Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2015 16:53 - Сексът и селото 2: Ай лове Ракетата
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4197 Коментари: 12 Гласове:
17

Последна промяна: 10.08.2015 17:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Крещях от ужас! Ама не заради това, че съм спала с Ракетата. Божеее! – аз за това денся от кеф. За друго крещях аз и искрено се надявах Мара да има някакво сносно обяснение. Щото доколкото си спомням, с нея последни си тръгнахме от кръчмата.
   Зарязах Ракетата недоумяващ и беж при Мара.
   - Маро! Маро, ма! Марооо!
   - Стига вика! Глвата ми…
   Мара най-после излезе, мърмореща, рошава и едва пристъпяща.
   - Кольо още спи.
   - Кой тоз Кольо, ма?- питам аз.
   - Е, кой? Кольо Жабата, кой.
   Оф, да, беее!... Ама…
   - За него ли казваха, че не го бивало нещо си?...
   - Тъй като ме гледаш как ходя – дали не може, а?
   Мара ходеше като яхнала буре и това не беше от спане накриво.
   - Оххх! – затворих очи и махнах с ръка, за да спра въображението си, което започна да рисува картина с Мара и Кольо. Гргхтр!
   - Кажи ми кога се случи това?
   И надигнах ръкав. Под ръкава ми се подаде татуировка – сърце, прободено със стрела и надпис „Ай лове Ракетата!!!” С три удивителни! Кошмар!!!!! С пет удивителни! Ако Салона ме види така белязана, ще ме претрепе.
   Мара, противно на очакванията ми, че ще изпадне в ужас и депресия като мен, ми се ухили насреща и заподскача щастливо. Надигна и тя ръкав и… О, ужас! И Мара имаше същото като моето сърце, татуирано с надпис „Мара и Кольо Жабата форевър”! Аз в паника, Мара – на седмото небе от щастие.
   О, Лорд, какво да правя?
   Заклех Мара да не казва на никого. А аз се юрнах към къщи и почнах да търкам това сърце и „Ай лове Ракетата”. Не помогна ни домашен сапун, ни керемида, ни пък плюнка. И точно тогава, когато си мислех, че с мен вече е свършено и до края на живота си ще нося дълъг ръкав ( или поне докато Салона не ме разкрие), погледнах цепещия ми се от години нокът на палеца и се плеснах по челото. Ами да! Ама съм патка проста, ама! Ануша, разбира се!
   Ануша не беше просто най-добрата маникюристка в селото. Стените на ателието й бяха облепени с всякакви грамоти – „служител на седмицата”, „служител на полугодието”, на деня, на месеца, на петилетката… Грамоти, които сама си връчваше. Беше мноооого начетена. Ама пък и тя си ги умееше нещата, де. Значи, знаеше всякакви подробности от живота на всеки селянин, без дори да й се налага да излиза от ателието си. Плюс това знаеше какви ли не номера за съблазняване на селяни, за лекуване на кокоши трън, лепене на обувки, правене на всякакви бъркочи за почистване на петна и тактики за прогонване на плъхове и оси.
   Определено не беше селянка за пример, но бе успяла да завърти главата на един баш майстор селянин, който й построил ателието по фън шуй правилата, и й позволяваше да прави каквото си иска.
   Та, Ануша беше желязна! Из цяло село се носеше славата й на жената каучук, а тя обичаше да я допълва: „Жената каучук е чук!” И, верно, чук беше. Зачукваше го здравата на ноктите. С капчица! Първо ги оформяше с ножовката, ако се наложеше, ползваше и секача, накрая ги рендосваше. Сега, ноктите на селяните не са крехки като тези на гражданята. Нали! Като свърши с рендосването, Ануша намазваше обилно нокътя с капчица и лепеше биологично чисти, домашно отгледани кокоши нокти. Веднага след това удряше отгоре два пласта грунд и чак тогава мажеше с блажна боя. Ако беше на кеф, можеше и цветенца да нарисува, комари и блато, дърво, нападнато от гъсеници, стадо овце, барабар с кучетата, овчарите и овчите дарадонки. Ако обаче не беше на кеф или бе преди или по време на цикъл – пляскаше две черти с флумастер и толкоз.
   - Трябва да я махна, разбери! Животът ми зависи от това!
   Ануша ме погледна насмешливо, присви очи и устни, сякаш всеки момент щеше да ме наплюе, и каза:
   - Добре, днес съм настроение. Ще оправим нещата.
   Тенкю, Лорд!
   След час киснене в басейна на Кратун Стограмов - по препоръка на Ануша - и помен нямаше от татуировката. От цвета на косата ми също. Но пък за сметка на това ми избуя мустакът и ми поникнаха косми по пръстите на краката. Бях чиста като девица.  



