.:)))
цитирай
28. dorichela - Наденце,
15.11.2011 20:31
тогава гуш на теб, пък ти да го гушнеш от мен :)
цитирай
29. martito - ivana59,
15.11.2011 20:50
Позволявам! Щом е за учениците и за тяхното ограмотяване, и то не само езиково!:))
Само се подготви за луд смях!:))))))))
цитирай
30. martito - dorichela,
15.11.2011 20:51
Голямо гууушш и от мен за теб, Дорч:)) Не ти трябва герион Крачунов - заслужаваш възможно най-доброто:))
цитирай
31. sparotok - весело настроение:)
15.11.2011 21:06
martito написа:
Много сериозно се обръщам към теб със серЬозна молба от героя си:
"Кви са тея думи аме..., а другата там и тя - айде моля ви се да си говорим на български ... оако обичате с извинения, нали.."
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

извън шегата... да - за съжаление герои като Спартак Крачунов има много и неизмислени...

Поздравчета и весело настроение:))


Веселото настроение вече го имам:))
цитирай
32. osi4kata - мислА да смИнявам рИзбЪта
15.11.2011 22:13
след туй писмо :))))).

Гуд лък (на английски) :)))))))))))))0
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - Глей сега как мъ подкукуросваш!
15.11.2011 22:18
martito написа:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Права си! И още една грешка има правопина - пАржола:)))))))))))
И жалко, че си похарчена, ма пък и той и той "Чай не употребявам";)))))))))))))))))))))

Веселко настроение, чайче:))))

Ку съ амбицирам, и чай шъ пропие, и на правопис шсъ научи. И цяла нощ Мара отварачката шъ слуша. Ама дип че съм една загубена Татяна Ларина ... :)))

Благодаря за разтоварващия смях на теб и на всички, които са коментирали :)
цитирай
34. injir - Ща та изям цяла!:) Направо постът ...
15.11.2011 23:06
Ща та изям цяла!:) Направо постът трябва да влезе в граматиките като упражнение за откриване на правописни грешки.:)
цитирай
35. inel379 - Брях, Какъв убавец!:)
16.11.2011 00:33
Такъв не можеш да си поръчаш у странско даже!
Направо ми се зави свят!
Блазе й на късметлийката!
На всичко отгоре и грамотен!
Уби ме!:)))
цитирай
36. martito - sparotok,
16.11.2011 08:31
Весело утро! И ухилващ те до уши ден!:)))))
цитирай
37. martito - osi4kata,
16.11.2011 08:34
Сакън! Нидей молам ти сЪ! И що тъй с лъкове...таковата, героинът мий чуствителен...таковата ;))))))))))))
Усмихнат ден, осичке:))))
цитирай
38. martito - 4aiotgluhar4e,
16.11.2011 08:38
:))))))))))))))))))))))) Кефиш меее! Голяма си оптимистка, инат оптимистка!:)))))))))
Ма си права де - жена инат му трябва на убавеца наш... и кола, чеи неговата й на римооннт;)))))))))))))
Ухилен ден и веселко настроение, чайче:))))
цитирай
39. martito - injir,
16.11.2011 08:42
:)))))))))))))))))))))))))) Така е - трябва да влезе в сборници за стилова и езикова граматика - нормално е - все пак Спартачето си е с вишу:))))))))))))))
Ухилен ден!:))))
цитирай
40. martito - inel379,
16.11.2011 08:44
:))))))))))))))))) Душичка е Спартачето!!! Искрена и много чуствителне!!!!
И е готЕн!:))))))))))))
Ти кола имаш ли?:))
Ухилващ те ден, inel 379:)))
цитирай
41. martiniki - ;))))))))))))
16.11.2011 08:52
вай вай и малейй и лелей и всичките възклики ми обра тоз тос мираклия начиии
дето самотата го обвива, или го убива или му убива - не разбрах точно, но е бижу,
безценен начи
цитирай
42. palisandar - Чак съм в потресь, Мартиту. . . Где ...
16.11.2011 09:30
Чак съм в потресь, Мартиту ... Где блея , как са утплесвам , та други нацелват такваз хубуст мисловна и износказателнусть действена. Муционалну помръквам... Спартак , Спартак , мълвейки. В унесь...
цитирай
43. explorer - ех, тази история много заразителна ...
16.11.2011 09:38
ех, тази история много заразителна :-))) като гледам всеки от коментарите е прихванал по нещо :-))
цитирай
44. mydecember - хах
16.11.2011 10:27
Кат спра да се метлиосвам по сваДби ще почна да се огглеждам за подобен левент. Легна ми на сърцето като едното ништо . пък може и маика му да ми хареса, знам ли :)

