Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2009 12:19 - Празник семеен ни било!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19574 Коментари: 47 Гласове:
19

Последна промяна: 05.12.2009 12:35


    Чума! Поне сто пъти я нарекох така! А тя не престана да ми се смее мазно насреща и да ми обяснява колко съм бил сладък, когато съм безпомощен... Чума с чума!
    И се бях зарекъл. Бях се! Никога повече да не играя карти с нея! Ама то като съм прост, а и какво друго да правиш на туй мрачно време, па и айде - радост да му създаваш, да го развличаш, да не си мисли за глупости да преисква! Ма кой да ти го оцени! Кой да ти има съвест, че и сърце! Чума!...
   Как пък можа толкова да й върви, бе, как!?!? И толкова ли не можа поне един път да ми се остави, поне една игра да я бия като хората? Нали жена - що за безсърдечие и злорадство? И абсолютно нехайство, че ей на - празници наближават - щедра трябва да е. А тя ме запукала насреща - "двайсет", "четирсет", "айде сега козченце", "а така, дай пак на любимата си женичка да вземе ръчичката", "а така браво, добро момченце..."
    Любимата ми женичка! Мразя я в такива моменти! И още по не мога да й понасям щастливите гушкания и щедрите, звучни целувки, които ми лепва! Не и когато ме бие така! Отвратителна е! И подскачането й също е отвратително! А пеенето й "кой сега е номер едно" - два пъти!
    И се разсърдихме! Ми не може така! Аз съм й мъж! Не някой си там от улицата, че да ме бие и да се гаври с мен и да ми вика, че като не съм можел едно никакво си сантасе да играя, къде съм се слагал...
    Аз преди така ли правех, а? Кой й се оставяше, че да не се чувства зле, да не скимти, като болно кученце, и да не гледа жално на умирачка? Кой се жертваше заради нея и не обявяваше двайсет примерно, а? Ама това било преди, па ние не сме живеели в миналото, ми сега и сега кой бил победителят? - Тя! Жената ошамарила мъжа си на карти! На едно нищо и никакво си сантасе! И знаеш ли я какво направи - отбеляза си в календара датата - семеен празник да ни е! Всяка година да сме си го празнували! Чума!...
    Махнах се! Отидох колата да си оправям, че да не я гледам. Па тя през това време взела, че навъртяла телефони на всичките ми приятели. Поканила ги на вечеря, че днес било наш много специален семеен празник и ние много сме държали да споделим радостта си с тях. Ама много й се искало в тайна да го пазели от мен, че изненада да ми бъдело! Чума! Пък ония - простаци на квадрат! Приятели! Да се вържат те на медения й гласец! Да се вържат на акъла на една жена! На жена ми!?!
    И кво си мислиш - идват вечерта! С подаръци! Да сме празнували, да ме изненадват, та да прекипя от щастие! Па мойта накиприла къщата като за рожден ден, шампанско купила и го разлива смело в чашите, торта извъртяла, наконтила се като за сватба и се усмяла като майска роза! На всичкото отгоре взела, че опнала някакъв парцал с големи букви - "Честит празник, любима ми душице!"...
    Аз зеленея от яд, па глупавите ми приятели - жените им не ги броя - не са по стока от мойта - се смазаха да ме потупват по гърба, да ми честитят, да ми намигат заговорнически и да ми пожелават все тъй да ни е празнично, като днешния ден! Па мойта не може вече от кеф! Едвам съм й изтърпял един час самодоволната физиономия, лиготиите, свойските й подхващанки подръка и подмазваческите и целувчици. Па ахканията и охканията на гостите за нашта неподправена, прозрачна и най-вече преливаща любов - съвсем! Мръсница!
    И не се посвени - тортата донесе, свещичките да съм духал! Ма с такава тържественост я положи пред всички, сякаш нобелова награда й връчват. Па ония тъпанари, дето ми се водят приятели, голямо чудене и маене що ли свещичките са двайсет. Идиоти! Па мойта само това и чака. Накара ги да млъкнат, сякаш ще им доверява някаква голяма тайна и готова всеки момент да експлоадира от вълнение изръси:
    - Днес е най-вълнуващият ден от семейния ни живот! Свещичките са двайсет, защото днес мъжът ми падна двайсет игри на сантасе от мен! Прекрасно е, нали?
    Аз потънах в земята от срам и позор! Тя ще се пръсне от надуване, па ония, мойте приятели, ще се задавят от смях!...
    Тръшнах им вратата! И цял месец носа си навън няма да покажа! Нека им!...




