Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2010 10:37 - Няма пък!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11148 Коментари: 68 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     - Гушни ме - измрънка тя глезено някъде изпод завивките.
   Беше време да става и тя щеше да стане - обещаваше си го наум, само още мъничко да подремне. Мъничко. Гушната от момчето си. Затова и се присламчи сънливо към него, притисна се до топлото му тяло и замря в очакване.
    - Няма пък - отвърна той и се отдръпна, очаквайки с нетърпение реакцията й с едва сдържащи смеха си очи.
    Спеше й се – много! – но думите му надигнаха воалите на съня и стигнаха до съзнанието й. И докато той тактически се измъкваше от леглото, тя надигна глава изпод завивките и го загледа сънено-опулено с едното вече докрай разбудено око.
    - Не те... разбрах... - с все още сънлив глас промърка тя.
    - Няма пък! - повтори той вече по-високо и по-въодушевено, без да скрива смеха си.
    Забава си беше полуразбудената й физиономия, по която се четеше едновременно объркване, искрено недоумение, беззащитност и невинност. Как да се удържи и да не се закачи с нея, м? А и виждаше прокрадващия се в очите й сънлив смях, въпреки прозявките, както и пробуждащите се дяволчета в нея, които напук на дремливата замаяност вече замисляха контраатака и тотално оплячкосване на смейкащото й се, разбунтувало се любимо същество.
    - Моля!? - с невярващо гласче попита тя с усмивка, попримигвайки подмазващо се с очи.
    - Няма пък! - повтори той, като се опитваше да имитира глезения й глас, без да се разсмее.
    Така си беше вирнал нослето и така отвисоко я гледаше с разсмяните си очи, че тя никак нямаше да се учуди ако й тропне с краче като една истинска принцеса или пък се тръшне на пода с рев като малко глезено хлапе.
    - Ама, душице,... това е моя реплика! - бавно произнесе тя през смях. Седна на коленете си между завивките и протегна ръце към него. - Хайде, гушни ме!
    - Няма пък! - смееше й се той отдалеч, готов всеки момент да избяга от стаята.
    Разсмя се и тя, но продължи бавно с убедително-заплашителна реч, докато наум бързо пресмяташе разстоянието, което ги делеше:
    - Ама, миличкото ми, не мисля, че това е най-добрият начин да започнем деня. Какво толкова съм поискала, м? Само едно гушкане. Нищо повече. Нали? А гушките не се изтъркват, любов моя. Още повече, че и аз ще те гушна. Не бъди лошо момче, за да не стана лоша и аз. А знаеш, че това няма да доведе до нищо добро. Ще те подгоня, ще те хвана и ще те наказвам особено жестоко, бавно и продължително. А ти не искаш да бъдеш наказван, нали?
    - Няма пък! - нахилено повтори той и й се оплези заядливо, след което бързо побягна извън стаята, защото любимата бързо скочи от леглото да изпълнява заканите си.
    Последва луда гонитба около масичката в кухнята, трополенето от която накара леля Минка от долния етаж да свъси вежди, да поклати неодобрително глава и с мърморене да се премести да допие кафето си в хола на спокойствие. Пострада обаче не само леля Минка. Пострадаха и столовете, който той обръщаше, за да й препречват пътя, а тя изблъскваше с ръце настрани, някои от които с трясък се катурваха на пода. Усмихнатото слънце на покривката на масата не издържа и то - сгърчи се болезнено и се свлече на пода, а килимчето се оказа подритвано като топка и от двамата.
    Разиграваше се една наистина ожесточена гонитба, препълнена с оглушителен смях и от двамата, с ръмжене и закани от нейна страна и неговото бодро и закачливо "Няма пък!". А как щеше да изпълни заканите си тя, как щеше да ги изпълни. До една! Че и отгоре! Само да го докопа. Само веднъж да го докопа натясно! Ще види той едно "Няма пък!"...
    След десетминутно издаване на словесни присъди с доживотна давност, тя все пак осъзна, че нямаше шансове да обърне гонитбата в своя полза. Ръцете й не бяха дълги като неговите й не можеха да го докопат бързо и лесно, както правеше той, нито пък ситните й стъпчици успяваха да настигнат неговите.
    - Добре! - каза тя примирено, шумно поемаща си дъх. - Няма - няма!
    Врътна се бързешката, навлече някаква блузка върху си, заглади с ръце косите си и се завтече към входната врата.
    Сега беше негов ред да се кокори недоумяващо.
    - Къде отиваш? - попита той от разстояние.
    - При съседа! - спокойно и уверено изрече тя. - Предполагам той ще е по-благосклонен от теб и ще ме гушне.
    Реакцията му беше светкавична. За части от секундата се озова при нея и с ново, поизръмжано "Няма пък!" я гушна силно до себе си. Доволно усмяна, тя се отпусна в ръцете му, а дяволчетата в очите й победоносно подскачаха, крещейки "Ура, ура, урааа!"...





Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - Поздрав за всички с пожелание...
17.09.2010 10:38
за вяра, надежда, мъдрост и... ЛЮБОВ!
цитирай
2. tili - Честит имен ден!!!!
17.09.2010 11:04
@@@@@@@@@@@@
цитирай
3. dorichela - Честит имен ден, Наденце!! :) Жива и ...
17.09.2010 11:07
Честит имен ден, Наденце!! :) Жива и здрава, все така прекрасна и с много сбъднати мечти! :)
цитирай
4. rpatel - Честит имен ден! А историята ти е ...
17.09.2010 11:17
Честит имен ден! А историята ти е супер! Така се прави! Ние жените може и да сме по-слаби физически, но пък за това сме намерили други начини да си постигаме целите. :-)) И в крайна сметка героинята си е получила гушкането! Е, при мен е дори по-лесно. Като не иска мъжът ми да ме гушка, аз си гушкам плюшеното зайче и то най-демонстративно! Винаги работи! Най-гъсно след 1 сек. съм гушната. :-))
цитирай
5. анонимен - :))Хепиенд Хубав празник!
17.09.2010 11:18
:))Хепиенд
Хубав празник!
цитирай
6. martito - tili,
17.09.2010 11:19
Благодаря!:)
Празнично настроение и за теб!:)
цитирай
7. martito - dorichela,
17.09.2010 11:20
Мерси, мерси, Доре, тъпкано да ти се връща:)))
И... епичните гонитби...ъъъъ... битки не са никак лошави;))))))
цитирай
8. martito - rpatel,
17.09.2010 11:22
Мерси, rpatel!:)
Празнично да ти е днес в душата:)
А за героинята.... нямаше начин да не си получи гушкането - жена е, при това с доста изобретателни дяволета в главата;))))))))))
А гледам и твоите си имат "номерца";))))
цитирай
9. martito - анонимен 5,
17.09.2010 11:23
Мерси:)
Весело настроение:)
цитирай
10. makont - Ето една истинска Надежда,
17.09.2010 11:55
изпълнена с оптимизъм и излъчваща топлина! Просто бъди щастлива и обичана, ако ти си Надеждата, Вярата и Любовта да са винаги с теб!
цитирай
11. andi2 - ЗДРАСТИ Н.Д.
17.09.2010 12:06
след като американците си имат HAARP
вие си имате тайно женско оръжие
ама как го правите


" Врътна се бързешката, навлече някаква блузка върху си, заглади с ръце косите си и се завтече към входната врата.
Сега беше негов ред да се кокори недоумяващо.
- Къде отиваш? - попита той от разстояние.
- При съседа! - спокойно и уверено изрече тя. - Предполагам той ще е по-благосклонен от теб и ще ме гушне. "
и да ме убиеш не мога да измисля такова нещо , между впрочем , първото не е желатело
:))

"Не бъди лошо момче, за да не стана лоша и аз. А знаеш, че това няма да доведе до нищо добро"

