Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2015 15:34 - Сексът и селото 2: Не пипай! Опасно за живота!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3433 Коментари: 10 Гласове:
15

Последна промяна: 17.08.2015 16:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   -Ти! Ти! Тииии! – крещях аз и обикалях войнствено около Ракетата.
   Той стоеше като препариран и не смееше да мръдне. Че не се знае какво мога да направя. А аз бях бясна, ама БЯСНА!
   - Как можа, бе! Как можа!
   Обикалях около него и стисках юмруци и зъби.
   - Иде ми…. Иде ми не знам какво да те направя! Не ми мигай на парцали, не ми се прави на света вода ненапита, че…
   И изритах близката кофа за боклук. Ракетата пристъпи назад, за всеки случай. А физиономията му ставаше все по озадачена.
   - Мълчиш! – крещя аз – Какво ми мълчиш сега, а?
   - Ама… - опита се да се вмъкне Ракетата с мек тон – Kакво съм направил?...
   - Оооо, я млъквай! Какво съм направил!? Все едно не знаеш! Какво съм направил!...
   И пак изритах кофата за боклук. Няколко пъти. Клоните от близкото дърво се оплетоха в косата ми, та ги накърших и тях.
   - Ама, Къши, аз…
   - Няма Къши, няма Мъши! Видях те! Виновен си! – креснах му аз в лицето и забих пръст в гърдите му – Видях те! Още си ми пред очите!
    Изблъсках Ракетата и опита му да ме успокои и пак заобикалях нервашко.
   - На три и половина ще ми се правиш ти на мене! Още си ми пред очите, бе! – съсках аз в лицето му и го бутах с ръце назад – Още! Още виждам как й въртиш очи на оная джукеста селяндурка! И не се посвени, ей толкова поне! Да се беше скрил поне, ама не! Ти пред очите ми го направи! Пред очите ми го направи! И не ми се хили, не ми се хили, че хич не ми е до смях! Ще ми се занасяш ти с някаква си никаквица!
   Понечих пак да го блъсна с ръце, но изненадващо за мен този път Ракетата не остана като истукан, ами ми хвана ръцете, изви ги зад гърба ми и ме целуна. Когато пак отворих очи, бях забравила за какво говорех. За малко щях да падна, но той ме удържа. Облегна ме внимателно на оградата и започна да разкопчава ризата си. Разтреперих се, облизах устни притеснено и се огледах крадливо наоколо.
   - Какви ги вършиш? – прошепнах аз.
   Все още не бях свикнала със селските привички да се прави секс по стобори, стени или нейде из треволяка. Той не спря.
   - Не е това, което си мислиш – каза Ракетата и разтвори ризата си.
   Щях да припадна. На гърдите му се мъдреше надпис:
                                                   „Внимание!!!
                                 Собственост на Къша Брантиева!
                                                      Не пипай!
                                            Опасно за живота!”
   Замигах на парцали от вълнение… Докоснах с пръсти татуировката.
   - Кога?....
   - Онази вечер, когато и ти...
   Ракетата посегна към ръката ми, а на мен сърцето ми се сгуши.
   - Моята… изми се… - смутолевих аз – измих я де…
   Не знаех къде да погледна.
   - Тогава и аз ще махна моята.
   - Нееее! Недей! – запротестирах аз – Толкова много ти отива! Не я махай... Моля те!...
   И го целунах. Явно бях убедителна, защото той ми се ухили, прегърна ме и прошепна:
   - Заведи ме у вас.
   Не чаках за втора покана. Заведох го у нас, завъртях ключа и не го пуснах идните два дена. На третия се наложи да изляза. Салона бе свикала спешно събрание.
   Срещата бе в „Дъртите кукундррели”. Мара вече беше там. С Кольо. И набиваха панирани трътки.
   - Здрастиии – ухили ми се Кольо.
   Ухилих му се в отговор. Все още бе пред очите ми как танцуваше, таа… Да не обидя нещо Мара, зарових лице в менюто. Сервитьор не идеше, нямаше и да дойде.
   - Аз ще ида да ти поръчам, какво искаш? – предложи услужливо Мара.
   - Порция свински уши и опашки.
   Мара изчезна. Останахме аз и Кольо.
   - Май не сме си доспали, а? – поде насмешливо Кольо.
   - Нещо такова.
   Той още по-самодоволно се ухили.
   - Значи ти и Ракетата… А?
   Виж го ти! Наглец!
   - Не ти влиза в работата!
   Кольо се облегна на стола назад и се протегна доволно като котарак.
   - Така е, не ми влиза в работата – каза той – но на нея ще й влезе.
   Под „нея” имаше предвид Салона, която се задаваше откъм долния край на селото.
   - Какво искаш? – изсъсках му през зъби аз.
   А наум вече обмислях как да го смачкам.
   - Тренировки по тае-бо.
   Шах! И мат! Тренировки? По тае-бо? Откъде може да е…? Мара! Мара!!! Ще я убия! А после и този изнудвач танцов! Или първо него! Или и двамата едновременно!
   - Всичко ли е наред? – попита Мар.
   Беше се върнала с поръчката ми и ме гледаше с молба. И преди да избълвам цялото си „щастие” срещу Мара, Кольо зареди щастливо:
   - Да, кокошинче, с Къша се договорихме, довечера в шест сме на стадиона.
   - Наистина ли? – Мара ме погледна умилено.
   Пак не можах нищо да отвърна. Салона беше пристигнала и без много да се церемони, разкара Кольо.
   - Тръгвам, тръгвам – измърмори той и намляска звучно Мара.    
   Идеше ми да повърна.
   - Къде е Штафана? – попитах аз Салона.
   - Няма да дойде. – каза тя – Събранието е за нея. Видя ли какво направи в дискотеката?
   Кимнах утвърдително.
   - Не е на себе си – каза Салона - Трябва спешно да й намерим мъж. 



