Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 14:12 - Среднощни войни
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3796 Коментари: 24 Гласове:
1



    „Така като гледам седмицата не почва добре...”
    Ей подобни неподготвени изказвания, особено когато съм си недоспала, никак не ми повишават настроението, добродушието също. И след такова посрещане от колегата не само че няма да почне добре седмицата, ами и няма да завърши добре, ако продължи с речите за ненавременното ми появяване на работа. Нищо не му отвърнах, но той да внимава, вие също. Щото след безумните ми среднощни походи много доброта не е останала у мен, та да я раздавам наляво-надясно...
    А какво само ми се наложи да преживея, и идея си нямате. Честно казано и аз нямах. И бегла представа даже. Иначе щях да се екипирам далеч по-добре и щях да си припомня всички напътствия на брат ми за водене на войни. А нищо, ама нищо не подсказваше какво ме чака. Загасих си лампата и си легнах, блажено затворила очи, готова за прекрасни сънища. И тъкмо се бях унесла, из среднощната тишина се разнесе специфичен, дразнещ звук, който нямаше намерение да спре.
    Комар! Мръсник!
    Как ли е успял да се намърда в стаята ми? Ма, сега, спи ми се, няма да си играя на стражари и апаши заради някакъв си комар. Че няма да ме глътне я? Пък и да не е по-голям от мен? Като заспя, да прави каквото си иска. И се завивам с одеялото презглава, че да не му слушам глупавите песнопения.
    Да ама комарът явно не е вчерашен и тия игрички ги е играл не един път, та да се стряска от моето завиване презглава. Взе да кръжи някъде над мен и да пее на висок глас, като спираше от време на време за кратко, колкото да си поеме дъх.
От цялата тая свирня обаче сънят ми си обра парцалките и дим да го няма, нервите ми скокнаха като попарени в такта на песента комарева и аз избеснях.
    Мамицата му и комар, ще му дам аз едни серенади по никое време!
    И скачам със засилка от леглото, устремена към ключа за лампата. В устрема си обаче нацелих с малкия пръст на левия си крак стола, вследствие на което стола падна, а аз изпищях като заклана. Няма да споменвам, че проклетникът през това време не спря да се весели.
   След неколкоминутно благославяне през зъби, накуцвайки се докопах до ключа за лампата и светнах. Препотена от болка и яд, почнах да обикалям с поглед стаята за среднощния си обожател. Алилуя! – мярнах го! Ще види той! И взимам аз едно списание, че е по-тежко, та като го ударя с него, на място да го оставя. А комарът хич не го е еня за престъпните ми намерения и съвсем спокойно си кръжи из стаята и си пее, та пушек се вдига.
    Поне петнайсет минути обикалях след него и го чаках да кацне, за което време успях да се препъна два пъти в чехлите, да съборя дрехите от стола и да се оплета три пъти в тях и не на последно място – да си ударя коляното в ръба на нощното шкафче. Няма да ви обяснявам що злоба се насъбрала в мен.
    По едно време го гледам певецът му с певец кацна на пердето. Промъквам се аз по-тиха и от котка и - Прас! Така силно изплющях пердето със списанието, че за малко да счупя прозореца. Не разбрах дали убих комара, но корниза поувисна на една страна, а пердето припадна на пода.
    Заслушах се. Не го чух. Май все пак си заслужаваше поразията, която сътворих. И ще си лягам пак, когато го чувам как комарът победоносно подкара нова симфония. Е, казвам ви, при тая негова наглост съвсем издивях. Такъв бой им метнах и на стените, и на тавана, че комшиите взеха да ми отговарят...
    По едно време се освестих и се поусмирих, че току-виж някой по-ербап съсед ми кацне на вратата да ми рецитира някоя поучаваща реч. Пък и, сега, какво са виновни хората, че някакъв си комар ме харесал. Но няма да я бъде комаревата.
    Решавам аз да загася лампите, да се престоря на заспала, да го изчакам да кацне по мен и да го унищожа. Злорадо подсмихваща се си лягам и не се завивам, че да има мегдан за кацане. А той, нали си е глупав, па и гладен, попя още малко, и ме приближи. Усетих го аз, че кацна близо до ухото ми, ама не мърдам - чакам да ме захапе. Захапа ме той. Че като се засилих аз, такъв шамар си отлепих, та чак сълзи ми избиха...
    И мислите, че съм го убила? Де да беше така! Нова песен запя проклетникът му проклети!...