Тагове:   срам,


Гласувай:
19



1. анонимен - ужасна сииииии хахахаххаа ще ...
05.12.2009 12:22
ужасна сииииии хахахаххаа
ще умра от смях хахахххахаааааааа
цитирай
2. martito - анонимен 1,
05.12.2009 12:29
:)))))))))))
Е, чак пък ужасна...;)))))))))
Усмивкиии, най-сърдечни:))
цитирай
3. krotalka - А не, това на нищо не прилича!
05.12.2009 13:09
Така да му смачка самочувствието! Ама пъки той..., ми да си припомни старата приказка - "На който не му върви на карти, му върви в любовта". Мъжка му работа...
Поздрави Наде! Разсмя ме!
цитирай
4. martito - krotalka,
05.12.2009 13:20
Радвам се за смеха ти:)
А героят ми явно си е загубил чувството за хумор - препоръчително за него е карти да не поглежда;)))))))
Усмивкии:))
цитирай
5. tili - Как пък една ръка
05.12.2009 13:44
не му пусна тая мръсница! Щеше да бъде още по-гадно ;-))) Една по милост.
цитирай
6. martito - tili,
05.12.2009 13:47
Ми ха де - една ръчичка само - да не е на нула:))))))))
Ма то тва жената човек ли, а?;)))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
7. palisandar - Т - 34 пред римска кохорта рукола да ...
05.12.2009 13:59
Т - 34 пред римска кохорта рукола да пасе ! Бррра, бра, баррраво, Марти ! Уххха ! :)))
цитирай
8. martito - palisandar,
05.12.2009 14:01
:))) Мерси, мерси:))
Хайде на тортичка - има още някое и друго парче да се почерпим, за семейния празник на героите ми:)))
Усмивкии:))
цитирай
9. анонимен - Хахахахахахах търкалям се по зе...
05.12.2009 14:22
Хахахахахахах търкалям се по земята от смях :))))
Това удря в земята предишното ти произведение на тaзи тема :)))))
Просто си ненадмината и прекрасна :)))
Само ти си в състояние да опишеш ситуацията по този начин. Просто си неповторима :))))
Поздравления !!! :))))))))))
цитирай
10. martito - firstangel,
05.12.2009 14:26
Обаче и идея си нямаш как преливам аз от щастие - щото вече имаш и втора обичка;)))))))))))))))))
Не мога с едничка само да те оставя и тя да си скучае:)))))
Благородна съм, нали;))))
шегувам се:)) /всъщност дали само се шегувам - лукавичко те гледам/;)))))
цитирай
11. анонимен - Хей, хитрушооо :)))) А звънче има ...
05.12.2009 14:29
Хей , хитрушооо :))))
А звънче има ли си обичката :))))) ,че нал знаеш и слепите трябва да знаят :)))
Ще си одя и ше си подрънквам :))))
/заливам се от смях и ти позволявам да ми се качиш на главта :)))))) /
цитирай
12. martito - firstangel,
05.12.2009 14:36
:))))))))))))
Разбира се, че има:)))))
/изведнъж се сещам за нещо и се пляскам по челото/ - Ама аз и за вратленцето звънче ще ти измисля - комплектче да ти е;)))))
/връткам си се щастливо от идейката си, а и знам, че ще ти допадне - напоследък си добричък, т.е. заслужаваш и герданче/;))))))
цитирай
13. jioia - Супер си !
05.12.2009 14:42
:))))))))))))))))
цитирай
14. skete - Фантастично!:))) Авторът! А...
05.12.2009 14:44
Фантастично!:)))
Авторът! Авторът!
цитирай
15. martito - jioia,
05.12.2009 14:45
:) За да си ми усмихната:)
Гушкиииииииии:))
цитирай
16. martito - skete,
05.12.2009 14:46
Растат му ушите на автора, автора!
:))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
17. анонимен - ;D:D:D:D:D:D:D
05.12.2009 14:48
Това ако не е смях!:D:D:D
цитирай
18. martito - анонимен 17,
05.12.2009 14:49
Бе срам и позор е, ако питаш героя ми, ама...;)))))))))))
