Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2015 09:39 - Сексът и селото: Дъвката
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4526 Коментари: 22 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Днес решихме да обядваме в „Тризъбата развратница”. Водеше се за една от най-реномираните лавки за хранене с маси на открито. Там приготвяха най-мазната шкембе чорба с най-много чесън в цялото село. Седнахме на слънце уж да се отървем от досадни комари и мухи, но тях не ги беше еня за жегата и мераците ни, та създаваха доста весело настроение с пошляпвания.
   Явно доста възбудила се от пляскането по голите си кълки, Штафана въздъхна замечтано:
   - Искам мъж!
   - И аз! Двама, ако може – примлясна Салона и се оригна сладострастно.
   Миризмата на чесън от оригването на Салона не бе усетено от никоя от нас, едно – защото бяхме на открито, второ – защото Мара пак беше забравила да се изкъпе. Поради втората причина всички се давехме в миризма на прокиснала яхния, щом подухнеше ветрец откъм Мара.
   - За какво ти е мъж? – попитах аз Штафана. Явно пак не бях в час.
   - Браво ма, Къшо! – скастри ме Салона. Понякога си мисля, че тази жена като нищо може да ме ошамари, без да ми обяснява защо. – За какво според тебе й е мъж а? Нали някой трябва да цепи дърва…
   И Салона направи онова движение с ръцете и таза, което нямаше нищо общо с цепенето на дърва.
   Штафана чак се задави от смях, а Мара изу чехълче и добави нов аромат към яхниевия..
   - Искам мъж за брак – каза Штафана.
   И бе напълно разбираемо. Штафана живееше все още с родителите си и неистово желаеше да се отърве от тях. Мечтаеше да се омъжи за някой селски тарикат и по цял ден да се тъпчат епично с пача, пръжки с лук, с чесън и сланина.
   И Мара живееше с родителите си, но след първия цикъл на Мара, баща й построил къща в другия край на двора, само за нея. Дори бе насадил дървета като жива бариера и пак се налагаше да се крият и да държат прозорците си плътно затворени. Миризмата на Мара по време на цикъл беше смъртоносно оръжие.
   - Ми Кантарион? Нали уж бяхте подновили отношения?
   - Маро! – сопна се възмутено Штафана. – Та той ми взе залъка от устата и го глътна без да го дъвче. А беше най-хубавото парче сланина, което някога бях яла!
   Штафана беше истинска свидла по отношение на храната. И й личеше де.
   - Миличка, - подхванах аз меко - не мислиш ли, че понякога трябва да отстъпваш хран….
   Див рев, изригнал от гърлото на Салона, прекъсна думите ми и накъса връхчетата на косата ми от ужас.
   - Ненормалница! – кресна на свой ред Штафана към Салона. Какво крещиш като заклана! В гащите се изпуснах заради теб! Идиотка такава!
    И най-демонстративно и с мърморене Штафана затресе телеса към тях си.
   От очите на Салона течаха сълзи.
   - Не плачи, миличка, ще й мине, знаеш колко е чувствителна…
   Салона ме изгледа отровно и изсъска през зъби:
   - Не рева за нея!
   Мара пребледня, а аз пръцнах от уплах и се замислих дали не я свърших и аз като Штафана. Попипах се – суха бях. Благодаря ти, Боже! Никак не ми се искаше да ставам център на внимание – градския манталитет все още живееше в мен.
   По време на моите вълнения Мара събрала сили да попита:
   - А за какво…?
   Салона имаше вид на разярен бик.
   - На седалката на стола – почна през зъби тя – е имало дъвка. А при това слънце и мойта къса пола… Сещате се, нали?
   Не, не се сещахме.
   - Залепнала съм! – изръмжа ядно Салона и се разплака.
   И двете с Мара я гледахме неразбиращо – и какво от това, като е залепнала. В МоЛ-а поли колкото щеш.
   - Без кюлоти ли си? – запита неуверено Мара и бръкна в носа си да докара по-изпитателен поглед.
   Салона затвори очи, захлипа и поклати утвърдително глава.

   Как я измъкнахме – не питайте. Но цяло село още чува кралимарковските й писъци. В следващите няколко дена Тошо Пръча беше пред тезгяха, докато Салона се налагаше с компреси. А аз намерих нова тема за рубриката си.

     До скоро!
     Къша Брантиева
 


Тагове:   дъвка,   секс,   село,   залепване,


Гласувай:
19



1. vmir - Чудех се какво толкова чаровно, привлекателно и секси
19.06.2015 10:29
може да бъде открито в героините ти, докато не ми просветна, че разказът ти е удивително подходящ пример за някои скрити от очите подробности за това колко важно и даже секси е човек да бъде колкото е възможно по-непринуден и естествен. И като се сетя за хора, които парадират с подобна непринуденост, ми става едно идилично и родно, сякаш прероденият бай Ганьо най-накрая е бил оценен по достойнство от по-красивата половина на цялото прогресивно човечество.