    Пък аз си грабнах възглавницата и одеялото под мишница и пораженчески се метнах на дивана в хола....



Тагове:   война,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkiatprintz - Хехехе. . . . а идва лято и комарите ще ...
11.05.2009 19:25
Хехехе.... а идва лято и комарите ще се роят, направо си трябва курс по противовъздушна отбрана :):):)

В аптеката:
- Дайте ми нещо против комари.
- Ето ви един репелент.
- Ама то е течно... и как да ги накарам да го изпият?

:):):)
цитирай
2. martito - malkiatprintz,
11.05.2009 20:32
:)))))))))))))))))
Даже и да се повтаря и потретва курса:)))))
И голямо благодаря, че пак развърза торбата с вицовете за мен:))))
Усмивки, принце!
цитирай
3. andi2 - Марти , Марти , Марти
11.05.2009 22:41
Ето едно изпитано средство -------- >>>> Взимаш някакъв малко РАЙД , или нещо друго и почваш да пръскаш наред . Сега че пише да се пази от очите или
да не стоиш в статята , след като си пръскала -----хич да не ти пука . След като се увериш , че в стаята има повече РАЙД отколкото кислород , съвсем скоро комарът ще падне и ще си спинкаш сладко, сладко:)
Е на сутринта може да имаш леки оплаквания като световъртежи и разни други , но не забравяй : "Борбата с комарите иска жертви"
цитирай
4. andi2 - вариант 2
11.05.2009 22:52
Намазваш се с ракия , или силен концентрат
След това слагаш пясък отгоре.
Пускаш комарите
Те като си "пийнат " малко , след това ще започнат да се замерват с " камъни" тоест с пясъка. Все пак в нетрезво състояние са и сами ще се изпотрепя:)) Хитра тактика
цитирай
5. martito - andi2,
11.05.2009 22:54
Ама че си приятна изненада:))
И то двойна:)
Ще се поуча от теб, обещавам:)
Усмивки:)
цитирай
6. andi2 - и 3-ят ми вариант
11.05.2009 22:55
Не те знам на кой етаж си . Взимаш едно апартаментче поне на 16 -я . Едва ли ще успее да долети дотам , и няма да те притесняват никакви комари
П.С. ---------->>>>>>>>>>> ако те интересува , мога да ти дам ценни съвети , как да се справяш с тропическите жеги през август .
Подрави и успешен ден , а преди това приятни сънища:)
цитирай
7. martito - andi2,
11.05.2009 22:59
:)))))
Аз пък обмислям друг вариант - да ти поверя борбата с комарите и жегите, докато аз си спя сладко-сладко;)))))))
цитирай
8. анонимен - така е по Дунава,
11.05.2009 23:01
скоро и жабешкият концерт ще почне.
До кога ще те каня на гости-чиста вода и въздух-няма проблеми!
Ама ти- не, та не! Ще чакаш атомната централа да построят, та да избие и комарите и жабите.... Ще има да чакааааааш. Колко ленти прерязаха и първи копки копнаха- разряд за кроячи и строители трябва да им раздават на политиците ни.
поздрави мила, и дано се наспиш!
цитирай
9. andi2 - мда Марти
11.05.2009 23:05
и това е вариант
"Комари трепем всякакви " . Нй ми е интересно , като стане 1/2 след полунощ , и успявам да събудя всичко живо :)))))
Няма как ------- Не съм забравил --------- Твоите желания са закон за мен
Ще те пазим . Каквото не си поискала , това не е станало .:)
цитирай
10. martito - анонимен 6,
11.05.2009 23:07
:))))
Комарите нищо не може да ги умори по нашия карай:)) А от АЕЦ-а най-много да мутират:))) и да ме принудят да се изселя:))))
А жабите..жабите отдавна пеят ведно с щурчетата...и целият този аромат на разцъфтели кестени....вълшебство е..:)
Целувки и много прегръдки за лека нощ:)
цитирай
11. martito - andi2,
11.05.2009 23:09
:))))
Надявам се засега не съм прекалила с претенциозността, и то не за друго, ми.... да се не отметнеш нещо...
;))))))))
цитирай
12. andi2 - спооооооооооооооооко Марти
11.05.2009 23:14
НЯМА ОТМЯТАНЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
А пък то -------- да те пазя от комари и жегата, ми че то нищо и никаква работа . Бълха ме ухапала:))))))))))))
Виж с бълхите е малко по трудно ------->>>>>> мнооооого скачат , но и с тях ще се справим ако трябва .!!!!!!!!!