Усмивкии:))
цитирай
19. monna - Хахахах!
05.12.2009 15:22
:)))))
Фронтът не трябва да се изпуска! Това е Жена!
цитирай
20. martito - monna,
05.12.2009 15:24
Жените сме силни, можем и намираме начин! Напред момичета!;)))))))))
Усмивкии:))
цитирай
21. анонимен - Ха хаха ха
05.12.2009 15:33
пак ме заболя корема от смях. Как го правиш това :)
Да си призная и аз бих моят на сантасе, ама само две игри, - той следи карти, брои - аз играя гьотере, че и го питам - това по- силно ли е от онова - и като го бих, взе че ми се разсърди и не ми говори един ден. Ама другият път и аз ще организирам едно гости - да го видят приятелите му - как пада от жена на карти :)
цитирай
22. martito - darling,
05.12.2009 15:43
:)))))))))))))
Леле, darling, недей! Цял месец и носа му няма да видиш:))) Предложи му обаче текста за четиво - един вид да му е като обичка на ухото, та а само се пробва да ти се сърди и да не ти говори един ден, а си му извъртяла семеен празник;))))
Усмивкиии, darling:))
цитирай
23. goran - Надя, двайсет игри казваш!!!
05.12.2009 15:49
Леле какъв разгром!
цитирай
24. martito - goran,
05.12.2009 15:53
Че как!:))))))))
И не разгром, а празник!;)))))))))
Усмивкии:))
цитирай
25. анонимен - Аз се радвам, че и панделки в косата ...
05.12.2009 17:26
Аз се радвам ,че и панделки в косата не си решила да ми боднеш :)))))))))
Ама това с герданчето не е лоша идея / заливам се от смях :))))).Още повече ,че там и хлопатар може да се сложи :))))) Като жертвено агънце ще бъда :))))
Има защо да ти растат ушите :))))
цитирай
26. martito - firstangel,
05.12.2009 17:49
Ама това е страхотна идея! Панделка - велико! А за корделки какво ще кажеш? Аз мисля повече ще ти ходят:)))))))
Малко макиажче, някоя готина рокличка, едни подходящи пантофки и ще си ми най-прелестната принцеска, с която ще се фръцкам пред всички;))))))))
М? Не е лошо като идейка, нали?;)))
цитирай
27. lotos16 - Развесели ме в тая сива вечер.
05.12.2009 19:26
Те, мъжете, не само на карти не обичат да губят. Изобщо не понасят жените да са в нещо по-добри (с изключение на домакинските дейности). Па им се чудя защо не си избират глупави жени, ами се женят за умни, пък после не могат да търпят успехи им.
цитирай
28. martito - lotos16,
05.12.2009 19:33
Абе има една версия, че мъжът и жената се избирали взаимно, ма знам ли и аз:)
Иначе аз с удоволствие бих се примирила с второстепенна роля в домакинстването, особено що се отнася до готвенето;))))))
Усмивкии:))
цитирай
29. basst - Божке, върна ме в студентските ми ...
05.12.2009 23:59
Божке, върна ме в студентските ми години, когато живеех с мъжа ми на квартира. Той ме научи да играя табла... направо го бях "изкривала", "спуквах го от бой", докато той накрая реши, че ми се бил давал и спря да игра с мен...хехе..ето къде бил ключа от палатката...;)
цитирай
30. martito - basst,
06.12.2009 07:12
:))) Ама вие сте били като героите ми с някои и други разлики;)))
Усмивкии:))
цитирай
31. basst - Аааааа. . . не точно! Аз не се хвалех. ...
06.12.2009 10:52
Аааааа... не точно! Аз не се хвалех.... само го дразнех... когато играем двамата... не пред хората...
Ама то - мъж - засегна се! :)
цитирай
32. mamas - Свежарско!
06.12.2009 11:24
Не е за чудене, при теб е все така :)

