Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2015 14:34 - Сексът и селото: За о(без)космяването
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6529 Коментари: 28 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   След случката с дъвката и Салона, аз се замислих – как стои въпросът с обезкосмяването на село.
   В града има сума ти и студия за обезкосмяване. Там се епилират всички – мъже, жени, такива с неосъзната полова ориентация.
   `Начи на село такива неща няма.
   Епилиран селянин няма да намериш, ако ще за цяр да търсиш. За всеки истински селянин беше въпрос на чест да бъде богато окосмен. Колкото повече, толкова по мъж беше той, толкова по точеха по него лиги жените, толкова по-голяма бе славата му на страстен любовник. Не бях срещнала селянин, който да не се гордееше с космите на гърба си, в ушите и особено в носа си. Повечето селяни бяха космати по цялото тяло и не изпускаха повод да се покажат. Е, имаше и такива, дето тук-там косъм имаха, и се смятаха за най-големите смотльовци и бяха обект на подигравки от мъже, жени и деца.
   Та, ако в града имаше какво ли не за епилация на всеки ъгъл, тук, на село, нямаше къде ножче за бръснене да си купиш, какво остава за бикче. Аз все още ползвах старата си самобръсначка, имах и още две резерва, но после какво щях да правя, и идея нямах. В селото имаше две бръснарници, но там бях виждала да влизат само мъже, и то да си бръснат теметата или брадите.
   Как стоеше въпросът с жените, се питах аз. Щеше ли да е нормално да ида в бръснарницата и да поискам бръснене на крака?
   Момичетата трябваше да знаят. Те имаха по-дълъг стаж на село от мен.
   - Какво? Да си махам космите ли? Ти луда ли си?
   Щтафана така презрително ме изгледа, че очаквах всеки момент да ме заплюе с някое проклятие.
   - Ти правиш ли го това? – попита Мара и започна да тършува под масата. – Боже, Къшо, ти се бръснеш!!!
   Мара беше докопала крака ми и го показваше на другите. Момичетата ме гледаха с укор, присмех, осъдителност и други подобни. Чувствах се като, като… като едно нищо… пълно със срам, позор… и чувство за вина.
   - Слушай, малката, - започна назидателно Салона – няма да ти позволя да ме срамиш, ясно ли е?
   Аз кимнах, а Салона натика крака ми под масата. Бяхме на по бира в бара до автогарата. А там точно днес бе пълно със селяни.
   - Избий си от главата тези градски простотии, ясно?
   Ясно беше.
   - Инак ще станеш като Цена Охлюва. – добави Штафана.
   - К-к-коя е Цена Ох-охлюва? – осмелих се да попитам аз.
   - Тя е онази загубенячка, касиерката в МоЛ-а. Знаеш я. – каза Мара – Постоянно точи лиги по мъжете, но никой не я бръсне и за една стотинка. И жените странят от нея.
   Чудно защо.
   - Пърли си космите на краката със свещ. – поясни Штафана.
   - За мъжете е гол охлюв, затова е Охлюва – добави Мара.
   - Мъжът е ловец, - намеси се и Салона – дай му да търси, да се рови, да се доказва като откривател, схвана ли?
   Боже, досега в кой свят съм живяла? Възможно ли е да съм толкова тъпа и ограничена!...
   - Виждаш ли тези крака – каза Салона и вдигна крак да илюстрира думите си – това е естествен косъм, недокоснат откак съм дошла тук, а мъжете едва се сдържат да…
   Не довърши. Няколко одобрителни подсвирквания и смели закани от съседните маси бяха по-показателни от думите й.
   - Особено селско е – зашепна тихо Штафана – да си изрусяваш космите. Направи го и цена няма да имаш!
   Едва сега обърнах внимание на трите си приятелки. Не те не бяха с чорапогащници, нито пък ходеха с тънки бодита с дълъг ръкав посред жегите… Защо, за Бога, аз съм толкова зле? е стана ли някога истинска селянка?...
   Още същата вечер момичетата дойдоха у дома, взеха ми всичките самобръсначки и ги заровиха в дерето. Час след като си тръгнаха обаче, аз нещо превъртях, запалих свещ и почнах да пърля краката. Беше болезнено. Много…
   Утре мисля да си изруся ръцете…
 



Гласувай:
22



1. vmir - Преди малко повече от половин век, бидейки все още неспособен да си обяснявам
24.06.2015 07:49
тайните в света на възрастните, редовно бивах връхлитан от страховития и парализиращ дишането ми гняв на баща ми. Първата и неибежна причина за този гняв беше, че "пак съм му изхабил ножчето за бръснене"... Години прекарвах в огромно изумление защо ми се случва всичко това и с какъв акъл баща ми си мисли, че мога да имам нещо общо с ножчетата му за бръснене... А то си имало съвсем просто обяснение.

