Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2013 14:16 - Айдеее, пак авария!...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4166 Коментари: 20 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    - Ооо, станал си? – ухилено до уши произнесе жена ми вместо „добро утро”.
    - Ми, време ми беше – изломотих аз измежду поредица прозявки.
    Почивен ден беше, обичах да дремя до късно.
    - Щях да те изненадам със закуската в леглото.
    В леглото? Че защо? Почесах се по главата. Какво съм забравил пак?
    - Кафенце?
    - Да.
    Нямам рожден ден… Няма и тя… Припомних си наум всички важни дати от запознанството ни до днес. Не, нямаше повод за поднасяне на закуска в леглото.
    - Ето и палачинките! – тържествено обяви жена ми и ме целуна по челото.
    Изгледах я изненадано. После и палачинките. Знам, че обича да ме глези, но това с палачинките да са с мед, банан, орехи и сметана – нещо доста ми се е постарала. А този блясък в очетата й защо ми се струва особен. И не е ли някак твърде жизнена и весела? Измерих я с подозрителен поглед от глава до пети и обратно. Последния път, когато ми направи палачинки със сладко от смокини /любимото ми!/ и сметанови цветчета, беше щото мониторът на компа бе издъхнал – разбира се по своя воля, в ръцете й. Дали и сега не е направила беля?
    - Секунда само.
    И бързешката направих визитация на де ще компютър и лаптоп имахме. Проверих и телевизора, и телефоните. За всеки случай. Всичко беше ок. Няма повод за притеснения. Въобразявам си. Тя просто ме обича, а аз изпадам в глупава мнителност. Влязох в банята, взех си душ с идеята да прочистя и неоснователните си опасения.
    Вече ободрен, освежен и успокоен пак влизам в кухнята. И тревожната камбанка задумка здравата! На масата, до чинийката с палачинки и до чашата с кафе стоеше и ме чакаше подарък със синя панделка. А отсреща – щастливо ухиленото до уши лице на жена ми. Неееее, нещо не е наред! Не еее…
    - Ъъъъъ…. – преглътнах и замънках аз – Ъъъм, какво е това?
    - Подарък, душице! За теб! Специално и с много любов от мен! – изчурулика жена ми и подплати думите си с гушване и целувки. – Хайде, отвори го!
    Несигурно и някак като в мъгла почнах да разопаковам подаръка. Направила е беля. Ясно е вече, но каква?
    - Ама… защо? – измънках аз, а в стомаха ми някъде нещо трепкаше обезпокоително и не искаше да спре.
    - Защото те обичам!
    И пак ме целуна. Целунах я и аз. И вече в прав текст.
    - И всичко е наред? -
    - Да. – убедително рече тя.
    - И на колата й няма нищо?
    Щото веднъж на празен паркинг, как се беше въртяла, какви маневри беше правила в мераците си да паркира колата, не знам, но накрая я беше заклещила между два контейнера.
    - Да, любов, моя. С пръст не съм я докосвала.
    - И ти нищо не си счупила, нищо не е спряло да работи в ръцете ти, нищо не..
    - Нищо! – прекъсна ме нетърпеливо тя. – Всичко е наред! Ама си ми следовател, ама! Хайде, виж си подаръка!
    Посконфузих се. Макар че… Хм, добре де, край с догадките.
    - Добре. Извинявай.
    Май наистина прекалих. Тя иска да ме зарадва, а аз се държа като дебил. Душицата ми. Гушнах си я и поразнежен и отворих подаръка!...
    Книгите! Поредицата, която търсех под дърво и камък и се чудех как да открия!..
    О, не! Мамка му! Не си въобразявам! Нещо не е наред. Ама никак не е наред! Какво, за Бога, си направила сега? И защо още не ми го казва? Толкова ли е зле? Заиграх играта й. Щастливо я гушнах плътно до себе си, да не ми бяга, и още по-щастливо запитах:
    - Някакви други изненади има ли?
    - Да! – оживено отвърна жена ми. – За обяд приготвям любимото ти агнешко с ориз и зеленчуци! Ти само кажи какво искаш за вечеря.
    Любимото ми ядене. Оооо, не! Не, не и не! Последния път, когато ми сготви любимо ядене, майка й ни дойде на гости за цяла седмица… Мамка му! Мамка му! И още веднъж – мамка му!!!
    - Миличка, защо имам чувството, че някой ще ни идва на гости?
    Тя се отскубна от прегръдката ми и взе да почиства масата от разкъсаната подаръчна опаковка.
    - Лъжа се, нали?
    - Ами… - завъртя очета тя и се ухили сконфузено. – Не.
    Мамка му, мамка му, мамка му! Знаех си!
    - Мама? – изрекох задавено с лек привкус на ужасеност.
    - Мхм. Нещо… такова…
    Замига на бързи обороти и после бодро добави:
    - Още една палачинка?