определено пак си права
:)
цитирай
12. miaa - Честит празник Наденце! Прекрасни ...
17.09.2010 12:16
Честит празник Наденце! Прекрасни са твоите разкази:) Бъди благословена и винаги така да ни радваш:)
цитирай
13. karambol5 - Шми ходи при съседа. . . амахаааа...
17.09.2010 12:22
Шми ходи при съседа ...амахаааааааааа ..........:))))))))))))))))))))))))))))))
Подлярски тактики шми прилага :))))))))))))))))))))
Ма са много ефективни ,нали :))))
Щом е не - при съседа ;)))))))))
Честит празник ,Наде :))))))))))))))))
цитирай
14. martito - makont,
17.09.2010 12:28
Благодаря за думите, makont:) Нека и любовта бъде с теб, за да сплотява вярата и надеждата и мъдростта:)

Иска ми се текста да е вяра, надежда, любов, а защо не и мъдрост за всички, които го прочетат:))
цитирай
15. martito - andi2,
17.09.2010 12:30
Мдааа... ние, жените, разполагаме с безброй тайни оръжийца:))) Но пък вършат работа оръжийцата, без да убиват:)))))))))))
Весел ден, Анди:))
цитирай
16. martito - miaa,
17.09.2010 12:31
Благодаря ти, мила miaa:))
Вяра, надежда и любов да те изпълват с мъдрост:))
цитирай
17. martito - karambol5,
17.09.2010 12:34
Мерсиииии:)) Празнично да ти е в душата:))

А сега... за героинята... глей сега... не мисля, че е постъпила подло:))) Само виж що шансове героинята даде на героя, за да не се стига до... ъъ.. съседа:))))))))))))))
Героят що се прави на принцеса, м?:))))))))))
цитирай
18. zabavnata - ЧИД!!!
17.09.2010 12:42
Бъди много здрава, вечно влюбена и продължавай да ни радваш с невероятно зареждащите си разкази!
Весел ден!
цитирай
19. lubara - Поздрави, martito !
17.09.2010 13:06
О, Наденушке, да те гушнат днес, че имаш имен ден!
цитирай
20. marinovdm - ЧИД
17.09.2010 13:06
Ти самата си си Надежда, нека любовта бъде винаги с теб. Просто вярвай в това!
цитирай
21. martito - zabavnata,
17.09.2010 13:12
Благодаря, благодаря от сърце:)
Весел ден с празнично настроение:)
цитирай
22. martito - lubara,
17.09.2010 13:13
Мерси, Любо:) И честит празник и на теб:))
Много гушки да получиш и да раздадеш:))
цитирай
23. martito - marinovdm,
17.09.2010 13:16
Благодаря ти:)

И при теб сега се сетих да спомена един забавен за мен момент при запознанство. Обикновено ме питат - Надя или Надежда? И аз винаги отговарям така:
- Надя. Каква надежда мога да съм аз;))))))))))))
цитирай
24. karambol5 - МИ и аз тва питам героят що се прави на ...
17.09.2010 14:01
МИ и аз тва питам героят що се прави на принцеса ,мм ? ;))))))))))))))))))
И при толкова шансове ...мдааа ....така му се пада :)))))))))))))
Знам ,че не си Надежда ,но и днешния ден е чудесен повод много хора да те поздравят за това ,което си :))))))))))))))))
Жива и здрава ,за да ни радваш много ;))))))))))
цитирай
25. martito - karambol5,
17.09.2010 14:24
:))))) Така амчи, така му се пада:)))) Нека му:))) То от всеки принцеса не става:))))))))))))) То там си има правила, роклички, пантофки... чудеса..:))))))
Под секрет - тя и героинята не е стока - гледай я само каква е поспалана, че и с претенции, па и заплашваща и гонеща героя и накрая - хоп! - у съседа:)))))))))
цитирай
26. karambol5 - Щот не знаеш на какво му се вика пр...
17.09.2010 15:41
Щот не знаеш на какво му се вика претенции :))))))))))))))))))))))))
Ма айде да не задълбавам !!!
И освен това съседите за какво са ,м ?
И мдааа да си принцеса не е лесно !!!Пък !!
цитирай
27. martito - karambol5,
17.09.2010 16:16
:)))))))))))) Ма хич даже не е лесно да си принцеса, ама хич!:)))) Казвам го от опит:))))))))))) Опит на принцеса!
/това последното - за да е ясно, че опитът е принцесешки... все пак..:)))))/
цитирай
28. monaliza121 - Не знаех...
17.09.2010 18:36
Но разбрах...
Честит имен ден, Надя!
Нека името ти те дарява с любов и вяра, надеждата я имаш!:))
цитирай
29. essy - Наденце,
17.09.2010 19:58
все така да си ми усмихната, да си късметлия и много да ни радваш....Няма пък! И наздраве :))))

