Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2009 16:38 - С надежди за любов от... Левски...
Автор: martito Категория: Спорт   
Прочетен: 10415 Коментари: 66 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Ей, аман вече от тоя футбол, от тоя Левски! Всичките радости от живота ми все около Левски се въртят. И днес имам повод да черпя. Празнувам, щото... Не знаете ли? Ама че сте невежи! Та Гонзо ще е старши треньор на Левски поне до Нова година! Поне! Ма дай Боже и повече! Щото доста ни (ч) беше оправянето сръбско. Па и аман вече от тия загуби на Левски!
    Неееее. Аз не че съм фен на футбола, па чак и на Левски. Не съм. Ама мъжът ми е! И покрай него и аз гледам мачове, и аз викам за Левски, и аз псувам, и аз скачам да бия съдията. Няма начин! Ама и тия ми ти левскарчета не се спряха, бе, не се спряха. Знаят само да тичат след топката и да се правят, че не чуват какво им крещи мъжът ми пред телевизора! А той ги разбира тия неща, що мачове е изиграл на селския стадион, и играе!, що голове е вкарал и идея си нямате. Всичко му знае на футбола – от топката до майките, лелите и всяка друга рода от женски пол на съдии, треньори, че и на футболистите, нищо, че някой са от чужбина. Мда-да.
    И ей вчера – загуба. От Берое. Простаци! Тия от Левски! А тия пък от Берое два пъти по-прости! И безсрамни! И нагли! Особено пък оня Димитров. Кожата му ще одера аз на него! На колене ще го сложа аз върху бобени зърна да стои! От къв па зор той уцели вратата? И то нашта врата! Как бе? Как можа, бе? Наште що чудо се пънеха момчетата! Цели 90 минути се пънеха, положения правеха, залягаха, плюха, потиха се, не знам си какво правеха, пък той успя, бе! Димитровия му с Димитров бероец! От раз! Е, може ли такова нещо, а? Може ли? Не стига дето са гости на Левски, ми и голове ще им вкарват. Че бива ли така! То че сме гостоприемни българите, и Левски, гостоприемни сме, ма айде сега, малко трябваше възпитанийце да проявят тия тикви бероевски – все пак на чужд терен са, не са си у тях, че да вкарват голове, па ако ще и да е чак в 84-тата минута. Ааааа, де го дават така!
    Знаят ли ний с мъжа ми що свещи сме изпозапалили из църквите? Що часове сме седели заедно на колене, горещо отправяйки молитва към Бог, ангели, светии, светици и вся мъченици, а? Знаят ли що пост съм изпостила аз? Щото паднат ли Левски, те тва значи – една седмица – най-малко! – без секс! Без гушкане, без целувчици, без ‘котенцето ми”! А знаете ли от кога съм все така на сухо, а? Вече седем поредни срещи. Седем! Оная вещица, Рада, се премаза с мъжа си да пъшка всяка вечер. И що, щото той цесекар и всяка загуба на Левски за него е като Св. Валентин. Пък аз... Пък аз само преглъщам жадно, мълча и си събирам сълзите в шепичка. А се опитам да погаля моя левскар – ръмжи. Щото това е загуба на Левски и той тъгува. Болезнено! Аз също!!!
    Обаче днес – черпя. Празник ми е. Откъм полунощ, и от сутринта... Заради Гонзо. Треньор ще става, отборът ще вдига да печели всички мачове до края на годината, а мъжът ми се радва, щото Гонзо му е любимец на мъжа ми още от `98-ма, па от 2000-ната – съвсем. И аз му се радвам на Гонзо! Много! И, Гонзо, няма да се притесняваш, мойто момче, че опит си нямал, рано ти било още. Има потенциал у тебе – успя да повдигнеш... ъъъ... настроението на мъжа ми.
    Не ги слушай другите изобщо. Па и ний с мъжа ми ще се погрижим. Църква и параклис няма да оставим в цялата ни татковина, без свещ за победа и пак победа да не сме запалили. И всеки мач ще гледаме и мъжът ми ще ти подсказва, ти само го слушай. Аз молитви ще моля, метани доземи ще правя, в синьо ще се обличам, и косата синя ще си направя. Ти само гледай да биете, щото... Жена съм! И искам към мен мъжа ми да се отнася така, сякаш Левски е не европейски, не световен, ми вселенски шампион!...
    Всичко на теб съм заложила, Гонзо, и а посмее пак да падне Левски, Георги Иванове, вервай ми, ще те намеря и ще изстрелям в космоса без космически кораб! Че аман вече от загуби и пости!...