Весел празник!
цитирай
33. martito - basst,
06.12.2009 11:29
:))) Весело да ви е:)
цитирай
34. martito - mamas,
06.12.2009 11:30
Свежи, празнични усмивки от мен:)
цитирай
35. elinora - Еха,
06.12.2009 11:50
аз редовно го бия моето гадже на шах, но не съм се сетила да превърна това в празник...Но пък и той никога не празнува, когато ме бие на табла, де.
цитирай
36. martito - elinora,
06.12.2009 11:51
:)))) Побойници;))))
Ми ето на - взимайте пример и празнувайте;)))))
Усмивкии:))
цитирай
37. malkiatprintz - Ми като не знае как се играят карти ще ...
07.12.2009 05:11
Ми като не знае как се играят карти ще пада я...:

– Лъжеш!
– Не лъжа!
– Лъжеш, ти казвам, твойта кожа! Току що игра асо спатия, а асото спатия ми е в ръкава!

:):):)
цитирай
38. martito - malkiatprintz,
07.12.2009 07:31
:))))))))))))))))))
Мдааа, трябва да пратя героя си на специално обучение при тия с асото;)))))))))))))))))
Усмивкии, принце:)))
цитирай
39. анонимен - :))))))))
07.12.2009 17:06
Има си нужда като гледам :)))))))))
В моя ръкав е асото :Р
цитирай
40. martito - firstangel,
07.12.2009 17:11
Ти и малкият принц ама хич не повдигате самочувствието на героя ми:)))
По-съчувствено го дайте де... :))))
цитирай
41. andi2 - добър вечер Надя ,
07.12.2009 21:45
все бях виждал поводи за купони
ама такъв , не бях срещал
:)
цитирай
42. martito - Анди,
07.12.2009 22:06
Ама си е повод, нали?:))) По-по-най- и от посрещането на Нова година:))))
цитирай
43. andi2 - Марти
07.12.2009 22:26
като каза
Нова година
Си спомних , какво чакане беше по опашки като бях малък
то да си купиш бенгалски огън , пиратки .
В зората на демокрацията , трудно се намираха
И беше интересно и вълнуващо
Може би защото съм бил и малък тогава
Мииииииии
щом казваш -------->>>>> повод си е
:)
цитирай
44. martito - Анди,
07.12.2009 22:28
Така си беше:)
Но сега друго ме вълнува и ти знаеш какво:)
цитирай
45. andi2 - Поспри сърце за миг :)) Ще се ...
07.12.2009 22:40
Поспри сърце за миг
:))
Ще се оправят нещата
:)
П.С.
Абе то имаше едно положение , при което сърцето не бие около 0.4 секунди , или нещо такова
Спомени от Биологията
:)))))
цитирай
46. martito - Анди,
07.12.2009 22:42
Поошамаря ли те аз - ще си бие нормално:))
цитирай
47. andi2 - Да не вземе да спре пък нацяло :...
07.12.2009 22:46
Да не вземе да спре пък нацяло
:)))
че тогава друга работа ще ми отвориш
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2841270
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662