Забавно е, пък и донякъде съм обръгнал на дзверове от всякакъв род.
Поздрави, Наде!
цитирай
2. martito - vmir,
19.06.2015 11:01
Героините ми са прелест! До една! :)))
Да, нямат нищо общо с представите за секси жена, нямат манията да бъдат харесани на всяка цена:) И да - естествени са :) Самородни :) Като злато :))))))
Много, много усмивки, vmir :)
цитирай
3. injir - Ама, сериозно?...
19.06.2015 12:31
Ама, сериозно?...
цитирай
4. vmir - Верно - готин етюд за човешките достойнства.
19.06.2015 12:31
Даже си представям ясно как онези, които държат да бъдат оценени на всяка цена, ще набръчкат нослета. Да не би някой да си помисли, че техния естествен чар и финес имат нещо общо с твоите героини. Подозирам, че и твоите героини не са далеч от такова отношение.
Светът е пълен с изненади :))))))
цитирай
5. martito - injir,
19.06.2015 12:39
Мхм, сериозно се забавлявам :)
цитирай
6. martito - vmir,
19.06.2015 12:46
:))))))))))))))))))))) Мдаааа.. пълен е светът с изненади :))) И както ми се струва - изненадващи са героините ми:) И ся, между нас да си остане, но имат общо с онези с набърчените нослета :)))
Но пък е простимо - Къша, Мара, Салона и Штафана са просто градски момичета, които неистово се стремят да станат селянки, да се слеят със селенията. :)
И кой знае - докато им се смеем или искрено се възмущаваме от тях, може да научим нещо... евентуално... :)
цитирай
7. drakulla - Чух, че
19.06.2015 21:00
Гъньо щял да наминава тъдяваш с краставото си магаре тия дни. Мисля, че само той може да оцени по достойнство грациите. Пък може някоя магарето да хареса!
цитирай
8. martito - drakulla,
19.06.2015 21:53
:))))))))))))))))))))))))))))))))))) Сетил си се значи :))))))))))
Може, drakulla, може да мине Гъньо през селото и може с мома от тези четири да си тръгне.. кой знае... Те днешните жени са едни....:)))))
цитирай
9. drakulla - Питах го какво мисли по въпроса
19.06.2015 22:06
Гъньо каза: "Ни знъм бе, можи пък унъс гювендия дъ мъ ъреса. Мъ малку мъй страх ут другити грузутии укул ней, дън'земат ми нъпръят нещу?"
цитирай
10. martito - drakulla,
19.06.2015 22:13
:))))))))))))))Ха! Не ти вярвам, drakulla! Не ти!
Гъньо може да е всичко, ма е мъж на място и се не плаши от любов и жени!
Сигурен ли си, че не ти е намигнал съзаклятнически, м?
:))))))))))))))))))))
цитирай
11. drakulla - Не бе
19.06.2015 22:27
намигане, само изгрухтя и изломоти следното: " Н'мъй страх ут някви си жиноря уа, ъмъ щи земат дъ мъ привърнат у сиксуален роб, ко щи прая тугаа?" :)
цитирай
12. martito - drakulla,
19.06.2015 23:04
:)))))))))))))))) Е, па как какво - ще повика приятел на помощ :)))))))))))
Мъжка солидарност, тва-онова... сещаш се :)))
Нали и ти мъж си, ако и да си drakulla, ако те повика на помощ, няма ли да се притечеш, м?:)))))
цитирай
13. drakulla - Солидарността
20.06.2015 10:24
добре, ама ние вампирите не обичаме миризмата на чесън...
цитирай
14. martito - drakulla,
20.06.2015 11:00
Ми, хубаво, ай остави Гъньо сам тогава, пък ти преглъщай изгладняло отстрани ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
15. drakulla - Гладно се
20.06.2015 13:38
не стои. Ще взема да посетя някоя нощ авторката :)))
цитирай
16. martito - drakulla,
20.06.2015 15:54
:))))))))))))))) Бравос, бре, и после кой ще пише за Секса и селото, м? :)))))))))))))
цитирай
17. drakulla - E,
20.06.2015 23:00
да я ям, да я ям, колко да я ям - след 1-2 часа пак ще пише :)
цитирай
18. martito - drakulla,
21.06.2015 10:14
:))))) Да му мисли тогава martito :))))))))))))))))))))))))))
цитирай
19. katan - Непоправима си:)))).
21.06.2015 19:04
Наистина не очаквах дъвка, залепнала на мястото на кюлотите:))).
Какъв аромат пък ме залива на шкембе с много чесън, пача, яхния, а и от чехълчето ...
Съвременни героини, които ще продължават да ни изненадват с историите и мераците си. Не греша, нали:)))?

Голямо ГУШ, Марти/Наде!
цитирай
20. martito - katan,
21.06.2015 20:11
:)))) Честно казано и аз не очаквах въображението ми с целия си кикот да ме спре до дъвката... До къде ли още ще ме заведе.. до какви ли аромати... :)))))))))))))))
Хубава вечер, Кате :)
Прегръдка голяма :)
цитирай
21. makont - Наденце, вече свиквам с миризмата!
22.06.2015 12:22
Само ми е жал за Тошо Пръча, моля ти се, активизирай го малко. Сега е моментът. Усмивки!
цитирай
22. martito - makont,
22.06.2015 13:44
:))))) Обещавам, Майче, ще го активизирам :) Само малко време още :)
Усмивкии и от мен и от четирите момичета :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2850710
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663