Гласувай:
16



1. loverka - мартии...това твоето става и за Оперета .....
17.08.2015 17:03
либретото..е шеметно, силно и....неустоимо....
знаеш „Чалгария“....ми е любима тема...
Поздрави,мила ,и забавни емоции...
цитирай
2. martito - loverka,
17.08.2015 20:45
Красавице - благодаря ти!
За всичко става това, за оперета, за тв сериал, за роман, за клип на песен.... :)))
Хубава вечер от мен с много настроение :) И любов :)
цитирай
3. anin - Къша ми напомня на...
17.08.2015 22:21
Дават един индийски сериал, не му помня името, но главната героиня се казва Куши :) И тя е забавна...
цитирай
4. martito - anin,
17.08.2015 22:30
Ха! Наистина ли? Не съм знаела... не гледам телевизия от доста време...
Значи индийски сериал с героиня Куши... Виж ти :))
Хубава вечер, anin :)
цитирай
5. anin - Да,
18.08.2015 11:03
Майка ми го гледа, аз бегло хващам по нещо от филма, оттук-оттам в движение :)
Цялото име на героинята е Куши Кумари Гупта...
За твоята Къша, как ти хрумна името? За фамилията й е ясно :)))
цитирай
6. martito - anin,
18.08.2015 11:40
Привет, anin:)
Наистина не съм чувала за този филм до момента. Благодаря за инфото :)
За Къша... името й е много разпространено по моя край :) Или поне беше. Сега никой не би си кръстил детето Къша :) За произхода на самото име може би повече би могъл да каже shtaparov :)
Хубав ден, anin :)
цитирай
7. stela50 - Името Къша и аз чувам за първи път,
18.08.2015 18:04
но в този забавен еротичен свят на нашите приятелки има още куп чудновати
имена и случки. А изненадата с татуировката е много добро попадение,
виж образът на Кольо не ми е симпатичен, от днес - още повече...
Ракетата е друго нещо - поне засега... до следващия епизод не се знае.
Поздрави, Мартито !
цитирай
8. martito - stela50,
18.08.2015 22:06
:) Мдаааа, Къша е доста странно име :) Но пък татуировката си е връх! :)))
Ракета е интригуващ и така като го гледам и аз - мнооогоо влюбен в Къша :))))))
А Кольо... Кольо е диване:)) Мара - също :))) Ще ги видим какви ще ги накъдрят в следващия епизод :)))
Хубава вечер, stela50, и много настроение :)
цитирай
9. loverka - намиг ....
19.08.2015 21:05
golema skuka ,martiitooo :))))
цитирай
10. martito - loverka,
20.08.2015 16:25
Гуш голЕЕемо :)
Ще разгоним скуката! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2856040
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663