Гласувай:
17



1. saankii - Хейй , мартиии....
10.08.2015 20:21
Поздрави ,мила....
Отново си на ниво/ комплименти !!
но ,Публиката ....що така уморенаа..
не ми послуша съвета/ вкарай ГО панагюрският Лавър ...
;)))
цитирай
2. martito - saankii,
10.08.2015 21:40
Сладуранкеее, привет! :)
Благодаря ти за хубавите думи!
А публиката... е да приемем, че все още е омаяна-замаяна :))))))
Ех, ама си ми и ти - Лавъра, та Лавъра.. Не ти ли хареса Кольо Жабата, м?:)))
цитирай
3. shtaparov - А дали е крива Ракетата или е прав ...
10.08.2015 23:08
А дали е крива Ракетата или е прав Космоса- това вече не те интересува,нали?? :))
цитирай
4. stela50 - Е, такова село няма... с такава маникюристка - също...
10.08.2015 23:14
да не говорим за басейна с вълшебно действие... и още...
симпатията ми към Ракетата се противопостави мислено
на отчаяните опити за изтриване на "Ай лове Ракетата"...
в очакване на следващия епизод
Поздравления !
цитирай
5. martito - shtaparov,
11.08.2015 09:31
:))))) Здравей, остроумнико shtaparov:)
Къша би ти отговорила по следния начин:
- Па мноооо ги разбираш тия работи, бе... :))
Но аз като автор ще ти кажа:
- Жена е, нима очакваш логика? ;) ;) ;)

Хубав ден, shtaparov:)
цитирай
6. martito - stela50,
11.08.2015 09:38
Здравей, stela50 :)
Уникално село е! Най-най-най у целиОт свет :) И те така и требе да бъде - героите ми са уникални!:)))
А вълшебният басейн... постига се много лесно - Кратун изсипва в басейна всякакви неща за пречистване на вода с изтекъл срок на годност. Там муха да падне във водата - безследно изчезва :)))
А за Къша... виж сега, тя си е селянка, на всичкото отгоре не винаги знае какво иска и какво прави :))))) Има какво още да се види от нея ... в следващия епизод :)
До скоро!
Хубав ден и много, много настроение! :)
цитирай
7. anin - Браво на Ануша! Почти адашка :)
11.08.2015 13:41
Дали в тоя басейн ще може да се махне татуто и на Тролка?!
цитирай
8. mara886 - анкеХайванке, щТо си губиш времето на стари годинини с МилейдиТу??
11.08.2015 15:21
ама..си проста блогова патка....
поне се изруси/ 5 лева една боя ...
да ти кажа ли от мен един тъп виц,
нали си тЪпаа....ша ма разбереш....
Русо гладно немааа.....
а ,Русата Патка Джули трябва ,
да бяга “обратно“ към БЕ Ге то...
за да я стигнеш...след около 45 г....
цитирай
9. shtaparov - :))))) Здравей,...
11.08.2015 18:00
martito написа:
:))))) Здравей, остроумнико shtaparov:)
Къша би ти отговорила по следния начин:
- Па мноооо ги разбираш тия работи, бе... :))
Но аз като автор ще ти кажа: - Жена е, нима очакваш логика? ;) ;) ;)
Хубав ден, shtaparov:)

Най-очакваната от мен логика е неочакваната,затова се питам коя ли вечер Къша ще ме изненада с кръшна снага и с кръшни лудории?? :)) Затова предпочитам да не ги разбирам "работите",а да изчакам тя да ми ги разясни!... :))
цитирай
10. martito - shtaparov,
12.08.2015 08:54
И си много прав, знаеш го :) А Къша определено ще те изненада (тя и мен изненадва) и ще ти разясни бая работици :))))))))))) Чакай да я видиш в следващия епизод, че и по-нататък :))
Поздрави и хубав ден!
цитирай
11. saankii - martitooo палавницее ;)))
12.08.2015 10:15
най трудно се пише “сатира“ ....
най лесно....патетична халтура ...
пoздрави, мила, имаш уникален ...усет..

6 +
цитирай
12. martito - saankii,
13.08.2015 16:40
:) Вярвам ти, душице! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844120
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662