Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2009 16:55 - Съвсем сериозно
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5925 Коментари: 40 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Това, че вчера валя дъжд – добре. Понесох го. Понесох и цялата поледица. Ама втори ден пак да вали – малко нагличко е вече. А най-малко ми трябваше пързалка днес. Щото имах важна служебна среща, на която трябваше да се представя добре, да омайвам и изобщо да вземам акъл. И понеже си спомням много добре какво е казал Хитър Петър за посрещането и изпращането, а аз не мога много-много да разчитам на изпращането – заложих на посрещането. Затова и се бях понакиприла, а на цялата ми кипреност й отиваха ботуши с висок и тънък ток. Обаче на ботушките с висок и тънък ток въобще не им отиваше заформилата се ледена пързалка навън.
    И сигурно вече си мислите, че съм постъпила глупаво като съм обула точно тези ботуши, пренебрегвайки здравето си, но грешите! Глупаво беше, че слязох с тях по стъпалата пред входа – от там нататък за мен вече нямаше връщане назад. Е, имаше я алтернативата лазене, ама... някак не ме привлече... Пък и работата ме зовеше.
    И аз се засилих с огромно желание напред и с такава безумна бързина, че и охлюв би ме задминал. И мъча се аз да забивам токове в леда, ама не става тая дето я мисля, и като същински Спайдърмен ту с едната, ту с другата ръка, ту с двете ръце се притискам до стена, дърво, ограда... до квото се изпречи насреща ми. А хората, които имаха щастието да станат свидетели на инвалидния ми поход в стил самоубийство, само ме заобикаляха, колкото се може по-отдалеч.
    Криво-ляво стигнах до заветното кръстовище, след което още малко и щях да стигна до Обетованата земя – на работа. Да ама току пред мен гледам едно детенце със закуска в ръка пресича. И както си вървеше и похапваше безгрижно, така и се изстрополи на леда с все закуска. Аааа, мерси аз така не ща. Харесвам фигурното пързаляне, ама баш сега не ми се упражнява троен аксел, троен тулуп и всичко останало.
    А онова ми ти кръстовище сякаш нарочно се разширява пред погледа ми и съвсем убива смелото ми препускане до момента. Пък и коли минават. Абе изобщо – непосилна задача. И то що – щото навремето кога имах възможност да ходя на балет, аз си чоплех ноктите – сега и на пръсти даже не мога да ходя...
    И така докато се укорявах и уговарях мислено, ме приближиха две лели, плътно прилепили се една о друга. Поспряха до мен колебливо. Огледаха и те терена. Огледаха и мен. Безгласно и трите се съгласихме, че ни от мен, ни от тях ще излезе втори Македонски, но трябваше все някак да се премине.
    - Дръж се, моме! Ще успеем! – похваща бодро едната леля и ме хваща здраво под ръка.
    И аз се държа. Здраво стискам дръжките на чантата си, щот а сме паднали, а после да я видя как ще ни изправя и трите. Леко залитайки все пак преминахме на отсрещния тротоар. И тук пак стана страшно. Щото лелите не бяха в мойта посока, а на мен тъпата ми скромност, не ми даде да ги помоля да ме заведат до работа, пък после да си ходят колкото искат и където искат.
    А пред мен блести оная ми ти пързалка, че чак ми се приплаква. Стоя на едно място и се оглеждам безпомощно за някое боже чедо със самарянски пориви. Ама на кой му пука, че предвзетата ми душица днес е с бутуши с високи токове. Пък вариантите точно два – да стоя цял ден на едно място или да стигна до работа и да осмисля високия ток.
    Какво да се прави – тръгвам смело напред, повтаряйки си наум, че ледената пързалка е само една дяволска матрица, а аз съм Тринити. Да ама поледицата хич не я беше еня за филмовите ми мераци и на няколко пъти се опита да ме пльосне по гръб. Не успя, де. Но затова пък успя да ме гушне в трима чичковци, от които единият така силно се зае със спасяването ми, че малко остана и да ме целуне. И не на последно място по едно време пък аз щях да омая в гръб две напудрени каки...
    Слава на Бога, стигнах до работа – невредима – и аз и високите токове. И за първи път бодро-бодро тропках по стъпалата до десетия етаж, щастлива, че няма опасност нищо да ме подхлъзне.
    И до тук – добре. Срещата мина успешно, работния ден отминава, но... Остава въпросът как ще се прибера до вкъщи?
    Дали пък не е чак толкова лоша идеята да си купя няколко кила сол и да си направя пътечка, че утре... Утре знае ли се....



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - споко бе,
15.01.2009 17:09
какво толкова...
:)
цитирай
2. gothic - За утре - гледай оптимистично на ...
15.01.2009 17:19
За утре - гледай оптимистично на нещата ;)
цитирай
3. martito - ianchefff,
15.01.2009 17:23
Абе че кво му е...
Голяма работа сега като си посчупя малко ръката, крака или....
