Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2015 16:18 - Сексът и селото 2: Танци с финал "НУРС"
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2575 Коментари: 6 Гласове:
15

Последна промяна: 13.08.2015 16:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   За първи път ми се случваше да съм на дискотека и да се давя от срам. Не, не заради момичетата. Заради Кольо Жабата. Мара го беше домъкнала. От оная вечер под масата нямаха отлепяне един от друг. Какво ги правеше тази жена тия селяни – и идея нямах. И Мърто беше такъв – като кученце след Мара. Докато не му се прияде мусака. Глупак! Както и да е. За Кольо ми беше думата.
   Та, Кольо може да беше селянин до мозъка на костите си, но в танците беше… няма такава дума. Или има – не знам. Не знам и дали ще успея да ви опиша танцувалните му умения, но ще се опитам.
   Значи, Кольо не прави като другите селяни, не друса шкембето или задника, не се прави, че нарежда каси една върху друга, ни пък че имитира с ръце рязане на мезе. Не! Кольо стоеше на едно място като препариран киборг и току метнеше рязко ръка – я нагоре, я встрани. Все едно мухи ловеше. Като жаба. Как не пострада някой около него – още ми е мъгла. На всичкото отгоре опъваше някак особено врат, сякаш гърч или пристъп на задух получаваше, кокореше се къде настъпена жаба и дорде се усетиш, той вече клекнал и забил глава между коленете. В очакване си той да се разпадне, разциври, или да си бръкне с показалци в ушите, но не. Къде сущий супермен той протяга рязко ръка нагоре и излита с подскок. Следва някакъв опит за извивка в гърба, което прилича на мъчително поглъщане на едър залък. Или задавяне с такъв. Иде ти затвориш очи и да не гледаш, ама не можеш! Като хипнотизиран си! И виждаш едната ръка как рязко се мята встрани с чупка в коляното, после същото се случва и с другата ръка и пак чупка в коляното. И тъкмо си казваш, че това е целият му арсенал от движения и той вземе, че си стисне с ръце стомаха, все едно разстройство го е стигнало, че като заметне пак настрани ония ми ти ръце и те погледне като изпаднал в извънземен делириум, разбираш – показва ти празните си и скъсани джобове. И тъкмо ти иде да му метнеш някой лев или тоалетна хартия с надеждата, че те това е краят на танца му вече, той заема молитвена поза за около минута, че като почне с невъобразима бързина едно шутиране на невидими топки, едно ловене на пеперуди и всякакви въображаеми хвъркати…
   Значи, казвам ви, само като го гледаш Кольо на дансинга и губиш ритъм и такт от раз.
   И докато Мара се възторгваше до небесата, аз се кръстех , Штафана се щипеше през секунда, да се увери, че не сънува, Салона… Къде всъщност е Салона?А ето я, там, в другия край на дискотеката Говореше с някого, чийто гръб ми беше много, много познат. Откъде ли?... Ами да! Ракетата!
   О, боже! За какво ли си говореха? За мен ли? Дали той й е казал нещо? Или Ануша се е разприказвала , ей тъй съвсем без да иска?...
   Идва!... И не е весела! Ей сега като нищо да си изям боя!
   - Баси, и с този съм спала!... – измърмори Салона.
   КАКВООО!?!?!?!
   Всичките ми разработки за стратегическо измъкване по терлички, бяха заменени с такива за оплячкосващи нападения!
   - Спала си с Ракетата? – изкрещях в лицето й аз.
   Салона ме изгледа с досада.
   - Я мирно! Аз и Ракетата? Пфууу! Ти добре ли си?
   Погледна ме изпитателно, па ме тупна по гърба. Изкашлях се.
   - А бе ти, наистина, добре ли си? Я малко се разкърши, завърти тоя задник. Кога ще те видя като Мара едва да ходиш?
   Аз замигах на парцали и като по команда размърдах крайници.
   - О, за Бога, по-зле си и от Кольо! – изкрещя ми Салона – Или стой на място и не мърдай, или заминавай! Какво ти става тази вечер?
   Какво да не ми става тази вечер е по-точният въпрос. Очите ми при Ракетата, в главата ми само ръцете, устните му и… Боже! Мокра съм като след тренировка по тае-бо. А той просто си седи там, зяпа ме от време на време и … и… ииии!!!! Айде стига, бе! Коя е тая вещица селска? Какво му се е заусуквала като дърт козел на младо яре? Охооо, и пазвата си навряла в лицето му! Ама как ще й напълня аз на тази гащите с камъни, как ще я скубя и ритам като топка на празен терен!...
   Ама той защо не я гони? Вдига наздравица! С нея!!!! Че даже й се хили! О, не! Хваща я за ръката!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Неговата %$#$#*()@##%$^&^*!!!!!!!
   Огледах се. Мара се кълчотеше с Кольо Жабата, Штафана бе проснала някакъв селянин на пода и бе седнала отгоре му и тъпчеше с дебелите си крачета пръстите на ръцете му. Салонна беше при нея и се опитваше да я озапти. А аз се изстрелях при Ракетата. Блъснах оная никаквица и мазните й начервосани в циклама джуки и креснах на Ракетата:
   - Тръгвай! МА ВЕДНАГА!
   И го завлякох след себе си. Никой не ме видя. Само онзи танцувален разкош Кольо Жабата. Но това сега ни най-малко ме развълнува.
   Неговата кожа на Ракетата аз на него! Ще й се хили, наздравица ще вдига с нея, за ръка ще я хващал!!!... 



Гласувай:
16



1. makont - Мартичко,
13.08.2015 17:26
много изостанах в развитието на сюжета, но малко време да ми остане ще си наваксам. Сега само те прегръщам, а ти бъди красива и пиши!
цитирай
2. martito - makont,
13.08.2015 17:41
Така да е - ще съм красива и ще пиша! :)
А ти, когато можеш - чети :)
Много гушки и весло настроение, Майче :)
Специални нагалванчета за мопитата:)
цитирай
3. stela50 - Започнах да влизам в блога като по часовник...
13.08.2015 18:29
да не изпусна поредния епизод. Така и днес, преборвайки се с ужасната жега,
изчитам на един дъх за танцувалните приключения в Дискотечницата
/случайно чух веднъж тази модерна дума в разговор, пътувайки/...
и продължавам да се впечатлявам от темперамента и дарбите на твоите
невероятни героини, от бурния им живот и непредвидими случвания...
Ще кажа като Майчето - Бъди красива, усмихната, сладкодумна... и пиши !
Прегръдка и от мен, Мартито !
цитирай
4. martito - stela50,
13.08.2015 20:00
И мен ме впечатляват :)) Не стоят мирни изобщо и все дават зор да пиша за тях ;)
Та - ще съм красива, усмихната, сладкодумна и ... пиша :)
Прегръдки за теб, най-сърдечни:)
А думичката "дискотечница" ми хареса :)
цитирай
5. loverka - доброоо утрооо ,музо Моя ....
14.08.2015 09:01
НЕуморими сме ,а мартии сладурано ....
и започваме ,дa творим от сабале раноооо...
:)))))))))))
цитирай
6. martito - loverka,
14.08.2015 09:11
Добро утроооо, сладуранкее прекрасна :))
Не моем ний да седим просто и да чоплим нос... ъъъъ.. семки :)))) Творим, творим :))
Язе съм у еднА бойна готовност, та се чудя как да се опазя от неуправляемия ракетен снаряд Къша :))))))))))))))))
Хубав ден, душицееее:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844592
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662