Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2016 19:38 - Сексът и селото 3: На изпроводяк
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4702 Коментари: 3 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Мдааа… Оказа се, че не сън са били сватбарските ми истории, наистина съм се съгласила на сватба. То неслучайно хората са казали – мълчанието е злато. Аз като не знам да си мълча, ще водя хоро един ден с бяла рокля и ще се целувам с Ракетата, щом рече някой „Горчивоооо!”.
   Не е трагедия, разбира се. Нужно е само да възприема сватбата за критична ситуация и ще съм ток и жица. Та сега върху това работя и имам огроооомен напредък. Като чуя сватбарска свирня, вече не ми се иска да се скрия под леглото. И смело зяпам. Е, през прозореца. Ама е смело. А веднъж даже помагах за украсата на една сватба…
   Междувременно интересни неща се занаслучваха около мен. Като почнеш от един комшия.
   - Дете рошаво, айде да ми напише едно нещо – замоли ме той.
   Че и метани доземи направи, само и само да му помогна в жизненоважното за него начинание.
  - Е, що пък точно аз?
   Щото съм пишела хубаво.
   - Дарба един вид, дете рошаво…
  Това „дете рошаво” му беше като "добро утро". Мислех да го пратя да си върви по пътя, но баба Мери май с нещо беше сгафила, та…
   Пиша. Той диктува.
   - Заглавия: задачи за изпълнение от кмета на селото.
   Ти да видиш! Задачи! Не молба, не заявление… задачи.
   - Номер 1.
           Да се забрани на съседите ми да ме зяпат през оградата, когато се разхождам гол из двора. това право да се даде само на комшийките.
   Те ти тебе, булка, какви ги е вършила баба Мери. Ама че е….
   - Номер 2.
          Да се назначи охрана на плета в южната част на двора ми. Писна ми да го събарят разни селянки и селяндури все едно няма къде другаде да се награбват.
    Тук има нещо вярно. Помня една случка с Ануша ли беше, с мен ли….
   - Номер 3.
         Да се направи паметник на моя милост, тъй като аз съм най-големият любовчия в селото.
   Тук аз щях да се изсмея, но нямах възможност да го направя, щото Дон Жуанът на селото почна да ме поучава, че любов се пишело с Ф, а не с В. А когато пожела и да ми покаже защо заслужава паметник, го натирих да си ходи.
   До там бях с писанията му.
   Наред с с този "разумен" комшия един читател на сериала възмутено викал из площада – „Село имало, сексът къде?”
   Къде е , къде е – тук си е. Просто кметът е гений и издаде заповед да не се говори за секс, а да се прави. Ако щеш! 
   Салона пък не спираше да ми мърмори, че обувките й миришели на котешко пишано, щото новата й голяма любов й е подарил котарак, който най-отговорно я пазеше и я маркираше като своя собственост веки път, когато някой селянин дори само си помислеше да прави пикантни нещица със Салона. Да не дава Господ пък тя да си помисли!
   Оня пък Кольо, Мариният хубавец, на треньор беше тръгнал да ми се прави. Бил, моля ти се, измислил тренировка за дупето. Че и изоригиналничи даже – нарече си програмата дуперовка. Дурак! Толкоз ли не може да си гушка Мара и да си я храни със сладка от смокини и щрудели. Ми така де! Или да сади цветя.
   От своя страна пък Мара ми обясняваше каква любов я въртяло, че сложила зеле да готви и вместо със сол, с бакпулвер го наръсила.
   Штафана пък – нали и тя в любовни огньове – тя пък тръгнала питка да меси на „Фиденцето сладко, хрупкаво, муцунчесто” и го сложила да втасва тестото. Аха да го покрие, и се сетила, че мая не е сложила…
   Баба Мери пък, още не може да се разбере с дядото си млад като как да направят зелето в бидона. Той казва готварска сол, тя – морска, той – царевица, тя – цвекло…
   Навръх всичките тези кулинарни и всякакви други шедьоври Ракетата ми разказваше омайно ни в клин ни в ръкав за някакви си готварски книги, за мусаки и бестселъри…
   Та след всичко това си викам: „Я, Къше, бегай си направи палачинки и слагай край на трети сезон.”

Край на сезон три.
 



Гласувай:
15



1. milady - сладурке ,моя....
15.10.2016 22:07
ще липсваш...
ти си като жива вода....
прегръдки, мила
цитирай
2. mvls - Хей, заобичахме ги твоите герои. Не ...
16.10.2016 06:22
Хей, заобичахме ги твоите герои. Не спирай да пишеш. Е, може заради сватбата да починеш малко, ама след това искаме подробности.
цитирай
3. martito - milady,
18.10.2016 17:35
:) Тук съъъъммммм :)
Ще почнем по някое време и нов сезон :)

Благодаря ти:)
гушшшшш :)
цитирай
4. martito - mvls,
18.10.2016 17:37
:)) Ще има нов сезон:)
А дотогава ще похапваме палачинки :)))
Поздрави, Милена :)
цитирай
5. inel379 - Ах, тези любовни огньове!:)
10.01.2017 14:10
Като подпалят някого, не го оставят една питка даже да омеси.:)
Ма то по празниците ядене бол,
та някоя дуперовка съвсем няма да е излишна, май.:)
У ваше село любовта върши тая работа много успешно.:)
И смеха си го бива!
Да е хаирлия и през новия сезон!:)
Поздрав и много усмивки!:)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2841327
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662