Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2012 14:16 - Из дълбините на едно мъжко сърце
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4189 Коментари: 15 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Значи, туй жените са тъпа работа. Тъпи и селянки! И това като първо. Като второ – не е вярно, че жените са слабия пол. Ако изобщо може да се каже, че са жени де. И за да не почнат сега да ми се напъват разни девачки да ми обясняват колко съм крив, а те кви са по-по-най-, ще ви обЯсна за що иде реч.
    И не си мислете, че съм някой пъпчив неугледец, дето жена е виждал само на картинки или на монитора. Не! Жени около мен – бол! А що пъти съм ставал причина уж верни приятелки да се задърпат за косите – няма да споменвам. Ама на – жените са си селянки и не разбират от расови мъже. Веднага пример.
    Преди време на гости бях у колега в родния му град. Всичко ок, вечерта сме на дискотека забава малко, тва-онова. Съответно аз съм снабден със солидно количество салфетки. Всички моми ни загледаха – нови сме, с костюми, гладко избръснати – изобщо мечта мъже сме за тях. Къде ти такива из провинцията.
    Харесах си аз едно девойче. А то на едно място не застана откак влязохме – денси, та се носи и все около нас, и все до уши нахилено. Отворих аз салфетките и щедро взех да ги мятам по девойчето. Бре, че като се стъписа онова ми ти девойче, като взе да ме гледа ококорено като настъпана жаба, като отвори едни ми ти уста от омая, забрави да я затвори. Аз – щастлив, па и момичето – хубавко като за селянка, и нова порция щедро мятане на салфетки по нея. А тя изведнъж присви очи, свъси вежди, загледа ме на революция от типа "бик, видял червено платно да се ветре пред очите му", и стисна зъби така, че чак устните й побеляха. Аз – нова порция салфетки. И тук девачката селска се засрами окончателно ли, или
факс свише получи - не знам, ма рязко се запъти нанейде, изблъсквайки де що селянин и селянка й се изпречиха на пътя. Аз – доволен – все пак дотолкоз му замотах главата на момето, че от равновесие го извадих.
    И както си седях и се оглеждах за друга женска, щото съм ги патил и такива – харесват те уж, хилят ти се, черпиш ги, па накрая се окажат целомъдрени монахини, така и върху главата ми бе изсипан цял кош с използвана тоалетна хартия, барабар с напълно незаслужени обиди от типа на “тъпанар”, “смотаняк”, “идиот”, “боклук си ти”, че накрая и ми беше нахлупен целия кош на главата. С удар! Иззад гърба ми!
    Мисля, че не е нужно да пояснявам кой беше творецът на тази просташка постъпка. Което е жалко, защото имаше вид на неселско, грамотно момиче. Ама на - тъпа селянка се оказа!
    Ми оная кукавата, дето цяла вечер се премазах да й пращам питиета, фъстъчки и вся други благинки за ядене и сръбване, а тя не благоволи даже да ме погледне? За нея пък отде да почна да ви разправям...
    Аз бях тоя, дето стана и отиде при нея. Пак аз нежности в ухото й зашепнах, пак аз по косата я галих, аз ръце по крака й пуснах. А тя като се видя натясно, взе да се дърпа и да ми крещи. Аз, пак аз! – со кротце, со благо – не бива така, бе котенце, не с насилие, нека любов да правим, а не екшъни. А тя ме блъсна силно и взе най-каруцарската да ме псува. Аз пак добър – казах й да не се притеснява, че не си е епилирала горната устна, няма да се целуваме и толкова. А тя какво взе, че се засегна – не знам, ма ме ритна зверски по... по дето най-боли и ми изъска с наплюване в лицето, че нямала нужда от епилация на мустака, щото мъж била.
    Баси и тъпия начин да ме разкара. Все едно сляп съм, или пиян ходя! Е как да не й кажеш тъпа селянка, а!
   Ми оная патка пък, дето рече, че ще ме съди, ако още веднъж й погледна в деколтето!...
    ...................................................................................................................
    Сори на всички, ама трябва да прекъсна, че мама ме вика. Направила ми е питка със сиренце, пържолки с руска салатка и лютеничка, а за десерт – палачинки със сладко от череши. А докато аз хапна, тя ще ми почисти стаята и ще ми изглади дрехите. После, като се наям, ме помоли да си подремна, ако поискам, или да погледам малко телевизия, да се видя с приятелчета за по едно-две, да поразпусна, че на другия ден съм на работа и трябва хубаво да си почина, сили да имам за новата работна седмица...  
    Изобщо... Златна жена е майка ми! Как само с две думи се разбираме!... Ех!... Защо всички жени не са като мама...





