Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2015 21:16 - Сексът и селото 2: До тук бяхме с теб! Край!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2099 Коментари: 4 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Беше от ония мързеливи дни, които исках да продължават вечно, а аз да си стоя в прегръдките на Ракетата и да забравя за всичко и всички.
   Беше от ония мързеливи дни. Или поне ми се искаше да беше така. Но телефонът иззвъня в пет без нещо сутринта.
   - А, ма оу, смотанячке, ти забрави ли ме, ма?
   Беше Вацо!...
   - Не съм… - измънках аз.
   - Ми ко тогаз ми са праиш на отворена? Зако не ми вдигаш телефона веднага? Пикла с пикла. Следобед да си пред Читалището. Ясно!
   - Да.
   Бях на автопилот.
   - И само да си ме метнала, ей! Ща смачкам да зайш! Кукондрело такава! Айде, чи много ма набута!
   Красота!
   Ракетата до мен се размърда.
   - Кой беше?
   - Никой, грешка, заспивай…
   Но аз не можех да заспя.
   Вацо ме върна няколко преки назад. Не! Няколко километра преки назад…
   Станах. Направих си кафе и запалих цигара. Горчивият вкус на кафето и цигарата се вливаха в разклатената мътилка в мен. Не ставаше въпрос за онази несъстояла се среща при бостаните. Ставаше въпрос за нещо много повече, за нещо, което с годините и с помощта на подобни Вацовци и мен самата се беше превърнало в омраза. Омраза, която насочвах към себе си. Която рушеше всичко. Която ме убиваше…
   Ракетата се размърда.
   Грабнах цигарите и избягах. Какво можех да му кажа?...
   Скрих се в офиса си. Под бюрото. С цигарите и пепелника. Но пак я чувах. Чувах крясъците й, злобния й глас, който не спираше да ме тъпче и размазва като петно на пода.
   - Идиотка! Само простотии в главата ти! Любов!?!? Каква любов, бе боклук такъв? Ти за каква се мислиш, че да ти се полага любов? С какво го заслужи? А?... Едно нищо си! Нищо и никакво си нищо! Ненужно! Безполезно!...
   Исках да спре. Но не спираше. Не спираше часове наред... 
   - Тръгнала, моля ти се, да си въобразява, че е нещо специално! Че Ракетата я обичал! Ми че той щом те разбере каква си – и ще избяга! Няма и да се обърне даже!... Колко са останали, а? Кажи! Колко се задържаха при теб! Колко от тях те обичаха? Че и тоя ли?...
   Изкрещях й! И я изблъсках с все сила в стената!
   И тогава ги видях ясно. И двамата. Ракетата и Вацо. Единият ми стискаше силно ръката и не ме изпускаше от поглед. Другият – ме гледаше като мръсен парцал за под, мърмореше, че пак нищо не съм свършила като хората и каква грешка е направил мен да избере. С единия нямаше да ми е лесно. С другия щеше да е както преди.
   Изпуших още една цигара и излязох изпод бюрото. Тръгнах към къщи. Не бях изминала и няколко крачки, насреща ми Ракетата.
   - Защо избяга? Какво стана? Какво направих? Добре ли си?...
   - Добре съм, добре съм – едва смогвах да отговоря от въпросите и прегръдките му. – Вече съм добре.
   - Не ми бягай друг път така! Чуваш ли?
   - Няма. При теб идвах…
   Не ми вярваше особено. На негово място и аз толкова щях да си вярвам.
   - Трябва да свърша нещо важно. Ще ме изчакаш ли?
   Не ме пускаше.
   - Няма да избягам.
   - Идвам с теб.
   И дойде.
   Вацо вече беше пред читалището. Отдалеч се виждаше - нервничеше до безкрай. Бях закъсняла.
   - Изчакай ме тук. Идвам ей сега.
   Ракетата ме изгледа недоверчиво.
   - Бъди тук! Моля те! Няма да се бавя.
   Нищо не каза, но отпусна ръката ми.
   Вацо вече бе подпалил гумите.
   - А, ма, оу! Аз ко ти казай на теб, ма? Сега кое време е? А? Тъпанарка такава! Айде тръгвай, че ни моя тъ гледам!
   - Не!
   - Какво?!?!?! – изуми се Вацо от наглостта ми да му противоречи.
   - Казах:”НЕ!” - казах твърдо аз.
   - Ти ко искаш, ма, от тука ли да тъ почвам?
   Вацо се разпени. Аз бях спокойна.
   - Няма какво да почвам с теб.
   - Моля?!?!?!?!
   - До тук бяхме с теб! Край!
   Обърнах се и тръгнах. Ракетата ме чакаше. Вацо нещо врещеше след мен, псуваше ме, но думите му минаваха покрай мен.
   Ракетата ме чакаше! Нищо друго не ме интересуваше…




Гласувай:
18



1. vmir - Вацо е истински мачо.
02.11.2015 10:16
Тежко му на Ракетата, ако му отстъпва на килограми.
цитирай
2. shtaparov - Защо бе??. . . А секса- с кого???. . . ...
02.11.2015 13:46
Защо бе??... А секса- с кого???... :))
цитирай
3. martito - vmir,
05.11.2015 11:57
:))) Искаш да се сбият ли?;))))
Че то на Ракетата равен няма :))) Той неслучайно е РАКЕТА ;)
цитирай
4. martito - shtaparov,
05.11.2015 11:58
Е, как с кого?
С Ракетата! То с друг и нема начин да се случи - нали виждаш как я дебне Ракетата Къша , даже и когато спят :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2855431
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663