    И бързо се обърна да я приготвя. А аз незнайно защо настръхнах.
    - Миличка, коя мама ще идва – твоята или моята?
    - Ами… Ами… И двете…
…………………………………………………………...............................................





Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - хахахаха, тези пък мъже какви са ...
12.12.2013 14:21
хахахаха, тези пък мъже какви са недоверчиви.. двойна радост за... двойните гости :)
цитирай
2. martito - dorichela,
12.12.2013 15:00
:))))))) Недпверчиви, нали? А то изненада след изненада, от хубава по-хубава:)))
Представи си каква менажерия ще се получи при тях;)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
3. benra - хахахаха
12.12.2013 15:33
Как ме нахили, направо....хахаха. Страхотна!
цитирай
4. makont - Ох, ох, ох, мойта мама и твойта мама,
12.12.2013 15:46
майко мила. Аз за такова нещо и торта бих врътнала. Усмивки, Мартичко, нахили ме!
цитирай
5. karambol5 - УЖАС !!!. . . . . . . . чудя се дали мога ...
12.12.2013 16:00
УЖАС !!!
........чудя се дали мога да се напия толкова ,че да го преживея ..
цитирай
6. karambol5 - ;))))))))))) Всъщност. . . щом има и ...
12.12.2013 16:05
;))))))))))) Всъщност ... щом има и книги ..от любимите ... и палачинки и ...
/ шшшт , тихо ...не мога изобщо да пия , ама на никого не го казвайте :) /
Урааа , Макончето тортичка ще прави :)
цитирай
7. martito - benra,
12.12.2013 16:27
:))) Ей радвам ти се и аз на теб!:))
И мерси:))
цитирай
8. martito - makont,
12.12.2013 16:29
:))))))))))))))))))))))))))))))))))) Кефиииишшшш с тортата:)))))))))))))))))))))
Ма пък поне сладко ще му е на половинката:))))))))))))))))))))))))))
Нахилена те искам:))))
цитирай
9. martito - karambol5,
12.12.2013 16:31
:))))))))))))))))))))))))) Ако си на мястото на героя... глей ся...ще имаш занимавак - палачинки, агнешко с ориз и зеленчуци, за вечеря ще ти приготвят каквото пожелаеш... ще имаш и книги и усмихната и любяща жена... мойат мама и твойта мама даже ще бъдат забравени:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
10. martito - karambol5,
12.12.2013 16:32
Ей - на, виждаш ли, като похапне, като почете книжки човек, па и за торта като рабере, че ще има, и си променя настройката:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
11. karambol5 - Точно, Марти :) Много точно :)
12.12.2013 16:44
Точно , Марти :) Много точно :)
цитирай
12. martito - karambol5,
12.12.2013 17:00
Налииииииииииииииииииии:))))))))))))
:) ;) :P
цитирай
13. vmir - Дюшеш!
12.12.2013 18:47
Ама с обратен знак.
Накара ме да се почувствам истински щастлив пред дублираното нещастие на вероломно изненадания ти герой. Никога подобни бабешки сбирки не са ми донесли друго, освен координирани недоразумения и чувството, че са неразрешими.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Чудесно разказче, поздравления! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
14. martito - vmir,
12.12.2013 20:16
:))))))))))))))))) Ех, vmir, та бива ли така? Де отидЕ мъжката солидарност?:)))))))
Усмивкиии:)))
цитирай
15. vmir - Ми то, и да плача и да не плача за колегата, щом не си е осигурил тила в къщи,
14.12.2013 12:25
ясно е, че ще стане каквото бабите са си наумили. :)))))))))))))(:
цитирай
16. martito - vmir,
15.12.2013 09:37
:))))))))))))))))))) Ще трябва да се командирова някъде:)))))) За неизвестно време:)))))))))))) Евентуално, де:)))))))
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Въх, горкия! Палачинките ми про...
16.12.2013 00:07
Въх, горкия! Палачинките ми прозвучаха като последно желание :)
цитирай
18. vishnichka - Ха ха, завалията той,
16.12.2013 13:18
а на жена му ... поклон!:)))
цитирай
19. martito - 4aiotgluhar4e,
17.12.2013 12:32
:)))))))))))))))))))))))) Като последно... мдаа.. така звучи:)))))))))))))) Ама пък - ще има и обяд, и вечеря:))) Има и книжки, с които да се ангажира по време на гостуването на дамите, па и колата му е без драскотина... Не е чак толкоз за оплакване:))))))))))))))
Усмивкиии, Чайче:)
цитирай
20. martito - vishnichka,
17.12.2013 12:34
:))))))))))))))))) Умее да смекчава удари жена му:)))))) Пък и на кой му се занимава с драми при толкова вкусни палачинки:)))))))))))))
Хубав ден с усмивки, Виши:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844769
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662