Гласувай:
35



1. kite333 - Хехехе такива момци има ли още ???
10.01.2012 14:26
А за "мама"- та или добро или нищо :)))))
цитирай
2. karambol5 - хихихихихихихихихихихихихих...
10.01.2012 14:29
хихихихихихихихихихихихихихихихихихихихихи :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Златна жена е майка тИ ;))))))))))) мани ги тия тъпи селянки :))))))))))))))))))))))
Нищо не разбират те от ухажване и маниери :)))))))))))))))))))))))))))))
Простафели :))))
цитирай
3. martito - kite333,
10.01.2012 14:36
:))))))))))))) Има, има, те никогаш не са били дефЕцит;))))))))))))
А мама, тя е МАМА:))))))))))))))))))))

Поздравчета:))
цитирай
4. martito - karambol5,
10.01.2012 14:37
:)))))))))))))))))))))))) "Простафели" - това ме кефи:)))))))))))))))))))))
И майката златна, ма и синчето златно:))))))))))))))
цитирай
5. karambol5 - Ма е сОвсем точно :))))))))))))...
10.01.2012 14:48
Ма е сОвсем точно :))))))))))))))))))))) Простафели некФи :)))) не видели те салфетки нИкОгиш :)))))))))))))))))))
цитирай
6. martito - karambol5,
10.01.2012 14:52
:)))))))))))))))))))))))))))))) Пцелютно тъй е!:))))))))))))))) И не стига де салфетки не видели нИкОгИш, ми и само знаят с тях носовете да си бършат.... Изостанала работа ей, неука... необразована....
;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. monna1 - ГолЕм смЕх!!:)))))))))
10.01.2012 15:40
Марти, също като в оня виц, дето един се прибрал в къщи с насинено око...
Културен и деликатен мъж, с обноски, ама на...!:)
В автобуса вижда, че на една жена роклята и` влязла в задника и решил леееекичо, да я извади, обаче тя се обърнала и му зашлевила един шамар, той се учудил, защо така, вместо да му благодари?!:) Мислил, мислил и решил, че трябва отново да я вкара/роклята/, та тогава вече последвали ругатните, тупаниците и т.н....:)
Привет! Да живеят майките!*
цитирай
8. martito - monna1,
10.01.2012 15:54
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Разхили мееееее, Монаа:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Еми ей на - и ти пример даваш - ми че тъпи са жените!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ти добро им правиш, те те ругаят:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Веселко настроение!:)))))
И да живеят мамите:))))))))))
цитирай
9. makont - Ох, Мартичко,
12.01.2012 23:27
корема ме заболя от смях. Ей, много смотани тези жени, бе. Е, не са като мама. Чакай и аз да ти пусна една историйка от Видинския край, по-точно от Кулско. Двама Софиянци са там командировка. Гледат едно невероятно красиво девойче, като за тази глуха(според тях) провинция, добре облечено, засукано, пие си тихо питиенцето. Те сядат до нея и дават всичко от себе са, за да я впечатлят. По едно време момата с не дотам нежен гласец махнала с рака и казала на висок глас: "Ду-дууу, тоа комар ка щеше да ме уапе". Е , веднага мерака им се изпарил. А сега усмивчици от мен и лека нощ, че стана 23,27ч.
цитирай
10. dorichela - Хахаха това ми напомня на вица, к...
16.01.2012 14:31
Хахаха това ми напомня на вица, където питали американец, французин и българин жената или любовницата е по-важна и американецът казал "Все пак тук е америка, американската мечта е дом, кола, семейство, затова жената е по-важна. Французинът казал "Тук е страната на любовта, романтиката, виното, естествено, че любовницата е по-важна, а българинът се замислил и казал "Абе, аз и двете си го таковам, ама най си обичам мама" :)
цитирай
11. jioia - :)
16.01.2012 19:50
маминото то... как да попадне на жена... то си има вече