 


Тагове:   победа,


Гласувай:
19



1. dorichela - После футбола не засягал жените, а ...
19.10.2009 16:42
После футбола не засягал жените,а :):):):)
цитирай
2. martito - dorichela,
19.10.2009 16:51
Абееее... Кво да ти кажа... Само Левски!!!!!!!
:)))))))))))))))))))))
Усмивкииииииии:))
цитирай
3. teachme - Хаха...Марти смарти:)
19.10.2009 17:14
Знаеш кога да се зарадваш:)))
Дано се справи Гонзик,
че това снощи не бяха "Левски" на терена!
Поздрави!
цитирай
4. martito - teachme,
19.10.2009 17:16
Умен да е Гонзо, щот... у космосаааа;))))))))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
5. mamas - Само Левски!
19.10.2009 17:30
По навик, от едно време...
Поздрави!
цитирай
6. martito - mamas,
19.10.2009 17:38
:)))))))))))
И аз по навик - само Левски!:)))))))))))))))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
7. katan - Ох,Марти!
19.10.2009 17:40
Знаеш ме,че съм топсерсемка и фен на "Левски" от как се помня!
До къде стигна отборът ми...:((((
Мъъъъка:((((((
цитирай
8. martito - katan,
19.10.2009 17:43
Я по-ведро! Не ща да ми се разболяваш пак!:)
От утре на черква - и палим свещи, молим се, стискаме палци, магии ако се наложи - забъркваме - няма да се даваме! Никакви загуби вече!!!!
:))))))))))))))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
9. goran - Да, тази новина за Гонзо - от всякъде си е за постинг:-)
19.10.2009 19:03
Аз хич нищо не разбирам от футбол и това ми спестява много време и ядове:-))

Ама избора на Гонзо за старши трньор си е новина от всякъде;-)
цитирай
10. pomiqrat - Убития от Господ Гонзо и до сега беше ...
19.10.2009 19:05
Убития от Господ Гонзо и до сега беше треньор на ПФК Левски, а и той няма да е треньор по документи, защото няма необходимия лиценз за треньор за А ПФГ, но какво да се прави. Той Гонзо е мъж само и единствено в България по останалата част от света е една мишка http://pomiqrat.blog.bg/sport/2009/05/06/goliamoto-nedorazumenie.331276
цитирай
11. martito - pomiqrat,
19.10.2009 20:01
Гледай сега - аз рефер между теб и героинята си няма да ставам, ама обърни внимание защо тя /героинята/ й е зор за Гонзо;)))
Усмивкиии:))
цитирай
12. katan - Само така,Марти!
19.10.2009 20:35
Молитви и свещи,за да е доволна героинята ти !:)))
Иначе "аман вече от загуби и пости":))))) !!!!
Хубава вечер!:)
цитирай
13. martito - katan,
19.10.2009 20:37
А така, Кате! Ма то вече едва се търпи! Де го дават тъй?!?!!;)))))))))))))))))))))))))))))
Усмихната да си ми, Кате, така те искам!:)
цитирай
14. malkiatprintz - Ъ! Ритнитопковци!. . . . ама и тя кво ...
20.10.2009 01:27
Ъ! Ритнитопковци!.... ама и тя кво само вика по телевизора, вместо да си намери гадже цесекарче и да си се радва на живота в зависимост от резултата! Само да не е лакома за повече, че няма как във "Вечното дерби" – или както му се викаше там на онуй театро – да победят едновременно и двата отбора. Иначе тогаваааа..... вратата й що топки би отнесла! И хич няма да се напъва да я пази! ;) :):):):):)
цитирай
15. martito - malkiatprintz,
20.10.2009 07:15
:)))))))))))))))))))))))
Не й е лесно на героинята ми, ама най-вероятно ще изчака до следващия мач;)))))))))))))
Усмивкииииии:))
цитирай
16. анонимен - Само ЦСКА!
20.10.2009 09:14
Само ЦСКА!
цитирай
17. анонимен - Само ЦСКА!
20.10.2009 09:16
Само ЦСКА!
цитирай
18. анонимен - Само ЦСКА!
20.10.2009 09:17
Само ЦСКА!
цитирай
19. martito - анонимен 16, 17, 18,
20.10.2009 09:20
Радке, ти ли си, ма?
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииииииии:))))
цитирай
20. анонимен - i gospod
20.10.2009 09:57
da e starshi trenior na levski pak shte padnat!
цитирай
21. martito - анонимен 20,
20.10.2009 10:04
Еееееее, айде сега! Чак пък толкова да се подценява Господ!...
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
22. essy - И блести звезда....Само ЦСКА....:))))
20.10.2009 13:09
Само ми се прибери довечера....и ще видиш ти, задето си ме описала.....:))))