п.п. Направо ме подведе в началото....започнах да те чета, ама нещо стила ми е различен, направо реших, че съм сгрешила блога....щото един такъв стил, все едно Даниел Стийл, ама като стигнах до леля Минка и се успокоих :))))))
цитирай
30. lotos16 - Честит имен ден, Наденце!
17.09.2010 20:34
Жива и здрава бъди! Много обич, топлина, любов и добри приятели! :)))))))))
И голяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяма прегръдка. :))))
цитирай
31. catforlife - Бях забравила колко си страхотн...
18.09.2010 00:12
Бях забравила колко си страхотна!
Благодаря, че ми напомни!
цитирай
32. net - :)
18.09.2010 08:13
:*:*:* и много прегръдки!!!!
цитирай
33. martito - monaliza121,
18.09.2010 10:30
Благодаря ти!
Любов да изпълва душата ти:)
цитирай
34. martito - essy,
18.09.2010 10:31
Мерси, essy, все наздраве и на здраве да ни е:)))
А леля Минка... страхотна е, нали?:))))
цитирай
35. martito - lotos16,
18.09.2010 10:31
Огромна прегръдка в отговор:))
цитирай
36. martito - catforlife,
18.09.2010 10:32
Много вяра, надежда и любов в мъдрост ти желая:)
цитирай
37. martito - net,
18.09.2010 10:33
Гушки и целувки и от тук:))
цитирай
38. анонимен - и в този пак дискриминация на мъжа. . ...
20.09.2010 00:12
и в този пак дискриминация на мъжа .... :-))
цитирай
39. martito - explorer,
20.09.2010 11:13
:)))))))))))))) Хмммм... намирисва ми нещо на глезотийки...пак..;)))))))))))))))
цитирай
40. анонимен - е напиши го тоз Мъж веднъж да тропа с ...
20.09.2010 12:53
е напиши го тоз Мъж веднъж да тропа с крак.... (ама не с краче....) :-))))
цитирай
41. анонимен - 40. explorer
20.09.2010 15:02
Ако си обратен-в блога има избор.
цитирай
42. анонимен - уви, 41-ви,
20.09.2010 15:54
ще разочаровам впечатленията ти
цитирай
43. malkiatprintz - Хех. . . всяка далавера си има чалъм, ...
23.09.2010 04:55
Хех... всяка далавера си има чалъм, Мартито ;)
цитирай
44. cvetnica - Наденцеееееееее,
23.09.2010 17:39
ще ми простиш ли за закъснелия поздрав?! Убедена съм, имам извинителна бележка!