Посмях се за добро утро, благодаря! Пак имам да ти
разказвам :*
цитирай
45. martito - martiniki,
16.11.2011 11:25
Еее, сега и ти, Марти, не си разбрала - той така ясно и точно се е изразил Спартачко...
И, моля ти се, не е "бижу", а "бЕжу" - оправи си малко правописа таковата..;)))))))))))))))))))))))))
:РРРРРРРРРР
Усмивкиии:))))))))))))
цитирай
46. martito - palisandar,
16.11.2011 11:28
Ънферуятен мий Спратак! И готЕн и Ентелегент - таквиз момци за изложба са направо... и изцяло.. Къ дан повтаряш имИтУ им в унесЪТ...
Разумявам тЪ дУбре! Аз за кво мислиш за него писах и аз..;))))))))))))))))))))))))))))))))
Нахилотен ден!:)))
цитирай
47. martito - explorer,
16.11.2011 11:30
:)))))))))))))))))))))))))) прав си, изследователче, покрай това писмо, сички зеха да си оправят правописа!;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ти що тъй биеш пас, м?:))))))))))))))))
цитирай
48. martito - mydecember,
16.11.2011 11:32
Митлоска!;))))))))))))))))))))))
То да ти кажа - на сватби има многоо таквизи левенти - зорът му е да изчакаш първите три-четири наздравици за щастието на младоженците:))))))))))))))))))

Ще чакам да пишеш, когато можеш:)))
Гуууушшшш:)
цитирай
49. kite333 - Малеее,ако знаеш как се притесних като видях заглавието :)))
16.11.2011 11:43
Е, после ми се изясни хехехехе.
Изтезание си беше за зрението ми въпреки смеха :))
Ма много смях :)
цитирай
50. анонимен - хахахахха:))))
16.11.2011 12:18
смейте се вие, ама то си е жива истина:))))
само липсва нещо в перформънса му - к'во шъ й напраи като я докопа у кревато:)))
цитирай
51. ronya - олииии, изък...
16.11.2011 13:13
туй мумче ми е мичтата ама нъли сам си без късмет, пак ми гу е зела друга под носъ...
Нямъте ли му емайла - да му пратъ моя снимка, кът мъ види ква съм хубъва шъ я забрави тая, начи... Те сички казвът чи съм многу хубава. И съм и многу умна и хората само ми викат да млъкна малку щото им е неодобно да говорат с толкуз умна жена и им личи че са тъпи. Аз и кола имъм - мама ми я купи вика да ни съ воза вече при такива дет не ги знай кви съ и съм много дубра, пък и мама е в германия и си нямъм майчица пък неговата е толкуз дубричка и така се грижи за негу и дано мъ харесъ ама шъ мъ харесъ мен сички ме харесвът.
Цилувки на вас и на Спарто. Как саму си мичтая да му викъм Спарто...

Вашъ Милка Мунчова, бъдища Крачунова

п.с. (тва п.с. ей ся го видиях за първи път ама веднагъ съ сетих кога съ пише и виште колко съм умнъ, ни лъжъ) Ни мога да сложъ снимки ама ши питам батко как. Само молиа да ми дадети емайла пък аз после ши управа рабутата. Мирси отсига.
цитирай
52. nyemecama - Здрасти и от мен сладОрано!
16.11.2011 13:21
Брей, брей, брей!!! Тцтцтцтцтц!!! Боядисах си прическата в зелено от НЕблагородна завист. Те това е истински мъш! Сто оки от лежанка дига!!! Начи и мене ще може. Пък и е фен на такъв колос в колоритния български пуетически небосклон какъвто е Караджата - пУетична душа ще рече. Напрау ми путекоха лигите и сичките сокове от мИрак.
Слушай Марти. Не бъди скръндза! Ай да ми го придустъпиш с право на дълготрайно и повсеместно ползване! А!? Или барем да си го менкаме фром тайм ту тайм.
Жива да си душко, недей ми отказва!
цитирай
53. asthfghl - ...
16.11.2011 13:31
СладУр->сладУрана.