Радка ;)))))
цитирай
23. martito - essy,
20.10.2009 13:11
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Радкееее, не ме предизвиквай, че ще насъскам мъжа си срещу теб;))))))))))))))))))))))))))))))
Не те виждам:)))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))))))))
цитирай
24. essy - martito :))))))))))
20.10.2009 13:19
Е, сега ще се плашим ли?.....не ме заплашвай, че аз ако насъскам моя.....ще видиш ти, какво означава целогодишен св. Валентин.....мъкаааа, мъкааа.....:)))))
цитирай
25. martito - essy,
20.10.2009 13:22
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Кого се опитваш да плашиш, бе Радке? Ти знайш ли на кво се вика страдащ левскар, а? Знайш ли къв Св. Валентин ще видиш, а? - През крив макарон;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
26. essy - martito :))))
20.10.2009 13:34
Е, хайде сега с мъжове ще се плашим......Най-добре....Няма мое...Няма твое....Всичко е Берое.......Ела да пием по кафе.....:)))))))
цитирай
27. martito - essy,
20.10.2009 13:40
:)))))))))))
Съгласна съм, сладуранке:))) По на кафе и хрумка, с цигарка и локумка;)))
Мерсииии за смеха, сладуранке:)
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
28. marty - САМО ЛЕВСКИ !!!
20.10.2009 13:43
Ще ти споделя една моя максима мила
щото нали сме мартита, по мартиенски-

" Истинския фен поддържа отбора си
и когато пада и когато бие"

Ела па ние левскарите :)))))))))))))))
Много усмивки за теб
от Marty
цитирай
29. essy - martito,
20.10.2009 13:48
ама "Нова Бразилия", нали?....от онова кафе дето всички фльонги ти се развързват...и без пластика, ставаш пластичен...:))))
И аз се посмях доста....и само гледам цигарките и си казвам "Ще почакат малко, сега си говоря с Надето"...:)))))

Знам, че си разбрала....но аз не съм онази Радка от ком.16, 17, 18......аз съм истинската....:)))))
цитирай
30. martito - marty,
20.10.2009 14:06
:)))))))))))))))
Да добавя и аз нещо:
"...Там, под синьото небе,
ще плаче армия червена;
Гонзо ще държи в ръце
купата окървавена.

И пак ще седнат на престола,
там, под синьото небе,
пред очите на Апостола,
наш'те СИНИ БОГОВЕ!"

:)))))))))))))))))))))))))))
Усмивкиииии в синьо:)))
цитирай
31. анонимен - :)
20.10.2009 14:09
Здравей,
от известно време чета блога ти и съм доста очарована. Би ли имала нещо против да ми дадеш твой е-мейл или скайп? Администратор съм в www.bezvazelin.net и бих искала да обсъдим възможността да постваме твои статии в сайта.
Моят e-mail e georgieva.polina@gmail.com
Поздрави и продължавай все така!
цитирай
32. martito - essy,
20.10.2009 14:10
Знам, Раденце - ти няма защо да се криеш:)) Па и знаем се - все ще се сдушим, въпреки наште мъже "футболразбирачи";))))
Кафенцето е готово - нося ти, и цигари нося, ти нали имаш запалка, че мойта пак съм я попиляла някъде;)))
Усмивкииииииии:))
цитирай
33. martito - анонимен 31,
20.10.2009 14:15
или Полина, ще обмисля предложението Ви:)
Усмихнат ден!
цитирай
34. анонимен - САМО ЛЕВСКИ ЗАВИНАГИ!
20.10.2009 14:39
кажи му чорбар и повече
не го обиждай...