Страхотна си, Надя!
Времето за теб да изгуби значение! Животът ти да е един безкраен празник!
Много споделена нежност и изгарящо погубване в сърдечно безвремие!
Сбъдни всичките си мечти!
Бъди щастлива!
С много обич да те нагушкам! Лили
цитирай
45. martito - cvetnica,
24.09.2010 17:27
Благодаря ти, Лили!
нагушквам те и аз:)
цитирай
46. milamam - Е, няма друга като теб, дето да може ...
24.09.2010 22:51
Е, няма друга като теб, дето да може да го и напише :)))
Толкова сладко и толкова истинско.
Само усмивки има при теб.
Винаги като те чета и знам, че после ще ми е усмихнато и топло.
Разкавзачка си ти и това си е.
Да си ми жива и здрава.
Прегръдки за хубавите емоции, Наденце!
цитирай
47. martito - milamam,
25.09.2010 10:35
Прегръдки силни и от мен, milamam:))
цитирай
48. vmir - Изправи ми косите от ужас накрая,
25.09.2010 16:24
когато имаше реална опасност да каже: "Върви на майната си". :)))
цитирай
49. martito - vmir,
26.09.2010 13:11
:)))))))))))) Сякаш не бих сложила такива думички в устите на героите си:)))))))))
цитирай
50. анонимен - :(
26.09.2010 20:02
56. razkazvachka - Винаги си добре дошъл!
24.09 20:03 Ха - положителна нагласа - от 4 до 5.30 тая сутрин се тръшках, че ей ся като имам рак на едното нещо и на друго и на трето и ставата ме боли и нещо му има на белия ми дроб и как пък няма да ходя на джипи и шъ си умръ млада и зилена - и накрая станах да си довърша работата от четвъртък - поглеждам навън - а то се стъмнило и шъ вали... и си рекох: Уф, то само е влажно, пак прескочих траповете:)))

И цял ден беше после слънчево!
цитирай
51. анонимен - :(
26.09.2010 20:06
http://razkazvachka.blog.bg/izkustvo/2010/09/12/vreme-e-za-prikazka-aksiomata-na-razkazvachkata.
(последните коментари)
цитирай
52. vmir - 49. martito,
26.09.2010 20:43
martito написа:
:)))))))))))) Сякаш не бих сложила такива думички в устите на героите си:)))))))))


Ти - сякаш не, но аз - най вероятно - да. :)))))))))))))))
цитирай
53. kotyopuh - Поздравления - макар и на патерица - ...
27.09.2010 00:11
Поздравления - макар и на патерица - за именния празник :):):)
Има много да уча от теб, Мартито... Ще забягна и аз, ама... съседа като не обича котета!!! Ммм?
Няма пък, у дома ще си стоя... :)))))))))))))
Лека нощ и усмихнати сънища - сюжети за нови разказчета!
цитирай
54. martito - vmir,
27.09.2010 09:54
Мнеееее, не мисля, че човек, който се грижеше толкова време за едно коте е способен да забрави всички други думи и да вложи в устите на героите се "върви на майната си":))
Та като казах коте - новинки имаш ли някакви за Сократ?
цитирай
55. martito - kotyopuh,
27.09.2010 10:02
Никъде няма да бягаш, сладък Котьо:)) При Дивна8 ще стоиш:)) И ще се забвляваш заедно с цялата котешка забавачница:)) Ще забавляваш и нас:)
цитирай
56. razkazvachka - Голяма гимнастика!
27.09.2010 13:46
Имен ден ли - нека е така цялата година - а догодина ще внимавам да не го изпусна:)))

Поздрави и веселие!
цитирай
57. divna8 - Браво, Мартиии, така те искам! ...
27.09.2010 14:17
Браво, Мартиии, така те искам!
Добре си го наредила Котъо-Пух... Ама той пак забегна нейде и подозирам, че е при съседката /котешката, не човешката :)))))) / Като се върне, ще си каже, само да не доведе и нея, че по-голям дом ще търсим :)))))))))))))
Весело да ти е всеки ден - като на имен и рожден! Успешна седмица :):):)
цитирай
58. vmir - 54. martito,
27.09.2010 15:50
martito написа:
Мнеееее, не мисля, че човек, който се грижеше толкова време за едно коте е способен да забрави всички други думи и да вложи в устите на героите се "върви на майната си":))
Та като казах коте - новинки имаш ли някакви за Сократ?