поздрави:)
цитирай
12. gothic - Браво, Наденце! :) А Дори ме изпр...
19.01.2012 13:54
Браво, Наденце! :) А Дори ме изпревари с вица ;)
цитирай
13. goran - Надя, за всичко са виновни дискотеките!
23.01.2012 11:59
Майките, татковците, синовете и дъщерите са съвършено невинни!!!

цитирай
14. dolsineq - Как хубавичко ме разсмя, Марти! ...
25.01.2012 22:16
Как хубавичко ме разсмя, Марти! Благодаря!...:) Та сега се сещам, че и за мен така са казвали навремето ергените, сама ще се убедиш... С две приятелки взехме карти за почивка за Пампорово. Доволни и щастливи, настанихме се в хотела и отидохме на ресторант. Наби ми се в очите един симпатичен сервитьор и почнах да го свалям аз, но господинът не се хваща. Брей, почивката ще свърши, завайках се, а нищо не се получава със сервитьора. И какво става последната вечер? Момчето явно е разбрало, че на следващият ден ще си тръгваме и коренно промени държанието си. Покани ме на дискотека, само мен, без другите две момичета. И не ме пуща, държи ме за ръката, като малко дете. Ами сега? Почвам аз да шикалкавя, очите ме болят, трябва да им сложа капки. Разгеле, повярва ми и ме пусна. Прибрах се в хотелската стая, наистина имах възпаление на очите, сложих капките, нахлузих пижамата и легнах. По едно време господинът чука на вратата, близо час е стоял и вече не издържал, решил да провери какво става. Като разбрал от едната ми приятелка, че спя, побеснял, цяла нощ стоял отвън до стаята ни. На сутринта аз съм си опъковала багажа и излизам от стаята. Не знам селянка ли бях или марсиянка в него момент, но като го видях отвън да седи, загубих ума и дума. Дойде той при мен, грабна ми чантата и тръгна напред. Ща неща тръгнах подире му. Пред входа на хотела ни чакаше таксито, но юнакът го подмина и продължи напред. Погледнах двете момичета и те бяха втрещени. Не мога да тръгна без багажа си, а шофьорът на таксито напира да потегляме. И като почнах една молба, и Бог да беше, щеше да се смили, но оня ми ти родопчанин, проклет мъж. Не пуща чантата и това си е. В един момент, му умаля ръката да стиска багажа и го пусна земята. Явно това съм и чакала, грабнах на секундата чантата, бутнах я в таксито и докато се усети сервитьорчето, ние бяхме отпрашили вече... Та свалячката е хубаво нещо, но е добре да има и някакви граници...:)
цитирай
15. martito - :)))))
27.01.2012 15:17
Майче - познавам и аз такива хубави Убавици, че и хубави Убавци:))))) Ма пък...нали знаеш - то целият живот е една изненада - така и те - заблуда на противника - до последно!:))))))))))))

Дори,
Не те е срам така да ме нахилиш ама! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

jioia,
Мама си е мама, пък който квото ще да казва:))))))))))))

Пламка,
Мерсиии за "браво-то":))))) А Дорето... е тя дама, ся... нека е първа;)))))))))

goran,
Имаш право! Децата обаче - повече!
;))))))

dolsineq,
..... Остави ме без думи, момиче.... Те тва си е било направо разиграване на "де си мислиш, че ще ми обдиш толкоз, м?" :))))))))))))
Добре е, че си се измъкнала де:)))))))


Усмивки и много настроение на всички!:)))


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844451
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662