България е нашата родина,
Апостолa е нашия баща,
"Георги Аспарухов" е стадиона
a Левски е в нашите сърца

Животът ми без Левски е изгубен.
Животът ми без Левски е провал.
Левски е това което имам,
Левски - това е моя идеал.

Турция е вашата родина
Милко Балев вашия баща
"Свинска кочина" ви е стадиона,
еничари са вашите деца

Измислени сте през четиридесет и осма,
Измислени сте за да ви ебем.
Но ние днес ще ви избием,
ще ви избием или ще умрем.

Дори живота си аз да прекарам,
в мизерия и крайна нищета.
Левскар завинаги оставам,
Левскар дори и след смъртта.
цитирай
35. martito - анонимен 34,
20.10.2009 14:50
:)))
Героинята - леко попритеснена, развълнувана до изчервяване, пита срамежливо, дишайки на пресекулки:
- Скъпичък, ти ли си, левскарчето ми? Нали се не сърдиш?....
;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
36. essy - Наденце,
20.10.2009 14:59
имам запалчица....май имам във всеки джоб, че знае ли човек, кога ще му дотрябва огниво...я цигара да запали...я скара да разпали....или нещо друго...:)))))
Ммммм, направо ми се развързаха фльонгите от кафенцето....:))))

Усмивкииии, Сладурка :))))
цитирай
37. martito - essy,
20.10.2009 15:04
Жива и здравичка да си ми, и до уши усмихната:)
И понеже днес ми подариха цяла кутия с бонбони "Разкош" - споделям останалите 5 бонбона с теб:)
цитирай
38. анонимен - Дядо
20.10.2009 16:21
Докато мъжът ти може - Левски все да бие.
Само Левски.
цитирай
39. martito - анонимен 38, дядо,
20.10.2009 16:37
А така, дядо, само Левски!:))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
40. inel379 - Ти се майтапиш,ама питаш ли
21.10.2009 01:14
как се чувства един потомствен фен на Левски и на футбола изобщо...
В България от години вече истински футбол няма!
Останахме си с носталгията от 1994!
Велики пости...Свършване нямат...
Ех, мъка...мъка...
А то си е космическо щастие - да те обичат като вселенски шампион!:)))
Де късмет, де!:)))
Усмихнат поздрав!:)
цитирай
41. martito - inel379,
21.10.2009 08:00
Да ти кажа - не питам - знам как се чувства "потомствен фен на Левски" :)))
А на всичко рано или късно му идва края - на постите също;)))
Усмивкиии:))
цитирай
42. essy - Добро утро, Наде...:))))
21.10.2009 10:24
Нямаш ли още бонбони?....че покрай твоя "Разкош" вчера ми дойде музата....та ако някой ти е станал да ми помогнеш и днес, за да хвана някой регетон...:))))
цитирай
43. martito - essy,
21.10.2009 10:29
Слагай кафето, аз идвам с кутия "Boss" тирамису, щот освен че сме сладки, разкошни души, сме и жени, т.е. шефчета;)))))))))
цитирай
44. essy - Наде,
21.10.2009 10:52
По-добре "Boss-и" шефчета ( но разкошни и скромниии..;)), отколкото обуто шефище.....слагам кафето и започвам да мисля в реге звучене...:))))
цитирай
45. анонимен - Аз съм..Малчо,
21.10.2009 10:58
потомствен левскар!От левскарщина,чак съм се родила синеока!Мъка,мъка,мъка..ама Гонзо ще спаси отбора :) :)
А и питате ли го моя мъж,какво му е след всяка загуба на Левски..
Усмивки от мен :)
цитирай
46. martito - essy,
21.10.2009 11:03
Давай, сладуранке, че да сменя малко мелодията - стига вече с тоя химн на Левски;))))))))))))
цитирай
47. martito - Малчо,
21.10.2009 11:08
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Аз имам предложение - да ги съберем заедно с моя, и да им доведем някой цесекар, та да се утешат малко..
:)))))))))))))))
цитирай
48. monna - Само Левски!
21.10.2009 15:25
И Черноморец, то се подразбира!
цитирай
49. vanya70 - ;) martito - essy,
21.10.2009 15:29
"Ама като се заразкарвате с тези кафета!" - Вие срам нямате ли !?! И свои и чужди левскари и цесекари ще откажете от футбола така! ;) :)))))))))))))))))))))))))))))

