Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2016 15:50 - Сексът и селото 3: Сън или сватба?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5143 Коментари: 4 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   - Уффффффф,…… не ща да правя сватба!...
   - И що? – чудеше ми се до немай къде Ракетата.
   В чудо се е видял с мен досега, че и още иска да гледа. Оптимист! Зор да сме се женели. Пък аз,… аз… Ох!... Нужно ли е изобщо да се обсъждам?
   Няма ли да стигне това, че когато правиха сватба съседите, аз зяпах иззад стъклата на прозорците и само мисълта, че такова нещо може да се случи и на мен, ме караше да искам да се навра под леглото. Не ми е ей тъй като на другите селянки, не ми е подскачащо, като чуя за сватба. Те още от малки вече знаят и с каква рокля ще са, какви ще са поканите, кого ще канят, че и за кого ще се женят. Пък аз…. На мен ми дай тае-бо и йога… ритници и удари… Ох!...
   А Ракетата ме гледа едно… Не, не е оня поглед „Де съм гледал досега”, по-лошият вариант е – „какъв ти е проблемът?”… Да му се не види макар!...
   - Ми щото… - мъча се да обяснявам. – Ми щото какво ще ги прав толкоз комплекти тенджери и чаши… Нали само това има в МоЛ-а, и все такова купуват за сватби… Какво ще ги правим, а?
   - Ами… - приближи се той до мен и ме гушна – аз мисля, че ще ни дойдат добре. Така като загориш ориза, нямам да търкаш тенджерата до захлас, а направо я хвърляш.
   Сега разбрах защо ме гушна.
   - А и … знам си кашкавалените ти ръчички – зор носиш три здрави яйца, а и за чашите вече те видяхме…
   - Много смешно – нацупих се аз, ама го гушнах.
   И мрънкам любовно:
   - А не искаш ли просто да си заживеем заедно, без сватба?
   - Не. – казва той и ме цунка по челото. – Искам сватба, искам кум, цялата дандания по вземането на кума и невестата, искам да натискам вратата ти, искам гощавка, много песни, много танци и искам и ти да имаш това…
   - Да бе! И да ме одумват роднините ти за стайлингът ми. И да ми обясняват как не съм можел да съчетавам светещи джапанки с вълнено елече и дантелен клин…
   - Ама… - опита се да ме прекъсне Ракетата.
   - Айде моля ти се, те ще ми дават тон на червилото!
   - Ама разбира се, че няма. И какво ти пука. На мен не ми. Ти си моите роднини. С теб искам да живея, теб обичам.
   Ох!... Понякога е толкова сладък.
   - Оф, добре. Ама обещай , че няма да ме оставяш сама с майка ти и баба ти.
   - ?!?!
   - Не ща да ме тъпчат с неща, които не мога да ям, защото не ми понасят. Инак ще си взема храна от вкъщи, да знаеш.
   - Няма, няма да те оставям сама. С теб и до теб съм!...
 
   - И? – запита нетърпеливо Штафана.
   - И, и – не знам. Сега не мога да кажа това сън ли беше, или истина…
   - А Ракетата какво казва? – попита Мара.
   - Не смея да го питам?
   - Е, що? – учуди се Штафана.
   - Що – щото я е страх, що… - изстреля Салона.
   И е права. Сега… страшно си е. Ами ако е било сън и се изложа. Ами пък ако не е било сън? Тогава пък какво ще правя? Отде ще намеря толкоз сладко от смокини и ракия да черпя гостите?...
   „Не го мисли, баба Мери ще намери ракия.”
   Sms от Ракетата!
   За Бога! Той пък от къде чу какво си мисля?.... 



Гласувай:
14



1. shtaparov - Мислех, че за ракията ще се погрижи ...
11.10.2016 18:20
Мислех,че за ракията ще се погрижи Ракиетата,но уви... И все ми се ще да запитам- сватба има,село има а секса го няма- какво става в таз държава?? :))
цитирай
2. martito - shtaparov,
11.10.2016 22:38
:))))))))))))) Баба Мери има нюх за ракия, и то ракия най-първо качество :))
И по запитването - обърни се към кмета в село - той се води най-начетен в село, че кмет нали е ;) :) :)
цитирай
3. shtaparov - :))))))))))))) Баба Мери има нюх за ...
15.10.2016 23:54
martito написа:
:))))))))))))) Баба Мери има нюх за ракия, и то ракия най-първо качество :))
И по запитването - обърни се към кмета в село - той се води най-начетен в село, че кмет нали е ;) :) :)

Кметът често ли наднича под постелята на добрата Ракиета,или само се прави на ударен? :))
цитирай
4. martito - shtaparov,
18.10.2016 17:41
Ти сериозно ли ?!?!

:) :)
цитирай
5. hel - Мисля си - значи и с кашкавалени р...
27.10.2016 01:04
Мисля си - значи и с кашкавалени ръчички да си, пак ще се намери някой да те иска! Наистина за любовта няма прегради! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2841200
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662