Няма да издребнявам сега..:)))))))))
Много усмивки!
цитирай
4. martito - gothic,
15.01.2009 17:24
Пламене, ти недей сега да ми се правиш на оптимист - четох някъде едно твое признание как детето ти по-добре се справяло по леда от теб :))))))))))))))))
Много усмивки!
цитирай
5. gothic - Ми как? 180 см срещу 105, 75 кг срещу ...
15.01.2009 17:29
Ми как? 180 см срещу 105, 75 кг срещу 21...обикновени физически закони....
цитирай
6. martito - gothic,
15.01.2009 17:34
Айде стига де - до там ли стигнахме да се оправдаваме с физиката:)))))))))
Магия ми трябва на мен, магия... Не оптимизъм...:))))
Щото предстои прибиране вкъщи....
:)))))))))))
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Защо ни занимаваш с глупости,
15.01.2009 17:37
когато цялата държава се тресе, твойте токчета ли са най-важното нещо на света, пък и поледицата беше вчера, днес всичко се разтопи, какви ги дрънкаш само.
цитирай
8. martito - kasnaprolet9999,
15.01.2009 17:43
Ми не чети, бе мила!
Аз карам ли те?
цитирай
9. gothic - Ми полети бе :))) Хари Потър поло...
15.01.2009 18:13
Ми полети бе :))) Хари Потър положение...ако щеш - Карлсон :)))))
цитирай
10. martito - Пламене, добри съвети ми даваш ти, ...
15.01.2009 18:23
Пламене, добри съвети ми даваш ти, загрижен си за мен :)))))))
И аз съм ти признателна:))))
Но да ти кажа... левитацията по ми свърши работа:))))))
цитирай
11. gothic - Ма владееш ли я? :)))))
15.01.2009 18:30
Ма владееш ли я? :)))))
цитирай
12. martito - gothic,
15.01.2009 18:31
А ти в мен съмняваш ли се?!
:))))))))))))
цитирай
13. rosidi - еее, не съм сама в изпитанието
15.01.2009 18:36
при мен ситуацията беше вчера, като се наложи по служебни причини да се появя с по авторитет вид, който включваше онези хубави боти с ток, които подарих на мъжа ми за коледа, а не удобните ми ботуши, които когато ги събуя в антрето и всички поне веднъж се спъват в тях. Та вчера уж тръгнах с колата и преживяванията ми бяха в друга насока, но след като се срещнах с едната жена тя много ентуазирано ме подкани да ме представи в офиса, който за мое съжаление беше да се отиде по лесно пеша отлкото с кола. Нямам спомен от срещата, в главата ми беше маршрута до колата ми и как да стигна без произшествие. Днес вече не рискувам, но и при нас времето се смили и вече няма поледици.
цитирай
14. gothic - Наде, никогаш :))))
15.01.2009 18:39
Наде, никогаш :))))
цитирай
15. martito - rosidi,
15.01.2009 18:41
При нас вчера беше по-добре от днес. И въпреки слънцето следобеда, на места е ужас... и то не само за ботушки с токове...
Но поне децата се радват:))))
Поздрави!
цитирай
16. martito - Пламка,
15.01.2009 18:42
А наздраве за взаимното ни разбирателство:)))))
цитирай
17. hara73 - марти ,мило
15.01.2009 19:23
много съветници се навъдиха нещо, но поне са доброжелателни :-))) Но аз не ти давам съвет , просто ще ти кажа аз какво правя по въпроса ...Обличам си спотна поличка , пак е готино и си слигам спортните ботушки без ток. Проблм никакъв с равновесието трябва да ти кажа ...ходиш си и си подсвиркаваш . Но ти ако ти е толкова тъжно за високите токчета , виж помисли си нещо за кънки ...парзалки . Поздрави и успех :-)))
цитирай
18. kapricia - Какво да ти кажа, освен, че те раз...
15.01.2009 19:32
Какво да ти кажа, освен, че те разбирам напълно. Аз и без да съм на токове успях да се уредя с две близки срещи с тротоара вчера, в резултат на което днес имам мускулна треска на направо неподозирани места. :о)))
цитирай
19. martito - hara73,
15.01.2009 19:36
Абе... след днес хич няма да ми е мъчно за високите токове:)))))
Па и не ме бива много ни във фигурното, ни в НЕфигурното пързаляне:)))
Ще последвам съвета ти - по-спортно ще е:))
Поздрави!
цитирай
20. martito - kapricia,
15.01.2009 19:38
Да бе!:))))
И при мен има подобни мускулни усещания:))))
Надявам се, че си добре, де... след срещите с тротоара...
Поздрави!
цитирай
21. talasyma - Съвет,
15.01.2009 20:07
вземи си раница и в нея си носи официалните обувки с ток,докато не влезеш в офиса.Долу на рецепцията се преобуваш и си ти.Раницата винаги можеш да я оставиш някъде из офиса преди да влезеш на срещата.Аз така правя като ще се цапам.И хич да не ти пука че официалният ти костюм не се връзва с обувките,важното е дупето ти е здраво.