П.С. ------->> а пък ти ............ като ти остава време работи по списъчето:)
цитирай
13. martito - andi2,
11.05.2009 23:20
Абе напоследък не ми остава време за списъци, но ще се старая да намирам време:))))
Не ми се иска да те разочаровам:))))
цитирай
14. andi2 - мдаааааааа
11.05.2009 23:23
Никой не иска това , а пък като се замислиш , не е сложно
Просто си записвай
Не боли и не отнема време
ЕНДЖОООООООООООООООООООООООООООООООЙ
цитирай
15. martito - drakulla,
12.05.2009 20:14
Абееее, научих си аз урока, ама.... Що трябваше да е по трудния начин, се питам...
:)))))))))))))
Много усмивки!
цитирай
16. martito - drakulla,
12.05.2009 21:07
Бъди спокоен, авторката е уведомена:)))
И да започнем - авторката няма нищо общо и с лирическата героиня, и с лирическия герой:) Тя просто следва криволичещите пътеки на мисълта си:))
А що се отнася до героинята - аз не намирам никакво противоречие. Drakulla, на теб не ти ли се е случвало сладко да ти се спи и да не искаш да ставаш дори и заради един комар?:)
А що се отнася до престъпните й помисли и думи - да попитам - що за мъже ще са тези, които се изплашат от тях?
:)))))))))))))))))))
Усмивки!
цитирай
17. martito - drakulla,
12.05.2009 21:54
Мдаааа, да се върнем..:))
Да ти кажа, че авторката рядко, да не кажа почти никога не пише за себе си - обекти на описание са нейни познати, случки с тях, или брожения на фантазията, но не крие, че всичко преминава през нейната призма, където да е да, а не е не:))))
А комарът си е просто комар - тук си прав:))
И сега да те повишим:
Безброй широки усмивки да те застигнат и да не те оставят на мира, drakulla:)))))
цитирай
18. martito - drakulla,
12.05.2009 22:27
:)))))))
Ми виж сега.... ако посетителят некомар е тактичен, съобразителен, позитивно настроен към прищевките на героинята и най-вече желан, няма да му се случи нищо лошо:)))))
Защото все пак трябва да се има предвид, че героинята няма все да глупее, ми някоя слънчева, или не до там слънчева утрин, ще си купи райд:)))
А никой не желае да бъде напръскан с райд, нали?
Неразумно настъпателни усмивки да сломят лицевите ти мускули:)))))
цитирай
19. martito - drakulla,
12.05.2009 23:06
Малко пораженчески ми звучи това свиране на Дракула в замъка си, но пък... квот дойде сега, няма да издребняваме...:)))))
Стискам палци да схване поуката на райда;)))))))))
Неизтощими усмивки да те оплетат в мрежите си:)))
цитирай
20. martito - drakulla,
13.05.2009 08:39
Не мога да не отвърна на тази затрогваща загриженост от твоя страна:)))) и да ти кажа, че аз вече реших проблема - налепих по прозорците и входната врата бележки с надпис - 'вход за комари абсолютно забранен!':)))))))))))))))))))))))))
Пък комарите да се оправят с четенето, тяхна работа:)))))))))))
Посипани с птичи песни усмивки!:)))
цитирай
21. johnniewalker - такааа
14.05.2009 13:44
... екипираш се с Raid спрей, таблетки за в контакта, ултразвуков излъчвател, вестник, мрежа на прозореца и костюм срещу химическа атака. Мисля, че това ти е шанса да шашнеш всички комари и да си тръгнат с подвито хоботче и празно коремче;-)
цитирай
22. martito - johnniewalker,
14.05.2009 13:47
Хванах им аз цаката - с бележките:))))))))))))))))))))))))))))))))
И един комар не припарва:))))))))))))))))
Много усмивки:)
цитирай
23. анонимен - антропософ
14.05.2009 14:55
представи си че си мъжки комар, веднага след като успееш всички женски комари,т.е. тези които пият кръв панически ще се разлетят в противоположна на твоята посока
цитирай
24. martito - антропософ,
14.05.2009 15:33
Лелеееееее бая представи ще трябва да изразходя;)))))))))))))))))))))
Благодаря за загрижеността:)
Много усмивки!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2857446
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663