Благодаря, Наде! Исттината винаги побеждава.

цитирай
2. martito - vmir,
24.06.2015 09:14
Добро утро, vmir!
Та, значи - "изхабявал" си ножчетата за бръснене на тате, а?:)))))))))))))) Така е то, когато и жена има в къщата:))))))))))))))))))))))
Истината наистина винаги побеждава! А на теб честито за смелостта и силата да устояваш на бащините думи :)))
цитирай
3. vmir - 2. martito, Добро утро, Наде!
24.06.2015 09:46
martito написа:
Добро утро, vmir!
Та, значи - "изхабявал" си ножчетата за бръснене на тате, а?:)))))))))))))) Така е то, когато и жена има в къщата:))))))))))))))))))))))
Истината наистина винаги побеждава! А на теб честито за смелостта и силата да устояваш на бащините думи :)))


Човек понякога няма друта възможност, освен да устоява. Неведоми са пътищата, по които истината достига до нас. За сметка на това, когато един път човек свикне с това, се сдобива с навика да вижда нещата в друга светлина и рядко съжалява за придобитата си дарба :)))))))

Прочее, отрочетата на твоите героини (живи и здрави да са, все ще се намерят достатъчно окосмени екземпляри и за тях) вероятно ще бъдат също благословени с подобни житейски умения, стига майките им да не сгрешат да преминат към епилация и така да провалят многообещаващото светло бъдеще :))))))))
цитирай
4. martito - vmir,
24.06.2015 10:57
:))))))))))))))))))))))))))))) Ааа, vmir, героините ми няма да провалят отрочетата си - убедена съм, даже ще им помагат, а в някои случаи и ще показват :)))))))))))
Все пак - каза го - човек понякога има възможност единствено да устои :))))))))))) А героините ми до една са смели и силни, ако и да са селянки, и ще си отстояват своето, няма да се подават на разни провокации за епилации ... примерно :))))))))))))
цитирай
5. nyemecama - март и то,
24.06.2015 11:43
миличка, темата за секса е моя територия ;)
цунк и гуш :*
цитирай
6. martito - nyemecama,
24.06.2015 12:11
:))))))))))))))))) Прекрасна моя, ни най-малко се опитвам да завзема територията ти :))))))))))))) Аз черпя вдъхновение от теб, Любов :)))))))))))))))))))))))))
цункиииии безпощадни :))))))))))))))))))
цитирай
7. nyemecama - март и то,
24.06.2015 12:47
Добре тогава, кандисах. Кога да очаквам да черпиш за вдъхновението!? м!?
гушки безкомпромисни :))))))))))
цитирай
8. martito - nyemecama,
24.06.2015 14:34
:)))))) О, Любов, знаеш, че СъвСем Съм СъглаСна за почерпки когато и да е:))))
Гушшшки с цункииии неувяхващи :)))))))
цитирай
9. makont - Явно голямо търсене и ровене пада, докато "мъжът -ловец" си намери
24.06.2015 16:30
нещата, които търси. Но иначе мацките са в крак с модата. Сега пак е модерно да си космат, никакво бръснене. В Холивуд гордо си показват обраслите мишници, Лейди Гага дори си ги е боядисала в синьо. Така, че имат нюх за мдните тенденции, дори бих казала авангардни мадами. Усмивки, Мартичко!
цитирай
10. martito - makont,
24.06.2015 17:26
:)))))))))))))))))))))))))) Майче, ти отде мислиш, че е откраднала идеята за космати подмишници Лейди Гага, м?:))))))))))))))))))) Пак, че момите ми четири не са някои гаднярки да тръгнат да си търсят правата :))))))))))))))))))
Усмивки и за теб, Майче :)
цитирай
11. vishnichka - Приятел(ка) в нужда се познава,
24.06.2015 18:42
наистина няма основания за притеснения. Сигурно като виждаш, че всичко живо около теб е окосмено, след време спира да ти прави впечатление, даже най-вероятно ще го намираш за естествено и красиво. Па и не е дразнещо, все пак е русо, дето на мен си ми е слабост... Бе идеята направо си ми хареса, Марти, само където в града мъжете не ловуват... :)))
цитирай
12. martito - vishnichka,
24.06.2015 20:14
:))) Та, затова защото мъжете в града не ловуват, момичетата са се преселили на село :)))))))))))))))))))
А за останалото... права си... то е като новините за кражби, убийства и т.н - започваш да ги възприемаш за нещо естествено...
Но всичко тече, всичко се променя, нали така? :)))
Усмивки, Виши :))
цитирай
13. vishnichka - Точно така, с новините не бива да свикваме...
24.06.2015 21:04
Хубава вечер, Усмивке!:)))
цитирай
14. martito - vishnichka,
24.06.2015 21:14
Благодаря, Виши :)
Хубава вечер и на теб:)
А аз си налягам парцалките, че момите ми искат да излизат... ;)
цитирай
15. sanyko - Здравей миличка!Да си призная аз ...
25.06.2015 10:20
Здравей миличка!Да си призная аз съм си рошла(долу),ма "тя"ми е доказателството че съм естествена блондинка.Ха-ха,някой ден ше ти покажа:)
цитирай
16. martito - sanyko,
25.06.2015 10:53
:)))))))))))))))))) Здравей, прекраснице :)))
Убедена бях, че знаеш как да задържиш един мъж по-дълго до себе си :))))))))))))) Па при това си и естествена блондинка... какво да ти кажа - Къша може само да ти завижда:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
17. shtaparov - Обезкосмяването стои много лесно. ...
25.06.2015 11:47
Обезкосмяването стои много лесно. Сипваш бензинец в пърлячката за четина,поднасяш клечката и така качествено депилираш,че надали да се наложи да повтаряш :))
цитирай
18. martito - shtaparov,
25.06.2015 17:22
:)))))))))))))))))))) Ма ти да нямаш мераци студио по пърлене на косми да отваряш в селото, м? ;)))))))))))))))
цитирай
19. katan - :))))))
25.06.2015 19:34
Ех, ти:)))!
Един истински мъж трябва да е могучий, вонючий и ВОЛОСАТЬIЙ:)))).
Какви са тези глезотии от страна на градската фръцла:)))), а?
Да не се прави на гол охлюв, ами да вземе да се интегрира в селото:)))).
Поздрави, Мартинко!