цитирай
22. martito - talasyma,
15.01.2009 20:17
Оооо, дупето доста позаякна днес:)))))))))))))
А иначе - идеята ти е перфектна - благодаря!
Поздрави!
цитирай
23. flyco - твоята е лесна
15.01.2009 21:11
Падаш си там където си, ставаш и продължаваш до следващото падане. Я питай търновки като паднат къде после стават - чак до "Автогара юг" или до на бирената комина.
цитирай
24. martito - flyco,
15.01.2009 21:17
Позната ми е ситуацията в Търново:))))
Даже много добре :))))
И съм съгласна - там си е направо като спускане със шейни без право на връщане назад:)))
Поздрави!
цитирай
25. анонимен - Ма ти т'ва
15.01.2009 21:47
СъвСем Сериозно ли!?!?!?!?
цитирай
26. martito - анонимен,
15.01.2009 21:54
Ооооо, дааааа! :)))))))))))
Тва е ама СССССССъвСССССССем
ССССССССССериозно!
:))))))))))))
Ооо, да....
Поздрави!
цитирай
27. zharko - Пътечката за утре...
15.01.2009 22:05
е в нас...

Проходимост ти желая!

Винаги, винаги...
цитирай
28. martito - zharko,
15.01.2009 22:09
Благодаря ти!
Много мило от твоя страна:)
Нека и за теб по пътя ти няма непреодолими препятствия!
Поздрави!
цитирай
29. marinovdm - martito
15.01.2009 22:32
Перото ти е страхотно! Целувки!
цитирай
30. martito - marinovdm,
15.01.2009 22:34
:)))
Ласкаеш ме...:))
Поздрави!
цитирай
31. zulu - Е, те така...
15.01.2009 23:01
гледам здравичка и целичка си успяла да се прибереш!!! А, поздравления! :))))
Тъкмо щях да ти разправям за номера с маратонките или други безтокови пособия дето да си ги менкаш под бюрцето, ама са ме изпреварили....
И да те успокоя - и балета и художествената и фигурното не помагат...
Аз почти не ходя пеша, но вчера заради протеста оставих калинката на 3-4 пресечки, викам ще си попуша на чист въздух докато тепкам.... Да не ти разправям каква гледка е лизгаща се жена с каскет и цигара..... Добре че открих хитрината да се движиш много близо до сградите - там не замръзва!!!
Поздрави и усмивки (ама не снежни)!!! :))))
цитирай
32. martito - zulu,
15.01.2009 23:32
Между нас да си остане - това моето днес си беше чиста тренировка за световния слалом :))))
Ама не казвай на никого ;))))))
Поздрави!
цитирай
33. diamantina5900 - Някой който да....
16.01.2009 08:48
Нямаме тово съзнание за отговорност,относно почиствоне от лед,сняг и т.н.Ако всички се хванем да свършим тази работа с почистването или пъс хвърляне на сол-ха,ха или пясък,или остатък от изгоряли въглища -пак ще има ефект нали?Да се ядосваме,да ходим като мравки ,да ходим по ортопедии-ееее.. това е наш избор.Кой да ни помогне ,ако не ние.Ако общините имаха пари да платят на хора ,които да свършат тази работа ,нямаше да се тревожим.....
цитирай
34. martito - diamantina5900,
16.01.2009 08:56
Тъжно е... Но имаш право...
Поздрави!
цитирай
35. анонимен - )))
16.01.2009 20:33
Xyбaв nocт!Oще вeднъж щe гo npoчeтa!
цитирай
36. martito - sulu,
16.01.2009 20:43
Благодаря!
Добре си дошла, когато пожелаеш:))
Поздрави!
цитирай
37. martito - gino,
17.01.2009 11:29
Така е - ако не е поледица, ще са локви и шофьори, които си умират от кеф да те окалят :))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
38. kostadin - То хубост и удобство понякога са в ...
18.01.2009 00:16
То хубост и удобство понякога са в противоречие ,моме.
цитирай
39. martito - kostadin,
18.01.2009 00:55
Спор няма - това, което си казал е същото като това - идеални неща и хора няма:))
Поздрави!
цитирай
40. andi2 - при нас вече две зими, става нещо ...
07.12.2009 23:36
при нас вече две зими , става нещо много гадно
Температурата на въздуха около нулата , - 1
вали дъжд
И веднага замръзва --------->>>>>>>> всичко става като огледало .
Спасението е да си намериш преспи и там да вървиш , ама като няма ???????????
Иииииииииииииииииии
за 20 метра се изтърсих 4 пъти .
Изкачвах една стръмна улица , докопах се до едно дърво , и си викам -------->>>>> няма да мърдам .
Ама закъснявам и айде пак , за 40 минути стигнах , иначе ходя за 10
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2856766
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663