Благодаря, за Сократ не ми е съвсем актуална информацията, но за последно беше си отвоювал статут на пълновластен и неподлежащ на критика господар на къщата, обаче със Сивчо не са много добри новините, защото му се е наложило известно време да остане сам в къщата, и очевидно не му е понесла скуката, защото е предпочел да си смени квартирата, без да остави следа или адрес.
цитирай
59. iliada3 - Многооооо закъсняла и виновата,
27.09.2010 15:53
но поздрав ти пращам от сърце
да носиш си с късмет името
и винаги със засмяно лице!:)
Четох с умиление!:)
цитирай
60. vmir - Забравих, честито значи за именния ден, ама да знаеш, че не е само за теб, ами и за мен, щото
27.09.2010 20:17
всеки от нас двамата с теб представлява една част от триединството на празника, ти си по Надеждата, аз - по Любовта, а както е казал апостол Павел, от всичко най-важна е Любовта. :)))
цитирай
61. martito - razkazvachka,
28.09.2010 09:52
Мерси, разказвачке:))
А за гимнастиката - нали сутрин било добре за здравето физическите упражнения...:))))))))
цитирай
62. martito - divna8,
28.09.2010 09:55
Много ти се радвам, че си тук пак:)))
А котьо - с нова любов значи!:)))) Убедена съм, че е внимателен, много влюбен и невероятен кавалер:)) Обаче ти, Дивна, очаквай най-малкото да ти представи любовта си...:)))
Усмихната седмица и от мен:))
цитирай
63. martito - iliada3,
28.09.2010 09:56
Благодаря ти за милите думи:))
А ти продължавай да рисуваш и да изпълваш с цветове душата ми:)) И не само моята:))
цитирай
64. martito - vmir,
28.09.2010 10:02
За Сократ - не съм и очаквала нищо по-различно:))) Той си е роден за господар и умее да подчинява /разбирай умилява/:)))
Обаче Сивчо... това вече си е за притеснение... Да не е обаче намерил някоя любов пухкава и да и реди мъркащи слова? м?:))

За празника - честито и на теб:)) Аз не бих казала, че го празнувам, дори не се сещам за него, но винаги се намира някой, който да ми честити имения ден:))
Извън всичко това и във връзка с думите на апостол Павел, да ти кажа пък аз някои неща за Надеждата:))
Знаеш какъв е надписа на вратите на ада - "Надежда всяка тука оставете" - е, как да кажа...таковата.. аз място там нямам... виж за любовта нищо не се казва:))))))))))))
А има и друго, което някак изникна в съзнанието ми съвсем без да искам /:))))))))/ - Надеждата умира последна..
Та така...
:)))))))))))
цитирай
65. vmir - 64. martito,
28.09.2010 12:33
Сократ беше гявол и играч от класа, няма да забрава как втрещи песовете, бягайки срещу тях, за да дойде при мен за първи път, докато Сивчо беше заплес и меланхолик, даже имах чувството, че му е омръзнал живота. Дано да е имал късмет, и аз храня надежда да е открил любовта, и сега да мърка на някоя пухкава писана...

Благодаря ти, вярно е, което казваш за надеждата, вече ще внимавам повече с любовта, която очевидно не се радва на същите привилегии.
Успешен ден! :)))))))))))
цитирай
66. martito - vmir,
28.09.2010 16:54
Дано - от, по, за любов да се е изгубил Сивчо:))
Абееее... кво да ти кажа за любовта... и да внимаваш и да не - всички надежди накрая свсе към любовта са насочени;))))
Усмихнато да ти е, vmir:))
цитирай
67. vmir - 66. martito
29.09.2010 13:21
martito написа:
Дано - от, по, за любов да се е изгубил Сивчо:))
Абееее... кво да ти кажа за любовта... и да внимаваш и да не - всички надежди накрая свсе към любовта са насочени;))))
Усмихнато да ти е, vmir:))


При теб не престава да ми е усмихнато. :))))))))))))))))))))
цитирай
68. martito - vmir,
29.09.2010 17:15
Винаги си добре дошъл:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2856783
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663