Пиши дали Къша все пак си е изрусила ръцете:))).
цитирай
20. martito - katan,
25.06.2015 20:52
:)))))))) Как добре само си го казала това за мъжете! :))))))))))))))))))))))
Да й се чудиш и маеш на Къша - какво толкова се противи на даденото от природата :))))))))
Ама-ха:)))))
Изрусила се е, но и ще го докажа с текст в скоро време :)
Хубава вечер, Катенце :)
цитирай
21. shtaparov - :)))))))))))))))))))) Ма ти да ...
27.06.2015 19:21
martito написа:
:)))))))))))))))))))) Ма ти да нямаш мераци студио по пърлене на косми да отваряш в селото, м? ;)))))))))))))))

Ма аз си го имам студиото,но още се чудя дали е достатъчно легално (по селските стандарти де),затова не си разбрала,макар усилено да разнообразявам дейностите му :))
цитирай
22. martito - shtaparov,
28.06.2015 11:36
:))))))))))))))))))))))))))))))))))) Определено НЕ Е ЛЕГАЛНО!!!! :))))))))))))))))))))
Ама явно добре се прикриваш, щом не те е изловил още кметът :)))))))))))))))))))))))))) /или някой и друг здраво окосмен селянин/ :)))))))))))))))
цитирай
23. shtaparov - :))))))))))))))))))))))))))...
28.06.2015 17:16
martito написа:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))) Определено НЕ Е ЛЕГАЛНО!!!! :))))))))))))))))))))
Ама явно добре се прикриваш, щом не те е изловил още кметът :)))))))))))))))))))))))))) /или някой и друг здраво окосмен селянин/ :)))))))))))))))

Няма,няма- аз на тях не преча,"обезкосмявам" само селските момета,и то в потайна доба :)) Лудо депилиране пада де! :))
цитирай
24. martito - shtaparov,
28.06.2015 21:20
:))))))))))))))) Брех, голям партизанин ще се окажеш, бре, щом Салона не те е надушила и не ти е свила сармите:))))))))))))))))))))))))))))))
Ама се пази, по дифолт :)))))))))))))))))))))))))
цитирай
25. shtaparov - Да- това си е голям пропуск, но &q...
30.06.2015 17:52
Да- това си е голям пропуск,но "сармите" нека ми ги остави,че ще ми трябват :))
цитирай
26. martito - shtaparov,
30.06.2015 20:45
:))))))))))))))) Не знам, shtaparov, не знам... може да ти се наложи да се реваншираш с нещо.. знам ли.... ;))
цитирай
27. shtaparov - :))))))))))))))) Не знам, shta...
01.07.2015 10:29
martito написа:
:))))))))))))))) Не знам, shtaparov, не знам... може да ти се наложи да се реваншираш с нещо.. знам ли.... ;))

A-a късмет де!... :))
цитирай
28. martito - shtaparov,
01.07.2015 12:04
:)))) Тъй-тъй, късмет :)))
Ама ти забеляза ли, че авторката задача ти е задала в първи сезон на "Сексът и селото", епизод "Неволи с неочакван край" , м?
:) ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852605
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663