Поздрави :)))))))))))))))
цитирай
50. martito - monna,
21.10.2009 16:08
Само Левски! Иначе... както кажеш;))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
51. essy - Ооо, Ванче,
21.10.2009 16:12
"ето това чукане чакахме"....:)))))))))
И как да не се разкарваме с тези кафета, само като се сетя, че утре вечер ще мръзна на стадиона....направо ми се къса сърцето....и хем ми е кеф....хем ми се допива "Бяла мечка" за сгряване....:))))

Кажи й, Наде, на Ваня да сипе по едно....ей, тъй за отскок....и за сгряване...за днес.....и за утре...Наздраве!....:)))))
цитирай
52. martito - vanya70, essy,
21.10.2009 16:12
Aбе остави се, че нова мъка - няма Гонзо да е старши треньор и май пак...пости!!!
Сипи, ванче, по няколко сипи, че....
:)))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
53. vanya70 - 52. martito, Сииииипвааааааам ;)
21.10.2009 16:24
Кашона - за вас! Пращайте си половинките да го носят ;)

http://www.vbox7.com/play:6a1d535d

Наздраве с пожелания "без пости"!

ПП. Тенкс за светкавичните новини за футбола! :)))))))))))
цитирай
54. essy - Леле, Наде,
21.10.2009 16:25
пак ли пости?....та ти стана само кожа и кости....Бързо да намират старши треньор, та да идва св. Валентин....няма само аз да се мъча....да видиш тогава, какво значи валентинска мъка....Ех, наздравееее....:)))
цитирай
55. martito - vanya70,
21.10.2009 16:29
Ванче, нещо ми се струваш подозрителна - що да ти пращаме мъжете, а? ;))))))))))))))
Иначе - мноооогооо си щедра - мерсиии:))
цитирай
56. martito - essy,
21.10.2009 16:31
Стискай палци следващия мач да чуеш Левскиии шампииоооонииии!...:))))))))))))))))))))
цитирай
57. essy - Наде,
21.10.2009 16:43
стискам аз.....ама ако чуя това сухия режим ще дойде при мен.....:)))))))))
цитирай
58. martito - essy,
21.10.2009 16:57
Не бъди лакома;))) Седем поредни срещи ти бяха дни и нощи горещи;)))))
Ма я да ги не мислим тия работи, ми да пийнем по едно-две-три... ти от радост, аз - с надежда;))))))))))))
цитирай
59. анонимен - Има истина една и тя е само ЦСКА!!!!!!
22.10.2009 15:00
Не съм злобен към Левски и за това ще им пожелая поне до пето място да стигнат. Дано Гонзо ги въскраси- нещо в което силно се съмнявам, но ще видим!
Поздрави!
цитирай
60. martito - grobarq,
22.10.2009 19:23
Ми ха дано ги възкреси той, че да не го възкръсна аз него;))))
Усмивкиии:)))
цитирай
61. essy - Наде,
23.10.2009 09:49
да ни е честито и на двете....:))))
цитирай
62. martito - essy,
23.10.2009 10:38
Абе... Я да ги зарязваме тия мъже да си ближат раните поотделно, а ний да ходим някъде да се повеселим:)))
Ама-ха! Левски и ЦСКА ще ни определят живота!:)))
цитирай
63. essy - Наде,
23.10.2009 11:10
още ли не си готова? ......време е да тръгваме...;))))
цитирай
64. martito - essy,
23.10.2009 11:27
Готова съм от вече не знам колко срещи подред;))))))))))
цитирай
65. furiika - Да пием
24.10.2009 10:33
за повдигнатото мъжко "настроение".:)))))))))))
Наздраве!
:)))
цитирай
66. martito - furiika,
24.10.2009 13:09
Да пием! Наздраве!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2855668
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663