Не казваш сладОр, нали? :)
цитирай
54. martito - kite333,
16.11.2011 13:49
Бе да ти кажа май не само ти така сериозно си се притеснила;))))))))) Ма си прочела и след заглавието:))))))))))))
Поздравчета и умната, да не ми се омаеш и ти от Спаратчето:)))))))))))))))
цитирай
55. martito - mar866,
16.11.2011 13:51
ДокопванетУ у кретватОТ шпоследва в по-след-ващото писмУ:))))))))))) Нъл требе първо а се опознаят и да каже - аджеба - има ли кола или не:))))))))))))
Поздравчета!
цитирай
56. martito - ronya,
16.11.2011 13:54
Хич мъ ни канадърдисвай доносничка а ти ставам:))))))))))))))))))))
Убава си и убави очета имаш, и кола, ма то тея рапти тъйнака не ставят:))))))) Па и дорето първа го иска... таковата:))))))))))))))))))))))))

Пе Це
тайно е, ни казвай на никой - мейла муй - gotenqk_spartak.majmunkaabeve.bege

:))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
57. martito - nyemecama,
16.11.2011 14:05
Оооо, скъпичката ми ти, видя убавец на хоризонта да се задава и веднага се показа готова в гушките си да го примамиш:))))))))))))))))))))))))) Аууу, чи си бИсрамница, мари!:))))))))))) Ма мъ спИчели, да ти кайя, с тъзи твоя зИленЪ пИруката:)))))))))))
Ше кажа да май на менканЬето... ма виж - рАзбеи се с Дорето, Роня, Дисембърчето и който друг го пожела .... че да ми не осакатите героина, ей жени таквизи !:)))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
58. martito - asthfghl,
16.11.2011 14:06
Тъй де - моля, моля, даже и не споря:))))
Ма да знаеш, че след заглавието има и текст:))))))
цитирай
59. nyemecama - Виш ся скъпичката ми.
16.11.2011 14:44
те - Д`оре-то, Роня (нищо че е щерка разбойническа) и Декембърчето ни могът ми стъпи на Cypripedium calceolus-а щот не са ми в категоричноста, тъй че давай го насам мУмъка!
цитирай
60. compassion - уау, колко готин!
16.11.2011 14:48
най-му аресах, че е чуствителен и романтичен Мъж с вишо. Виж как отпочва писмото си само: "Слънчицето пиче силно и миризливките се показаха." Ами и наблюдателен е чиляка. Абе, откъдето и да го погледнеш - мечта.
Непременно напиши отговора на сладораната, Марти.
Голям смях ще бъде.
цитирай
61. asthfghl - 58.
16.11.2011 15:37
Тъй ли, текст? Я да видя...

Яаааа! Вярно, вярно думаш!
цитирай
62. martito - nyemecama,
16.11.2011 19:51
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Пуетесооооо, Венерина безподобнице такава с пантофки:))))))))))))))))))))))
Категорично се страхувам героинът ми да не се окаже кат пате в кълчища с теб и да оплете конците, и без това заплетени:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
63. martito - compassion,
16.11.2011 19:53
Хубаво ме подканаш отговорНОСТИ да пиша, Руми, ма аз малко... бе страх ме е... Ще вземат а да нападнат момата тукашните жени.... :)))))))))))))))))))))))))))))
Я виж - някой вече око му метнаха на Спартачето ми... Не знам... ще помислювам:)))))))))))))))))
цитирай
64. martito - asthfghl,
16.11.2011 19:54
!:)))
цитирай
65. zabavnata - Здравей, Наде!
16.11.2011 20:37
Закъснях за панаира.:) То цяла опашка за Спартачето, че боус и "мамка му". Изтърва момата той с тези фенки в блог бг-то.
Лека вечер!:)
цитирай
66. junk - az shte se vyzdyrja da se posmeq
17.11.2011 20:51
shtotu vsichku na kouet sym sa prismql posle sym go izpital na glavata si
цитирай
67. bigbro - Привет!
17.11.2011 23:18
Супер правопис! Браво! Всяка дума е премислена от към изказ, Браво!
цитирай
68. irukandji - И да исках по-добре нямаше да го направя.
19.11.2011 08:47
Поздравления!
Посмях се от сърце, въпреки, че доста хорица пишат точно така и точно в този 21 век.
п.с. Ще Омра от смях!
:)))
цитирай
69. stilyana02 - Хаха.много добре описано!
20.11.2011 18:16
Хаха.много добре описано!
цитирай
70. emalibg - Тц.-тц.тц - има ли ощи
22.11.2011 00:41
такии пичове, чак са размечтах - то нищата ща загрубеят и ко ща са праи - не нам! В интерес на истината преди около месец в кино Арена - на другият ред - две момчета е едно девойче си говореха по подобен начин - беше адски забавно да се слуша /не можах да се включа /
цитирай
71. mitociganeto - Браво
19.10.2012 04:09
И язе имам свише и убичъм кифтета, ма без лук. Да зема да ти пратя идна снимка, а?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844388
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662